PDA

צפייה בגרסה מלאה : גיר ZF דיסקו 1 :איפה הגומיות גוברנר ?



מוטי ג.
12-12-22, 08:45
היי,
נוזל בדיסקו שמן גיר (אוטומטי) בציר יציאה של הגיר, ויש גם מן תקיעה כזו כשהוא קר ולא בא להעביר מראשון לשני .
מצאתי 4 שרשורים ישנים מאוד אבל באף אחד אין מקטים מסודרים בעיקר של הגוברנר.
כמובן שאם אני כבר מוריד טרנספר אנסה לטפל בהכל ביחד, כולל טיפול במכלול ידית הילוכים כי היא קצת תקועה כשקר לה.
אז זה מה שמצאתי:
המחזש יציאה מהגיר לכיוון הטרנספר הוא RTC4650
המחזש כניסה לטרנספר הוא ICV100000

אבל אני לא מוצא את הגומי המהולל בפרופיל המרובע של הגוברנר , אודה לעזרת הפורום במקט ומיקומו בגיר.
תודה

איל מ
12-12-22, 14:59
אני לא יכול לעזור לך עם הגוברנר, אבל המחז"שים (גיר וטרנספר) האלו הם קללה. חובה להשתמש במקורי, וחובה לעשות התקנה סופר נקיה. אחרת הם נוזלים ישר בחזרה (כמובן שכדאי לוודא שאין איזה מייסב גמור שמעודד אותם לנזול).

מוטי ג.
12-12-22, 15:37
המקטים ששמתי הם קורטיגו, להבנתי איכותיים.
אם יש מיסב גמור אני אגלה את זה כשהם ינזלו שוב [emoji1787]

asafk
12-12-22, 16:42
קורטקו יותר טוב מהמקור (למעשה מדובר במוצרים של פרוידנברג אורגינל מגרמניה).
(בהנחה שלזה התכוונת)

אסף.

מוטי ג.
12-12-22, 17:12
CORTECO
כן, סליחה על טעות הכתיב מקודם

מוטי ג.
15-12-22, 11:17
מהספר( עכשיו נשאר למצוא מקטים)
141873141874141875

Gershon
16-12-22, 07:31
מהספר( עכשיו נשאר למצוא מקטים)
141873141874141875

למקטים מדויקים דרך יצרן(ZF\LAND ROVER) צריך מספר שלדה(אם תרצה-אעזור לך)
MEGAZIP וכל מיני.....לא הייתי משתמש בנושא

מוטי ג.
16-12-22, 07:43
תודה על ההצעה,
בבקשה:
SALLJGM74WA781859

Gershon
16-12-22, 23:07
תודה על ההצעה,
בבקשה:
SALLJGM74WA781859

סימן מקום אל תמונה של חלק\חלקים

מוטי ג.
16-12-22, 23:43
בתמונה הראשונה פריט 6 ו 5
בתמונה השנייה פריט 11
בתמונה השלישית פריט 10(יש מצב שזה כמו תמונה שנייה פריט 11)

תודה.

Gershon
17-12-22, 07:19
בתמונה הראשונה פריט 6 ו 5
בתמונה השנייה פריט 11
בתמונה השלישית פריט 10(יש מצב שזה כמו תמונה שנייה פריט 11)

תודה.
תמונה ראשונה
6-FTC5090=FTC3981\FTC3275\FRC5575\BH110261 L

תמונה שנייה
Housing-governor extension
5-STC1578=RTC4659=TGS100100

תמונה שנייה:
11-אין 11
תמונה שלישית:
auto trans output
10-RTC4650

RTC5101
Kit-automatic transmission bearing overhaul

כרובי
12-03-23, 10:21
אהלן מוטי

יש לי גם עניין דומה עם התקיעה בהילוכים כשהגיר קר (משתחרר אחרי נסיעה של חצי דקה - דקה).
מעניין אותי לדעת אם פתרת את הבעיה בסוף ואם כן אז איך..

מוטי ג.
12-03-23, 10:52
התעלמתי, טרם טופל

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

שחר גרינברג
12-03-23, 10:59
התעלמתי, טרם טופל

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

נוסע עם אטמי אוזניים או פשוט מגביר את הרדיו?


Sent from my iPhone using Tapatalk

כרובי
12-03-23, 11:35
לא צריך אטמי אוזניים - פשוט מפסיקים להתייחס לרעש אחד ומתרכזים ברעש אחר :D

גם אני מתעלם כבר שנתיים ועד עכשיו אין שינויים..

מוטי ג.
12-03-23, 11:37
מניע בזמן ההתארגנות ," 5 דקות 1200" (למי שמכיר) גולש לאט באיזי לשער הקיבוץ וזה משתחרר בערך בזמן הזה או בסלד גבוה, שמתי לב שאם מאיצים (כמה שהטרקטור מאפשר) ומורידים רגל מהגז זה גם עוזר להעלות הילוך.

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

כרובי
12-03-23, 12:11
שכחת "חצי דקה 750" ו "תגיד לי דקה לפני הסוף"..

אצלי זה לא השתנה גם אחרי החלפת שמן גיר + פילטר, אז ההשערה שמדובר בגומיות של הגוברנר, או אולי חיישן טמפרטורה. יכול להיות גם שמדובר במשאבת לחץ בגיר - אלוהים יודע.

בינתיים, כל עוד זה לא מחמיר, אם הפתרון לא יהיה פשוט ברמה של החלפת נוזלים או חיישן זמין - לא נוגע.

מוטי ג.
12-03-23, 13:46
בדיוק

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

-->