צפייה בגרסה מלאה : התייעצות לרכישת רנגלר.
SHALOMKAKON
12-11-22, 17:18
שלום לכולם,
בזמן האחרון בשביל הצרכים שלי אני רוצה לעבור מפרייבט לגיפ.
כגיפאי מתחיל.
אני מילדות חוויתי שטח כשאבא שלי חובב מושבע והייתי לידו כמעט כל טיול. היום יש לי SBS שאני מטייל איתו כבר כמה שנים ואני רוצה בנוסף אליו לחזור קצת לילדות שאבא שלי היה מעמיס ציוד בגיפ מאחורה ויוצא לשטח. לחוות את השטח קצת אחרת מאשר האקסטרים של SBS
ובנוסף לזה בגלל שאני עם פרייבט תמיד אני צריך להסתדר על גרירה של הSBS ככה שגיפ יכול לענות גם על הדרישה הזו.
לעיינינו:
אני שוקל הרבה בזמן האחרון לקנות רנגלר. לפי מה שקראתי והבנתי מה שיכול לענות לי על הצרכים היום יומיים של נסיעה נוחה בכביש, גרירה שצריך וכניסות לשטח אחת לחודש היא הרנגלר ספורט. האם אני צודק?
יש לציין שאני לא יותר מידי על הרכב בכביש אך אחת לשבוע יש נסיעות ארוכות (צפון\דרום מהמרכז) ונסיעות של העבודה פעם בשבוע במרכז.
האם הרנגלר ישמש אותי נוח על הכביש?
איזה מנוע ממולץ יותר ה2.0 או ה3.6? (הבנתי שה3.6 אבל לא הצלחתי להבין למה?)
איך הדגם ספורט בכללי? (לא חדש. 2019\2020)
האם לדעתכם הרכב יענה על הצרכים שלי? האם הרנגלר יחסית חזק על הכביש או כבד?
אני בדיוק נוסע לראות ולעשות נסיעה אך רציתי לשמוע את חוות דעת המומחים כאן
תודה לעוזרים!
בפורום שלנו מספיק לנהל את אותו דיון בשרשור אחד, אין צורך לפתוח שרשורים זהים במספר פורומים במקביל.
בטעות מחקתי את השרשור הכפול, אני מעביר את השרשור הזה לפורום ההתייעצויות לפני רכישה / גיפאים חדשים.
מצרף צילום של ההודעות שנמחקו, איל מ ו- SHALOMKAKON, מצטער על המחיקה.
141051
לא פירטת איזה סוג שטח. ולא פירטת תקציב.
אבל בגדול, ציינת נוחות בכביש, ולא ציינת אקסטרים בשטח (בשביל זה יש sbs). כן ציינת העמסת ציוד.
לנדקרוזר נשמע לי יותר מתאים.
אם אתה לא מדבר על רכב חדש, אז נפתחות עוד אופציות (לרדת אחורה לשנים שיש גם פאג'רו).
לחוויה הנוסטלגית של להעמיס ציוד כמו אבא, לא יהיה תחליף אם לא תקנה מה שהיה לו (אני מנחש שסיקס פתוח). והכי קרוב לזה, זה באמת רנגלר
סוגי השטח משתנים אבל בעיקרון להתחיל ולעלות אבל בעיקר באזור מדבר יהודה \ צפונה אבל כמו שאמרת לאקטסרים יש לי את הSBS אבל גם גיפ זה טיול שונה באופי שלו ואני מתגעגע גם לזה
תקציב סביבות ב250\300 אלף
יש לך אחלה תקציב , ב300 אלף אתה יכול גם לקנות רנגלר ספורט חדש או אפילו לקפוץ לרוביקון כמעט חדש .
SHALOMKAKON
12-11-22, 22:08
יש לך אחלה תקציב , ב300 אלף אתה יכול גם לקנות רנגלר ספורט חדש או אפילו לקפוץ לרוביקון כמעט חדש .
בדקתי רנגלר ספורט ארוך חדש מתחיל מ340 אלף.. שזה כבר גבוה לי.
והרוביקון הבנתי שהוא נורא לא נוח בכביש והספורט הרבה יותר נוח
בדקתי רנגלר ספורט ארוך חדש מתחיל מ340 אלף.. שזה כבר גבוה לי.
והרוביקון הבנתי שהוא נורא לא נוח בכביש והספורט הרבה יותר נוח
מניסיוני, ההבדל בין רוביקון לספורט בכביש, הרבה פחות מורגש ממה שחלק ממכובדי הפורום טוענים.
גילוי נאות: מדריך בחב׳ שבילים שמפעילה עבור סמלת הדרכות נהיגת שטח על רנגלרים.
Sent from my iPhone using Tapatalk
בדקתי רנגלר ספורט ארוך חדש מתחיל מ340 אלף.. שזה כבר גבוה לי.
והרוביקון הבנתי שהוא נורא לא נוח בכביש והספורט הרבה יותר נוח
יש לי רוביקון סטנדרטי , הוא מאד נוח בכביש.
לדעתי אם תתאמץ ותחפש מבצעים תמצא שאפשר להוציא את הספורט בפחות.
בדקתי רנגלר ספורט ארוך חדש מתחיל מ340 אלף.. שזה כבר גבוה לי.
והרוביקון הבנתי שהוא נורא לא נוח בכביש והספורט הרבה יותר נוח
ספורט חדש עולה היום בסמלת 330
אבל עם גג רך…..ולגג קשיח כנראה צריכים להוסיף עוד 30!
עזוב מה אומרים.
כל אחד וה"נוחות" שלו.
קח נסיעת מבחן ותהיה חכם יותר. זה הכל.
לגבי מנועים - דעות לכאן ולכאן. בשניהם הביצועים מעולים.
2.0T זריז ועצבני מאוד. אישית אני חושב שפחות ליניארי ופחות מתאים לרכב שטח וגם צריכת הדלק לא מדהימה לטובה כמו שניתן לצפות ובוודאי שלא תואמת לנתוני היצרן שקצת מדומיינים.
3.6 לא פחות חזק והרבה יותר מתאים לג'יפ לטעמי. אבל מגיע בילט-אין עם מערכת היברידית קלה e-Torque שלא עוזרת בכלום לצריכת הדלק אבל כן מוסיפה סיבוך/מורכבות שלטעמי האישי מקומן לא יכירן בשטח וברכב-שטח וכל זה ברכב מודרני שגם ככה עמוס באלקטרוניקה קפריזית ושאיכות הייצור/הרכבה שלו גם ככה די בינונית (בוודאי ביחס לרכב "יוקרה").
חבל שלא מיובא דגם כניסה ספרטני 3.6 ידני מוזל ונטול איבזור פינוקים מיותר, שסתם מייקר את הרכב.
זה מין הסתם בכוונה. כנראה מאוד נוח ליבואן למצב את הרנגלר כ"יוקרה" ולכוון אותו לקהל מסוים.
בדקתי רנגלר ספורט ארוך חדש מתחיל מ340 אלף.. שזה כבר גבוה לי.
והרוביקון הבנתי שהוא נורא לא נוח בכביש והספורט הרבה יותר נוח
נשמע כמו שטות. אבל בכלל, אולי אתה לא מחפש רנגלר? בשביל לגרור מספיק איזה גראנד מפנק
Sent from my iPhone using Tapatalk
חבל שלא מיובא דגם כניסה ספרטני 3.6 ידני מוזל ונטול איבזור פינוקים מיותר, שסתם מייקר את הרכב.
זה מין הסתם בכוונה. כנראה מאוד נוח ליבואן למצב את הרנגלר כ"יוקרה" ולכוון אותו לקהל מסוים.
באמת חבל ...
ועוד יותר חבל שהייבוא מקביל לא מביא כלים במחירים סבירים עם חבילות שטח בלי חשמל , כמו שאפשר להביא וויליס עם נעילה אחורית רק ,או ברונקו בייס עם חבילת ססקוואצ במחירים של עד 340 או אפילו 300 בקלות ...
חבל עד רמה שמכעיס ....
כעיקרון אפשר לייבא איזה דגם ורמת אבזור שרוצים.
אם מישהו ידרוש, יריב בטוח ירים את הכפפה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
לצערי לא כל הדגמים קיימים אצל הייצרן. אני למשל, הייתי שמח לריקון קצר, מחוזק ועל 35 חוקי. זה לא קיים בקונפיגורטור.
לצערי לא כל הדגמים קיימים אצל הייצרן. אני למשל, הייתי שמח לריקון קצר, מחוזק ועל 35 חוקי. זה לא קיים בקונפיגורטור.
זה כבר גדול עלי….
Sent from my iPhone using Tapatalk
לצערי לא כל הדגמים קיימים אצל הייצרן. אני למשל, הייתי שמח לריקון קצר, מחוזק ועל 35 חוקי. זה לא קיים בקונפיגורטור.
כן ידוע ,נראה לי זה בכוונה ...
אבל פורד יש בקונפיגורטור - בייס ססקוואצ קצר עם - סרנים מחוזקים ו35 ...ותכלס זה במחיר של וויליס קצר סטוק! וזה כבר תמורה לעלות
לדעתי וזה אמור להיות גג בעלות של 300 ...ככה בישראל ממירים 40k דולר ל300 בשקל
לא ידוע לי שסופר גיפ מסכימים להביא משהו בפחות מ350 ...לא נראה לי שווה להם המאמץ
חבל שלא מיובא דגם כניסה ספרטני 3.6 ידני מוזל ונטול איבזור פינוקים מיותר, שסתם מייקר את הרכב.
זה מין הסתם בכוונה. כנראה מאוד נוח ליבואן למצב את הרנגלר כ"יוקרה" ולכוון אותו לקהל מסוים.
האופציה של ייבוא אישי, עדיין קיימת .
גיר ידני מגיע רק עם ה 3.6 בלי איטורק וכל ההתחכמויות.
כמה שיותר פשוט- אטמוספרי, ידני.
אפילו את ה ESS שמגיע בכולם הם הצליחו לחרבן עם המצבר צרכנים המטופש.
ועם הגיר הידני, אפשר אפילו לנסוע אחורה עם דלת פתוחה [emoji2957]
ורוצה מראש לאחל בהצלחה לכל בעלי ה 4XE כשהאחריות נגמרת
Sent from my iPhone using Tapatalk
האופציה של ייבוא אישי, עדיין קיימת .
גיר ידני מגיע רק עם ה 3.6 בלי איטורק וכל ההתחכמויות.
כמה שיותר פשוט- אטמוספרי, ידני.
אפילו את ה ESS שמגיע בכולם הם הצליחו לחרבן עם המצבר צרכנים המטופש.
ועם הגיר הידני, אפשר אפילו לנסוע אחורה עם דלת פתוחה [emoji2957]
ורוצה מראש לאחל בהצלחה לכל בעלי ה 4XE כשהאחריות נגמרת
Sent from my iPhone using Tapatalk
אתה מדבר על המצבר הקטן שנמצא בכנף….
שמשמש את auto start stop שממליצים לפרק ..
איזה סרט זה אה =מביש
וייבוא אישי זה תמיד אופציה אבל בראייתי זה טוב למי שטוב בבירוקרטיה
Sent from my iPhone using Tapatalk
אתה מדבר על המצבר הקטן שנמצא בכנף….
שמשמש את auto start stop שממליצים לפרק ..
איזה סרט זה אה =מביש
וייבוא אישי זה תמיד אופציה אבל בראייתי זה טוב למי שטוב בבירוקרטיה
Sent from my iPhone using Tapatalk
אכן, המצבר שממליצים לפרק, אבל רק כדוגמא…
עכשיו קח רכב עם מנוע טורבו, גיר אוטומטי, סוללה, מנוע חשמלי וכל הפיקוד על זה, ותחשוב שאותם חברה שכל כך הצליח להם העניין עם הסוללה הקטנה הזו…. ירכיבו רכב היברידי.
ולעניין היבוא האישי, בתור אחד שכבר עבר את זה כמה פעמים- זה שטויות, יש את יושופס והם מורידים את כאב הראש הבירוקרטי כמעט לגמרי.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אכן, המצבר שממליצים לפרק, אבל רק כדוגמא…
עכשיו קח רכב עם מנוע טורבו, גיר אוטומטי, סוללה, מנוע חשמלי וכל הפיקוד על זה, ותחשוב שאותם חברה שכל כך הצליח להם העניין עם הסוללה הקטנה הזו…. ירכיבו רכב היברידי.
ולעניין היבוא האישי, בתור אחד שכבר עבר את זה כמה פעמים- זה שטויות, יש את יושופס והם מורידים את כאב הראש הבירוקרטי כמעט לגמרי.
Sent from my iPhone using Tapatalk
מעניין
וואלה טוב לדעת
כי אני נרתע והיבוא חוץ מהאישי לא מביא את הוויליס הארוך בתקציב שלי ….סתם לוקח עוד 50 מתנה
והפורד ברונקו בייס עם ססקוואצ בכלל אף אחד לא שמע ומעוניין להביא …
ולך תדע כמה יירצו
פעם היה ב300 וויליס ארוך באוטומקס היום זה חלום באספמיה בקושי הקצר נסגר בתקציב הזה
נקווה לטוב ונסתפק בזקנים
Sent from my iPhone using Tapatalk
בדרך כלל יותר קשה או יותר יקר לבטח רכב ביבוא אישי...
בדרך כלל יותר קשה או יותר יקר לבטח רכב ביבוא אישי...
נכון
גם הליברטי ייבוא אישי קשה למצוא סוכן שיבטח
וטסט קשה להעביר …
אבל הבנתי מחברים שקנו מייבוא מקביל שהבעיות הללו לא קיימות במקביל .
Sent from my iPhone using Tapatalk
מעניין
ו
והפורד ברונקו בייס עם ססקוואצ בכלל אף אחד לא שמע ומעוניין להביא …
ולך תדע כמה יירצו
Sent from my iPhone using Tapatalk
סיקרנת אותי עם הססקווטץ בייס על 35. אז נכנסתי לקונפיגורטור ואיך שאני לא מרכיב את החבילה נעילה קדמית לא נותנים להוסיף. רק אחורית.
הצלחת להרכיב אחד נעול כפול?
סיקרנת אותי עם הססקווטץ בייס על 35. אז נכנסתי לקונפיגורטור ואיך שאני לא מרכיב את החבילה נעילה קדמית לא נותנים להוסיף. רק אחורית.
הצלחת להרכיב אחד נעול כפול?
מהות החבילה של ססקוואצ זה נעול כפול עם 35 ...זה לדעתי החידוש הכי גדול שפורד הביאו לשוק שבכל דגם אפשר להוסיף 8k דולר חבילת שטח מספקת ל90 אחוז מהשטח בארץ....חוץ מעדשה ו669 וכמריר ....
והכל בעלות נמוכה(42k) מרנגלר ספורט קצר...ולברונקו יש בקצר תא מטען יותר קרוב ללנדקרוזר מאשר לרנגלר
שלפי USGHOPS זה 350k ....אז ייבוא אישי גם לא ממש זול
מוזר כי רנגלר ספורט קצר גם בסביבות 42k דולר ונמכר ב300 בארץ כמעט ע"י כולם
אז מצבנו לא משהו
בדרך כלל יותר קשה או יותר יקר לבטח רכב ביבוא אישי...
וואלה. מעניין. מ2011ֶעם רכבים ביבוא אישי ולא היתה לי בעיה.
יבוא אישי פותח אופציה לרכבים משומשים קלות שהמחיר שלהם (תלוי בתקופה) יכול להפחית 20% ממחיר חדש.
אבל אתם מעדיפים לשלם את הפרמיה על האנשי מכירות של אוטומקס, אז בכיף
Sent from my iPhone using Tapatalk
אם זה יחסוך לי התעסקות,
אני מוכן לשלם את הפרמיה הזאת ישירות לך. תמצא לי אוטו טוב, תדאג לכל הבירוקרטיה, ותיקח אחריות אם יהיו לו בעיות.
אני גם עם ייבוא אישי, ולא הייתה לי שום בעיה לבטח.
גם המחיר סביר.
פעם ראשונה.
מהות החבילה של ססקוואצ זה נעול כפול עם 35 ...זה לדעתי החידוש הכי גדול שפורד הביאו לשוק שבכל דגם אפשר להוסיף 8k דולר חבילת שטח מספקת ל90 אחוז מהשטח בארץ....חוץ מעדשה ו669 וכמריר ....
והכל בעלות נמוכה(42k) מרנגלר ספורט קצר...ולברונקו יש בקצר תא מטען יותר קרוב ללנדקרוזר מאשר לרנגלר
שלפי USGHOPS זה 350k ....אז ייבוא אישי גם לא ממש זול
מוזר כי רנגלר ספורט קצר גם בסביבות 42k דולר ונמכר ב300 בארץ כמעט ע"י כולם
אז מצבנו לא משהו
אז ככה, הקונפיגורטור נתן לי רכב בלי נעילות, הוספתי חבילת ססקווץ ואז הוא פתח לי אופציה להוסיף נעילה אחורית בלבד. אם הססקווץ מוסיף 2 נעילות אני לא מבין למה הוא הציע לי להוסיף נעילה אחורית.
בכל מקרה, אני מניח שאני מפספס משהו וזה מגיע כמו שאתה אומר.
בקשר לתמחור, לא סתם הוא מתומחר בארץ מעל הרנגלר ספורט הקצר שעולה בארה"ב אותו דבר. זה מפני שהוא מתחרה בקצר רוביקון שכמותו בא עם 2 נעילות אבל.. הרוביקון הקצר מגיע עם 33 (285) והברונקו עם 35 (315) אז מרשים לעצמם לקחת עוד קצת מעל הרוביקון הקצר.
וברונקו בדלנדס (33, נעילות, ניתוק מייצב) בגימור הכי נמוך לא יעלה פחות?
אסף.
חבילת ססקווטץ נותנת (לפי מה שכתבו ואני לא הצלחתי להרכיב) צמיגים 35 ושתי נעילות. אני לא חושב שאפשר לקבל 2 נעילות עם הבדלנדס בלי חבילת ססקווטץ ועם צמיגים 33. בטוח שאפשר אפטרמרקט להתאים נעילה טבל לא מיצרן.
בדלנדס = שתי נעילות + 33 + ניתוק מייצב
אסף.
איך שבוחרים בחבילה בקונפיגורטור הוא מתאר - dual front and rear locker
והוא היחיד שאפשר לקנות חדש בתקציב שלי אם מישהו היה מועיל להביא אותו בעד 300 רק בגלל זה בכלל התענייתי אחרת(נכנס לתקציב בקושי וויליס בן 3 או ספורט בו 4 או קצר ספורט חדש או ספורט ישן) אני שוב בלופ של משומשים שרוצים הרבה יותר מידי כי יש מי שישלם
בכל הסרטונים של בייסאססקוואצ רואים גם בסט כפתורים :
נעילה קדמית
נעילה אחורית
ועזרה בסיבוב הזו של הטרקטור חחח
כל הסט כפתורים על הדשבורד מלאה.
סרטון דוגמא :
https://www.youtube.com/watch?v=T3gB2OWg3b0&ab_channel=TheBroncoNation
דקה 13:06
תכלס אם היה אפשר לקנות אותו מאוטומקס או סופר גיפ ב280 או 300 ...מוכן גם בלי נעילה קדמית ...עם 35 ונעילה אחורית יהיה לי קשה מאוד למצוא מקום שאני לא עובר או שהרכב יתקשה בטיולים שלי בארץ שלנו ...יותר מ90 אחוז מהטיולים בייססאקווצ עושה ובקלות ובכביש יהיה יותר נוח מרנגלר גם עם כל הבולמים הנוחים שבעולם שנשים לרנגלר
ייבוא אישי יש בעייתיות ביטוח ותוחם אותך לחברות ביטוח שעושות טובה ,שמעתי גם בקבוצה של ליברטי על כמה ייבוא אישי שהקשו עליהם בהפעלת ביטוח וחידוש .
אני יודע שבייבוא מקביל יש פחות בעיה אבל אישי יש וגם בכמה אתרים של אנשים שייבאו לבד ציינו שזה לא קל לבטח אבל אפשרי .
זה שיש כפתורים לא תמיד אומר שהם עובדים. ע"ע רכבי הליסינג שהרבה פיצ'רים היו מנותקים בהם.
אז עכשיו אני שאלות:
כמה עולה בארה"ב הבייס ססקווטץ עם 35 שתי נעילות ומנתק מייצב?
כמה עולה בארה"ב הבדלנדס עם 33 שתי נעילות ומנתק מייצב?
וכמה יעלו אם הם בני שנה משומשים מארה"ב? בערך...
ברגע שהתמחור בארה"ב ידוע, אפשר לבדוק כמה עולה להביא אותם לבד ולא דרך יבואן מקביל שמצד אחז גוזר קופון שמן ומצד שני זה מתחרה לו ב - CASH COW מבית ג'יפ.
זה שיש כפתורים לא תמיד אומר שהם עובדים. ע"ע רכבי הליסינג שהרבה פיצ'רים היו מנותקים בהם.
אז עכשיו אני שאלות:
כמה עולה בארה"ב הבייס ססקווטץ עם 35 שתי נעילות ומנתק מייצב?
כמה עולה בארה"ב הבדלנדס עם 33 שתי נעילות ומנתק מייצב?
וכמה יעלו אם הם בני שנה משומשים מארה"ב? בערך...
ברגע שהתמחור בארה"ב ידוע, אפשר לבדוק כמה עולה להביא אותם לבד ולא דרך יבואן מקביל שמצד אחז גוזר קופון שמן ומצד שני זה מתחרה לו ב - CASH COW מבית ג'יפ.
חחח
אני מקווה שאתה צוחק
תראה בסרטון ויש עוד סרטונים שבודקים את הבייססקוואצ … כל הכפתורים עובדים והסרנים מחוזקים והכל מותאם ל35 אין פה עבודה ישראלית או חצי עבודה -ויש לא מעט סרטונים שמפרטים
והוא עם החבילה עולה 43k שלפי ushops זה 340k שקל …
הבדלנדס הרבה יותר וזה כלי עם מלא אבזור ונוחות אלקטרוניות ומושבים וכו והוא מתחיל מ46k וידוע כבר מדלק מוטורס שזה מתורגם ל440 שקל לשים על הכביש …. בשביל צמת חשמל עמוסה בצרות לא ידועות וכו
הבעיה יותר גדולה זה מלאי …החבילה ססקוואצ מבוקשת ויש בעיה של מלאי
נקווה שזה ישתנה ואולי בזכות זה יצליחו יותר בתחרות ויגרמו להוזלה
לחלום מותר
Sent from my iPhone using Tapatalk
אפשר כמובן לרכוש חבילת בסיס ולהוסיף מהאפטרמרקט הגבהה ונעילות ולהחליף צמיגים ל 33 באופן חוקי.
יכול להיות שזה אפילו משתלם.
אסף.
אפשר כמובן לרכוש חבילת בסיס ולהוסיף מהאפטרמרקט הגבהה ונעילות ולהחליף צמיגים ל 33 באופן חוקי.
יכול להיות שזה אפילו משתלם.
אסף.
זה מה שקורה שם עכשיו ,כי יש בייס לא מעט במלאי .
ויש סרטונים לפני ואחרי .
אבל זה לא מחיר טוב יותר או זול יותר ....זה כמעט אותו דבר -הכוונה לגלגלי 35.
ולא ראיתי שום דבר שממש מפרט על הסרנים וחיזוק ויחסי העברה שכביכול מגיע מוכן בתוך החבילה ...
זה המהות= כמו הרנגלר וויליס שזה למעשה רוביקון בלי נעילות אבל יש לו את הסרנים וכל השאר ..
ל33 ראיתי שעושים תיק תק אבל לא יודע מה זה עושה לסרנים וכו מבחינת משקל ועוד
למיטב ידיעתי אין הבדל בסרנים בין מה שנמכר עם צמיגי אופניים לבין מה שבא עם 33
ולכן - זה מתבקש.
אסף.
למיטב ידיעתי אין הבדל בסרנים בין מה שנמכר עם צמיגי אופניים לבין מה שבא עם 33
ולכן - זה מתבקש.
אסף.
נכון
גם ממה שאני ראיתי לשים גלגלי 33 זה קל ללא שום בעיה
אבל בלי חבילה ססקוואצ כבר עדיף רנגלר ספורט הוא כבר יותר זול ויש לו שוק מבוסס יותר במיוחד בארץ
ועם נעילה אחורית רנגלר ספורט גם יעשה את רוב המסלולים בארץ בקלות ובלי נזקים גדולים מידי רק קצת פחות נוח בכביש
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא צריך לצטט כל פעם את ההודעה מעליך, אתה יכול פשוט להוסיף תגובה בלי לצטט.
נשלח מהנייד
רנגלר וויליס הוא לא רוביקון ולא קרוב לרוביקון.
הוא יותר קרוב לספורט. סרנים 44 ו-30. צמיגי 32 שטח מלא של פיירסטון על חישוקים מושחרים. ללא נעילות.
באמת שלא התעמקתי בהגבהה ויחסי העברה וכו', אבל הגובה שלו נראה כמו 1' או 1.5' בהשוואה לספורט הרגיל.
אל תקלו ראש בשינוי יחסי העברה שנדרש כשמגדילים צמיגים, ובגבוליות המובנית של דנה 30 קדמי שמעמיסים עליו צמיגים גדולים (33 או יותר), במיוחד כשהסרן רחב כמו ברנגלרים האלה, חיוכים ושבירות הם עניין שבשגרה.
לא סתם בדגם אקסטרים-ריקון שמגיע מקורי עם 35' ויחס 4.56, סרן 44 הקדמי המקורי הוא מחוזק בהשוואה לרוביקון הרגיל.
גם בברונקו, צמיגי 35 מהיצרן מגיעים עם יחס העברה סופי קצר יותר.
הוא עם קפיצים של רוביקון.
אסף.
נכון הוא לא רוביקון
אבל ….אפילו לא קרוב? לא נראה לי ,הוא קרוב והוא מתאים למי שרוצה לעשות שטח ולגדול לפי יכולת .
הרבה יותר מספורט שבאמת מתאים לאלו שקונים לקניון וליופי.
WILLYS WHEELER AND RUBICON SIMILARITIES
Rear Axles Both have a Next Generation Dana 44 Heavy-Duty rear axle.
Engine A 3.6L Pentastar V6 engine comes standard in every Jeep Wrangler, including these two.
Transmission Six-speed manual transmissions are the standards for both with additional options available for an upgrade cost.
Tires/Wheels Okay, so technically the Rubicon’s wheels are aluminum and Willys are black, but other than that it’s a similar off-roading setup in both vehicles
WILLYS WHEELER AND RUBICON DIFFERENCES
Front Axles Willys Wheeler’s front axle is a Dana 30 rather than the heavy-duty Dana 44.
4WD Systems The Rubicon’s rock-trac system remains reserved solely for Rubicons.
Gear Ratios Willys Wheeler comes with a 3:73, the Rubicon comes with a 4:10
Differentials Though both have a differential on the rear axles, Willys Wheeler has a traditional front axle.
Comfort Features The Rubicon also comes standard with air conditioning and LED headlights. Both are available as upgrades for Willys Wheeler and the four-door Willys does get standard air conditioning.
לדעתי יותר דומים מלהגיד רחוקים שלא נדבר שהפרש במחיר של 100k זה הפרש של שנים של טיולים לאנשים מסויימים
Sent from my iPhone using Tapatalk
לדעתי יותר דומים מלהגיד רחוקים שלא נדבר שהפרש במחיר של 100k זה הפרש של שנים של טיולים לאנשים מסויימים
אם תצאו מהקונספט של לקנות חדש מהקונפיגורטור, תגלו עולם שלם של רכבים שעברו איזה יד ו4000 מייל ונמכרים ב20% פחות מחדש. ואז… למה לא רוביקון?
נכון ...זה מה שעושים ..
אבל למה חושבים על חדש(מיליון סיבות -מוסכים,רצון ,חלום) קונפיגורטור כי לרוב 300 זה המחיר המקסימלי שהרכב הזה שווה ..
1.יד 2 רוצים מעל מחירון וקרוב לחדש ...
2.סוחרים כבר ביום ה1 שמים מזומן ולוקחים את הרכב ומרימים את המחיר
3.אחרי חיפוש מעל חצי שנה כבר מתחילים לחשוב לשים מקדמה ולשלם את השאר בתשלומים ולהתיישר כמו שהיבואנים רוצים .
4.אם הבוסית לא מרשה לשלם בתשלומים נמשיך עם הישן ולחכות לחלקים מעל חודש מידי פעם מה תעשה ...
אחלה שבוע ושיהיה בהצלחה ולהמשיך לשרוד את חיי השטח בישראל
נכון ...זה מה שעושים ..
אבל למה חושבים על חדש(מיליון סיבות -מוסכים,רצון ,חלום) קונפיגורטור כי לרוב 300 זה המחיר המקסימלי שהרכב הזה שווה ..
1.יד 2 רוצים מעל מחירון וקרוב לחדש ...
2.סוחרים כבר ביום ה1 שמים מזומן ולוקחים את הרכב ומרימים את המחיר
3.אחרי חיפוש מעל חצי שנה כבר מתחילים לחשוב לשים מקדמה ולשלם את השאר בתשלומים ולהתיישר כמו שהיבואנים רוצים .
4.אם הבוסית לא מרשה לשלם בתשלומים נמשיך עם הישן ולחכות לחלקים מעל חודש מידי פעם מה תעשה ...
אחלה שבוע ושיהיה בהצלחה ולהמשיך לשרוד את חיי השטח בישראל
לדעתי כסף שחור , זו הסיבה שאנשים מעדיפים לקנות מיד 2 ומסוחרים עם שקים של מזומנים.
היבואן לא מאפשר את זה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.