PDA

צפייה בגרסה מלאה : מנוע מאבד כוח בסל"ד גבוה



im_ri
09-11-22, 10:33
היי,
אז כמו שפירטתי בשרשור של הטנדר, לאחרונה סגרתי כמה משימות ובניהן: החלפת קלאץ וכבל, טיימינג ומשאבת מים.
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/84258/page24

מאז הרכב מאבד כוח בסל"ד גבוה (גבוה זה 4,000). בטנדר זה יוצא הילוך רביעי ו-80 קמ"ש ובעבר הייתי יכול לטפס גם ל 90 ואפילו 95 קמ"ש.
זה קורה באותו סל"ד בדיוק ובכל ההילוכים. זה לא קורה בניוטרל בעמידה או עם הילוכים משולבים כשהרכב עם גלגלים באויר.

בהתחלה זה הרגיש לי כמו החלקה של הקלאץ אז הורדתי שוב את הגיר, פתחתי את השמש ונראה שהכל במקום. הכבל מכוון לפי הספר והחופשים תקינים (לא מופעל לחץ על הקלאץ כשאין רגל על הדוושה). אז גם חשבתי שבהחלקה של הקלאץ הסלד דווקא ממשיך לעלות בקלות בזמן שמורגש איבוד הכוח וכאן הסלד מתקשה לעלות והמנוע נשמע קצת חנוק.

הדבר השני שווידאתי הוא שלא פספסתי שן בטיימינג. וגם כאן, הקראנק והקמשאפט מסונכרנים בשתי הנקודות. אקדח תזמון גם מראה על תזמון נכון.

מה אני מפספס?
האם זו בכלל בעיה אחרת?
קרבורטור?
משהו בהצתה?
האם זה יכול להיות שחיקה בדיסק על הגלגל תנופה? או בצד של השמש? זה פחות נראה לי כי הקלאץ הישן עבד תקין.


תודה!

im_ri
11-11-22, 10:47
החלפתי לקרבורטור ספייר כדי לשלול ששם הבעיה, והתופעה המוזרה נשארה.
הדבר הבא היה קויל. החלפתי לקויל חדש שהיה לי על המדף, וסופסוף הטנדר חזר לעצמו!
הבעיה נפתרה.

יונימוג אדום
11-11-22, 17:26
אצלי בטנדר ( סמוראי 87 ) הייתה לי בעיה דומה .
מנוע קר בהתנעה - סטארטר ארוך מאוד , המנוע עושה קולות של רוצה להניע , לאחר כמה ניסיונות כאלו מניע .
חשדתי במשהו בדלק , טיפלתי בקרבורטור אותו הדבר , פלגים חדשים - החלפתי וכלום .
לבסוף החלפתי כוהל והבעיה נפתרה .
הבעיה הייתה רק בהתנעה ולאחר מכן הכל טוב .

אילן

im_ri
10-09-24, 15:15
אחרי שנתיים שבהם החלפתי חצי אוטו, הצלחתי לפתור את הבעיה.
Contact breaker של הדיסטריביוטור!

איל מ
10-09-24, 17:12
קצת חול ושכחת לדבר עברית..

שגיא S
10-09-24, 17:18
אחרי שנתיים שבהם החלפתי חצי אוטו, הצלחתי לפתור את הבעיה.
Contact breaker של הדיסטריביוטור!

אלוף.
שנתיים זה זמן טוב לדבגנינג :)

im_ri
11-09-24, 16:49
קצת חול ושכחת לדבר עברית..

כל כך נכון

-->