צפייה בגרסה מלאה : רעש מתכתי ממוט הינע קידמי
לאחרונה אני שומע רעש מתכתי בתנועה. העמדתי את הגיפ באוויר ומצאתי שהרעש רק כשמשולב הנעה קדמית ומוקד הרעש מגל ההינע שמחבר בין הטרנספר לסרן קידמי.
נענעתי את המוט וישנו חופש של 2-3 מילימטרים בצלב הקידמי. ייתכן שזה מקור הרעש?
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
מסתבר שלא מצליח להעלות את הסרטון....
אבל זה ממש נשמע מהחלק הקידמי של המוט .רעש של שרשרת מתכתית
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
לא טוב חופש בצלב. תתחיל בלגרז אותו ואם הרעש פוחת אולי זה היה מקורו. להחליף צלב תצטרך בכל מקרה.
אסף.
מסתבר שלא מצליח להעלות את הסרטון....
כדי לשתף סרטון לכאן, צריך להעלות אותו ליוטיוב ולהוסיף כאן את הקישור ליוטיוב...
לא טוב חופש בצלב. תתחיל בלגרז אותו ואם הרעש פוחת אולי זה היה מקורו. להחליף צלב תצטרך בכל מקרה.
אסף.
כדי לחדד את המשמעות של ה״לא טוב חופש בצלב״, אז צלב שמתפרק יכול לגרום לגל הינע ליפול לקרקע/כביש.
בסופה בלי לוקרים,הגל הינע מסתובב כל הזמן, זה יכול להתרחש במהירויות בינעירוניות.
אם האחורי מתפרק, הגל הינע מרביץ מלמטה או נגרר על הכביש.
כשהקדמי מתפרק.. הגל הינע נשתל בכביש ומרסק מה שמאחוריו(הטרנספר) ומקפיץ לך את הרכב באויר אם זה לא נכנס דרך רצפת הרכב.
זה למה להחליף צלב קדמי עם חופש.
בלנדרובר לגל הינע קדמי שעף יש נטיה לפוצץ את הגיר.
בגלל שלא ברור בוודאות מה מקור הרעש (נשמע מתוך הדריבשאפט עצמו) אני אכנס לבית מלאכה לגלי הינע שיבדוק ויטפל במה שצריך.
חשבתי על סולגל בלוד כי קרוב לי.יש המלצה על מישהו אחר?
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
כולם בסדר.
סולגל בלוד, גרינגראס בחולון, באסם בכפר קאסם....
אסף.
מעדכן.
ביקרתי בסולגל. אמר שיש חופש בשני הצלבים של הדריבשאפט הקדמי וגם שהמוט עצמו לא תקין (משהו חופשי בין הסליפ למוט,לא ירדתי לעומק הבעיה). החלפתי את כל המכלול ועכשיו הכל שקט ונעים.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221210/6ae158ae951b4453e3d32b549ddefdba.jpg
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
כאלפייה לפני מע''מ
והמוט הישן שלך נשאר כמובן אצלו
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.