צפייה בגרסה מלאה : טריק לבדיקת מפלס שמן מנוע בדיסקברי 3/4
בהמשך לשיטת הלחשים והכשפים המוכרת לבעלי לנדרובר,
מסתבר שאם תפתחו מכסה מנוע ותלחצו פעמיים על כפתור ביטול הקרוז קונטרול, תקבלו קיצור דרך למסך גובה מפלס שמן.
(לא ניסיתי בעצמי, ואם זה טריק שכולם מכירים, התנצלותי הכנה)
boaz avrahami
13-10-22, 17:44
המסך בתא המנוע?
היום, כלום כבר לא יפתיע אותי.
אבל לפי הלוגיקה הזאת גם הכפתור של הקרוז קונטרול צריך להיות שם. וזה מטופש אפילו לאנגלים.
boaz avrahami
13-10-22, 19:36
ולפתוח מכסה מנוע ואז לחזור לקבינה בכדי לראות את גובה המפלס כשאפשר להוציא כבר מדיד, זה לא מטופש?
( טוב, אני לא אנגלי)
לא הבנתי את הרעיון הזה כנראה
אני בכלל לא מבין למה לפתוח מכסה מנוע,
מסתכלים למטה, אם רטוב = יש שמן, אם יבש נגמר השמן
[emoji1787][emoji1787]
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
boaz avrahami
13-10-22, 21:13
או.. סופסוף אחד שמכיר לנדרובר
לי מותר, לך אסור [emoji6]
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
ולפתוח מכסה מנוע ואז לחזור לקבינה בכדי לראות את גובה המפלס כשאפשר להוציא כבר מדיד, זה לא מטופש?
( טוב, אני לא אנגלי)
לא הבנתי את הרעיון הזה כנראה
בדיסקברי 3 יש מדיד שמן מנוע
בדיסקברי 4 אין מדיד לשמן מנוע והבדיקה נעשית דרך
לוח השעונים בתוך הרכב
מה הרעיון לבטל את המדיד גם אני ממש לא מבין
אבל אני לא אנגלי
boaz avrahami
14-10-22, 00:05
עד כאן בסדר . מקבל, אבל למה יש צורך לפתוח מכסה מנוע בשביל קריאה בלוח השעונים
כנראה בשביל שהקרוז קונטרול יידע שהוא כבר לא קרוז קונטרול...
דרך אגב, בשביל להציל את כבוד האנגליה אציין שברוב מכוניות היוקרה כבר מזמן אין מדיד, כולל 911 שעליה לא נראה לי שצוחקים בפורום [emoji3]
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
למה אין מדיד?
כי אפשר לשים במקומו חיישן שיתקלקל.
טימטום.
למה צריך טריק שפותחים מכסה מנוע ואז לוחצים בקרוז קונטרול?
כי יש שם בלנדרובר הומור שאנחנו לא נבין לעולם.
יש המון כשפים כאלו בלנדרובר- כמו שהיה בזמנו במשחקי מחשב.
( בדיסקו 4 2.7 יש מדיד)
האמת שנחמד לראות מפלס שמן מתוך הקבינה ( בלי לצאת לפתוח מכסה מנוע..) ככה יוצא שמודדים שמן הרבה יותר פעמים. אם זה היה תלוי בי- היה גם וגם.
בגראנד צירוקי שהיה לי לא היה מדיד שמן גיר. והפרוצדורת מילוי שמן כללה צורך להתחבר למחשב עם קורא ייעודי שנותן טמפ שמן ומדיד שקונים בנפרד ולא משאירים בפנים. וטבלה שמחשבת מפלס גובה שמן כפונקציה של טמפ'.
לנדרובר שיא הפשטות לעומת תרגיל החלל המיותר הזה.
לי מותר, לך אסור [emoji6]
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
שאל את בועז, איך יודעים עם לצ'ירוקי יש בנזין?
אם נסענו חצי יום בשטח, כנראה שכבר אין ....
למה לדעתך רובם מוסבים לגז ?
חוץ מעלויות הנסיעה, זה מכפיל את טווח הנסיעה ...
לגבי שמן מנוע בדיסקו 4 אני לא בעל נסיון אישי אז קחו הכל בערבון מוגבל ושבעלי הרכבים יעידו בעצמם,
אבל הרעיון הוא שלא צריך לבדוק שמן.
אם יש מחסור, הרכב מציג לך את המסך בעצמו.
אנחנו חיים בעולם חדש חברים. לא צריך להתעסק ולא צריך לבדוק כלום. האוטו משמשכדי להגיע בנוחות וביעילות למחוז חפצך. בדיוק כמו פרייבט מודרני, רק שמחוז חפצך יכול להיות גם עמוק בתוך השטח. את ה"אין דלת של הסיקס מחליפים חלונות ענקיים, את החלון הקדמי המקופל מחליף מזגן עוצמתי, ואת רחש הגלגלים על הזיפזיף מחליפה מוזיקה של באך (או נונו, לבחירתכם) במערכת השמע של הרמן קרדון.
מכונאות? ג'יפאות? חחח.. זה לפשוטי עם. מוזמנים להצטרף למפלגה של דרור ולקנות סיקס.
אבל כבעל נסיון, מי שבאמת רוצה להרגיש שטח, לא נוסע בג'יפ, אלא רוכב על אופנוע....
(רוצה לומר, הכל עניין של פרספקטיבה).
boaz avrahami
14-10-22, 10:12
שאל את בועז, איך יודעים עם לצ'ירוקי יש בנזין?
אם נסענו חצי יום בשטח, כנראה שכבר אין ....
גרנדה גרנדה צ׳ירוקי…
מחזיק שני ימי טיולים בשטח על מיכל. 90 פלוס ליטרים של הנוזל היקר הזה אבל תכלס, מלבד הסוזוקים אין ביננו רכבים ישנים כאלו שנחשבים חסכוניים על אמת. אחד שותה השני זולל אבל בכולם למעט אחד לא צריך לצאת לפתוח מכסה מנוע ולחזור לתא הנהג וללחוץ פעמיים על ביטול הקרוז בשביל לראות מפלס שמן.
סתם ללחוץ על כפתור בלי לקום זה לא מספיק להם שם בהודו
בסופרב אם נדלקת מנורת שמן מנוע, פתיחת מכסה מנוע מכבה את המנורה ל- 100 ק״מ.
בהמשך לשיטת הלחשים והכשפים המוכרת לבעלי לנדרובר,
מסתבר שאם תפתחו מכסה מנוע ותלחצו פעמיים על כפתור ביטול הקרוז קונטרול, תקבלו קיצור דרך למסך גובה מפלס שמן.
(לא ניסיתי בעצמי, ואם זה טריק שכולם מכירים, התנצלותי הכנה)ניסיתי, לא עובד לי.
כמו כן מה זה בדיוק אמור לחסוך? הנוהל הוא לתת סוויץ ולבחור בתפריט גובה שמן. כן זה דורש ניווט קל בתוך התפריט עם כפתורי החיצים על ההגה, עניין של שתי שניות לכל היותר.
איך בדיוק פתיחה של מכסה המנוע (ולאחר מכן סגירתו) מהווה אלטרנטיבה ראויה?
נשמע לי צ'יזבט קנטרני.
בקיצור
Sent from my HD1903 using Tapatalk
boaz avrahami
14-10-22, 16:10
בטח איל שמע מגרשון [emoji23]
אוקי,
חזרתי לברר.
מסתבר שיש קושי בבדיקה דרך התפריט הרגיל אם המנוע עבד והוא לא קר לגמרי (שוב, אנשי הדיסקו 4, האינפוט שלכם הוא החשוב, אז תעדכנו), ואז מקבלים קריאה של מינימום והודעת "not available".
כדי לקבל קריאה בכל זאת, עושים את הטריק עם הקרוז.
ראו כאן את הבעיה (הבחור חיכה כמה שעות כדי לקבל קריאה:
https://www.youtube.com/watch?v=9XCJ6BU-Z9o
ואת הקיצור דרך:
https://www.youtube.com/watch?v=F8CcqmeT2TA
הבחור חיכה 20 דקות, לא כמה שעות.
זה פיצ'ר.. המערכת מסרבת למדוד גובה שמן משהו כמו רבע שעה לאחר ההדממה, כדי לאפשר לשמן להתאסף בקרטר עד תומו. זה מוסבר היטב במניואל.
די מציק העניין הזה, אבל מתרגלים.
בכל מקרה תודה על הצ'יטר.
Sent from my HD1903 using Tapatalk
כל מה שתרצו לדעת על דיסקברי 3 וגם על 4 תוכלו לראות וללמוד בערוץ YouTube שנקרא LRtime או LRtimes לא זוכר.
זוג גרמנים בעל ואשה שמחזיקים גם 3 וגם 4 ומתחזקים אותם בדייקנות ייקית מדהימה
כולל אוברהול מלא למנוע 2.7 של חבר
צפיה בהם העבירה לי את החשק מהאוטו הזה אחר שבדיסקברי 2 שלי עבר לבעלים אחר
אלון
Sent from my iPhone using Tapatalk
הזוג הזה מתיש, מלא בעצמו ומשעמם באופן כללי. וגם שליליים להחריד לדיסקו 4, שזה פשע בלתי נסלח.
יש נקודות מענינות כמובן אבל צריך לדוג אותם מתוך כל המלל האינסופי.
בקיצור ערוץ לא משהו.
אותי הם מאוד משעשעים
ביחוד אחרי כמה וכמה שני פם שעבדתי עם גרמנים
כמות השייסה שעפה באוויר
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.