PDA

צפייה בגרסה מלאה : האם יש פה מישהו שמקושר ל HP ?



גיא
13-10-22, 11:26
בעולם עדיף אבל גם בישראל.


( כן בועז, הזהרת אותי וכן לא הקשבתי לך וכן מגיע לי, עכשיו אני צריך עזרה )

מחשב נייד באחריות, הסוללה מתנפחת, לטענת השירות "היא לא נפוחה מספיק" בשביל שנחליף אותה ..
אחרי לחץ מצידי להודים בואצאפ, הישראלים הסכימו סוף סוף לקחת את המחשב למעבדה עדי לבדוק במו עיניהם אם זה נפוח מספיק או לא ..
אבל בשביל זה אני צריך לרשום על פתק את הסיסמה למחשב ולתת לשליח ביד.

כדי שהוא יוכל לקחת מהמחשב שלי את פרטי חשבון הבנק או משהו ... הזוי משהו מעיני ..
כשהתעקשתי שזה לא הגיוני ולא מקובל, אז הבחורה פשוט הודיעה לי שאני לא נעים לה וטרקה את הטלפון .. כמובן בצורה מאד נעימה.

שירות ישראלי רגיל ... ( כן אני עוד לא חזרתי מנטאלית מנורבגיה לצערי ... מדינת ישראל מאד קשה לי )

אישית אני מעדיף לזרוק את המחשב לפח.

גיא
13-10-22, 12:09
זה משתפר

הם מציעים לי לפרמט את המחשב ...

Sent from my DN2103 using Tapatalk

erezgur
13-10-22, 12:32
אתה יכול לשלוח בלי הדיסק הקשיח?

boaz avrahami
13-10-22, 12:54
אני כבל לא זוכר מה הזמנת אבל אין לזה אחריות בבית הלקוח?
מי בפועל המעבדה מולה אתה מתנהל או שזה מוקד תמיכה של היצרן.
תבקש הגדרה כתובה שלהם כיצד הם מגדירים פסילה של הסוללה ותנהל איתם דיאלוג כתוב שבו אתה מעביר אליהם כל אחריות לנזק רכוש או נפש כתוצאה מהתלקחות/התפוצצות.
במקביל תבדוק מה רשום על הסוללה מהחינת טכנולוגיה. היום כבר אין כל כך מקרים של התלקחות כך שמה שחשוב זה להחליף באחריות והאחריות על סוללות לרוב קצרה מזו של המחשב.

דווקא בעניין סוללות אין הרבה הבדל בין המוותגים אבל יש הבדל בשירות.
בתחילת הדרך של הליפו HO היו הראשונים שהתחילו להישרף. בקושי הצלחנו להתאפק מלצחוק עליהם עד שזה הגיע גם לדל ויבמ…

Asaf-a
13-10-22, 12:58
אתה לא יכול לשלוח להם רק הסוללה?


Asaf-a
אסף.א

גיא
13-10-22, 13:08
לפרק את הסוללה או הדיסק זה לפרק את המחשב ולפגום באחריות.

אני מנסה לקבל בכתב .. אבל מה שיש לי זה רק "אתה לא נעים לי" וטריקת טלפון.

אני מניח שאם הסוללה לא תתלקח, אז שימות המחשב .. לא שווה לי הנזק הנפשי.

מדינת ישראל נצחה. אני אשב בשקט ואשתוק.

boaz avrahami
13-10-22, 13:46
אתה לא נעים לי… זה ענק!
להבא בתחילת השיחה תיקח את פרטי המוקדן. כשהפרטים שלהם אצלך הם פחות ממהרים לטרוק טלפונים.

רק אל תיקח ללב. רק תלמד את הלקח ותפיץ בין היקרים לך.

Johnathan
13-10-22, 14:45
בעיה ידועה עם המעבדה של HP , ובגדול רוב המעבדות בארץ.
"אין אחריות על המידע" , " חייב ססמה " , " ואי אפשר להבטיח שלא יפרמטו "

מה שאני עשיתי כשהייתי זקוק לשירות שלהם זה לייצא את כל הנתונים מהמחשב ל IMAGE על דיסק חיצוני, לפרמט ולשלוח אותו מפורמט.
ממליץ על דרך הפעולה הזו.

עכשיו שהוא יצא כבר מאחריות, אני מתקן אותו לבד..פותח פעם ב 6 חודשים לניקוי והחלפת משחה טרמית... לצערי סבלתי ממחשב רותח עד שנגמרה האחריות בגלל זה, כי הוא פשוט מתפקד כשואב אבק ופרווה של הכלבה, וזה מעצבן כל פעם לייצא נתונים ולפרמט בשביל שבוע בלי מחשב עד שמנקים לך אותו או מסדרים מה שצריך...

גיא
13-10-22, 15:26
תודה

הם כבר גרמו לי לפרמט לפני חודש וקצת עם איזו התקנה של דרייבר שלא רק שלא פתר בעיה אלא יצר כמה חדשות.

כלבת של שירות

בסופו של דבר מצאתי שיש בעיה עם הדרייבר מסך שלהם לאיריס שמתנגש עם כרום וזה דופק את החלונות.



Sent from my DN2103 using Tapatalk

grand
13-10-22, 21:23
אם זה ינחם במשהו כולם אותו הדרעק..
אלא אם מדובר בשירות בבית הלקוח, בסדרות מסויימות לכל היצרנים יש שירות בית עי טכנאי שמגיע , פותח ומחליף את החלק הרלוונטי, מוזר שב hp אתה לא מקבל את השירות הזה, מחשב שנמסר למעבדה בדרך כלל נבדק עי תוכנות יצרן וכיוון שאף אחד לא יהיה מוכן לקחת אחריות על החומר היקר שלך, הם מבקשים שתגבה כי עלולים לפרמט ולהחזיר לברירת מחדל יצרן, ככה זה עם כולם.
לגבי סוללה שמתנפחת, גם באסוס ובדל נתקלתי בנפחת, עד לרמה שמרוב נפיחות המקלדת והעכבר המובנה מתרוממים, סוללה נפוחה אינה תקינה. אגב ב hp גם קיימת בעיה סידרתית במאוורר, שמרעיש בצורה חריגה, לכל יצרן ללא יוצא מן הכלל יש תקופות טובות ותקופות רעות מבחינת איכות ואמינות המוצרים, חשוב השירות שיהיה ל 3 שנים וע"י טכנאי בבית הלקוח.

Sent from my SM-A528B using Tapatalk

גיא
13-10-22, 21:27
יש לי שירות בבית הלקוח

בעצם המילה שירות לא מתאימה פה ..

המאוורר דווקא שקט ואני לגמרי מבסוט מהמחשב עצמו ..

Sent from my DN2103 using Tapatalk

zivo
14-10-22, 00:10
אם זו בעיית סוללה נפוחה כן \ לא , אין להם מה לפשפש יותר מדי בתוך המערכת הפעלה.
הכי פשוט, תיצור עוד משתמש, תהיה איתם לארג', תגדיר אותי סופר יוזר ( או כל משתמש עם קצת יותר הרשאות ) ותן להם את המחשב.
אין להם מה לחפש במשתמש שלך.
אתה רוצה בטחון מוחלט, תוסיף איתחול כפול, תתקין אובונטו, ותן להם את המשתמש של האובונטו.
שהמחשב יחזור (בתקווה), תוריד את הלינוקס.

בכל מקרה ( שנותנים מחשב לתיקון) תדאג לגיבוי של הנתונים.
לא סומך על אף אחד.

נדב42
14-10-22, 09:16
אתה שולט בלינוקס, אז מה הבעייה ?
תעלה את המחשב עם knoppix, עשה dd לדיסק לקובץ דחוס על אחסון רשתי או דיסק usb, ותמחק את הדיסק. כשיחזור תעשה את הפעולה בכיוון הפוך.

רק לא הבנתי איך זה שעם שירות בבית הלקוח צריך לקחת את המחשב כדי להחליף סוללה ...

גיא
14-10-22, 10:10
אין לי מספיק דיסק בשביל זה .. חשבתי על זה כבר קודם.

מצד שני ... דיי עבר לי החשק מהם .. שיישרף המחשב.

Sent from my DN2103 using Tapatalk

danob
14-10-22, 11:56
תתקשר שוב לשירות, תהיה סופר מנומס בתחילת השיחה. תאמר את שמך ושאל לשם הנציג\ה.
המשפט הבא יהיה "אני מחוייב להגיד לך שאני מקליט את השיחה למקרה שזה יגיע לבית-משפט..." לא באמת חייב להקליט, עצם האמירה בד"כ מייצרת אפקט שירות טוב יותר.
לי זה עבד יותר מפעם אחת
בהצלחה

ליאור

-->