צפייה בגרסה מלאה : דור ההמשך או חזרה בזמן? ויטרה דור 1 לילדים :)
לא ברור אם זה לילדים או בשבילי, אבל היום נרכשה ויטרה ארוכה 98 :)
אני מוכרח להודות שלא ברור לי מה מצבה, יש די הרבה דברים לסדר, אבל הבודי נראה נקי מחלודה וזה מה שהיה לי הכי חשוב.
אני מניח שעדכונים יגיעו בהמשך...
140579
תתחדש סער! ברוך הבא למשפחה!
נראית צעירה לגילה!
הפח זה באמת הדבר הכי חשוב...פח וחשמל.. כל השאר זה לגו יחסית וזול לתיקון.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
תתחדשו
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
תתחדש, חסר לי רק הצ׳רוקי ליד [emoji3061]
GodsFather
14-10-22, 22:45
מברוק, רכב תענוג עם יכולות שטח נהדרות
Sent from my HD1903 using Tapatalk
תודה רבה.
אני מודע ליכולות של הרכבים האלו, מי שמספיק זקן זוכר אולי את הויטרות שהיו לי.
הרכב הראשון בו הילדים שלי נסעו (לפני 20 שנים) היה ויטרה ארוכה שהחליפה ויטרה קצרה פתוחה :)
זה היה עוד לפני ימי ה xj העליזים.
נדב, ה xj היה נהדר, אבל מיציתי אותו אחרי 11 שנים. אם תרצה, אני יכול לצלם את הויטרה ליד הדיסקו.
ד"א, לא ברור מי נוזל יותר.
לצערי, בהחלט ברור מי מעשן יותר, רמז, לא הדיסקו.
אחרי שהגעתי הביתה (100 קמ נסיעה) הויטרה התחילה לעשן קשות (אחרי שנחה שעה מהנסיעה). לא עישנה כשבדקתי אותה ובמהלך הנסיעה.
כמו שאמרתי, המצב לא ברור, אבל קצת עשן וחופשים לא יפחידו אותנו :)
מוטי טויוטה
15-10-22, 00:24
מברוק, שתהנו ממנו!
תזמין אותי לעבודות, התגעגעתי לסוזוקי
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
מוטי, נראה לי שבתקופה הקרובה האוטו יהיה בעבודות,
אז אתה יכול להגיע מתי שתרצה, אפנה לך כאן חדר :)
תתחדשו
Sent from my M2007J20CG using Tapatalk
תתישנו.
זה נראה לי אחלה כיף!
אני והקטנים כבר מחכים לשלב שיהיה לנו תירוץ להרחיב את הצי.
סיכום יום א
היום הוקדש לבקרת נזקים :)
כפי שראיתי בקניה, תפוחי ההיגוי עשו את שלהם ויוחלפו כולם.
הבולמים הקידמיים והבולג'וינט התחתון , יוחלפו.
כנ"ל לגבי הברקסים.
מצב המנוע עדיין לא ברור, אדע יותר בהמשך השבוע.
בינתיים התחלנו עם קצת תיקונים ונקיוניות.
גילינו שתושבת הטרנספר לא נשברה אלא רק חסר לה אום..
החופש בידית ההילוכים נבע מחופש במנגנון ההחלפה, אילתרנו סליב מבוקסה שנקדחה לקוטר המתאים (אני מנחש שבמקור יש שם פלסטיק שפשוט נשבר ונעלם עם הזמן)
ניקינו חוטים מיותרים.
מצאנו את הסיבה שהמגבר והסאב לא עבדו, בוקסה עפה ברכב והתיישבה בדיוק על החיבורים, כמובן ששרפה את הפיוז...
ניקיון יסודי (יחסית) ועל הדרך נתפר הקרע בריפוד.
ריפודי הדלתות קרועים ומגעילים, התלבטתי אם להשתמש בשאריות מריפוד הגג של הדיסקו או להזמין חיקוי עור אפור מאליאקספרס, בסוף, החלטתי לנסות חומר שזמין אצלי... קרבון.
תמונות של זה, מחר :)
הספקנו לעשות סיבוב קצרצר בשדה הסמוך וראינו שהנעילה האוטומטית עובדת. גם משהו :)
ד"א,
הפעם אני כותב ברבים כי אני לא עובד לבד, הבן שלי עבד כל היום...
https://youtu.be/1akJ7daIsNs
140597
הבטחתי תמונה של הדלת...
140684
האמת שאני לא ממש מרוצה מהתוצאה, קו החיבור לא יפה בעיני.
שוקל לעשות מילוי אפוקסי ואולי לצבוע באפור בהיר.
נראה...
אחרי שהגעתי הביתה (100 קמ נסיעה) הויטרה התחילה לעשן קשות (אחרי שנחה שעה מהנסיעה). לא עישנה כשבדקתי אותה ובמהלך הנסיעה.
תבדוק שמן.
יש מצב שדחפו תוסף דבש לפני הבדיקה.
אם נראה סמיך/צמיגי, להחליף בהקדם.
מחר בבוקר אנחנו מתכננים לפרק את ראש המנוע.
140685
(הצבע היה אמור להשאר כחול)
בדקנו קומפרסיה, 2 צילינדרים ראשונים: 176, שניים אחרונים: 200.
אני מקווה שזה יסתיים בראש מנוע חדש ולא נאלץ לחפש מנוע...
אני מקווה שזה יסתיים בראש מנוע חדש ולא נאלץ לחפש מנוע...
ממש לא ממליץ:
א. ראש מנוע "חדש" זה או סיני שלפי הדיווחים של מוסך עם סטטיסטיקה רחבה נדפק מהר מאוד, או מקורי שיעלה לך יותר ממה ששילמת על הויטארה.
ב. אם הראש של המנוע שלך לא סדוק ולא מעוות, עדיף לשפץ אותו.
ג. אחרי ששמת ראש חדש/משופץ, יש סיכויים טובים שתוך כמה אלפי קילומטרים תגיע לשיפוץ מנוע מלא. הסטטיסטיקה תומכת בזה, והרציונל הוא שעם ראש חדש יעלו הלחצים והכוחות במנוע והחלקים שלא שופצו לא יעמדו בזה לאורך זמן.
לסיכום - אל תנסה לחסוך ולשפץ רק את הראש, זה יעלה לך ביוקר. אוברול למנוע הזה הוא לא יקר, ואם אתה מתכנן עבודה עצמית אז בכלל...
ראש המנוע החדש הוא אכן סיני. מי שישפץ/יחליף את הראש זה מפעל סמוך מנועים בראשון, הם טוענים שאין תלונות על הסיני שהם מוכרים ... (האינטרס שלהם ברור לי)
אם אוכל לשפץ את שלי, אולי אלך על האופציה הזו.
לגבי האוברול המלא, כבר שמעתי את התאוריה הזו, אני יכול להבין אותה, אבל לא ברור לי איך אוברול מלא פותר אותה.
באוברול מלא לא מחליפים קראנק/טלטלים/בוכנות.
אני מניח שחורטים את הצילינדרים ומחליפים רינגים ומיסבים.
האם התקלות אחרי ראש מנוע הן טלטלים שבורים? קראנק?
דליפות מוגברות מהרינגים, דילול של השמן כתוצאה מזה, התפרקות מיסבים... לא חסר ...
מוטי טויוטה
20-10-22, 22:47
היי סער
יכול להרחיב על הבדיקה?
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
היי סער
יכול להרחיב על הבדיקה?
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
+1
Sent from my iPhone using Tapatalk
מחר בבוקר אנחנו מתכננים לפרק את ראש המנוע.
140685
(הצבע היה אמור להשאר כחול)
בדקנו קומפרסיה, 2 צילינדרים ראשונים: 176, שניים אחרונים: 200.
אני מקווה שזה יסתיים בראש מנוע חדש ולא נאלץ לחפש מנוע...
אני מניח שהתכוונתם לבדיקה הזו...
זו מבחנה שמצמידים לפתח הרדיאטור, יש בה נוזל שבמקור הוא כחול.
במגע עם co הנוזל משנה את הצבע לצהוב.
(זה במנועי בנזין, בדיזל אמור לשנות לירוק).
אם יש co בנוזל הקירור זה אומר שיש מעבר של גזי פליטה למערכת הקירור, כלומר, משהו בראש המנוע נפרץ...
קניתי את זה בזמנו מאמזון.
הערכה לבד עלולה לזייף לפעמים, אך בליווי כל שאר הסימפטומים, כנראה שהפעם היא צודקת...
אם שלמת 2000שח על באלנו קומפלט מניעה ונוסעת שילמת יקר..
גם אופציה לדעתי שכדאי לבחון.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
ehudzeelim
21-10-22, 10:04
לגבי האוברול המלא, כבר שמעתי את התאוריה הזו, אני יכול להבין אותה, אבל לא ברור לי איך אוברול מלא פותר אותה.
באוברול מלא לא מחליפים קראנק/טלטלים/בוכנות.
אני מניח שחורטים את הצילינדרים ומחליפים רינגים ומיסבים.
האם התקלות אחרי ראש מנוע הן טלטלים שבורים? קראנק?
מה שאני מכיר, באופן כללי לא בסוזוקי ספציפית:
באוברול מלא, אם חורטים אז כמובן מחליפים בוכנות ורינגים לאוברסייז. אם עושים רק אונינג אז אפשר להישאר עם הבוכנות הישנות ולהחליף רק רינגים, כמובן בהנחה שהבוכנות לא חורגות מהקוטר המינימלי המותר (יש טולרנסים מותרים לבוכנות, לרינגים, לצילינדרים, איך מודדים גם חשוב כי הצילינדר הוא לא עיגול מושלם אלא אובלי מעט, בנוסף צריך לבדוק בגבהים שונים של האלמנטים, וכו'..).
אם עושים רק ראש בלי אוברול, אז
נקודת התורפה היא ברינגים הישנים, שלא עומדים בלחצים החדשים והתוצאה כפי שנדב תאר.
בהצלחה [emoji106]
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
תודה. מכיר את נושא הבלנו, זה בסופו של דבר קצת חתול בשק.
לגבי אוברול מלא מול ראש, אתייעץ גם עם מפעל המנועים שמכירים את המנוע הזה.
יום עבודה שלם להורדת ראש מנוע.
בחיי שיש לסוזוקי מה ללמוד מהבריטים של אותה שנה...
140695140696140697
רמת ההזנחה של הרכב בתמונה אחת...
140698
RoyiBaum12
22-10-22, 21:08
אם שלמת 2000שח על באלנו קומפלט מניעה ונוסעת שילמת יקר..
גם אופציה לדעתי שכדאי לבחון.
Sent from my SM-G781B using Tapatalkמחזק,אשמח לעזור ביעוץ אני אחרי פרויקט דומה
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
אני פחות מתלהב מרכישת בלנו לטובת המנוע, בסופו של דבר, זה גם יהיה מנוע בן 20...
הראש יוחלף לראש חדש (סיני, לדברי מפעל המנועים אין בעיה עם זה).
בשישי הקרוב המנוע יפורק ואקח גם אותו למדידות והחלפת מיסבים ורינגים.
עד הדרך נחליף כמובן את מחזירי השמן ונקווה לשנים של שקט :)
מוני אורבך
23-10-22, 13:23
למה אתה כבר רץ לקנות ראש סיני ??!
מי יודע מה האיכות של הסיני, קיצורי דרך בסגסוגת ובעיבוד המכני..
בדוק קודם כל את הישן.
אם לא מעוות אין סדקים בהחלט אפשרי שיפוץ, גם עצמי.
אם גם צריך להחליף תושבות שסתומים, סיפור אחר ועדין אפשרי.
יש לך את הראש, פרק את השסתומים ובדוק עיוות או סדקים, די פשוט ומהיר לעשות זאת.
כמה קילומטרים עשה המנוע?
המקורי עשה 290000 קמ.
לטענת המפעל המשפץ הסינים טובים ואין איתם בעיות ואין אפשרות לדעת מתי שלי יקרוס כיוון שכבר עשה 290000 קמ...
תודה. מכיר את נושא הבלנו, זה בסופו של דבר קצת חתול בשק.
לגבי אוברול מלא מול ראש, אתייעץ גם עם מפעל המנועים שמכירים את המנוע הזה.
יום עבודה שלם להורדת ראש מנוע.
בחיי שיש לסוזוקי מה ללמוד מהבריטים של אותה שנה...
140695140696140697זה רק קצת חתול בשק,
לדוגמא קניתי רכב נוסע, יד 4, עם היסטורית טיפולים 7 שנים אחורה.
עשיתי בו סיבוב... הוצאתי פלאגים בדיקת קומפרסיה. מודל 2000, עשה 200,000k
מבחינתי זה סיכון מחושב. יחס עלות זמן עבודה.. השתלם לי.
ראש סיני זו גם הרפתקאה.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
יום שישי הגיע...
הוצאנו את המנוע לקראת אוברול מלא.
הפתיעה אותי כמות העבודה הערובה בהוצאת המנוע.
מלא ברגים שעל מנת להגיע אליהם צריך לפתוח ברגים אחרים בלי גישה :(
נקווה לטוב :)
140787140788140789
תיזהר עם הטבעת נישואין בעבודה על הרכב, נתפסה לי פעם באיזה חלק במהלך פירוק ובמזל רק הטבעת התעקמה בלי האצבע..
Sent from my iPhone using Tapatalk
תודה.
האמת שאתה צודק.
אשתי תמיד צוחקת עלי שהטבעת שלי כבר מזמן בצורה לא מוגדרת...
נוהל שישי...
עוברים למיסבי הגלגלים האחוריים.
בשבוע הבא... מנוע.
140921
נדב,
חלקים שירדו מהרכב...
כפי שהובטח, הגענו לשלב האוברול...
https://youtu.be/G6YvfU2UwCA
סער סחטיין! כבוד גדול אתה עושה לויטרה הזקנה. ...
הייתי שמח אם היית מפרט מעט על החלקים שהוחלפו, עלויות והיכן רכשת.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
תודה רבה.
החלקים שהוחלפו:
תפוחי הגה,בולג'ונטים תחתונים, תושבות בולמים קדמיים ומוטות קישור: אבי חלקי חילוף ברחובות ו spareto.
זרוע עזר להגה: איביי
ברקסים קדמיים: אבי חלקי חילוף ברחובות
ברקסים אחוריים: משאבה, חריטה והדבקה: בלמי רחובות.
בולמי זעזועים קדמיים: jimnybits.
צינור מים ראשי (זה שנראה כמו חליל): partsouqמכסה טיימינג: מגהזיפ
קיט טיימינג, רצועות אביזרים, טרמוסטט: אבי חלקי חילוף ברחובות.
רדיאטור: אביפארטס.
מיסבי גלגל אחורי: אבי חלקי חילוף ברחובות
רדיאטור גיר: חנות בתל אביב, לא זוכר את שמה :)
תושבות מנוע: spareto
כל מה שקשור לשיפוץ המנוע (ראש מנוע חדש, מיסבים, בוכנות, אטמים וכמובן חריטות/יישור): "סמוך" בראשון (יחס אישי מדהים).
עדיין צריך להשלים צנרת מים והתאמות לרדיאטור גיר.
עלויות? מתקרב ל 10k. (בערך 4000 יותר ממה שציפיתי).
רוב העלויות הן סביב שיפוץ המנוע. אין ספק שבלנו הייתה עולה פחות.
מצד שני, גם בלנו כבר בת 20.
כל הכבוד.
מרשים מאד.
נשלח מהנייד
עבודה יפה.
ממש מחמם את הלב בתור מישהו שיש לו פינה חמה לויטרה דור 1.
מדהים, ואיזה חלום לעשות את זה עם הילד שלך [emoji2]
Sent from my iPhone using Tapatalk
אדיר!!! עד ששלי יגיע לשם בכלל לא יהיו מנועי בעירה פנימית.
או צבא..[emoji1787]
Sent from my iPhone using Tapatalk
מתקדמים משישי לשישי.
היום הכנסנו את המנוע למקום.
עדיין לא התנענו...
https://youtu.be/ISj26qTt8Wk
141082
141083141084141085141086
מכירים את הימים האלו שלא ברור למה יצאתם בכלל מהמיטה?
אז היום היה יום כזה.
זה התחיל ביוניט חום מנוע שנשברה.
בנסיון חליצה.... סעפת היניקה נסדקה.
141097
התחלנו לחפש סעפת חליפית ואז חשבתי לעצמי, גם ככה המצב דרק, למה שלא ננסה לרתך...
141098
וואלה, נראה שהצליח (יש לי רתכת לאלומיניום).
לא הצלחנו לחלוץ את היוניט, אבל החלטתי להחליף בינה לבין יוניט אחרת שמשום מה לא היתה מחוברת בכלל (ככל הנראה היוניט שמנתקת את המזגן כשהחום עולה).
אם יהיה צורך, נחזור אליה.
וזה היה החלק הטוב של היום....
ב 5 החלטנו לנסות להניע.
נותנים סטרטר...
שומעים אותו מסתובב, אבל, לא מגיע לגלגל תנופה....
בקיצור, אני חושב שאני מועמד טוב לשרשור האידיוטים.
גלגל התנופה הורכב הפוך.
אפשר יהיה לעשות סרט נוסף על הכנסת המנוע :(
מוטי טויוטה
19-11-22, 19:55
לא מכיר מישהו שעובד על רכבים לבד ולא קילל את עצמו פעמים רבות על פעולות שונות.
סחתיין! כיף לראות
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
סוף השבוע הקודם הסתיים במחשבות קשות על שימוש בפח בנזין ולא למטרת התנעה...
זה המשיך להוצאת המנוע והכנסתו למקום שנית.
החלפת סעפת יניקה ופירוק וניקוי של כל חלק בה.
בשישי הזה הרכבנו את האביזרים ולאחר שעות לא מעטות מלוות במנוע מקרטע ומעשן קשות, הגענו ל... מנוע עובד.
עדיין לא מושלם (עדיין מעשן, אבל הרבה פחות), אבל עובד יפה.
תודה ליואב (hitoy) על העזרה והתמיכה הפיסית והנפשית 😂
141216141217
https://youtu.be/MwvCBbf8TCM
GodsFather
26-11-22, 20:15
כל הכבוד
Sent from my HD1903 using Tapatalk
מוטי טויוטה
26-11-22, 21:12
ישר כח! אלופים
תזמין אותי לטיול בכורה
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
בכיף.
טיול הבכורה מתוכנן להיות מפגש גיפולוג...
מקווה שנצליח לסיים עם הטסט עד אז.
סוף השבוע הקודם הסתיים במחשבות קשות על שימוש בפח בנזין ולא למטרת התנעה...
כשתרצה למכור את הויטרה, שלח הודעה :cool:
מברוק ! שמח מאוד לשמוע את האוטו מניע. מה נשאר חוץ מהטסט ?
מיסבי גלגל אחורייםהחלפת/שיפוץ מזרקים (חושד שזה המקור לעשן)
החלפת שמנים בסרנים
כיוון פרונט
צבע (אחרי הטסט מתישהו)
וחוץ מזה קצת קוסמטיקה פנימית...
סחטיין! מעורר השראה!
מה זה אומר שיפוץ מזרקים? אתה מפרק ושולח לשיפוץ? משפץ לבד? מה מוחלף במזרק בעת שיפוץ?
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
RoyiBaum12
26-11-22, 23:42
וואו, נראה נהדר!
לגבי מזרקים זה רעיון טוב.
לנקות אותם אצל בעל מקצוע במכשיר חשמלי של פעם לא יזיק אף פעם.
אם אתה צריך עוד כיווני בדיקה לעישון נסה ךתאר מה הסימפטום.
היה לי עכשיו הרפתקאה לא קטנה עם מנוע בלנו(סיפור קצת שונה)
אבל אותה משפחה של בעיות.
בהצלחה נראה מצויין!
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
תודה.
עדיין מתלבט בין שיפוץ להחלפה של המזרקים (החלפה זה כנראה לסינים).
שיפוץ ה פירוק, ניקוי , החלפת אטמים ופילטרים:
https://www.ebay.com/itm/174849498940
לגבי העשן,
זה נראה כמו עשן של דלק או אדי מים, לא ממש ברור.
גוון לבן /טיפה אפור. התחיל בכמות היסטרית של טנק מרכבה.
נראה שהשתפר לאחר שהמנוע עבד חצי שעה.
קומפרסיה בכל הצילינדרים 190.
אני חושב שזה קשור להצתה/דלק , זה היה גם לפני האוברול אבל לא בזמן הקניה.
חשד נוסף, כשקניתי את הרכב המיכל היה כמעט ריק, תדלקתי מיכל מלא בתחנת דלק בדרך (אין לי מושג איזו), אם היו מים בדלק זה יכול להתאים למה שאנחנו רואים...
עוד רעיונות יתקבלו בברכה :)
ehudzeelim
27-11-22, 09:05
לגבי העשן, בדיקה פשוטה של יד מאחורי האגזוז (או משטח אחר אם יש לך עור עדין [emoji16]) כשהמנוע עובד, תגלה לך האם מדובר בשמן או מים.
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
נראה שמים.
הנעתי הבוקר, עבד יפה, כמעט בלי עשן (ברמה שכנראה תעבור טסט).
על מנת שלא ישעמם, נוזל הבלמים נעלם באופן פלאי 🤬 וכרגע לא רואים נזילות חיצוניות...
חפש את הנוזל בלמים בתוך הבוסטר אולי ..
Sent from my DN2103 using Tapatalk
RoyiBaum12
27-11-22, 17:23
היי סהר
הייתי מנסה להשאיר את הרכב מונע לזמן ממושך.
אם יש אפשרות אפילו שעה בסרק בחניה
ככה יוכל לעשן את כל השאריות
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
היה לי סימפטום דומה אלרי החלפת הבודי (ומנוע), המלצת המוסך היתה דווקא לצאת לנסיעה בסל"ד גבוה, וזה עבד מעולה.
אבל אתה אחרי אוברול, שמור על המנוע ותן לזה לעבור עם הזמן.
תאוריה מעניינת שעלתה,
שמן ברקס נוזל לבוסטר.
מהבוסטר, הוואקום מושך אותו לסעפת היניקה וככה נוצר העשן...
אם זה המצב, אז ללא ספק הויטרה הזו מתעלה על הגרוטאות הקודמות שהיו לי.
סיפור מהבוקר...
רציתי להוציא את פילטר האויר.
מתוך 4 ברגים היו 2, לא נורא.
אחד ראש 10, אחד 8, קורה.
שניהם.... תפוסים ולא נפתחים ברמה שהייתי צריך לקדוח אותם 🤬
ראבק, פילטר אויר, עבודה של 5 דקות כולל הפסקת קפה הפכה לקרוב לשעה של מלחמה...
אני מקווה שפירוק משאבת הבלם (שנראית חדשה יחסית) יהיה קל יותר...
ד"א, האם נזילת נוזל בלמים לבוסטר מחייבת החלפה/טיפול מיוחד בבוסטר?
ehudzeelim
27-11-22, 21:31
תאוריה מעניינת שעלתה,
שמן ברקס נוזל לבוסטר.
מהבוסטר, הוואקום מושך אותו לסעפת היניקה וככה נוצר העשן...
אם זה המצב, אז ללא ספק הויטרה הזו מתעלה על הגרוטאות הקודמות שהיו לי
קל מאד לשלול או לאושש את התיאוריה הזאת, נתק את צינור הואקום מהבוסטר ותראה עם העשן מפסיק..
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
הבוקר כבר לא היה עשן ולא הנעתי מאז.
במהלך השבוע אבדוק....
תודה
חפש את הנוזל בלמים בתוך הבוסטר אולי ..
Sent from my DN2103 using Tapatalk
אכן, שם הוא נמצא...
תודה
אמממ... החלפת פילטר אוויר עי פירוק ברגים?
לא זוכר רכב אחד שנתקלתי בו ולא היו קליפסים לפתיחה וטיפול מהיר.
כל יום לומדים משהו חדש.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
אכן, 4 ברגים.
ד"א, למיטב זכרוני זה ככה בעוד די הרבה רכבים
ברכבי עבודה אני זוכר בורג פרפר אולי. אבל זהו.
תצרף תמונה .. שנשכיל.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
יום שישי נוסף במשרד...
הפעם, מיסבי גלגל , ועוד קצת מכניקה.
אוטוטו ...טסט.
141722141723141724141725141726141727
לא יום שישי, אבל בכל זאת אעדכן :)
הייתה דפיקה קטנה בכנף הקידמית, הציקה לי בעין ...
עשיתי טעות ופירקתי את הכנף על מנת לתקן אותה. זהחשף את מצב הקורות :(
אז מסתבר שגם יפניות מחלידות, ואפילו בצורה לא נעימה.
141774141775141776141777141778141779
עכשיו צריך לסדר את חזית הקורה (אזור הצירים שלמען האמת הוא מפחיד אותי) ולחשוב אם אני רוצה לבדוק גם את הצד השני... 😳
אם התמונות אינן ראי והן מראות את צד הנוסע, אז התשובה היא בהחלט כן, אתה רוצה לפתוח גם את הצד השני.
צד הנהג הרבה יותר מועד לפורענות, כי נכנסים מים דרך האנטנה של הרדיו ...
שלא תגיד שלא דואגים לך ...
השבוע הגענו לאבן דרך משמעותית, עברנו טסט.
עכשיו אפשר להתחיל להתעסק בדברים המעניינים :)
הפעם, עבודה של עמית. אני הייתי רק יועץ טכני
לפני:
141886
ואחרי:
141887
אלומניום 2 מ''מ. כיפוף בשפה הארוכה (בוצע בבית מלאכה).
החור בשולחן עבור הידית. אני לא אוהב שולחן עם "נפח"...
מחר, טיול קל"ב כהכנה לקראת מפגש גיפולוג...
יש טסט.
יש שולחן.
יש מפגש גיפולוג...
צריך לבדוק את הויטרה קודם.
אז בדקנו :)
141892141893
GodsFather
17-12-22, 19:52
תענוג לעיניים
Sent from my HD1903 using Tapatalk
הידעתם?
החלפה בין חוטי ההצתה 3 ו 2 יכולה לגרום למנוע מגמגם ולשרוף לכם אחר צהריים שלם בניסיונות למצוא את סיבת הגמגום.
אל תשאלו איך אני יודע. 🤬🤦
בתחילת הפרויקט הגדרנו שאבן הדרך העיקרית היא הגעה למפגש גיפולוג עם הויטרה.
ובכן...
141968
https://youtu.be/vJDn40EynlU
השלב הבא, החלפת הנעילה האוטומטית בחשמלית...
מוטי טויוטה
24-12-22, 21:19
יפות בצמד
מה יש לאוטמטית? הויטארה לדעתי זה לוקרייט 1530?
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
תודה.
הסרן קצת מרעיש (מעדיפים מכות ותיקתוקים), באופן כללי, אולי אני היסטרי אבל מפחידה אותי המחשבה על עכבישים חלקים ונעילה אוטומטית.
בקיצור, החשמלית מחכה בבית.
אם מה שאפרק יהיה תקין אציע אותה למכירה...
GodsFather
24-12-22, 21:50
אין סיבה לחשוש מאוטומטית, אלא אם היא תקולה.
והדגם הנכון הוא 1512. ה"שקט". לעומת 1532 היותר אגרסיבי
Sent from my HD1903 using Tapatalk
RoyiBaum12
24-12-22, 22:27
תודה.
הסרן קצת מרעיש (מעדיפים מכות ותיקתוקים), באופן כללי, אולי אני היסטרי אבל מפחידה אותי המחשבה על עכבישים חלקים ונעילה אוטומטית.
בקיצור, החשמלית מחכה בבית.
אם מה שאפרק יהיה תקין אציע אותה למכירה...בהחלט צריך לדעת לנהוג איתה.
אם היא יכולה להתאים לסמוראי 88, אשמח לקנות[emoji56]
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
בגדול זו אותה נעילה (1532). רק שחסר בה את השאפטים.
בויטרה (גם בגרנד ויטרה) משתמשים בשאפטים המקוריים.
והחבילה כוללת רק את הסייד גירס והקפיצים שמתאימים גם לסמוראי.
גם בסמוראי ניתן להשתמש בשאפטים המקוריים
אבל הם יחסית חלשים לעומת השאפטים שמגיעים עם הנעילה. (1530)
אין לי מושג אם זה אותו הדגם כמו של סמוראי.
אם היא תקינה אשמח למכור אותה.
אני מניח שנגלה בסופש הקרוב :)
ממשיכים....
מחליפים את הלוקרייט ב HF חשמלית.
(כנראה שבקרוב תהיה לוקרייט עם קייס ויטרה למכירה)
1420601420591420611420621420631420641420 65
סער, את ה-hf קנית בארץ?
אם לא, מהיכן קנית ואם תוכל לשתף בעלות מול בעלות בארץ?
תודה
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
הנעילה נקנתה בסין, דרך אליבאבא.
מחיר עד הבית 2200 ש''ח (אחרי המיסים).
לא כולל מיסבים כמובן
עוד V...
142077
https://youtu.be/6pBNnwGjwfU
RoyiBaum12
30-12-22, 15:13
עוד V...
142077
https://youtu.be/6pBNnwGjwfUמדהים,אחלה מהלך מתלה יש לוויטרה הזו[emoji123]
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
מה התקתוקים ששומעים בסירטון ?
אחיזה חלקית בשילוב חופשים במערכת העברת הכוח.
מה התקתוקים ששומעים בסירטון ?
סביר שהגלגל בצד השני נוגע בכנף...
סביר שהגלגל בצד השני נוגע בכנף...
תסמלץ הצלבה ובדוק שהדרייבשאפט שלא נוגע בצנרת מערכת הפליטה
(כך זה היה אצלי כשהגבהתי עם סט קלמיני).
רענן
למי שעוקב, הזכרתי את ריפוד הדלתות די בהתחלה.
זה מסוג הדברים שיכולים לשגע אותי.
ניסיתי לצפות בקרבון ויצא די מכוער לטעמי.
ריפוד כמו של גג גם יצא לא מוצלח.
התחלתי לחפש בד מתאים, בסופו של דבר, בעזרת בחור נחמד מהפייסבוק מצאתי בנחלת בנימין בדים מתאימים (חיקוי עור גמיש שמתאים לריפוד ולא לביגוד).
זו ללא ספק העבודה הקשה ביותר עד כה בויטרה ויש עוד 3 דלתות לרפד...
והתמונות:
142081142082142083142084
מוטי טויוטה
31-12-22, 12:46
מוכשר. אפשר לקבוע תור לריפוד גג נופל?
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
תודה :)
אני מוכן לייעץ :)
וואו מעולה אתה פשוט עושה עבודת קודש.
תענוג.
זה דמוי-עור עם שכבת ספוג?
אסף.
דמוי עור עם משהו כמו לבד בצד האחורי, לא ספוג.
(הבד עם הספוג זה כמו ריפוד גג, זה שונה).
הוא נמתח בכיוון אחד.
הויטרה מביאה לשיאים חדשים של יזמות ויצירתיות :)
זרועות הרדיוס האחוריות אצלי הן של קלמיני.
הבושינגים שלהן כבר עשו את שלהם ולמצוא חליפיים לא ממש קל.
פתחתי פוסט בפורום סוזוקי, נדב הסב את תשומת ליבי שיש לו את המידות ושיש מי שמייצר בארץ בושינגים כאלו.
מישהו בפוסט שאל "למה אתה לא מייצר" וצירף לינק רלוונטי...
מפה לשם,
הדפסתי תבנית מתאימה, הזמנתי פוליאוריטן נוזלי ו...
142377
אחרי 24 שעות:
142378
לפי המפרט, החומר מקבל את תכונותיו הסופיות לאחר שבוע כך שההתקנה תהיה רק בסופש הבא...
עבודה מדהימה.
הרכבת ? יש רשמים ?
תודה.
התכנון היה להרכיב היום, מזג האויר לא ממש איפשר...
בשבוע הבא...
עדכון קצרצר...
הבושינגים הוחלפו היום, התאמה מלאה.
באותה הזדמנות החלפנו גם תושבת גיר וטרנספר.
סיבוב קצר ברחוב ונראה שהרכב שקט, אין ציקצוקים ודפיקות.
נראה כמה זמן זה יחזיק.
אני לא מפסיק להתלהב מהרעיון של ייצור עצמי בשילוב כזה (הדפסת תבנית ויציקה באמצעים ביתיים לחלוטין).
.
אני לא מפסיק להתלהב מהרעיון של ייצור עצמי בשילוב כזה (הדפסת תבנית ויציקה באמצעים ביתיים לחלוטין).
ובצדק.
מעורר קינאה, כל הכבוד.
נשלח מהנייד
לפני חופשת הפסח ניצלנו את סוף השבוע להרכיב את הנעילה הקידמית (hf, חשמלית).
בהזדמנות זו אזכיר שכדאי מאוד להרכיב את הקורונה לפני שמרכיבים את המיסבים, אחרת, אי אפשר להכניס את הקורונה, המגנט מפריע. אל תשאלו איך אני יודע :)
(האמת שזה היה סתם ברגע של חוסר מחשבה, זו הנעילה הרביעית שאני מתקין...)
כמה תמונות מההתקנה:
143293143294143295143296143297143298
מיד אחרי ההתקנה טסנו לחופשה , כך שהפעם הראשונה שהנעילה וההתקנה נבדקו היו בטיול פסח.
בדיקה ראשונה במעלה עשוש...
https://youtu.be/tm898ELPXMQ
תתחדש!
לא חושש לנעול סרן אלומיניום?
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
תודה.
הקייס מאלומיניום, סרן נעול זה סרן שיש עליו יותר בקרה ובאופן כללי, רכב שנוסע מבוקר יותר, אז דווקא מסתדר לי שהוא יהיה נעול.
אם ישבר, נעביר את הנעילה לסרן הבא :)
הייתי מתחיל לחפש, (: .
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
GodsFather
21-04-23, 23:01
סער צודק אבל אם יש לסער מישהו שטס לאנגליה, שיוסיף מזוודה ריקה מפרימרק לחזור ויקנה שם בית סרן ברזל בגרוש וחצי.
Sent from my HD1903 using Tapatalk
תודה.
הקייס מאלומיניום, סרן נעול זה סרן שיש עליו יותר בקרה ובאופן כללי, רכב שנוסע מבוקר יותר, אז דווקא מסתדר לי שהוא יהיה נעול.
אם ישבר, נעביר את הנעילה לסרן הבא :)רוב הפעמים שהסרן נשבר הקורונה נפגעת.
Sent from my 2107113SG using Tapatalk
נעילה משפרת את השרידות של הסרן. רוב השבירות של הקייס הן מנחיתה בהצלבה כאשר הגלגל מסתובב מהר קדימה והרכב מתדרדר אחורה. עם נעילה זה לא קורה ...
תיהנה [emoji846]
תודה.
דווקא אנגליה?
איפה מחפשים ומה בדיוק?
באילו שנים היה סרן ברזל?
נעילה משפרת את השרידות של הסרן. רוב השבירות של הקייס הן מנחיתה בהצלבה כאשר הגלגל מסתובב מהר קדימה והרכב מתדרדר אחורה. עם נעילה זה לא קורה ...
תיהנה [emoji846]רואים בסרטון שזה גם קורה...
לשליטה מלאה מומלץ גם יחסים..
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
תודה.
דווקא אנגליה?
איפה מחפשים ומה בדיוק?
באילו שנים היה סרן ברזל?
תריץ חיפוש בפורום, ממה שזכור לי זה גרנד ויטרה דיזל בשנתונים מסוימים. אני בזמנו הבאתי סרן קומפלט מאנגליה אחרי שסדקתי את הקייס בלבד. יצא סביב 6 (כולל יחסים מתאימים ועוד כל מיני תוספות) הסרן בפועל עלה פחות מאלפיים, שאר העלויות היו שילוח ומיסים.
זה הגיע ב2 חבילות ששקלו סביב 30 ק״ג והסריחו משמן גיר..
Sent from my iPhone using Tapatalk
גראנד ויטרה v6 (לא xl7) ידניות בלבד ששווקו באירופה הגיעו עם סרן ברזל.
תכלס היום זה כבר די נדיר.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230422/030c2cf5a5a47d41a3b9043a37290bb8.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
את הקייס הימני קניתי בפירוקיה בצפון יוון כדי להחליף את הסדוק, הסריח לי את המזוודה ועוד שטפתי אותו באמבטיה של המלון..
GodsFather
22-04-23, 13:24
תבדוק vitmods, יש לו גם פייס. אחלה בחור. עולה גרושים. שוקל הרבה במובנים של מגבלות תעופה. אני הבאתי במזוודה קייס באופן שכתבתי.
Sent from my HD1903 using Tapatalk
כתבתי לו.
אין לו סרן ברזל.
ד"א, מה בד"כ נשבר הסרן? ההאוזינג?
האם ניתן לחזק אותו?
ההאוזינג.
החיזוק המקובל זה לעבור להאוזינג ברזל..
אבל היי.. אתה יצירתי, יהיה מגניב אם תמצא פטנט חדש.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
RoyiBaum12
22-04-23, 18:47
כתבתי לו.
אין לו סרן ברזל.
ד"א, מה בד"כ נשבר הסרן? ההאוזינג?
האם ניתן לחזק אותו?אני מכיר מישהו במרכז שיש לו איזה 2 ויטארות כאלו על בוקים לפירוק.
אשמח לקשר בניכם
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
תודה, אשמח לקישור.
בינתיים, מה דעתכם על זה?
https://bbs.zuwharrie.com/content?topic=100689.0
מישהו ניסה?
מישהו בשרשור הנ"ל הזכיר שסרן של קאיה מתאים בולט און. מישהו ניסה?
תודה
מזמן לא עשינו משהו בויטרה ...
https://youtu.be/W0cq9zaOd7s
143982143981143980143979143983143984
סחתיין עליך שכן.
הגשם בוץ הזה שיורד לא משבש את העבודה?
Sent from my HD1903 using Tapatalk
תודה.
ברור ששיבש...
מה פתאום גשם ביוני????
היום רק שייפתי, הצבע יחכה למזג אויר נורמלי לעונה...
קצת חלודה יפנית משובחת....
https://youtu.be/tRx48FYZCdQ
1440421440431440441440451440461440471440 48144049
מאז שקנינו את הרכב היה רעש מתיבת ההגה.
לא חופש, רק רעש.
קראתי באחת הקבוצות על תוסף לשמן ההגה Lucas.
החלטתי שלהזיק זה כנראה לא יזיק, אז ננסה...
https://youtu.be/LRCKZd5rgU4
ספויילר, הרעש נעלם...
כבעלים של לנדרובר ציפיתי ממך לדעת שלא מקרבים שום דבר עם הכיתוב לוקאס, לאוטו.
אלא אם כן רוצים שמשהו יפסיק. להרעיש במקרה הזה.
אסף.
כבעלים של לנדרובר ציפיתי ממך לדעת שלא מקרבים שום דבר עם הכיתוב לוקאס, לאוטו.
הדבר הראשון שעבר לי בראש כשראיתי את התוסף. אמיתי לגמרי :)
אני יכול לומר עכשיו שמגיע פעם שומעים טיפה רעש, הרבה פחות ממה שהיה לפני כן.
סופ"ש קשוח באגף הויטרה...
רדיאטור החימום נזל והתפוצץ לפני חודש בערך,
החלטתי לנצל את ההזדמנות ולהחליף אותו ואת מאייד המזגן.
עבודה ארוכה ודי מפחידה שהייתה מאתגרת עוד יותר כיוון שהחלקים שקיבלתי לא התאימו ב 100% ודרשו התאמות ...
(הזמנתי כמובן חלקים לויטרה דור 1 98, כנראה שאחרי 26 שנים הם כבר לא זוכרים כל כך טוב...)
https://youtu.be/dixPXWoSaRI?si=NO4xCLi3EavYYF9d
קצת תמונות...
146134
146142
146141
146140
146139
146138
146137
146136
146135
מוני אורבך
25-02-24, 09:03
כל הכבוד על ההתמדה, עבודה שוברת גב תרתי משמע.
להבא שקול להוציא את המושבים הקדמים, ואולי גם האחורים.
יהיה לך הרבה יותר מקום, ואיכות החיים תשתפר בהרבה בזמן העבודה.
כל הכבוד על ההתמדה, עבודה שוברת גב תרתי משמע.
להבא שקול להוציא את המושבים הקדמים, ואולי גם האחורים.
יהיה לך הרבה יותר מקום, ואיכות החיים תשתפר בהרבה בזמן העבודה.
תודה.
אם יהיה "להבא" יש מצב שזה יגמר עם פח נפט :)
boaz avrahami
25-02-24, 16:47
כל הכבוד סער.
כבר אין כמעט אנשים כמוך
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
בהחלט, אני מוכן להשאיל לך את הואן לשנה, הוא בטח יחזור יותר טוב [emoji12]
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
בהחלט, אני מוכן להשאיל לך את הואן לשנה, הוא בטח יחזור יותר טוב [emoji12]
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
תודה :)
לפי הפוסט שלך אתה עושה עבודה מעולה עליו, אז אולי שווה לי , סוף סוף רכב לא אצטרך לפרק :)
עקב שינויי תוכניות (סוג של רלוקיישן...)
הויטרה מוצעת למכירה 🥴
אעלה עוד מעט מודעה מסודרת ...
המחיר המבוקש 29000.
סער 054-4463731
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.