צפייה בגרסה מלאה : שלום, אני עומדת לרכוש סובארו פורסטר X שנת 2016
רציתי לשאול, האם בכל הדגמי X יש את ה - X MODE? להבנתי, אמור להיות. בג'יפ שראיתי, לא מצאתי כפתור כזה (אמור להיות ליד ידית ההילוכים?)
אנחנו מתחילים - ג'יפ ראשון. לא מתכוונים לעלות על בולדרים או בדרך מאתגרת מאד - רק להצליח להכנס קצת יותר לעומק..... איפה שפרייבט לא תמיד תעבור..... לא ירידות מאתגרות עם סלעים וכו'..... עד כמה אני צריכה את ה X MODE והאם בלעדיו הג'יפ פחות עביר?
תודה רבה מראש על התשובה
ברוכה הבאה לפורום,
חיפוש זריז של "X Mode" בפורום היה עוזר לך למצוא דיונים דומים שכבר נדונו כאן, כאשר למיטב זכרוני בשורה התחתונה - מדובר בגימיק שיווקי שכלל שינוי קל בתוכנת הניהול שברכב, אפשר להשיג אפקט דומה גם ללא אותו X mode, אבל כנראה שאם את יכולה לרכוש כבר את הדגם עם ה - X Mode אז לכי על זה...
הנה כמה שרשורים שכנראה מתייחסים לנושא (ממליץ לרפרף בהם ולקבל את המידע שכבר נרשם בהם):
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/115826
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/113135
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/114107
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/108933
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/116873
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/118137
Yaron.nahum
11-12-22, 20:30
ארז , זה כתוב בגיבריש ,
זן חדש
שאפילו האתר של פיקסלסופט לא מצליח לתרגם...
אני מניח שרצית להפנות לקישורים על דיונים קודמים
תודה ירון,
יתוקן עוד מעט... אבל כן - יש הרבה דיונים דומים
רציתי לשאול, האם בכל הדגמי X יש את ה - X MODE? להבנתי, אמור להיות. בג'יפ שראיתי, לא מצאתי כפתור כזה (אמור להיות ליד ידית ההילוכים?)
אנחנו מתחילים - ג'יפ ראשון. לא מתכוונים לעלות על בולדרים או בדרך מאתגרת מאד - רק להצליח להכנס קצת יותר לעומק..... איפה שפרייבט לא תמיד תעבור..... לא ירידות מאתגרות עם סלעים וכו'..... עד כמה אני צריכה את ה X MODE והאם בלעדיו הג'יפ פחות עביר?
תודה רבה מראש על התשובה
הxmode נכנס לדגמי הX במהלך 2016, זה פיצר נחמד אך לא חובה ואם תמצאו רכב טוב ללא xmode, זה לא צ״ל שיקול לוותר עליו.
מה שכן, לפי רמת הידע שתיארת, מומלץ לקחת בתשלום הדרכת נהיגת שטח אצל מדריך מיומן, יש כאן באתר לפחות שניים
Asaf-a
אסף.א
נוסע בדיוק אותו דבר גם ללא X-MODE
X-MODE מבצע בלחיצה אחת כמה פעולות שאת יכולה לבצע בעצמך - כיבוי/נטרול ESP, קיבוע הגיר בהילוך ראשון (מצב L בידית ההילוכים או ברכב שמצויד בשיפטרים מאחורי גלגל ההגה, מצב M והורדת הילוכים באמצעות השיפטרים), הפעלת בקרת ירידה במדרון.
לפורסטר יש יכולות שטח מפתיעות, אבל גם מגבלות נובעות ממרווח גחון נמוך, זוויות מרכב בעייתיות וצמיגי חתך נמוך, מומלץ לעבור הדרכת נהגית שטח בסיסית כדי להכיר ולדעת לנצל את היתרונות ולהימנע מהחסרונות.
גילוי נאות: אני מעביר הדרכות כאלה במסגרת "אתר השטח הישראלי 4X4.co.il"
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.