PDA

צפייה בגרסה מלאה : נועל טבור



ALONSOF
06-12-22, 21:24
מישהו הרכיב נועל טבור על הסרן הקידמי בדיסקברי 1 ויכול להעיד שהג'אנט ברזל מכיל אותו?

מוטי ג.
06-12-22, 21:33
אתה מתכוון לזה?
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/125202-%D7%A4%D7%9C%D7%90%D7%A0%D7%92-%D7%A6%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%94-%D7%93%D7%99%D7%A4%D7%A0%D7%93%D7%A8-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%95-1

ALONSOF
06-12-22, 22:29
לא מוטי
אני מתכוון ללוקר ידני שנמצא בקצה הנבה

מוטי ג.
07-12-22, 05:47
מה זה ייתן לך?
אז תוכל לנתק את הציריה מהגלגל הקדמי?
ואז? האוטו לא ייסע בכלל כי הטרנספר הוא 4 על 4 קבוע עם דיפרנציאל מרכזי, אז אם אין עומס על הציריות הקדמיות כל הכוח והתנועה ילכו קדימה, גל ההינע הקדמי יסתובב במלוא המרץ והאוטו לא יזוז.
אה.... אז תנעל דיפרנציאל מרכזי (ההוא שיש בטרנספר) ואז מה תקבל? ששני גלי ההינע עובדים באותה מהירות, גם הציריות הקדמיות יעבדו, אולי רק אחת אבל משהו שם יזוז אבל בלי עומס, ואז מה תקבל? אם יש רעידות בגלי הינע תקבל אותן בכל מקרה, ואם אין הרווחת, אבל בלאי עדיין תקבל, וגם עומס קבוע יותר משמעותי על הסרן האחורי שתוכנן ע"י היצרן להניע תמיד! עם עזרת הקדמי.


אז אני שואל שוב, מה תקבל?

ALONSOF
07-12-22, 09:17
תוספת כוח משמעותית (מנסיון)
חיסכון בדלק
כיפכוף של הנעה אחורית

ד ו ר ו ן
07-12-22, 09:27
תוספת כוח משמעותית (מנסיון)
חיסכון בדלק


איך?
ברגע שהדיפ המרכזי נעול כדי לאפשר תנועה, לא ביטלת שום דבר מהמסה המסתובבת במערכת.

הדבר היחיד שמשתנה זה שהגלגלים מקדימה לא מחוברים לציריה, למרות שבקו-ישר הם מסתובבים באותה המהירות.

מאיפה תביא עוד כוח?

ALONSOF
07-12-22, 10:01
בזמנו לפני יותר מ18 שנה כשהייתי טרי נסעתי על הקופלונג מגומי בדריישאפט האחורי וכל טיול שני הוא היה נקרע והייתי מוצא את עצמי ממשיך את הטיול על הנעה קידמית בלבד וחוזר את כל הדרך מהדרום ככה.
אין טעם להתווכח,זאת עובדה שיש תוספת כח.
לשאלתי המקורית כנראה אין תשובה כי אף אחד פה לא ניסה

איל מ
07-12-22, 10:14
מישהו הרכיב נועל טבור על הסרן הקידמי בדיסקברי 1 ויכול להעיד שהג'אנט ברזל מכיל אותו?

חפש חבר אתר בשם תום לרמן. בזמנו הוא התקין (או דיבר על להתקין, אני כבר לא זוכר) טרנספר part time ולוקרים על הדיפנדר שלו. אם לא יענה כאן אולי תמצא אותו בפייסבוק.
לגבי התוספת כוח שהרגשת,
אל תשכח שפירוק דרייבשאפט + אפקט פלצבו עושים הבדל מוחשי.

נדב ש.
07-12-22, 11:44
אולי תרוויח(דגש על אולי, רוצה לבדוק? שים על דיינו לפני ואחרי), עוד כמה סוסים עייפים.
אבל הנזק שתעשה בנסיעה ככה לאורך זמן גדול יותר, דיפ' לוק מרכזי נעול קבוע, עומס על הסרן האחורי...

רוצה יותר כוח? תחליף רכב, עם כל הצער שבדבר...
אולי דיסקו 2 ייתן לך מענה יותר טוב, נתון לשיפורי ביצועים יותר פרקטי, יש כמה stage/ים לעשות, שינוי תוכנה במחשב, אינטרקולר מוגדל, טורבו משופר, סעפת פליטה משופרת וכו'.
מניסיון עם האמור, בתצורה הזאת הוא לא נופל מרכבים עם 170/190 כ"ס.

ofiredri
07-12-22, 11:54
אתה צריך את כל הקיט מותקן (לא רק את הלוקר), על מנת שהנועל ישחרר את המכלולים מלנוע.

ד ו ר ו ן
07-12-22, 15:31
בזמנו לפני יותר מ18 שנה כשהייתי טרי
עכשיו יותר ברור.

ALONSOF
07-12-22, 17:19
שמח שהסתדר לך

opl
07-12-22, 18:08
אני מכיר שיש את:
https://ccsurplus.ecwid.com/AVM-451-Locking-hubs-outs-LAND-ROVER-Defender-Discovery-1994-Conversion-Kit-PT-p98335155

אבל לא מכיר אף אחד שהתקין.

ALONSOF
07-12-22, 18:16
תודה,אני מכיר את זה וכנראה שזה מתאים לי אבל לא בטוח שיכנס לי בג'אנט ועל זה כל השרשור הזה

ehudzeelim
07-12-22, 18:24
אז למה לא אמרת..
יש מידות מידות, וכתוב שזה מתאים לכל חישוק, למעט אלומיניום.

ראה תמונה:

141786

Sent from my SM-J710F using Tapatalk

ALONSOF
07-12-22, 18:28
מישהו הרכיב נועל טבור על הסרן הקידמי בדיסקברי 1 ויכול להעיד שהג'אנט ברזל מכיל אותו?

איך לא אמרתי?
זה הדבר היחידי שאמרתי לפני שקיבלתי ים הרצאות למה לא כדאי

- - - Updated - - -


אז למה לא אמרת..
יש מידות מידות, וכתוב שזה מתאים לכל חישוק, למעט אלומיניום.

ראה תמונה:

141786

Sent from my SM-J710F using Tapatalk

זה בדיוק מה שחיפשתי..תודה רבה

opl
07-12-22, 18:29
אם לא תקבל תשובה בפורום;

האתר הזה טוען שמתאים חוץ מלדגמים שלהם יש סגסוגת ("מגנזיום")

https://sklep.4x4team.com.pl/sprzegi/manualne/land-rover/avm451p.html

להבנתי זה הקוטר - Pitch Circle Diameter PCD (mm): 93,45

אתה יכול למדוד.


עריכה: הקדימו אותי בדקה :-)

asafk
07-12-22, 18:30
Pcd
זה מעגל חלוקה

אסף.

ehudzeelim
07-12-22, 18:34
איך לא אמרתי?
זה הדבר היחידי שאמרתי

לא אמרת את הפרט החשוב:
avm 451
[emoji16]

Sent from my SM-J710F using Tapatalk

מוטי ג.
07-12-22, 20:01
אז אני מניח שזה, מתאים לגאנט ברזל, כי גם פלאנג רגיל עובר דרך החור המרכזי.
אז מה אתה מתכנן לעשות? לנסוע עם דיפ מרכזי נעול כל הזמן?

ALONSOF
07-12-22, 20:33
בהחלט מוטי.
לא רואה בעיה עם זה בכלל

מוטי ג.
07-12-22, 20:34
יאללה, בהצלחה.

-->