yoni_0000
04-12-22, 21:40
בשלבי הסבה אחרונים לונטה חשמלית על הסיקס.
לאחר מפגש לא נעים בין הוונטה מברזל לרדיאטור באמצע המסלול הכי לא סימפתי לתקלה כזאת (סיפורים למי שירצה, במפגש הקרוב), נפלה ההחלטה לעבור לונטה חשמלית.
הרדיאטור החדש הוא של גריפין, אוניברסלי, בדומה לזה שיהודה הרכיב על הסיקס שלו.. ,הנושא לדיון הוא הונטה החשמלית. בחרתי בונטה של חברת FlexAlite שאמורה להוציא 3000cfm עלק, והיא חוברה לחיישן טמפ' שיושב על הצינור רדיאטור העליון בין בית התרמוסטט לרדיאטור.
מסקנות אחריי סיבוב ראשון- יש אי התאמה גדולה מאוד בין החיישן טריגר שמפעיל את הונטה לבין החיישן טמפ' מים המכאני שיושב בבית הטרמוסטט- בנסיעה בין עירונית המכאני מראה טמפ' של 60 מעלות ואילו הונטה נכנסת לפעולה רנדומלית ללא סיבה מובנת (צאו מנק' הנחה שהחיישן טריגר הוא מחברה אמריקאית מומלצת).
בנוסף, אחריי גזיה בריאה בחולות, החיישן המכני הראה טמפ' של 110 מעלות, הונטה כמובן נכנסה לפעולה, אך הרדיאטור והבלוק קרירים ונעימים..
ועכשיו לשאלה- החיישן המכאני מחמיר בקיצון הגבוהה (או שלא..?), החיישן טריגר של הונטה מחמיר בצד הנמוך של הטמפ' (בוודאות), על מי לסמוך? איך בכלל כדאי לנטר בצורה אפקטיבית טמפ' מנוע על מנת למנוע נזק? חיישן על הבלוק או חיישן מים? על מי סומכים בדבר הזה???
תודה
לאחר מפגש לא נעים בין הוונטה מברזל לרדיאטור באמצע המסלול הכי לא סימפתי לתקלה כזאת (סיפורים למי שירצה, במפגש הקרוב), נפלה ההחלטה לעבור לונטה חשמלית.
הרדיאטור החדש הוא של גריפין, אוניברסלי, בדומה לזה שיהודה הרכיב על הסיקס שלו.. ,הנושא לדיון הוא הונטה החשמלית. בחרתי בונטה של חברת FlexAlite שאמורה להוציא 3000cfm עלק, והיא חוברה לחיישן טמפ' שיושב על הצינור רדיאטור העליון בין בית התרמוסטט לרדיאטור.
מסקנות אחריי סיבוב ראשון- יש אי התאמה גדולה מאוד בין החיישן טריגר שמפעיל את הונטה לבין החיישן טמפ' מים המכאני שיושב בבית הטרמוסטט- בנסיעה בין עירונית המכאני מראה טמפ' של 60 מעלות ואילו הונטה נכנסת לפעולה רנדומלית ללא סיבה מובנת (צאו מנק' הנחה שהחיישן טריגר הוא מחברה אמריקאית מומלצת).
בנוסף, אחריי גזיה בריאה בחולות, החיישן המכני הראה טמפ' של 110 מעלות, הונטה כמובן נכנסה לפעולה, אך הרדיאטור והבלוק קרירים ונעימים..
ועכשיו לשאלה- החיישן המכאני מחמיר בקיצון הגבוהה (או שלא..?), החיישן טריגר של הונטה מחמיר בצד הנמוך של הטמפ' (בוודאות), על מי לסמוך? איך בכלל כדאי לנטר בצורה אפקטיבית טמפ' מנוע על מנת למנוע נזק? חיישן על הבלוק או חיישן מים? על מי סומכים בדבר הזה???
תודה