התחברות

צפייה בגרסה מלאה : זמן ליסינג - מאזדה CX-5 או קיה ספורטאג'



Juv
30-11-22, 12:24
הגיע הזמן לבחור ליסינג חדש.
האפשרויות כמו בכותרת, שתיהן עם מנוע שני ליטר. המאזדה בגימור קומפורט והקיה בגימור אורבן.
הייתי הולך על המאזדה, רק שבכל המבחנים שראיתי הקיה יוצא טוב יותר כמעט בכל פרמטר.
המלצות ותובנות מבוססות ניסיון?

ד"א - אין מה להכנס לדיונים "האם כדאי ליסינג " , במקרה הזה כדאי בוודאות.

Sent from my Pixel 5 using Tapatalk

danob
30-11-22, 14:57
לא יצא לי לנהוג\לנסוע בספורטאז' החדשה, אבל כבעלים של CX5 כ-3 שנים יכול להגיד רק דברים טובים על הרכב.
נסיעה נוחה ובעיקר שקטה, תחושה של פרימיום ביחס לסגמנט.
במבחני ריסוק קיבל את הציון הגבוה ביותר תוך כדי שהוא עוקף וולוו XC40 ואודי Q5.
בצד של החסרונות יש צריכת דלק גבוהה יחסית, אבל אם זה בליסינג אז לא רלוונטי לגביך.

ליאור

אבי ביטר
30-11-22, 15:12
תשתף בבקשה לינק למבחן בו הספורטאז׳ מנצחת את ה cx-5


תודה

Juv
30-11-22, 15:14
תשתף בבקשה לינק למבחן בו הספורטאז׳ מנצחת את ה cx-5


תודהhttps://m.ynet.co.il/Articles/61962080

Sent from my Pixel 5 using Tapatalk

Asaf-a
30-11-22, 17:46
הרכבים מאוד קרובים.
אני חושב שהיעדר בקרת שיוט אדפטיבית בקיה זה חיסרון בימינו ולכן בין שתיהן הייתי מעדיף המאזדה


אסף-א
Asaf-a

איל מ
30-11-22, 17:57
לא ברור לי איך אין בספורטאז' בקרת שיוט אדפטיבית, בזמן שבנירו, ובסלטוס יש. שווה לבדוק אם זה באמת נכון או טעות.

אבי ביטר
30-11-22, 18:04
https://m.ynet.co.il/Articles/61962080

Sent from my Pixel 5 using Tapatalk


קראתי
ממש מפתיע

Juv
30-11-22, 19:11
גם אותי המבחן הפתיע, הייתי משוכנע שלמאזדה יש יתרון בכל מה שקשור לאיכות הנסיעה והניהוג. אני אנסה לעשות נסיעות מבחן בשתיהן בשביל לקבל החלטה סופית. בינתיים, היינו היום בסוכנויות ל"מבחן עמידה".
לקיה ברמת גימור הזו באמת אין בקרת שיוט אדפטיבית, למאזדה יש .
במאזדה המושבים הקדמיים נוחים יותר באופן מורגש.
הקיה מרווחת יותר (בקצת, אבל עדיין) בכל מימד, מודרנית יותר בעיצוב הפנימי ומאובזרת יותר (למעט בקרת השיוט).
הרכב יהיה של אשתי, ובפרופיל השימוש שלה נראה שיש יתרון קטן לקיה...אלא אם אנחנו מפספסים משהו.

Sent from my Pixel 5 using Tapatalk

Yaron.nahum
30-11-22, 19:14
תשים לב ,

לשני הרכבים יש גרסת ליסינג , חסרה הרבה אבזור באופן יחסי
וגרסה פרטית שהיא כבר עם הרבה אבזור ועולה בד"כ לא הרבה יותר לאדם פרטי.

תסתכל במבחנים שנבחנו גרסת הליסינג ולא הגרסה הפרטית

Crabbing
01-12-22, 08:05
הדור הנוכחי של המאזדה יצא ב 2017, הוא מקביל לדור הקודם של הספורטאג׳.
הרבה זז ב 5 שנים האחרונות בעולם הרכב בתחום תאי הנוסעים.


Sent from my iPhone using Tapatalk

מוטי ג.
01-12-22, 08:48
ספורטאז של היום זה מקביל לטוסון?
אם כן אז יש לנו בעבודה 2 טוסון בנות חודש, החבר'ה מתלוננים על כל מיני קרקושים בנסיעה (כביש 6 כן, לא שטח מווברץ)

Crabbing
01-12-22, 10:54
הרצפה זהה, הפנים שונה.
בין קיה ויונדאי יש הבדלי גימור ואיכות.


Sent from my iPhone using Tapatalk

מוטי ג.
01-12-22, 11:51
הבדלים לטובת מי?

Crabbing
01-12-22, 12:24
מהתרשמותי, לטובת קיה אבל לא החזקתי אף אחת מהן באופן אישי (למעט גאלופר לפני חצי יובל).


Sent from my iPhone using Tapatalk

Asaf-a
01-12-22, 13:31
חבר קיבל לפני כחודש cx5 בליסינג עם גג נפתח וריפוד בהיר מה שלא נראה כמו גרסה בסיסית, הסטנדרט ליסינג הבסיסי במאזדה די גבוה וכולל קרוז קונטרול אדפטיבי ומערכת אפל קאר/אנדרואיד אוטו.


Asaf-a
אסף.א

Juv
04-12-22, 17:05
אחרי הפידבקים שלכם ושיחות עם אנשים שאני מעריך את דעתם, הוזמנה היום CX-5.
תודה.

Sent from my Pixel 5 using Tapatalk

asafk
04-12-22, 18:20
תתחדש.....

אסף.

asypeer
06-12-22, 10:41
אטקה 1.5 או XV 2.0 ? זה מה שזמין להזמנה בליסינג (אספקה באמצע 2023, בדיוק ב-3 שנים של האוקטביה הנוכחית)

המנוע של האטקה והגיר עדיפים בכל פרמטר, הבגאז' באטקה 500 ליטר (סובארו 350)

רק שעם הסובארו אפשר לרדת קצת לשבילים פה ושם (ואז הפג'ארו ימשיך להעלות אבק בחניה)

המחיר כמעט זהה (הסובארו יקרה ב-2000 ש"ח, מתפרס על גבי 36 חודש, לא סיפור)


מה אומרים ?

Asaf-a
06-12-22, 11:30
סיכמת היטב ההבדלים, רק אתה יודע האם היכולת שטח הקלה של הסובארו ליסינג לא ממוגנת ולא מוגבהת מפצה על החסרונות ביום יום מול האטקה.

אם יש לך רכב שטח בבית, אז אני הייתי מוותר על הסובארו, אם אין רכב שטח בבית אז הייתי לוקח הסובארו


Asaf-a
אסף.א

-->