צפייה בגרסה מלאה : האם קיימות נעילות קדמיות נשלטות להיילקס חדש ? (2022)
משום מה לא מוצא במרשתת נעילות של ARB קדמיות לדגם הזה. יש משהו אחר ? או שאני מפספס משהו ?
משום מה לא מוצא במרשתת נעילות של ARB קדמיות לדגם הזה. יש משהו אחר ? או שאני מפספס משהו ?
ARB דגם RD121.
אתה לא מוצא זמין לרכישה? בדקת אם יש מלאי בארץ?
ARB דגם RD121.
אתה לא מוצא זמין לרכישה? בדקת אם יש מלאי בארץ?
בדקתי באתר שאוסטרלי שלהם. בחרתי רכב, דגם ושנתון ולא היו שם אופציות לנעילות. לא בדקתי זמינות בארץ, אני פשוט ממש לפני רכישה של רכב ומנסה לבדוק לפני את הדברים החשובים.
תודה על העזרה עם הדגם
בעיקרון יש ARB, יש איטון E-Locker, ויש חיקויים סיניים של שניהם.
יש גם נעילה אוטומטית Lokka (אני הרכבתי כזאת בהיילקס שלי).
בעיקרון יש ARB, יש איטון E-Locker, ויש חיקויים סיניים של שניהם.
יש גם נעילה אוטומטית Lokka (אני הרכבתי כזאת בהיילקס שלי).
אני עובר על ה PDF של הסרנים והרכבים של ש eaton elocker, אין שם היילקס חדש (או ישן) . איזה סרן זה מקביל ? לנדקרוזר ? טקומה ? משהו אחר ?
אני עובר על ה PDF של הסרנים והרכבים של ש eaton elocker, אין שם היילקס חדש (או ישן) . איזה סרן זה מקביל ? לנדקרוזר ? טקומה ? משהו אחר ?
לנדקרוזר, טקומה, היילקס, אותו דבר. IFS Clamshell 8 inch 30 spline
141790
יש לי תובנות מסויימות לגבי נשלטת לעומת אוטומטית בסרן הקדמי והפתעתי את עצמי כשהבנתי שלמרות החסרונות המובנים נעילה קדמית אוטומטית מתנהגת טוב יותר.
אני ארחיב מאוחר יותר אם תרצו אבל בהחלט שיניתי את דעתי לעומת העבר הלא רחוק.
אסף.
יש לי תובנות מסויימות לגבי נשלטת לעומת אוטומטית בסרן הקדמי והפתעתי את עצמי כשהבנתי שלמרות החסרונות המובנים נעילה קדמית אוטומטית מתנהגת טוב יותר.
אני ארחיב מאוחר יותר אם תרצו אבל בהחלט שיניתי את דעתי לעומת העבר הלא רחוק.
אסף.נרצה, תודה.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
https://view.publitas.com/arb-4x4-accessories-1/air-locker-application-guide/page/2-3
קטלוג ARB לנעילות
תרחיב תרחיב.
לי זה ממש לא חדש.
אבל כשזה בא ממך, אולי ישכנע כאן כמה ספקנים.
מוטי טויוטה
08-12-22, 21:19
בלי לגנוב, אשמח ממש לשמוע. בתור אחד עם אוטומטית מקדימה.
אשמח לשמוע בעיקר על הנסיעה משולב בהיי בשטח
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
גם אני אשמח, אולי זה יעזור לי למכור את הנעילה הקדמית המחורבנת הזו במחיר שלפחות יכסה את העלות של להוציא אותה ולהשאיר במקומה סרן פתוח עובד (דנה 30 היי פיניון)
אז ככה....
זה התחיל בתקלה. ברכב כפול נעילות. כמו שאתם יודעים ברוב המקרים היצרנים מאפשרים נעילה קדמית רק לאחר שהאחורית משולבת. ובכן... האחורית לא ננעלת. אז נועלים רק קדמית.
אני אנסה לתאר רגע מה קורה כשמשלבים נעילה אחורית על מדרגת סלע שאיננה ישרה, או בהצלבה רצינית. אתם בטח מכירים את זה - הסרן האחורי מנסה 'ליישר' את הרכב ואם השטח לא 'ישר' אז הזנב נדחף הצידה.
והנה נעילה קדמית בלי אחורית, מדרגה לא ישרה, והרכב עולה בדיוק איפה שצריך. הגלגלים האחוריים שהמשקל עליהם גם ככה לא צריכים את הנעילה ובאופן כמעט לא צפוי זה היה יותר קל עם נעילה קדמית בלבד מאשר עם אחורית בלבד, אבל עוד יותר מפתיע - הנהיגה היתה קלה יותר מאשר עם שתי נעילות.
עברו כמה חודשים והיתה לי הזדמנות לסיטואציה דומה מאוד אבל עם אוטומטית מקדימה ונשלטת מאחור. אז לא נעלנו את האחורי. וזה הרגיש טוב כמו במקרה הקודם בהבדל אחד. כשכן צריך את ההגה - ובמקרה הזה הגלגלים על סלע - הגלגלים הקדמיים פחות מתנגדים ופחות מנסים למשוך ישר. הנעילה האוטומטית נכנעת די בקלות.
אז אני מנסה לא להיות חד משמעי אבל.
נראה לי שסוזי צדק כל השנים.
בשטח שלנו - סלעים ולא בוץ או עשב רטוב כמו בגולה - הקדמית משפיעה יותר מהאחורית. כשרק האחורית משולבת זה עוזר המון, כששתיים זה אפילו יותר טוב כמובן, אבל רק קדמית במקרה הזה היתה מורגשת לטובה יותר. והחלק הבאמת מפתיע עבורי - הקדמית האוטומטית עבדה יותר טוב מאשר שילוב קבוע.
המחיר שלה בנסיעה בשבילים מבחינתי עוד דורש בירור - אבל בניגוד לעבר אני לא פוסל את האפשרות לקדמית אוטומטית על הסף.
וכאמור.... אלו רק תחושות. אבל הן גרמו לי לשנות את דעתי.
אסף.
ehudzeelim
10-12-22, 17:12
בעיניי יש שני יתרונות גדולים לנעילות אוטומטיות, ריצ'וט ופשטות. ובקדמית כמו שאמרת, יתרון אחד משמעותי מאד- הריצ'וט.
אני נוסע עם שתי נעילות אוטומטיות בשנתיים האחרונות, (בערך 80,000 ק"מ) high, low, ובכל מצב מבסוט לגמרי.
יש לי גם רכב אחר זהה שנעול אחורה ARB, לא רואה שום יתרון שם.
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
מה קורה בשבילים עם קצב מהיר יחסית? אני תמיד מעדיף לנסוע 4x4 בכל שטח.
בואן יש שני סרנים, האחורי בטוח יקבל אוט' כי לדעתי גם אין אופציה אחרת אבל הקדמי הוא דנה 44 ויש מגוון אופציות ונכון להרגע תיכננתי נשלטת קדימה.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
ehudzeelim
10-12-22, 18:01
השאלה מה זה בקצב מהיר.. בשבילי 50-60 בקטעים הטובים של נקרות או פארן זה קצב מהיר. אני בדרך כלל לא מגיע לזה, אני מטייל בקצב איטי.
אבל, גם במהירויות האלה אני לא מרגיש שיש בעיה עם אוטומטית קדמית, בדרך כלל מדובר בשבילים די ישרים כך שממילא אין הרבה סיבובי הגה, ואז להבנתי קדמית אוטומטית מתנהגת באופן דומה לאחורית. ובסיבובים, גם ככה מאטים, וגם אם לא, לא חושב שתהיה בעיה.
יש עניין אחר עם הנעילה הקדמית, אצלי אם אני ב-2×4 אבל עם לוקרים נעולים, אני מרגיש את הריצ'וט מקדימה באופן מודגש, כאילו משהו חופשי בדיפרנציאל. ולכן אני אף פעם לא נוסע ככה. אם הלוקרים נעולים-אני רק ב-4×4.
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
מה קורה בשבילים עם קצב מהיר יחסית? אני תמיד מעדיף לנסוע 4x4 בכל שטח.
בואן יש שני סרנים, האחורי בטוח יקבל אוט' כי לדעתי גם אין אופציה אחרת אבל הקדמי הוא דנה 44 ויש מגוון אופציות ונכון להרגע תיכננתי נשלטת קדימה.
אני נוסע עם קדמית אוטומטית בהיילקס, אני נוסע גם מהר. ההגה מתנהג אחרת, יש נטייה מוגברת לתת היגוי, אבל כשמתרגלים לתחושה זה לא מגביל.
עם הונדורה אתה לא תגיע לקצב שזה משנה משהו, אני כותב ברצינות לא בציניות.
אני במקומך לא הייתי משקיע ביותר מזוג לוקרייטים.
GodsFather
10-12-22, 18:06
הכל טוב ויפה כשהכל בשליטה. אבל בפניית חירום, אפילו הזזה קטנה כדי להימנע מסלע - הרכב לא תמיד מקשיב.
וכל זה כמובן במצב שיש ברירה עם/בלי הנעה קדמית.
ברכב עם הנעה קבועה, זה פשוט לא.
Sent from my HD1903 using Tapatalk
לא הבנתי מה החידוש.
זה שאוטומטית מאפשרת תמרון נוח יותר ביחס לנשלטת ידוע.
זה שיש מצבים נקודתייים בהם קדמית עוזרת יותר, כנ״ל.
זה שאוטומטית מתנהגת ומורגשת שונה ברכבים שונים, כנ״ל.
אבל להשליך מתקלה ברכב עם התנייה בהפעלת הנעילות רוחבית במכשול מסוג ספציפי על כל עולם השטח?
לא תופס.
באותה מידה יכול להגיד לך שאם היה לך מספיק מהלך מתלה מאחור, אז גם באלכסונית הרכב לא מנסה להתיישר.
אהה, וגם ברכב עם חלוקת משקל/בסיס גלגלים ביחס לגובה המדרגה.. ועוד ועוד..
בקיצור,
אין פטנט אחד.
יש כלל אצבע יעיל לכולם (אחורית..), ממנו אפשר לחדד את הפתרון הפרטי למקרה פרטי.
אני נוסע עם קדמית אוטומטית בהיילקס, אני נוסע גם מהר. ההגה מתנהג אחרת, יש נטייה מוגברת לתת היגוי, אבל כשמתרגלים לתחושה זה לא מגביל.
עם הונדורה אתה לא תגיע לקצב שזה משנה משהו, אני כותב ברצינות לא בציניות.
אני במקומך לא הייתי משקיע ביותר מזוג לוקרייטים.כנראה שאתה צודק והשבי לא תיסע מהר לעולם.
נתחיל מטייל איתה ואז נביא נעילה אחורית ונראה
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
דניאל מאירי
11-12-22, 09:15
אני הזמנתי מחו"ל ARB קדמית להיילקס שלי (2021), כבר לפני שנה והותקנה.
הוא ידני כך שלא יודע אם יש הבדל או לא.
דניאל
אז ככה....
זה התחיל בתקלה. ברכב כפול נעילות. כמו שאתם יודעים ברוב המקרים היצרנים מאפשרים נעילה קדמית רק לאחר שהאחורית משולבת. ובכן... האחורית לא ננעלת. אז נועלים רק קדמית.
אני אנסה לתאר רגע מה קורה כשמשלבים נעילה אחורית על מדרגת סלע שאיננה ישרה, או בהצלבה רצינית. אתם בטח מכירים את זה - הסרן האחורי מנסה 'ליישר' את הרכב ואם השטח לא 'ישר' אז הזנב נדחף הצידה.
והנה נעילה קדמית בלי אחורית, מדרגה לא ישרה, והרכב עולה בדיוק איפה שצריך. הגלגלים האחוריים שהמשקל עליהם גם ככה לא צריכים את הנעילה ובאופן כמעט לא צפוי זה היה יותר קל עם נעילה קדמית בלבד מאשר עם אחורית בלבד, אבל עוד יותר מפתיע - הנהיגה היתה קלה יותר מאשר עם שתי נעילות.
עברו כמה חודשים והיתה לי הזדמנות לסיטואציה דומה מאוד אבל עם אוטומטית מקדימה ונשלטת מאחור. אז לא נעלנו את האחורי. וזה הרגיש טוב כמו במקרה הקודם בהבדל אחד. כשכן צריך את ההגה - ובמקרה הזה הגלגלים על סלע - הגלגלים הקדמיים פחות מתנגדים ופחות מנסים למשוך ישר. הנעילה האוטומטית נכנעת די בקלות.
אז אני מנסה לא להיות חד משמעי אבל.
נראה לי שסוזי צדק כל השנים.
בשטח שלנו - סלעים ולא בוץ או עשב רטוב כמו בגולה - הקדמית משפיעה יותר מהאחורית. כשרק האחורית משולבת זה עוזר המון, כששתיים זה אפילו יותר טוב כמובן, אבל רק קדמית במקרה הזה היתה מורגשת לטובה יותר. והחלק הבאמת מפתיע עבורי - הקדמית האוטומטית עבדה יותר טוב מאשר שילוב קבוע.
המחיר שלה בנסיעה בשבילים מבחינתי עוד דורש בירור - אבל בניגוד לעבר אני לא פוסל את האפשרות לקדמית אוטומטית על הסף.
וכאמור.... אלו רק תחושות. אבל הן גרמו לי לשנות את דעתי.
אסף.
אם אני מבין נכון, בדגמי ה 2.8, אין הנעה של 2x4 אלה רק 4x4 ולכן נעילה אוטומטית היא קצת בעייתית
זה לא נכון
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
זה לא נכון
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
על מה רשמת את זה ?
אין הנעה של 2x4 אלה רק 4x4 ולכן נעילה אוטומטית היא קצת בעייתית
על זה. ההנעה בכביש היא 2x4
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
לדעתי כדי להפריד את הדיון לגבי נעילה קידמית.
אותי מעניין מה המסקנה/תובנה לגבי רכבי 4*4 קבוע ונעילה קידמית אוטומטית
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
אין הנעה של 2x4 אלה רק 4x4 ולכן נעילה אוטומטית היא קצת בעייתית
על זה. ההנעה בכביש היא 2x4
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
אתה טוען שיש טעות במפרט שהיבואן מפרסם ? 141826
אז אני מנסה לא להיות חד משמעי אבל.
נראה לי שסוזי צדק כל השנים.
בשטח שלנו - סלעים ולא בוץ או עשב רטוב כמו בגולה - הקדמית משפיעה יותר מהאחורית. כשרק האחורית משולבת זה עוזר המון, כששתיים זה אפילו יותר טוב כמובן, אבל רק קדמית במקרה הזה היתה מורגשת לטובה יותר. והחלק הבאמת מפתיע עבורי - הקדמית האוטומטית עבדה יותר טוב מאשר שילוב קבוע.
המחיר שלה בנסיעה בשבילים מבחינתי עוד דורש בירור - אבל בניגוד לעבר אני לא פוסל את האפשרות לקדמית אוטומטית על הסף.
וכאמור.... אלו רק תחושות. אבל הן גרמו לי לשנות את דעתי.
אסף.
שמוליק צדק כי לטרופר (חוץ מקומבינה) אין נעילה אחורית.
ואכן יכול להעיד שמוגבל החלקה תקין מאחור + נעילה קדמית , שילוב לא רע כלל. אבל,
נעילה אוטומטית בכביש חלק (נניח שלג וקרח), עם שילוב נדרש ל 4X4
ישלח אותך לרדיוסי סיבוב של פול טריילר.
רענן
אתה טוען שיש טעות במפרט שהיבואן מפרסם ? 141826
אני חושב שהטעות היא בהבנת המקרא בקטלוג, שאכן לא כתוב ברור, לדעתי
ממה שאני מבין, הילקס עם מנוע 2.4 יכול להגיע בגרסת הנעה כפולה או בגרסת הנעה אחורית.
הילקס עם מנוע 2.8 נמכר בגרסת הנעה כפולה בלבד.
לא מדובר על הנעה כפולה קבועה עם דיפרנציאל מרכזי, כי אין הילקס בגרסה כזו.
בברכה, טושי
הילקס 2.8 2022https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221213/bc95addf47bda0058e81bfcfa9993096.jpg
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
הילקס 2.8 2022https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221213/bc95addf47bda0058e81bfcfa9993096.jpg
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
תודה על התשובה וההבהרה. אז עקרונית אין סיבה לא להתקין נעילה אוטומטית קדמית ברכב ?
תודה על התשובה וההבהרה. אז עקרונית אין סיבה לא להתקין נעילה אוטומטית קדמית ברכב ?מעולם לא הייתה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.