צפייה בגרסה מלאה : יונדאי i10 , 2009, רמת טעינה
yanivamit02
28-12-22, 16:43
רכב מתקשה להניע, מצבר בן שנה, בבדיקת רמת טעינה קיבלתי 12 וולט.
תקין?, נמוך?
המצבר הוא שנפhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20221228/6bac62ccff3a7a1ead342055f4318403.jpg
Sent from my LE2123 using Tapatalk
למה אתה מתכוון רמת טעינה?
המתח על המצבר כאשר הוא נטען מהאלטרנטור? זה צריך להיות 14.4 וולט
נשלח מהנייד
צריך לבדוק כמה מתח יש על המצבר כשהכל מנותק. 12 וולט זה נמוך מדי. אתה רוצה 12.6.
אסף.
חנן-ג'יפולוג
28-12-22, 19:18
בשביל לקבל תשובה טובה תצטרך לספק יותר נתונים.
מנוע מונע בסל"ד בינוני עם אורות ומזגן דולקים, 13.5-14.5 וולט על המצבר. לא לבצע את הבדיקה כשהמנוע בסל"ד סרק.
זה יתן לך אינדיקציה שהטעינה תקינה.
בשביל לדעת מה מצב הטעינה הנוכחי של המצבר אתה צריך לבדוק כשהרכב כבוי ושום צרכן בו לא פועל ולשאול כאן או להשוות לטבלאות soc ברשת על מצבר חומצה עופרת.
ספציפית לגבי הדגם הזה, כמו הרבה דגמי רכב אחרים, בסל"ד סרק ומזגן ואורות דולקים מאזן האנרגיה הוא כזה שהמצבר נפרק. לא נטען. לאחר מספיק זמן עמידה כזו המצבר יפרק לחלוטין.
ב2013 הגדילו דרסטית את האלטרנטור בI10 והמצב הזה השתנה.
למה אתה מתכוון רמת טעינה?
המתח על המצבר כאשר הוא נטען מהאלטרנטור? זה צריך להיות 14.4 וולט
נשלח מהנייד
כשהרכב בעמידה , סל"ד 2200, המתח על הדקי המצבר 12 וולט.
כשכבוי אבל הקטבים מחוברים, מתח 11 וולט
חנן-ג'יפולוג
28-12-22, 21:09
הטעינה לא תקינה.
כשהרכב בעמידה , סל"ד 2200, המתח על הדקי המצבר 12 וולט.
כשכבוי אבל הקטבים מחוברים, מתח 11 וולט
אין טעינה, ככל הנראה הבעיה באלטרנטור תקול/דורש שיפוץ.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.