yanivfi
11-12-22, 14:03
׳™׳© ׳׳™ ׳©׳‘׳¨׳•׳׳˜ ׳§׳₪׳˜׳™׳‘׳” 2011 ׳¢׳ ׳×׳§׳׳” ׳׳•׳–׳¨׳”.
׳”׳׳›׳•׳•׳ ׳©׳ ׳”׳—׳•׳ ׳׳*׳•׳¢ ׳׳×׳—׳™׳ ׳×׳§׳™׳, ׳׳׳*׳ ׳*׳׳¦׳ ׳¨׳§ ׳‘׳¨׳‘׳¢ ׳”׳¨׳׳©׳•׳ ׳׳‘׳ ׳*׳¨׳׳” ׳×׳§׳™׳. ׳׳—׳¨׳™ ׳*׳¡׳™׳¢׳” ׳©׳ ׳‘׳™׳ 10-15 ׳“׳§׳•׳× ׳”׳׳›׳•׳•׳ ׳*׳•׳₪׳ ׳•׳”׳¦׳’ ׳—׳•׳ ׳—׳™׳¦׳•׳*׳™ ׳•׳—׳•׳ ׳׳*׳•׳¢ ׳׳¨׳׳” ׳׳™ F
׳׳—׳¨׳™ ׳–׳” ׳׳*׳™ ׳*׳›׳*׳¡ ׳“׳¨׳ ׳”׳׳₪׳׳™׳§׳¦׳™׳” ׳©׳ ׳” OBD ׳©׳™׳© ׳׳™ ׳‘׳˜׳׳₪׳•׳ ׳•׳׳—׳•׳‘׳¨׳× ׳׳¨׳›׳‘, ׳׳§׳‘׳ ׳×׳§׳׳” ׳©׳ ׳—׳™׳™׳©׳ ׳˜׳׳₪׳¨׳˜׳•׳¨׳” P0128
׳¢׳•׳©׳” ׳¨׳™׳¡׳˜ ׳”׳—׳•׳ ׳—׳•׳–׳¨ ׳׳׳¦׳‘ ׳×׳§׳™׳ ׳•׳׳– ׳×׳§׳™׳ ׳›׳ ׳”׳–׳׳. ׳‘׳*׳–׳™׳¢׳” ׳—׳“׳©׳” ׳©׳•׳‘ ׳—׳•׳–׳¨׳× ׳”׳×׳§׳׳”
׳׳¦׳™׳™׳ ׳©׳׳₪׳¢׳׳™׳ ׳”׳×׳§׳׳” ׳׳ ׳*׳¨׳׳™׳× ׳•׳”׳›׳ ׳×׳§׳™׳.
׳”׳•׳—׳׳£ ׳—׳™׳™׳©׳ ׳˜׳׳₪' ׳”׳•׳—׳׳£ ׳˜׳¨׳׳•׳¡׳˜׳˜ ׳•׳¢׳“׳™׳™׳ ׳×׳§׳׳”.
׳–׳” ׳’׳ ׳׳©׳₪׳™׳¢ ׳¢׳ ׳”׳׳–׳’׳ ׳›׳™ ׳›׳ ׳¢׳•׳“ ׳™׳© ׳×׳§׳׳” ׳”׳¨׳›׳‘ ׳—׳•׳©׳‘ ׳©׳”׳•׳ ׳‘׳׳¦׳•׳§׳” ׳•׳׳›׳ ׳׳ ׳׳›׳*׳™׳¡ ׳׳× ׳”׳׳“׳—׳¡ ׳׳₪׳¢׳•׳׳”.
׳׳©׳׳— ׳׳ ׳׳׳™׳©׳”׳• ׳™׳© ׳¨׳¢׳™׳•׳
ובעברית (באדיבות https://www.pixiesoft.com/flip/)
יש לי שברולט קפטיבה 2011 עם תקלה מוזרה.
המכוון של החום מנוע מתחיל תקין, אמנן נמצא רק ברבע הראשון אבל נראה תקין. אחרי נסיעה של בין 10-15 דקות המכוון נופל והצג חום חיצוני וחום מנוע מראה לי F
אחרי זה אני נכנס דרך האפליקציה של ה OBD שיש לי בטלפון ומחוברת לרכב, מקבל תקלה של חיישן טמפרטורה P0128
עושה ריסט החום חוזר למצב תקין ואז תקין כל הזמן. בנזיעה חדשה שוב חוזרת התקלה
לציין שלפעמים התקלה לא נראית והכל תקין.
הוחלף חיישן טמפ' הוחלף טרמוסטט ועדיין תקלה.
זה גם משפיע על המזגן כי כל עוד יש תקלה הרכב חושב שהוא במצוקה ולכן לא מכניס את המדחס לפעולה.
אשמח אם למישהו יש רעיון
׳”׳׳›׳•׳•׳ ׳©׳ ׳”׳—׳•׳ ׳׳*׳•׳¢ ׳׳×׳—׳™׳ ׳×׳§׳™׳, ׳׳׳*׳ ׳*׳׳¦׳ ׳¨׳§ ׳‘׳¨׳‘׳¢ ׳”׳¨׳׳©׳•׳ ׳׳‘׳ ׳*׳¨׳׳” ׳×׳§׳™׳. ׳׳—׳¨׳™ ׳*׳¡׳™׳¢׳” ׳©׳ ׳‘׳™׳ 10-15 ׳“׳§׳•׳× ׳”׳׳›׳•׳•׳ ׳*׳•׳₪׳ ׳•׳”׳¦׳’ ׳—׳•׳ ׳—׳™׳¦׳•׳*׳™ ׳•׳—׳•׳ ׳׳*׳•׳¢ ׳׳¨׳׳” ׳׳™ F
׳׳—׳¨׳™ ׳–׳” ׳׳*׳™ ׳*׳›׳*׳¡ ׳“׳¨׳ ׳”׳׳₪׳׳™׳§׳¦׳™׳” ׳©׳ ׳” OBD ׳©׳™׳© ׳׳™ ׳‘׳˜׳׳₪׳•׳ ׳•׳׳—׳•׳‘׳¨׳× ׳׳¨׳›׳‘, ׳׳§׳‘׳ ׳×׳§׳׳” ׳©׳ ׳—׳™׳™׳©׳ ׳˜׳׳₪׳¨׳˜׳•׳¨׳” P0128
׳¢׳•׳©׳” ׳¨׳™׳¡׳˜ ׳”׳—׳•׳ ׳—׳•׳–׳¨ ׳׳׳¦׳‘ ׳×׳§׳™׳ ׳•׳׳– ׳×׳§׳™׳ ׳›׳ ׳”׳–׳׳. ׳‘׳*׳–׳™׳¢׳” ׳—׳“׳©׳” ׳©׳•׳‘ ׳—׳•׳–׳¨׳× ׳”׳×׳§׳׳”
׳׳¦׳™׳™׳ ׳©׳׳₪׳¢׳׳™׳ ׳”׳×׳§׳׳” ׳׳ ׳*׳¨׳׳™׳× ׳•׳”׳›׳ ׳×׳§׳™׳.
׳”׳•׳—׳׳£ ׳—׳™׳™׳©׳ ׳˜׳׳₪' ׳”׳•׳—׳׳£ ׳˜׳¨׳׳•׳¡׳˜׳˜ ׳•׳¢׳“׳™׳™׳ ׳×׳§׳׳”.
׳–׳” ׳’׳ ׳׳©׳₪׳™׳¢ ׳¢׳ ׳”׳׳–׳’׳ ׳›׳™ ׳›׳ ׳¢׳•׳“ ׳™׳© ׳×׳§׳׳” ׳”׳¨׳›׳‘ ׳—׳•׳©׳‘ ׳©׳”׳•׳ ׳‘׳׳¦׳•׳§׳” ׳•׳׳›׳ ׳׳ ׳׳›׳*׳™׳¡ ׳׳× ׳”׳׳“׳—׳¡ ׳׳₪׳¢׳•׳׳”.
׳׳©׳׳— ׳׳ ׳׳׳™׳©׳”׳• ׳™׳© ׳¨׳¢׳™׳•׳
ובעברית (באדיבות https://www.pixiesoft.com/flip/)
יש לי שברולט קפטיבה 2011 עם תקלה מוזרה.
המכוון של החום מנוע מתחיל תקין, אמנן נמצא רק ברבע הראשון אבל נראה תקין. אחרי נסיעה של בין 10-15 דקות המכוון נופל והצג חום חיצוני וחום מנוע מראה לי F
אחרי זה אני נכנס דרך האפליקציה של ה OBD שיש לי בטלפון ומחוברת לרכב, מקבל תקלה של חיישן טמפרטורה P0128
עושה ריסט החום חוזר למצב תקין ואז תקין כל הזמן. בנזיעה חדשה שוב חוזרת התקלה
לציין שלפעמים התקלה לא נראית והכל תקין.
הוחלף חיישן טמפ' הוחלף טרמוסטט ועדיין תקלה.
זה גם משפיע על המזגן כי כל עוד יש תקלה הרכב חושב שהוא במצוקה ולכן לא מכניס את המדחס לפעולה.
אשמח אם למישהו יש רעיון