im_ri
09-11-22, 10:33
היי,
אז כמו שפירטתי בשרשור של הטנדר, לאחרונה סגרתי כמה משימות ובניהן: החלפת קלאץ וכבל, טיימינג ומשאבת מים.
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/84258/page24
מאז הרכב מאבד כוח בסל"ד גבוה (גבוה זה 4,000). בטנדר זה יוצא הילוך רביעי ו-80 קמ"ש ובעבר הייתי יכול לטפס גם ל 90 ואפילו 95 קמ"ש.
זה קורה באותו סל"ד בדיוק ובכל ההילוכים. זה לא קורה בניוטרל בעמידה או עם הילוכים משולבים כשהרכב עם גלגלים באויר.
בהתחלה זה הרגיש לי כמו החלקה של הקלאץ אז הורדתי שוב את הגיר, פתחתי את השמש ונראה שהכל במקום. הכבל מכוון לפי הספר והחופשים תקינים (לא מופעל לחץ על הקלאץ כשאין רגל על הדוושה). אז גם חשבתי שבהחלקה של הקלאץ הסלד דווקא ממשיך לעלות בקלות בזמן שמורגש איבוד הכוח וכאן הסלד מתקשה לעלות והמנוע נשמע קצת חנוק.
הדבר השני שווידאתי הוא שלא פספסתי שן בטיימינג. וגם כאן, הקראנק והקמשאפט מסונכרנים בשתי הנקודות. אקדח תזמון גם מראה על תזמון נכון.
מה אני מפספס?
האם זו בכלל בעיה אחרת?
קרבורטור?
משהו בהצתה?
האם זה יכול להיות שחיקה בדיסק על הגלגל תנופה? או בצד של השמש? זה פחות נראה לי כי הקלאץ הישן עבד תקין.
תודה!
אז כמו שפירטתי בשרשור של הטנדר, לאחרונה סגרתי כמה משימות ובניהן: החלפת קלאץ וכבל, טיימינג ומשאבת מים.
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/84258/page24
מאז הרכב מאבד כוח בסל"ד גבוה (גבוה זה 4,000). בטנדר זה יוצא הילוך רביעי ו-80 קמ"ש ובעבר הייתי יכול לטפס גם ל 90 ואפילו 95 קמ"ש.
זה קורה באותו סל"ד בדיוק ובכל ההילוכים. זה לא קורה בניוטרל בעמידה או עם הילוכים משולבים כשהרכב עם גלגלים באויר.
בהתחלה זה הרגיש לי כמו החלקה של הקלאץ אז הורדתי שוב את הגיר, פתחתי את השמש ונראה שהכל במקום. הכבל מכוון לפי הספר והחופשים תקינים (לא מופעל לחץ על הקלאץ כשאין רגל על הדוושה). אז גם חשבתי שבהחלקה של הקלאץ הסלד דווקא ממשיך לעלות בקלות בזמן שמורגש איבוד הכוח וכאן הסלד מתקשה לעלות והמנוע נשמע קצת חנוק.
הדבר השני שווידאתי הוא שלא פספסתי שן בטיימינג. וגם כאן, הקראנק והקמשאפט מסונכרנים בשתי הנקודות. אקדח תזמון גם מראה על תזמון נכון.
מה אני מפספס?
האם זו בכלל בעיה אחרת?
קרבורטור?
משהו בהצתה?
האם זה יכול להיות שחיקה בדיסק על הגלגל תנופה? או בצד של השמש? זה פחות נראה לי כי הקלאץ הישן עבד תקין.
תודה!