צפייה בגרסה מלאה : דרושה חכמת המונים - איזה גרניק אני צריך?
אני צריך (רוצה) גרניק. חשבתי להשאיל מחבר\שכן מה שיש לו (לא יודע מה יש לו בדיוק). אני רואה לא מעט פרסומות על גרניק ברשת במחירים מצחיקים (~300 ש"ח) כך שחשבתי לקנות, שיהיה, במחיר הזה למה לא? אבל אני לא בטוח שזה עונה לצרכים שלי. פה אתם נכנסים לתמונה....
צרכים:
1. לנקות מנוע + שלדה של ג'יפ מג'ויף משנים של בוץ ושמן וגריז יבש.
2. לנקות באופן כללי את הרכב/אופנוע אחרי טיולים (לפעמים בוץ גם).
מבחינת תשתיות - יש ברז מים, חשמל (תלת פאזי גם אם רלוונטי).
אלו הקטנים של ה 110 באר מתאימים למשימה?
מה דרישות הסף שאני מחפש מבחינת לחץ עבודה \ ספיקה?
אני קניתי ב600 או 700שח משהו פשוט בהום סנטר, יש פה שרשור +חוות דעת שלי כולל תמונות.
לי זה מספיק.
מוני אורבך
14-12-22, 08:42
אני קניתי גירניק של קרשר, הדגם הכי קטן.
עושה עבודה יפה מאוד.
אבל אני רק מנקה אופנוע, ורק מבוץ..
LAVOR 160 או 165.
עודף מ-1000 ש"ח
מנקה מה שתרצה כבר כמה שנים טובות.
גיפים, טרקטורים וכיו"ב.
LAVOR 160 או 165.
עודף מ-1000 ש"ח
מנקה מה שתרצה כבר כמה שנים טובות.
גיפים, טרקטורים וכיו"ב.
+1
הדגמים הבינוניים, של 160 באר ומחיר סביב אלפייה נותנים תמורה טובה.
boaz avrahami
14-12-22, 09:13
קנה משהו שיש לו אבא וחוות דעת טובות.
לכלוך קשה דורש לחץ גבוה.
לרחיצת כלי רכב רצוי פיה מפזרת בשביל לא להזיק לצבע.
יש גם ראשים עם תנועה מעגלית להסרת לכלוך קשה במיוח, מדרכות ובטון.
שתי נקודות בתפעול שישפיעו על הבחירה.
אם אין לו עמדה נייחת קבועה אז גלגלים הם פיצ׳ר מאוד חשוב.
גם קיפול/ גלגול הצינור
וגם מחיר לצינור מאריך וטביזרים.
אני עם קרשר כעשרים שנה. בעבר היו מספר דגמים חלשים. כיום נדמה לי K.5
תודה.
אני מבין בין השורות שאני מחפש 160 באר ומעלה, לא ללכת לכיוון של 110...
חנן-ג'יפולוג
14-12-22, 09:24
אני עם Lavor Vertigo 28. שמונה ליטר לדקה, 180 באר.
2800וואט.
נדמה לי שעולה קצת מעל 2000ש"ח.
מרוצה ממנו, בשימוש כמעט יומיומי. אין לי נסיון עם הכלים הקטנים יותר בסדרה שלהם.
קנה משהו שיש לו אבא וחוות דעת טובות.
לכלוך קשה דורש לחץ גבוה.
לרחיצת כלי רכב רצוי פיה מפזרת בשביל לא להזיק לצבע.
יש גם ראשים עם תנועה מעגלית להסרת לכלוך קשה במיוח, מדרכות ובטון.
שתי נקודות בתפעול שישפיעו על הבחירה.
אם אין לו עמדה נייחת קבועה אז גלגלים הם פיצ׳ר מאוד חשוב.
גם קיפול/ גלגול הצינור
וגם מחיר לצינור מאריך וטביזרים.
אני עם קרשר כעשרים שנה. בעבר היו מספר דגמים חלשים. כיום נדמה לי K.5
ובהמשך לתגובה המפורטת הזאת,
2 חברות כרגע שולטות - לאבור וקרשר.
לאבור יותר זולים, ומתחילים גם לתפוס נתח שוק יפה, ויש חלקי חילוף.
אני שנים עם קרשר, מינימום 160 בר. אם כבר אז כבר.
חשוב לוודא כמה ליטר שעה הגרניק מוציא בנוסף ללחץ.
גרניק של 160 באר וספיקה נמוכה ינקה פחות טוב מגרניק 120 עם ספיקה גבוהה יותר.
היום יש לא מעט מוצרים בדילים טובים,
המותג שהוביל את הנישה כבר לא בבלעדיות בפסגה...
אם יש לך תשתית של תלת פאזי הכלים עדיפים מבחינת אמינות מכלולים.
בנוסף בשביל לשטוף כלים אחרי טיול לא חייב גרניק לפעמים הלחץ רק מזיק.
לגבי רענון מכלולים מגיפה וכו הכי טוב בתחנת סיכה של הטרקטורים בקיבוץ :-)
יש לך דוגמא לגרניק 120 בר שמנקה טוב יותר מ 160 בר ?
לגבי אופן השימוש, יש המון מצבים שלא צריך להשתמש בכל העוצמה, אבל כשצריך, צריך, כמו למשל בבית פרטי - חומות, שבילים, גדרות. המון שימושים.
ולגבי בוץ ברכב, טיפ קטן - להרטיב לפני זה טוב טוב את הבוץ ורק אחכ לתת לו מכת גרניק. הרבה יותר יעיל.
boaz avrahami
14-12-22, 10:10
הלחץ הוא הכוח ניקוי.
הספיקה מאפשר לזרם בלחץ נתון לכסות שטח גדול יותר.
בנוסף, המים הם בדרך כלל מה שנושא את הלכלוך החוצה מהמקום עליו עובדים. פחות מים יקח יותר זמן לשלוך את הלכלוך שנשר הלאה.
קניתי לפני כשנה וחצי בוש 125 (הדגם המתקפל שעומד) באיזה מבצע, עלה משהו כמו 600 שח כולל "הליקופטר" לדקים.
עובד איתו פעם ב, כשצריך, בשימוש הזה הוא עד היום אמין. גם מבחינת עצמה וספיקה - עשה כל מה שביקשתתי ממנו (ניקוי הרכבים, קירות בית, תריסים, חומה וכו'. )
גם אני התחלתי מחיפוש קרשר או משהו דומה אבל אחרי שהבנתי את הפרשי המחירים החלטתי שלצרכים שלי גם משהו כזה יהיה טוב.
Sent from my Pixel 5 using Tapatalk
לא יודע איפה אתה גר.
אחר שקניתי lavor 160 ושטפתי פעם אחת את הגיפ מהבוץ של הירקון הבנתי שיותר קל לנסוע לכפר קאסם ולתת להם להתעסק עם החרא הזה..
Sent from my SM-S901E using Tapatalk
אני משתדל להתרחק ממכוני השטיפה
פוטנציאל הנזק גדול, הם הורסים הכל.
עובדים עם גרניק תעשייתי עוצמתי ולא שומרים מספיק מרחק מהצבע, מהמכלולים השונים, הם חבלנים בפוטנציה, האמן לי.
המכונות האוטומטיות (מברשות) שורטות קצת את הצבע בשיטתיות, כל פעם קצת 🤣.
משתמשים בחומצות חזקות בניקוי הידני, עוד עוד.
אבל הרכב יוצא נקי.
תלוי מאוד ברכב שלך ואיך הוא בנוי , ואתה מכיר אותו הכי טוב
לרכב שטח שבנוי כמו פרייבט, וסטנדרטי יחסית ולא המציא לעצמו עדיין משטחים משוגעים עם שטח פנים מאתגר , אין צמיגים שבולטים החוצה וכו , אפשר להסתפק בגרניק 120
למשל הרכב של בועז
ברנגלר שכבר סובל מכל מה שרשמתי , גם 160 לא פותר את הבעיה בחורף . לא לבדו בכל אופן
אחרי כמה שנים עם 160 , קניתי k2 ( 600-700 שח) שהוא 120 אבל מפתיע ביעילותו . כל עוד זה קיץ / סתיו ובוץ קל הוא נוח ונותן עבודה .
בחורף בכל מקרה זה להוריד את הגושים של ה 8 קג עם כפפות ועם שפכטל ואחרי זה עם כל גרניק ביתי זה סיוט
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני חושב שאת התשובות שלי קיבלתי. אבל אחדד בכל מקרה את הצורך שלי.. בראש ובראשונה עכשיו זה לנקות מכלולי שלדה, מנוע וגיר בתהליך שיפוץ הג'יפ
אני שוטף עם צינור גינה.
אמרו את זה מוקדם יותר. אחרי שהבוץ נרטב מספיק הוא יורד בקלות.
היתרון של הגרניק הוא החסכון במים.
אני משתדל להתרחק ממכוני השטיפה
פוטנציאל הנזק גדול, הם הורסים הכל.
עובדים עם גרניק תעשייתי עוצמתי ולא שומרים מספיק מרחק מהצבע, מהמכלולים השונים, הם חבלנים בפוטנציה, האמן לי.
המכונות האוטומטיות (מברשות) שורטות קצת את הצבע בשיטתיות, כל פעם קצת [emoji1787].
משתמשים בחומצות חזקות בניקוי הידני, עוד עוד.
אבל הרכב יוצא נקי.שילך הצבע קיבינימט...אם זה המחיר של לא לנקות את כל הרחוב מבוץ אחרי טיול בירקון
Sent from my SM-S901E using Tapatalk
boaz avrahami
14-12-22, 16:12
תלוי מאוד ברכב שלך ואיך הוא בנוי , ואתה מכיר אותו הכי טוב
לרכב שטח שבנוי כמו פרייבט, וסטנדרטי יחסית ולא המציא לעצמו עדיין משטחים משוגעים עם שטח פנים מאתגר , אין צמיגים שבולטים החוצה וכו , אפשר להסתפק בגרניק 120
למשל הרכב של בועז
ברנגלר שכבר סובל מכל מה שרשמתי , גם 160 לא פותר את הבעיה בחורף . לא לבדו בכל אופן
אחרי כמה שנים עם 160 , קניתי k2 ( 600-700 שח) שהוא 120 אבל מפתיע ביעילותו . כל עוד זה קיץ / סתיו ובוץ קל הוא נוח ונותן עבודה .
בחורף בכל מקרה זה להוריד את הגושים של ה 8 קג עם כפפות ועם שפכטל ואחרי זה עם כל גרניק ביתי זה סיוט
Sent from my iPhone using Tapatalk
את שלי שוטפים עם דלי וספוג [emoji23]
קרשר k2 הוא באמת חביב וגם זול אבל הוא ובוץ כבד לא חברים. יש לו עוד חסרון וזה צינור קצר שדורש להיסחב עם הגרניק מסביב לרכב ומאריך כבר יעלה את ההפרש לאחד מתקדם ממנו. ניסיון עם מאריך סיני לא עלה יפה. הגרניק ניתן במתנה ללוריה לשטיפת אופנים ובמקומו הגיע אחד רציני.
אני משתמש עם קרשר k2.
כמו שהזכיר בעז, חובה צינור (אצלי 10 מ') והזמנתי מאמזון ראש דיזה טורבו וכמה דיזות עם זוית שונה.
זה משדרג מאוד את היעילות אבל אז אתה כבר בעלות של 700~ שח.
יש לי בעבודה 2 גרניקים תלת פאזי חזקים. אחד חזק אבל מה שהקטן לא מנקה עם טורבו גם הוא לא ינקה.
השני חזק מאוד מה שהקטן לא ינקה הוא יקלף לו את הצבע.
מה שאני מנסה להגיד זה שכשהk2 ימות, לא בטוח שיהיה טעם לקנות משהו יותר חזק
Sent from my Pixel 5 using Tapatalk
לפני כמה שנים קניתי בהום סנטר את מותג הבית (inco?) 12 באר בגרוש ורבע (אני ידוע כקמצן...)
עובד מצויין כולל שתיפת החנייה והגדר עץ לפני צבע - כל פעם כשעתיים רצופות.
מצד שני כשקניתי נגרר עם עבר של שמן זית ובוץ, השאלתי את ה 160 באר של השכן, ה-120 לא דגדג...
יש לך דוגמא לגרניק 120 בר שמנקה טוב יותר מ 160 בר ?
נסה פעם לנקות עם זרנוק כיבוי אש 2 צול ותבין את העיקרון ממש טוב.
זה לחץ הרשת, אותו דבר, רק עם ספיקה פי 50.
כיף גדול.
יש גרניקים נגיד 160 באר עם קוטר פגיעה של פרעוש, וזה אמנם עובד אבל לאט לאט.
אני את שלי קניתי מתומר ואני אחזור על ההמלצה שלי פה שוב, גרניקים אפקטיביים זה הכי חזקים החד פאזיים (שמגרדים 16 אמפר).
מתחת לזה התוצאה לא מדהימה.
זה "לא זה".
ממליץ על צינור מאריך.
וכמו שתום אמר לפעמים זה פשוט ברדק אטומי ואתה מטנף את כל האזור ברמה שזה לא משנה עם מה שטפת.
יש לי כבר כמה שנים lavor 165 וקרצר k5, ממליץ על שתיהם.
עובדים לפעמיים מעל שעה רצוף.
ללא בעיות.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.