צפייה בגרסה מלאה : איך נכון לבדוק נעילת דיפרנציאל מרכזי?
GodsFather
26-11-22, 19:32
יש טענה ברחבי הרשת שבגיר של האאוטבק - אוטומט רציף, אם עוברים ל"ידני" אז הילוך 1-2 נועלים דיפרנציאל מרכזי.
אני תוהה איך הכי נכון לבדוק את זה?
אופציה שאני חושב עליה זה להרים את הרכב על בוקים מכל הצדדים (כלומר הכל באויר) ולנסות.
עוד רעיונות?
Sent from my HD1903 using Tapatalk
תרים גלגל אחד (או שניים על אותו ה"סרן") עם ג׳ק מספריים סטנדרטי שממוקם לרוחב ובמיקום שיאפשר לרכב לנסוע קדימה וליפול ממנו בביטחה (כמו שעושים כשמתיישבים עם הרכב על תלולית).
כנס לאוטו, תניע, שלב בעדינות, ותראה מה קורה...
אם גלגל באוויר מסתובב והרכב לא זז - לא נעול.
אם הרכב התקדם ונפל מהג׳ק - נעול.
ברכבים עם tc זה לא עובד.
אני נוסע על משטח כורכר, מסובב הגה עד הסוף ונוסע לאט. כשהאוטו משולב מרגישים טוב טוב את ההתנגדות.
GodsFather
26-11-22, 20:20
לא חושב שיש לי tc. המודל 2011.
שיטת הכורכר, אחלה
Sent from my HD1903 using Tapatalk
הTC בדרך כלל קיים ברכבים שיש להם esp (אותה חומרה, רק התוכנה שונה) וesp מחוייב ברכבים משנת יצור 2010 ומעלה.
GodsFather
03-12-22, 18:46
אפשר לסמן עוד v, יש נעילת דיפרנציאל מרכזי בהילוך 1-2 במצב ידני.
Sent from my HD1903 using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.