התחברות

צפייה בגרסה מלאה : נטרול מערכת בקרת החלקה - ESP



sportage
18-10-22, 23:17
כידוע בגימנינינו החדש ניתן לבטל את המערכת עם הכפתור בקונסולה, אבל אז היא חוזרת למוטב ובצדק מעל 30 קמ"ש, או בשלוב ל-LOW.

אממה, יש את "הארסים" שעושים צלחות במהירות מעל 30 קמ"ש או מטפסים בדיונה או משתוללים בבוץ וחציית נהרות :-)...

עבורם מיועד הסרטון הבא.

אין משום האמור המלצה לבצע את הנטרול, מאחר וזו מערכת שיכולה למנוע החלקה ותאונות, כך שמי שמבצע חשוב שינטרל את הנטרול ברגע שעולה על הכביש.

זה בסך הכל לכבות ולהניע מחדש.

/https://youtu.be/BiezSXsJDGA

https://youtu.be/BiezSXsJDGA (https://youtu.be/BiezSXsJDGA)

איל מ
19-10-22, 00:08
לדעתי אתה מתבלבל לגבי החיבור שלה בlow.
היא אמורה להשאר מנותקת, ומה שנכנס לפעולה הוא הtc.
ועוד שאלה,
מה קורה אם לוחצים על ניתוק הesp למשך שמונה שניות בלי לשים את הגישור מתחת לדשבורד?

Johnathan
19-10-22, 00:47
מה קורה אם לוחצים על ניתוק הesp למשך שמונה שניות בלי לשים את הגישור מתחת לדשבורד?

נדלק בחזרה מעל 30 קמ"ש..

sportage
19-10-22, 13:04
לדעתי אתה מתבלבל לגבי החיבור שלה בlow.
היא אמורה להשאר מנותקת, ומה שנכנס לפעולה הוא הtc.

למה להגיב ככה? כתוב שיש שתי דרכים לנתק. LOW זה אחת מהם, ועם הכפתור הוא חוזר לפעולה ב-30 קמ"ש.

ועוד שאלה,
מה קורה אם לוחצים על ניתוק הesp למשך שמונה שניות בלי לשים את הגישור מתחת לדשבורד?

כמו שיונתן כתב, יחזור לפעולה ב-30 קמ"ש אלא אם כן אתה ב-LOW.



ראה בגוף ההודעה.

erezgur
19-10-22, 13:59
כי בהודעה המקורית שלך היה ניתן להבין כמו שאיל הבין...



, אבל אז היא חוזרת למוטב ובצדק מעל 30 קמ"ש, או בשלוב ל-LOW.



נשלח מהנייד

sportage
19-10-22, 14:02
כי בהודעה המקורית שלך היה ניתן להבין כמו שאיל הבין...





נשלח מהנייד

העיקר שעכשיו גם אני מבין... :-)

-->