צפייה בגרסה מלאה : נורת 4x4 מהבהבת
גרנד ויטרה 2003 - בשילוב 4x4 הנורה דולקת משך 5-20 שניות אבל נכבית לשניה וחוזר חלילה.
עברתי על הצנרת ולא ראיתי/הרגשתי בריחת אוויר, בשניה שהנורה נכבית המשאבה עובדת לאותה שניה ומפסיקה- כאילו יש בריחת אוויר.
יתכן שזו הדיאפרגמה בפרונט-אקס?
מאחר והנורית בכלל נדלקת, ברור שהדליפה מזערית.
(כשיש דליפה רצינית, הנורית לא דולקת כלל)
כדי לוודא שאכן אין דליפה בצנרת בדרך,
שלוף את הצינורית מהדיפרנציאל, סתום אותה
ותפעיל את ה-4X4 ותראה אם התופעה ממשיכה.
אם כן. תחליף את הצנרת.
אם לא, עדיין רוב הסיכויים
שהצינורית התרחבה קלות והיא לא אוטמת בחיבור לניפל.
קצוץ ממנה כ-ס"מ אולי זה יסתדר.
אני לא מכיר את האוטו אבל ניחוש פרוע שזה מופעל ע"י ואקום כלומר הדליפה היא פנימה לתוך הצינור ולא תרגיש משהו מבחוץ כמו זרימת אויר מצינור לחץ אויר, מספיק חור קטן או צינור יבש וסדוק על מנת לא לאפשר בניית ואקום.
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
אני לא מכיר את האוטו אבל ניחוש פרוע שזה מופעל ע"י ואקום כלומר הדליפה היא פנימה לתוך הצינור ולא תרגיש משהו מבחוץ כמו זרימת אויר מצינור לחץ אויר, מספיק חור קטן או צינור יבש וסדוק על מנת לא לאפשר בניית ואקום.
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
הניחוש באמת פרוע.
בגרנד ויטרה ההפעלה נעשית ע"י לחץ אוויר ולא ע"י ואקום.
וואלה, מפתיע, יש ממש קומפרסור בשביל זה? תודה על התיקון.
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
ממש ממש, קטן, בתוך הפגוש הקדמי
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
כל יום לומדים משהו חדש[emoji106]
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
גם בפג'רו Q יש משאבת לחץ להפעלת נעילת הדיפרנציאל האחורית.
מתחת לכיסא האחורי צד נוסע?
גם בהאנטר הנעילה על לחץ אויר
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.