צפייה בגרסה מלאה : מיגון פגוש קדמי תחתון WK2 עם רדאר
כידוע החלק התחתון של הפגוש הקדמי של WK2 רגיש לפגיעות בשטח ועם הוספת הרדאר בדגמים המאוחרים הרגישות הפכה יקרה. אני לא רוצה לפרק את המכלולים לפני כל ירידה לשטח. כהן4x4 מוכר פגוש תחתון מברזל
פגוש קידמי לגראנד שירוקי 14-21 בנזין/דיזל – כהן 4×4 (cohen4x4.com) (https://cohen4x4.com/product/%d7%a4%d7%92%d7%95%d7%a9-%d7%a7%d7%99%d7%93%d7%9e%d7%99-%d7%9c%d7%92%d7%a8%d7%90%d7%a0%d7%93-%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a7%d7%99-14-21/)
שעל פניו נראה כפתרון מוצלח. למישהו יש נסיון עם הפגוש הזה? האם אין בעיה בטסט השנתי? יש השפעה על מרווח הגחון הקדמי של קיט הגבהה אולדמן? אופציות מיגון אחרות?
ויזואלית אכן נראה לא רע בכלל. די אסתטי.
וזה משהו שקשה לומר על רוב פגושי הברזל בשוק.
לגרנד צ'רוקי WK2 יש שתי רגישויות בהקשר הזה.
1. המצלמה/רדאר קדמי שעולה בסמל"ת כמו סופה קומפלט (מעל 50,000 שקלים!!!.......) ומותקן במקום הכי מטופש שמישהו יכל לחשוב עליו. "רכב שטח" עאלק. טוענים שאת הרדאר ניתן לפרק/לקפל לפני נסיעת שטח ושיש ברשת גם סרטונים שמסבירים כיצד לעשות זאת. אני מודה שלא טרחתי לברר ולחפש אותם. כל העסק הזה נראה לי הזוי.
2. מכה (ולו קלה בלבד) בפגוש הפלסטיק הקדמי נוטה גם לקרוע את הרדיאטור בדיוק בחיבור של הרשת לדוד התחתון. תיכנסו לסכין דיונה למשל, תקבלו ליטוף בחלק התחתון של הפגוש שאפילו לא יגרום לו לקמט או דפורמציה כלשהם, אבל הוא כן יקרע את הרדיאטור שיתחיל להשפריץ נוזל קירור ואתם אפילו לא תדעו מזה - עד שהמנוע ירתח.
מנסיוני עם פגושי מתכת מעוצבים שחוטפים מכות, אני מניח שהרדאר אולי יהיה יותר מוגן, אבל עוצמת עריפת הרדיאטור תהיה רק חזקה יותר....
הערה חשובה, תודה. המשמעות של מה שאתה אומר היא שאני צריך לבדוק אם הפגוש התחתון מתחבר למיגון הגחון הקדמי. משהו בדומה לזה:
WK2 PROTECTION | Chief Products (https://www.chiefproducts.com.au/pages/wk2-protection)
צור קשר עם בועז רפאלי (בגוגל דר. בשטח)
יש לו כל פתרון מיגון ובכלל לWK2 (הוא מתמחה ברכבים אלו)
צור קשר עם בועז רפאלי (בגוגל דר. בשטח)
יש לו כל פתרון מיגון ובכלל לWK2 (הוא מתמחה ברכבים אלו)+1
Sent from my Pixel 5 using Tapatalk
אחלה, אבקר גם אצלו ואלמד.
הערה חשובה, תודה. המשמעות של מה שאתה אומר היא שאני צריך לבדוק אם הפגוש התחתון מתחבר למיגון הגחון הקדמי. משהו בדומה לזה:
WK2 PROTECTION | Chief Products (https://www.chiefproducts.com.au/pages/wk2-protection)
לא לא.
מה שאני אומר, זה שתצטרך לבדוק טוב טוב ששום שפה חדה של פגוש הברזל הזה לא נמצאת במישור אחד עם חלק כלשהו ברדיאטור.
כן, זאת גם הכוונה שלי. אם שפת הפגוש התחתונה ומגן הגחון מתחברים, זה אומר שהם מתחת לרדיאטור, כמו שנראה הפתרון של chief שציינתי. זה אמור למנוע מהפגוש התחתון לזוז גם בציר האופקי וגם באנכי.
הוא לא יזוז, אבל גם לא יספוג חלק מאנרגיית המכה אלא יעביר אותה הלאה למרכב (כי אין באוטו הזה שילדה) ואז אולי הרדיאטור ניצל, אבל המרכב התעקם....
פגוש הפלסטיק המקורי גמיש למדי, יודע לחטוף לא מעט ולהתיישר בחזרה ללא נזק נראה לעין לפגוש עצמו ולמרכב, אבל מי שחוטף ממנו חזק זה הרדיאטור שמיקומו מתוכנן לא טוב וללא הגנה מספקת על חלקו התחתון. בעיה שמשותפת לעוד הרבה "רכבי שטח" חדשים. תגיד תודה שזה לא רקסטון....
הסט המושלם לWK2
https://www.youtube.com/watch?v=2Me5Ho-zQRc
https://www.youtube.com/watch?v=2Me5Ho-zQRc
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.