צפייה בגרסה מלאה : היילקס 97, קונקטור חשמלי שלא ידוע לאן אמור להתחבר
שלום,
גיליתי אצלי בהיילקס 97 מנוע 2lt קונקטור בצד נוסע ליד הפילטר שמן שאיני יודע אם בעבר היה מחובר.
הקונקטור עם 3 פינים ונראה מקורי.
מצ״ב תמונה
Sent from my iPhone using Tapatalkhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20221022/51e4685b4f03f0123dd0414fd58421d2.jpg
נראה לי שזה החיבור המקורי לאלטרנטור.
יש לך אלטרנטור שונה מהמקורי ?
החוט החשוף בצבע צהוב/שחור הולך ליוניט לחץ שמן.
בברכה, טושי
היוניט שמן מחובר?
חיובי, זה קונקטור עגול יותר עם 2 חוטים.
Sent from my iPhone using Tapatalk
נראה לי שזה החיבור המקורי לאלטרנטור.
יש לך אלטרנטור שונה מהמקורי ?
החוט החשוף בצבע צהוב/שחור הולך ליוניט לחץ שמן.
בברכה, טושי
אלטרנטור מקורי, אצלם בערב את החיבור שלו.
החוט הבודד באמת מתחבר ליוניט לחץ שמן, הוחלף סופית וחיברתי חזרה.
הטנדר אצלי 12 שנה ואני לא זוכר שהיה קונקטור מנותק אי פעם, עשיתי לו אוברול בחודש האחרון לבד בבית ואז גיליתי שיש קונקטור שלא מחובר לכלום.
Sent from my iPhone using Tapatalk
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221024/0fcf334d1e37a1f03883a0aa3fdda8d2.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
זה לא אלטרנטור מקורי של 97, זה אלטרנטור של דגמי 98 ומעלה, מנועי טורבו, יבוא וכ'ו.
כנראה הגיע יחד ען מנוע הטורבו.
קטן יותר וחזק יותר מהדגם הישן.
האלטרנטור הזה מצוייד בווסת טעינה פנימי, להבדיל מהמקורי שמשתמש בווסת חיצוני
מישהו עשה הסבה לצמת חשמל שלך, והשאיר את הקונקטור לאלטרנטור המקורי ללא שימוש
בברכה, טושי
אהלן, תודנ על המענה.
מי שעשה את ההתקנה של המנוע טורבו הזה לפני 7 שנים זה אני, ולא מזמן סיימתי אוברול.
אם ככה אני יבטל את הצמה הזאת מהמוצא שלה.
תודה טושי
Sent from my iPhone using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.