צפייה בגרסה מלאה : זיהוי מנוע גמור-יניקת אויר ממדיד השמן (ולא פליטת אויר) איך זה קורה? (סרטון המחשה)
היי
עדיף לראות את הסרטון עם ווליום
https://youtu.be/8udE3B22Qak
ברגע שפותחים את המדיד שמן יש רעש יניקת אויר חזק והטורים של המנוע משתנים.
אני סקרן להבין איך זה כי בדרך כלל כשהאטם ראש הולך כתוצאה מהתחממות או משהו יש זריקת אויר מסריח משמן מהמדיד
אולי מישהו קימבן וחיבר את סעפת היניקה למדיד
לאן מחובר נשם המנוע מהמכסה שסתומים?
אותי יותר מטרידות הדפיקות הנוראיות ששומעים.
Pcv
שסתום לחץ חיובי בתרגום חופשי. יושב בין סעפת היניקה לאיוורור הקראנק.
כשהכל תקין, בסרק הואקום בסעםת גבוה והליץ הקראנק נמוך, השסתום קצת פתוח מאפשר מעט זרימה של גזים והלחץ יוצא.
בהאצה הלחץ הקראנק גבוה והואקום בסעפת נמוך השסתום נפתח עד הסוף ומאפשר זרימה גבוהה של גזים.
בגדישה או בעזיבת מצערת או בבקפייר יש בסעפת לחץ והוא סוגר את השסתום.
אבל מה קורה כשהשסתום תקוע במצב פתוח? בסרק אין לחץ בקראנק ויש ואקום בסעפת והואקום הזה מושך אויר ואפילו שמן מהקראנק. זה מצב מסוכן למנוע....
אסף.
היי אסף
תודה על התשובה, מנסה להבין-
אם השסתום יושב בין הסעפת יניקה לבין הקראנק ואז בסרק הלחץ נמוך בקראנק אז ההגיון אומר שהאויר ינוע מהקראנק לסעפת ואז יכנס למנוע וישרפו אדי השמן ונזהם פחות?
ובהאצה האויר ינוע מהלחץ הגבוהה בקראנק ללחץ הנמוך בסעפת יניקה? ואז השסתום נסגר?
מה הרעיון? אני לא מצליח להבין
שבסעפת יניקה בסרק יש ואקום. לחץ שלילי. כלומר יותר נמוך מנמוך.
אסף.
אוקיי אני חושב שהבנתי- תודה
ומה הרעיון הכללי? למה לא להפריד בין המערכות? העניין של זיהום אויר? הרצון לשרוף את אדי השמן מהנשם במנוע?
https://www.youtube.com/watch?v=DTlCep4_jZA
לטובת הדורות הבאים... הסבר ממצא...
לפחות עד שהכל יהפוך לחשמלי וכל הידע על בעירה פנימית יהפוך ללא רלוונטי כמו ידע על תיקון פקסים חחחחחח
ehudzeelim
13-12-22, 15:17
אל תספיד את הפקס כל כך מהר
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.