צפייה בגרסה מלאה : נועל טבור
מישהו הרכיב נועל טבור על הסרן הקידמי בדיסקברי 1 ויכול להעיד שהג'אנט ברזל מכיל אותו?
אתה מתכוון לזה?
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/125202-%D7%A4%D7%9C%D7%90%D7%A0%D7%92-%D7%A6%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%94-%D7%93%D7%99%D7%A4%D7%A0%D7%93%D7%A8-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%95-1
לא מוטי
אני מתכוון ללוקר ידני שנמצא בקצה הנבה
מה זה ייתן לך?
אז תוכל לנתק את הציריה מהגלגל הקדמי?
ואז? האוטו לא ייסע בכלל כי הטרנספר הוא 4 על 4 קבוע עם דיפרנציאל מרכזי, אז אם אין עומס על הציריות הקדמיות כל הכוח והתנועה ילכו קדימה, גל ההינע הקדמי יסתובב במלוא המרץ והאוטו לא יזוז.
אה.... אז תנעל דיפרנציאל מרכזי (ההוא שיש בטרנספר) ואז מה תקבל? ששני גלי ההינע עובדים באותה מהירות, גם הציריות הקדמיות יעבדו, אולי רק אחת אבל משהו שם יזוז אבל בלי עומס, ואז מה תקבל? אם יש רעידות בגלי הינע תקבל אותן בכל מקרה, ואם אין הרווחת, אבל בלאי עדיין תקבל, וגם עומס קבוע יותר משמעותי על הסרן האחורי שתוכנן ע"י היצרן להניע תמיד! עם עזרת הקדמי.
אז אני שואל שוב, מה תקבל?
תוספת כוח משמעותית (מנסיון)
חיסכון בדלק
כיפכוף של הנעה אחורית
תוספת כוח משמעותית (מנסיון)
חיסכון בדלק
איך?
ברגע שהדיפ המרכזי נעול כדי לאפשר תנועה, לא ביטלת שום דבר מהמסה המסתובבת במערכת.
הדבר היחיד שמשתנה זה שהגלגלים מקדימה לא מחוברים לציריה, למרות שבקו-ישר הם מסתובבים באותה המהירות.
מאיפה תביא עוד כוח?
בזמנו לפני יותר מ18 שנה כשהייתי טרי נסעתי על הקופלונג מגומי בדריישאפט האחורי וכל טיול שני הוא היה נקרע והייתי מוצא את עצמי ממשיך את הטיול על הנעה קידמית בלבד וחוזר את כל הדרך מהדרום ככה.
אין טעם להתווכח,זאת עובדה שיש תוספת כח.
לשאלתי המקורית כנראה אין תשובה כי אף אחד פה לא ניסה
מישהו הרכיב נועל טבור על הסרן הקידמי בדיסקברי 1 ויכול להעיד שהג'אנט ברזל מכיל אותו?
חפש חבר אתר בשם תום לרמן. בזמנו הוא התקין (או דיבר על להתקין, אני כבר לא זוכר) טרנספר part time ולוקרים על הדיפנדר שלו. אם לא יענה כאן אולי תמצא אותו בפייסבוק.
לגבי התוספת כוח שהרגשת,
אל תשכח שפירוק דרייבשאפט + אפקט פלצבו עושים הבדל מוחשי.
אולי תרוויח(דגש על אולי, רוצה לבדוק? שים על דיינו לפני ואחרי), עוד כמה סוסים עייפים.
אבל הנזק שתעשה בנסיעה ככה לאורך זמן גדול יותר, דיפ' לוק מרכזי נעול קבוע, עומס על הסרן האחורי...
רוצה יותר כוח? תחליף רכב, עם כל הצער שבדבר...
אולי דיסקו 2 ייתן לך מענה יותר טוב, נתון לשיפורי ביצועים יותר פרקטי, יש כמה stage/ים לעשות, שינוי תוכנה במחשב, אינטרקולר מוגדל, טורבו משופר, סעפת פליטה משופרת וכו'.
מניסיון עם האמור, בתצורה הזאת הוא לא נופל מרכבים עם 170/190 כ"ס.
אתה צריך את כל הקיט מותקן (לא רק את הלוקר), על מנת שהנועל ישחרר את המכלולים מלנוע.
בזמנו לפני יותר מ18 שנה כשהייתי טרי
עכשיו יותר ברור.
אני מכיר שיש את:
https://ccsurplus.ecwid.com/AVM-451-Locking-hubs-outs-LAND-ROVER-Defender-Discovery-1994-Conversion-Kit-PT-p98335155
אבל לא מכיר אף אחד שהתקין.
תודה,אני מכיר את זה וכנראה שזה מתאים לי אבל לא בטוח שיכנס לי בג'אנט ועל זה כל השרשור הזה
ehudzeelim
07-12-22, 18:24
אז למה לא אמרת..
יש מידות מידות, וכתוב שזה מתאים לכל חישוק, למעט אלומיניום.
ראה תמונה:
141786
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
מישהו הרכיב נועל טבור על הסרן הקידמי בדיסקברי 1 ויכול להעיד שהג'אנט ברזל מכיל אותו?
איך לא אמרתי?
זה הדבר היחידי שאמרתי לפני שקיבלתי ים הרצאות למה לא כדאי
- - - Updated - - -
אז למה לא אמרת..
יש מידות מידות, וכתוב שזה מתאים לכל חישוק, למעט אלומיניום.
ראה תמונה:
141786
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
זה בדיוק מה שחיפשתי..תודה רבה
אם לא תקבל תשובה בפורום;
האתר הזה טוען שמתאים חוץ מלדגמים שלהם יש סגסוגת ("מגנזיום")
https://sklep.4x4team.com.pl/sprzegi/manualne/land-rover/avm451p.html
להבנתי זה הקוטר - Pitch Circle Diameter PCD (mm): 93,45
אתה יכול למדוד.
עריכה: הקדימו אותי בדקה :-)
ehudzeelim
07-12-22, 18:34
איך לא אמרתי?
זה הדבר היחידי שאמרתי
לא אמרת את הפרט החשוב:
avm 451
[emoji16]
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
אז אני מניח שזה, מתאים לגאנט ברזל, כי גם פלאנג רגיל עובר דרך החור המרכזי.
אז מה אתה מתכנן לעשות? לנסוע עם דיפ מרכזי נעול כל הזמן?
בהחלט מוטי.
לא רואה בעיה עם זה בכלל
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.