התחברות

צפייה בגרסה מלאה : מוסך סמלת המרכזי - SLA לקביעת תור לאבחון תקלה.



אבי ביטר
29-12-22, 00:58
סחבק שזה אני, מתקשר הבוקר למרכזי של סמלת (חדש בסמלת) לקבוע תור לאבחון תקלה.

המזכירה קובעת לי תור הכי מוקדם לפברואר. (״החשמלאי שלנו מאוד עמוס״)

לסחבק זה נשמע מאוד לא הגיוני, מבקש לדבר עם מישהו, מעבירים לי מישהו שמזדהה כמנהל הקבלה, וגם הוא חושב שזה מאוד הגיוני, ואני יכול לפנות לסניפים אחרים.


מה דעתכם בעניין?

אני מנסה להבין, אולי אני בעצם לא בסדר פה?

המשך יבוא, יש תקלה לפתור.

kd2
29-12-22, 01:31
כבר קרה לי ויותר מפעם אחת עם מוסכי יבואן, לא הספציפי הזה.

היבואנים עסוקים בלמכור מלא מלא מלא רכבים מבלי לחשוב שאין להם מספיק מוסכים בשבילם.
זה קורה במיוחד כאשר יבואן מסויים מתחיל להביא עוד מותג חדש שמתלבש על אותה רשת מוסכים, עיין ערך רנו ודאצ'יה.

אני לא חושב שמשרד התחבורה בכלל מחובר (נקודה) לנתון כזה ומפקח עליו.

אבי ביטר
29-12-22, 01:44
האם לגיטימית בעינייך התשובה שקיבלתי?

לי לא קרה דבר דומה לזה עם שום יבואן, ויש לי נסיון כמעט עם כולם.

אגב, אני חושב שהבעיה הרבה יותר קטנה, ונובעת מזלזול, וראייה אך ורק דרך החור של הגרוש -

נגיד, העסקת דיאגנוסטר אחד במקום 2 במרכזי. סתם ניחוש, כי אפשר אז למה לא? תודעת שירות?

אנחנו כבר רגילים מכל הכיוונים שמזלזלים בנו.

אם הייתי מתקשר לקבוע טיפול, גם הייתי מתואם לפברואר?

זה לדעתי זלזול, שמגיע מלמעלה, איפה שמבינים רק $$$, ושירותיות קצת פחות.

לי זה עוד לא קרה.

kd2
29-12-22, 05:27
אתה צודק לגמרי.

תחבר את זה עם ההבנה שתקלות חשמל עלולות להיות דבר מסובך שיתפוס את החשמלאי הזה לשלושה ימים מלאים, וכנראה שנוח להם לנפנף.

בשוק הרכב הישראלי כרגע כולם עובדים ומוכרים בטירוף, ונראה לי שאת אף אחד שירות מעבר לרף המינימום לא מעניין.

אני הייתי מתקדם ומחפש מוסך שרוצה לעבוד ולא מנסה לחנך את מי שאין לו שום אינטרס להיות מחונך.

asafk
29-12-22, 06:46
הג'יפ עדיין באחריות?

אסף.

נדב ש.
29-12-22, 07:10
איזה דגם? שנה? מה התקלה?

boaz avrahami
29-12-22, 07:29
דווקא למרכזי?
נחשב לאחד הגרועים.
לפחות לפני תקופתו של קובי שם.

בהינתן שיש להם רשת מוסכים מורשים ובטח באחד מהם (אשדוד?)ֶ יקבלו אותך באותו היום אז מה הבעיה?

אגב, תקלה משביתה?

KOOKE
29-12-22, 08:09
לא הגיוני ולא לגיטימי. תנקוט בשיטה הישנה והטובה - להגיע ללא תור ולהפוך שולחן אם לא מטפלים בך.

לחילופין פנה למוסך אחר/ חשמלאי רכב אחר - יש אחד מאד מומלץ במועדון הרנגלר כבר אבדוק השם ואעדכן כאן.

תנסה את ראפיק 050-6663728

GodsFather
29-12-22, 08:36
לא הבנתי למה צריך להפוך שולחן?

למה זה לא לגיטימי שבעל עסק אומר במפורש שהוא עמוס ולא יכול לתת שירות? זה עדיף מאשר להשכיב רכב שעות וימים בסדנא, רק כי "קיבלו אותו".

אתה לקוח שבוי? אתה חייב את המרכזי? אם התשובות לשאלות הן "לא", אז לך למקום אחר.



Sent from my HD1903 using Tapatalk

אבי ביטר
29-12-22, 08:38
שום מוסך מהרשת לא מקבל מהיום להיום, גם לא באשדוד, אבל שם מקבלים תוך זמן סביר.

לא מדובר בתקלה משביתה, מדובר ברעשים מכיוון ההגה.

הסיבה שביקשתי מרכזי היא שלפי ההיסטוריה הבעלים הקודמים כבר התלונן על הבעיה, וביולי השנה הרכב בילה שם, לעדכון תוכנה וכנראה החלפת הגה.

הרעשים חזרו.

הרכב עדיין במסגרת אחריות.

אי אפשר להגיע ללא תור, ואני לא מאלה ״שהופכים שולחן״.

אבי ביטר
29-12-22, 08:45
לא הבנתי למה צריך להפוך שולחן?

למה זה לא לגיטימי שבעל עסק אומר במפורש שהוא עמוס ולא יכול לתת שירות? זה עדיף מאשר להשכיב רכב שעות וימים בסדנא, רק כי "קיבלו אותו".

אתה לקוח שבוי? אתה חייב את המרכזי? אם התשובות לשאלות הן "לא", אז לך למקום אחר.



Sent from my HD1903 using Tapatalk

זה לא ״סתם״ עסק

זה המוסך המרכזי של היבואן הרשמי של jeep בישראל.

הוא אמור לתת שירות.

זה שירות לגיטימי בעינייך?

erezgur
29-12-22, 08:45
אם הייתי מתקשר לקבוע טיפול, גם הייתי מתואם לפברואר?


שאלת תם, אז אם אתה קובע תור לטיפול ומגיע ומתלונן על הבעיה ומבקש אבחון בנושא?

אבי ביטר
29-12-22, 08:51
שאלת תם, אז אם אתה קובע תור לטיפול ומגיע ומתלונן על הבעיה ומבקש אבחון בנושא?


😂😂😂😂😂

תשמע, על זה לא חשבתי….

אבל אני לא פועל ככה, ואין סיבה שאפעל.

פניתי לשירות הלקוחות הארצי, השארתי הודעות, ביקשתי לדבר עם מנהל.

נראה.

נמרוד
29-12-22, 08:53
שאלת תם. אמרת למוסך בטלפון שהם מדברים עם אבי ביטר?

אבי ביטר
29-12-22, 09:08
שאלת תם. אמרת למוסך בטלפון שהם מדברים עם אבי ביטר?

😱😱😱😱

לא

אני רוצה שכולם יקבלו שירות טוב, לא רק אבי ביטר.

boaz avrahami
29-12-22, 09:17
שום מוסך מהרשת לא מקבל מהיום להיום, גם לא באשדוד, אבל שם מקבלים תוך זמן סביר.

לא מדובר בתקלה משביתה, מדובר ברעשים מכיוון ההגה.

הסיבה שביקשתי מרכזי היא שלפי ההיסטוריה הבעלים הקודמים כבר התלונן על הבעיה, וביולי השנה הרכב בילה שם, לעדכון תוכנה וכנראה החלפת הגה.

הרעשים חזרו.

הרכב עדיין במסגרת אחריות.

אי אפשר להגיע ללא תור, ואני לא מאלה ״שהופכים שולחן״.

תגביר את הרדיו

אבי ביטר
29-12-22, 10:00
עדכון

התקשר אליי בחור בשם אלי מהשירות לקוחות הארצי (השארתי אתמול הודעות, חזרה אליי מוקדנית, ביקשתי לדבר עם מנהל)

הקו מחשבה שלו כבר יותר הגיוני ושירותי - הסניף שטיפל בתקלה צריך לקבל אותך שוב ובזמן סביר.

מידית קיצר את התור לעוד שבועיים, ואמר שייבדוק בהמשך אפשרות לקיצור נוסף.

כבר יותר טוב, התחלה טובה, חוזרים אליי ופועלים.

עכשיו נותר לבדוק מה יהיה במוסך.

נעדכן.

חנן-ג'יפולוג
29-12-22, 10:31
מה שמוצג כאן הוא רע בצורה קיצונית ביחס לכל מה שאני מכיר.

כמי שנוסע על רכב שיושב על פלטפורמה חדשה לגמרי, מהראשונים שנמסרו בעולם, וכנראה עם הקילומטראז' מהגבוהים בעולם, אני נזקק מדי פעם לשירותי מוסך, מלבד טיפולים שוטפים. לא מתלונן- לקחתי את זה בחשבון עוד טרם הרכישה. זה המחיר לרכישה כזו. כמנהל טכני ארצי בדימוס אני מכיר טוב את הנושא, מהצד השני.
הטיפול בתקלות הוא ברמה של או מיידית, אם זו תקלה שלא סובלת דיחוי, או למחרת, והחלפים זמינים מיידית, או במקרה בודד (שלא השבית את הרכב) לאחר כשבועיים.

רשת יונדאי.

המשוטט
29-12-22, 10:44
חנן בל נשכח שאתה פרסונל.....

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

חנן-ג'יפולוג
29-12-22, 10:47
כן, אבל סמוך על היושרה שלי שלא הייתי כותב את זה אם הייתי חושב שמדובר ביחס מיוחד.

דרור ברלי
29-12-22, 12:33
ביטר, הרכב נרכש בסמל"ת או אצל אחד מהיבואנים המקבילים?

גם ג'יפ שהגיע דרך יבואן מקביל, מקבל את השירות במסגרת האחריות אצל סמל"ת ואתה לא הראשון שנתקל בשירות הבעייתי שלהם.

שירות מחורבן זה לא משהו ייחודי לסמל"ת - שירות בכלל הוא בעיה רוחבית כאובה בישראל בגלל המנטליות הישראלית הכוחנית והגסה בכל תחום, שתמיד יודעת הכל יותר טוב משאר העולם, והיא מתנגשת עם המורכבות הטכנית של כלי רכב המודרניים שהם תיבות פנדורה שחורות מלאות בבאגים, בשרצים ובמפלצות, והם דורשים ידע ומומחיות ונסיון - שעולים כסף. תוסיף את טרלול הקורונה שיצר מחסור עולמי בחלפים (אמיתי או מדומה) ואת המחסור המקומי המאוד-מאוד אמיתי באנשי מקצוע (כי אף אחד מטייקוני יבוא הרכב החזירים לא מוכן לשלם שכר ראוי לאנשי דיאגנוסטיקה טובים), ותקבל מצב נתון ומעצבן. סה"כ, יבואני הרכב הם בסך הכל סוחרים. סוחרי מכוניות. הם אוהבים לקחת כסף ולא אוהבים לתת שירות, בוודאי כזה שלא משולם עליו כסף ושלוקח זמן להתחשבן עליו מול היצרן.

יש יוצאי דופן - טובים יותר כמו יונדאי, וגם גרועים בהרבה - ואין צורך להזכיר שמות.

בסמל"ת עוד לא הפנימו ש-Jeep אינו סתם מותג פרימיום אלא רכב שטח, ששימוש אינטנסיבי בשטח חושף מהר יותר כל מיני באגים באיכות הייצור ושלקוחות של רכבי שטח הם הרבה יותר מעורבים ועירניים לבעיות ברכב או לחילופין, מנקודת המבט של נותן השירות - "נודניקים שמבלבלים במוח".
אבל זה דגם שמשכיבים עליו סכום שמתחיל ב-300,000 שקל ומגיע למעל 450,000 שקל, וראוי לשירות בהתאם.
אין מנוס מלהגיע לשם פיזית ולהרים קול - אולי זה יעזור. לפחות ממקרה אחד שאני מכיר, זה עזר.
מדובר בתקלה במכלול בטיחותי - מערכת היגוי. זה משהו שאסור להתעלם ממנו כי יכול לגרום לאסון. כאן אפשר גם לפנות לתקשורת ולעשות ליבואן קצת יח"צ רע - ואז תראה איך הוא יודע למצוא לך תור מהיר בהרבה.



מה מפריע לך לגשת למרכז שירות מורשה אחר?

ש01
29-12-22, 12:49
ביטר,
תחילה רציתי לשאול היכן דוכן הקבאב אבל אז ראיתי מהתגובות שאתה כנראה מאשדוד והסביבה.
מנסיוני עם מוסכים מורשי סמל"ת (אחד ספציפי שבו אני מטפל), הוא יודע מה נעשה במוסכים אחרים מהרשת.

על המרכזי עדין מעולם לא שמעתי מילה טובה.
אל אחרים דווקא כן.

אני מטפל אצל עדי בחדרה.
דוגמה ומופת לאיכות, אבחון, יושר ומקצועיות.
הוא גם יודע להפנות למקום אחר אם לא מצליח לאתר בעיה (ראיתי בעיני אירוע כזה עם רכב של מישהו אחר).

יצא לי כבר לראות שם רכבים שהגיעו במיוחד מאשדוד, חיפה, שבי ציון ועוד.

שווה לנסות.


רגע, רגע, רגע....
עברת מהפאג'רו לדבר האמיתי?

אבי ביטר
29-12-22, 15:02
כן, עברתי מהפאג׳רו. מבחינתי די זכורה לטובה, אבל נמאס מההנפות גלגל הזה לשמיים, ורציתי לנסות את הדבר האמיתי.

תשמעו, אני לא נוהג להרים את הקול וכאלה, באופן עקרוני, ולא רוצה להתעצבן.

העניין הוא שכולכך התרגלנו לקבל שירות רע בכל מיני תחומים, שלפעמים אני עוצר רגע, מה קורה פה?

נכנס לסניף ארומה, כולו מטונף, זה מסעדה, מה קורה פה?

מי היה לאחרונה בקולנוע? עוד ועוד, זה פשוט מדהים.

לעניינינו, אני חובב רכבים, לא רק שטח, והכרתי כבר כמעט את כל היבואנים.

תשובה כזאת אף פעם לא קיבלתי.

השאלה שלי בתחילת השרשור כמובן שהייתה רטורית, הנה גם פה מסתבר שאנשים התרגלו לכל מיני תשובות מנותני שירותים. איפה זה ייפסק?

אנחנו שמנסים לא להיות פרייארים כל הזמן, אנחנו הכי פרייארים בעולם 😆

אני שומע הרבה דברים על סמלת בקבוצות, לא רוצה להעביר משהו שלא מנסיון אישי.

בוא נראה.

אגב, הפתיעו אותי ממש לטובה לאחרונה - יבואן פורד/מאזדה. שאפו.

גם צ׳מפיון בסהכ הכללי היו תמיד הוגנים ושירותיים.

אבי ביטר
29-12-22, 15:22
אם מישהו יודע איך להעלות לפה סרטון קצר, אשמח לשלוח לו בוואטסאפ.

סרטון הדגמה מאוד ברור של התקלה.

erezgur
29-12-22, 15:42
מעלים ליוטיוב המפרסמים כאן קישור

נשלח מהנייד

asafk
29-12-22, 17:33
אני אנסה לעשות את זה פשוט.
למנהל מוסך אסור - *אסור!* - לשחרר רכב עם תקלה באחת המערכות הבטיחותיות. .
כלומר אם אתה מגיע למוסך כי יש תקלה בהגה ו'יועץ שירות' פותח לך כרטיס רק כדי לשמוע את התלונה - הם מאותו רגע לא יכולים לשחרר את הג'יפ בלי לטפל בתקלה.
מי שישחרר אותך עם תקלה שלא אובחנה במערכת ההגה הוא עבריין גם אם אתה ואני יודעים שהתקבלה קלה ולא בטיחותית באמת (ואנחנו לא יודעים את זה).
מכאן תעשה מה שאתה מבין שמתאים לך.

אסף.

אבי ביטר
29-12-22, 17:48
הרכב נרכש מסמלת על ידי הבעלים הקודמים.

לגבי להגיע למוסך, לא ניסיתי, מנסיון העבר הם לא מקבלים אותך בלי תור מראש, אין סיכוי, מודיעים לך בקבלה.

אבל מעניין לנסות, מצד שני, לא יודע כמה זה חכם להגיע ככה ומה תהיה רמת הלחץ שלהם וזמן הטיפול עבורי.

אבל מעניין.


סרטון הדגמה -

https://youtu.be/6sGUidvQRTQ

דרור ברלי
29-12-22, 18:33
אני מנסה להבין מה מבחינתך מצדיק התעקשות דווקא על המוסך המרכזי.
מה כל כך טוב הרבה יותר במוסך המרכזי שתמיד-תמיד-תמיד, אצל כל יבואן, הוא עמוס ועסוק ולחוץ ובלגן - לעומת מרכז שירות מורשה אחר.

אבי ביטר
29-12-22, 19:36
רשמתי באחת התגובות כאן, הם אלה ״שטיפלו״ בתקלה. החליפו הגה, ועדכון תוכנה.

התקלה חזרה.

ההגיון שלי אומר לחזור לשם, לא להתחיל לטייל בין מוסכים.

איציק - 4X6ZH
29-12-22, 20:06
אפשר להתחיל לדאוג .
באמת לדאוג.
אתם לא מבינים לא רוצים להבין מה מתרחש בעולם הרכב/ עולם המוסכים / אחריות יצרן
כל יום איזה פקידון מחליט החלטות לפי מה שבא לו .
כל כמה חודשים משרד ממשלתי יוצא בתקנות תעבורה !
יועצים משפטיים חוגגים על כולם .
ואתה מנסה לקבוע תור .....?
אין מצב שאתה מצליח לחדור את המערכת שכל תפקידה הוא למנוע ממך להגיע למוסך !!
ונגיד שאתה מגיעה ונכנס בדלת הראשית ואתה מוכן לשלם כל סכום ואתה כבר לא בפעם ראשונה במקום
וכולם מכירים את כולם .
תבינו המערכת נמצאת בשלבי קריסה במקומות מסוימים בגסיסה ויש הרכבה סיבות למה הגענו לזה .
הקורונה רק הקצינה את הבעיה . ובחלק מהמקרים לא נראה פתרון באופק .
יש לכם בעיה / תקלה ברכב . תחשבו טוב טוב עד כמה אתם באמת נזקקים לשרותי המוסך .
תשמרו את נותני השרות שלכם למצבים שבאמת צריכים התערבות של מוסך .
זה כבר מזמן לא בעיה של כסף .
זה כבר עבר את שלב של אין זמן .
זה כבר לא בשלב של אין כח אדם .

זה בשלב שהמוסך באמת באמת לא יודע מה צריך לעשות לפתרון התקלה .

בשרשור אחר בהזדמנות אחרת אולי פעם
אני יספר מה עשו לי בטיפול ברכב .
ואני שומר אישית על הרכב .

שומר רכבו יחשוב פעמיים לפני כניסה למוסך .

איציק

Zevulun
30-12-22, 00:18
כבעלים של רכב שהיבואן שלו הוא הפירסום הכי טוב למתחרים שלו (סמל"ת) אני נוסע ממודיעין למוסך מורשה סמל"ת בעפולה כדי לקבל שרות טוב ומקצועי, אם תתאם איתם מראש ותגיע בבוקר כשפותחים הרכב יכנס לטיפול מיידית.

במאמר המוסגר היה ריקול על הרכב שלי (ראם) במרכזי השביתו לאנשים את הרכב ל3 או 4 ימים, ומדובר על רכב עבודה להרבה אנשים. אחרי שתיאמתי עם המוסך בעפולה ווידאתי שיש להם את החלקים לקח להם פחות מ3 שעות, לדעתי אין סיבה להתקרב למרכזי.

Sent from my SM-S908E using Tapatalk

Pageup
30-12-22, 01:52
ה

לגבי להגיע למוסך, לא ניסיתי, מנסיון העבר הם לא מקבלים אותך בלי תור מראש, אין סיכוי, מודיעים לך בקבלה.

אבל מעניין לנסות, מצד שני, לא יודע כמה זה חכם להגיע ככה ומה תהיה רמת הלחץ שלהם וזמן הטיפול עבורי.

[/URL]

מנסיון עם סמלת, רכב עם תקלה בדרך לעבודה עשה פניה לכוונם, התקבל במקום, התקבלה תוצאה של דיאגנוסטיקה
תוך פחות משעה וטופל (שוחרר יום אחרי בגלל רמת התקלה).
מה שכן, ב 2019 עוד היה להם שירות לרכבי פרימיום 24/7 עם מענה אנושי שתיאם טיפולים/איסופים/.... היום הוא לא קיים יותר.

דרור ברלי
30-12-22, 07:13
כבעלים של רכב שהיבואן שלו הוא הפירסום הכי טוב למתחרים שלו (סמל"ת) אני נוסע ממודיעין למוסך מורשה סמל"ת בעפולה כדי לקבל שרות טוב ומקצועי, אם תתאם איתם מראש ותגיע בבוקר כשפותחים הרכב יכנס לטיפול מיידית.

במאמר המוסגר היה ריקול על הרכב שלי (ראם) במרכזי השביתו לאנשים את הרכב ל3 או 4 ימים, ומדובר על רכב עבודה להרבה אנשים. אחרי שתיאמתי עם המוסך בעפולה ווידאתי שיש להם את החלקים לקח להם פחות מ3 שעות, לדעתי אין סיבה להתקרב למרכזי.

Sent from my SM-S908E using Tapatalk


הם באמת אחלה מבחינת מהירות הדיאגנוסטיקה. אבל מה עם חלקים.....
רכב מניע ומיד כובה. בקושי הצלחתי לחזור איתו מירדן. איך נדע איזה חלקים צריך לפני שיעשו דיאגנוסטיקה?
ואנחנו לא באים אליהם ממרחקים אלא ממרחק 5 ק"מ גג, מצאו מהר איפה הבעיה, ואח"כ הרכב (אחד ממותגי סמל"ת) שכב שם מושבת 5 ימים בציפיה לחלק קטן שלוקח רבע שעה להתקין שאין להם בשום מוסך או מחסן בישראל למרות שזה מיועד לרכב שמבחינת מספרי מכירות הוא אולי הכי נמכר של סמל"ת וגם ה-4X4 הנמכר ביותר בישראל ועל פי חוק הם מוכרחים להחזיק כל בורג עבורו במשך 7 שנים?..... בסוף הם מצאו משומש מפירוק (!!!)
אני לא יודע איך להתייחס לתחזיות השחורות של איציק אבל מרגיש לי מאוד הגיוני שזו מערכת שתעשה ככל יכולתה כדי שלא נטריד אותה בתקופת האחריות, כשאנחנו עדיין לא משלמים. למי שזה מרגיש דומה לנסיונות המייאשים להשיג תור לרופא בקופ"ח זה ממש לא מקרי.

asafk
30-12-22, 07:36
תור לרופא... תור לבדיקה... תור לדרכון... תור למוסך....
הקורונה אשמה, לא ?
אה, זה כבר נגמר לפני שנתיים?

אסף.

אבי ביטר
30-12-22, 08:17
זלזול בלקוחות, ותודעת שירות ירודה בכל מקום.


אם למזכירה, ולמנהל הקבלה במוסך המרכזי של סמלת זה נשמע הגיוני/לגיטימי לתת לי תשובה כזאת, זהו סממן לבעיה שורשית הרבה יותר עמוקה.

גם לקבל אותי עוד שבועיים, יש פה בעיה.


כאמור, אנו הישראלים כבר התרגלנו, ולפעמים אנחנו לא מרגישים שדופקים אותנו, למרות שדופקים ודופקים ודופקים.

שכל אחד פה יבדוק במכנסיים, יכול מאוד להיות שדופקים אותו ברגעים אלו, והוא פשוט רגיל, אז הוא לא שם לב.

יום יבוא ונתעורר, כי זה כבר כואב (הדפיקה מאחור) , ונשאל - למה ככה חזק?

אבל, זה כבר יהיה מאוחר….התרגלנו.

כולם דופקים את כולם.

אבי ביטר
30-12-22, 12:55
למה ככה חזק ?

ש01
31-12-22, 17:44
משתתף בצערכם,
אבל קבלת פה לפחות 2 המלצות לחוויה שונה.

אז או שאתה נהנה ש#$*&@ אותך ב^#@ או שלא תחזור לאותו מוסך ובמקום זה תדלג לאחד מאלו שהמליצו לך כאן..

kd2
31-12-22, 19:19
אפשר להתחיל לדאוג .
באמת לדאוג.
אתם לא מבינים לא רוצים להבין מה מתרחש בעולם הרכב/ עולם המוסכים / אחריות יצרן
כל יום איזה פקידון מחליט החלטות לפי מה שבא לו .
כל כמה חודשים משרד ממשלתי יוצא בתקנות תעבורה !
יועצים משפטיים חוגגים על כולם .
ואתה מנסה לקבוע תור .....?
אין מצב שאתה מצליח לחדור את המערכת שכל תפקידה הוא למנוע ממך להגיע למוסך !!
ונגיד שאתה מגיעה ונכנס בדלת הראשית ואתה מוכן לשלם כל סכום ואתה כבר לא בפעם ראשונה במקום
וכולם מכירים את כולם .
תבינו המערכת נמצאת בשלבי קריסה במקומות מסוימים בגסיסה ויש הרכבה סיבות למה הגענו לזה .
הקורונה רק הקצינה את הבעיה . ובחלק מהמקרים לא נראה פתרון באופק .
יש לכם בעיה / תקלה ברכב . תחשבו טוב טוב עד כמה אתם באמת נזקקים לשרותי המוסך .
תשמרו את נותני השרות שלכם למצבים שבאמת צריכים התערבות של מוסך .
זה כבר מזמן לא בעיה של כסף .
זה כבר עבר את שלב של אין זמן .
זה כבר לא בשלב של אין כח אדם .

זה בשלב שהמוסך באמת באמת לא יודע מה צריך לעשות לפתרון התקלה .

בשרשור אחר בהזדמנות אחרת אולי פעם
אני יספר מה עשו לי בטיפול ברכב .
ואני שומר אישית על הרכב .

שומר רכבו יחשוב פעמיים לפני כניסה למוסך .

איציק

אני יודע שאתה צודק, אבל הרוב פה יגידו שאתה מגזים.
ויוסיפו שאם אתה צודק היה צריך כבר מזמן להיות פה בלאגן שלם, והנה כהוכחה....אין כזה.

אבל מה קורה באמת?
תקלות מסובכות הן נדירות ורוב הציבור לא חווה אותן, ולכן השוק ממשיך "לרוץ".

אני תמיד עונה לאנשים כאלו - האם הייתה לך תקלה באמת מורכבת ברכב ב5 השנים האחרונות ?
ולא הייתה - אחרת הם היו מבינים את המצב.

(זה דומה לאלו שאומרים שהרפואה בישראל מעולה, ולא ראו בית חולים מבפנים 10 שנים).

אבי ביטר
31-12-22, 19:24
משתתף בצערכם,
אבל קבלת פה לפחות 2 המלצות לחוויה שונה.

אז או שאתה נהנה ש#$*&@ אותך ב^#@ או שלא תחזור לאותו מוסך ובמקום זה תדלג לאחד מאלו שהמליצו לך כאן..

אני מאיזור אשדוד, ליסוע לעפולה כדי לממש אחריות, זה גם סוג של “@@@“”##%^^*& חת.

עוד לא נגמר, אני בינתיים משתף את החוויה.

הלוואי שמשהו טוב ייצא מזה, כמו למשל שיפור השירות, אפילו קצת. טיפה.

דרור ברלי
01-01-23, 09:20
אני תמיד עונה לאנשים כאלו - האם הייתה לך תקלה באמת מורכבת ברכב ב5 השנים האחרונות ?
ולא הייתה - אחרת הם היו מבינים את המצב.

(זה דומה לאלו שאומרים שהרפואה בישראל מעולה, ולא ראו בית חולים מבפנים 10 שנים).


כן. יש תקלות מורכבות ממש.
כלי הרכב של היום אמורים להיות יותר אמינים. אבל הם גם מורכבים בטירוף.
כשמגיעה התקלה, זו חתיכת תקלה. דברים קטנים שעולים סכומים גדולים ומצריכים ידע גדול.
איך אמר לי חבר טוב שבא מתחום הרכב ודעותיו על הטכנולוגיה שקמה על יוצריה זהה לשלי ואף קיצונית יותר? "האנושות מז......ת את עצמה".
ואז צריך שירות, ומקבלים אצבע משולשת.



עזבו יבואני רכב. להיכנס לאתר של משרד הפנים בשעה 06:00 בבוקר כדי לתפוס תור... לקבוע תור לבנק.... להגיש חבילת טפסים לשומר בכניסה כי הפקיד ירום-הודו לא מקבל קהל.... אמא שלי בת 82 ולקוחה קבועה של רופאים, צריכה תור לרופא כי כואב לה עכשיו - אבל יש תור רק לפברואר. תגידו, ירדנו מהפסים?... לקחתי אותה לרופא והתייצבנו שם מול הפרצוף שלו בלי תור. שיתמודד (כל עוד הוא עדיין לא יכול לבחור במי לטפל ובמי לא. הרי גם זה כבר בדרך). אחרת היא לעולם לא תזכה לטיפול שהי אזקוקה לו עכשיו, ולא בפברואר. מזכיר קצת את ימי עמדה 1 ונהגי מוניות וטנדרים שכל חטאם שהתקינו סגירה לארגז, והיו מגיעים ב-01:00 בלילה וישנים ברכב, רק כדי לתפוס תור לשירות שהמדינה מחייבת אותנו לקבל, אבל נתנה אותו רק מ-08:00 עד 10:30 ואחר מ-11:00 עד 12:30 ואח"כ לך חפש ת'חברים שלך. אהה, זה בגלל הקורונה.... כן כן.
ועוד מליון סיפורים.

בישראל שירות גרוע הוא מדיניות. הקורונה נתנה אחלה תירוץ לנותני השירות - ובראשם אלה שאין לנו ברירה אלא להזדקק לשירותיהם המפוקפקים - משרדי הממשלה, בנקים וכו' להוריד את הרף עוד ועוד כדי לחסוך עלויות ולהגדיל רווחים - לפטר עובדים, לסגור סניפים ולבטל את קבלת הקהל - כדי לא להעניק שירות בכלל, שברור שזה הכי משתלם להם. אז מה אם אתה צריך דרכון לילדים?.... ב-1000 שקל לדרכון בנתב"ג לא תצטרך להמתין חצי שנה לתור. פתאום זה ייקח כמה דקות. אז מה אם אתה צריך להוציא דרכונים ל-2 ילדים ב-2000 שקל?.... הרי זה בדיוק מה שהמדינה רוצה שנעשה.
כי זו מנטליות של עם ומדיניות של שלטון. וזה חלק מאווירה כללית שהתקבעה עוד מימי הטירונות. מי שמתלונן הוא "קוטר". זה מקום שבו מקובל שהראשון מז...ן את השני בתמורה שיעזור לו לז...ן את השלישי, אסור לך להתלונן - אחרת אתה קוטר ויז....ו אותך עוד יותר, על תקן "איגור, זוכר אותי? אותי רק בת...ת". אתה צריך להיות בעל תושיה ולמצוא בעצמך פתרונות - ולהפנים שהם דופקים אותך כי הם יכולים ואפשר וכי מתישהו גם תורך יגיע לדפוק מישהו ואתה לא תפספס את ההזדמנות הזו - כי גם אותך דפקו ככה. וכי למרות השירות הרע, ממילא אנחנו נקנה את המכוניות האלה כמו משוגעים, אז למה להתאמץ לתת לנו שירות טוב?

שבועיים אח"כ, אחרי עוד העלאת מחירי חשמל/ארנונה/דלק/חלב, תקראו בעיתון של המדינה את "מדד האושר" שבו נקבע חד-משמעית שהישראלים מאושרים מאי פעם ובעצם טוב כאן כמו שמעולם לא היה. המדד הזה אמיתי? מישהו כאן באמת מכיר מישהו שמכיר מישהו שאשכרה השתתף בסקר הזה?.... ברור שלא, אבל לך תתווכח עם הנדסת תודעה.

נמרוד
01-01-23, 09:30
המטרה המקורית של פורום ג'יפולוג היתה לדון על הדבר עצמו - במקרה הזה, התקלה בהגה. עזבו את המוסכים.

מפיסת המידע היחידה בשרשור, הסרטון, יתכן שמדובר בנהג עצמו אחרי שווארמה אחת יותר מדי?


https://youtu.be/6sGUidvQRTQ

דרור ברלי
01-01-23, 09:39
זה הכל?
באמת נשמע כמו תופעת פוסט-שווארמה/חומוס.
ואני, אחרי 33 שנים על סופות וסיקסים, ציפיתי לאיזו חריקה מזוויעה.
היום בצהריים אתקע את הפיתה-שווארמה החודשית שלי אצל עימאד בנצרת, ואין לי ספק שהרעש הזה יופיע אחר כך גם בפוקוס.

אבי ביטר
01-01-23, 09:47
🤣🤣🤣

זה רעש ממש חלש לעומת הרעש אחרי שווארמה, או מרק שעועית תימני אצל האחים חיריק בפתח תקווה.

נמרוד
01-01-23, 10:00
ברצינות עכשיו, ביטר, אפשר לדון בעניין עצמו.

האם מעבר לרעש שנשמע בסרטון יש עוד מה לספר?

הרעש נשמע לי כמו חיכוך נקודתי בתוך תא הנוסעים. שינויים בכיוון הגה משנים את הרעש? כיוון סיבוב ההגה?

אבי ביטר
01-01-23, 13:21
הרעש לדעתי מקורו במערכת ההיגוי ולא בתא הנוסעים, קצת קשה להבחין בסרטון בצליל האמיתי.

מרעיש לשני הכיוונים, אך לכיוון ימין רועש יותר.

כאמור, בינתיים, התקלה עצמה לא ממש הדאיגה אותי, אלא התשובה שקיבלתי טלפונית. למרות שלחלק מהקוראים פה זה נראה לגיטימי, לי זה לא נראה כך.

מפה לשם, התקיימה הבוקר פגישה עם מנהל השירות ובעלי תפקידים נוספים בסמלת מולי, מול עוד בחור (אם ירצה יזדהה, הוא חבר פה בגיפולוג) ומנהל אחד המועדונים של לקוחות רנגלר.

כותרת הפגישה הייתה שיפור השירות, בעקבות קבוצת לקוחות שהתאגדה.
אני לא בא להגן עליהם, אבל חייב לציין שהייתה פגישה טובה, עם נכונות לעזור, וצעדים קונקרטיים לשיפור.

תור לבדיקה יש לי כבר למתי שארצה, כנראה מחר כבר אכנס למוסך.

אעדכן.

ש01
01-01-23, 13:44
אני מאיזור אשדוד, ליסוע לעפולה כדי לממש אחריות, זה גם סוג של “@@@“”##%^^*& חת.

עוד לא נגמר, אני בינתיים משתף את החוויה.

הלוואי שמשהו טוב ייצא מזה, כמו למשל שיפור השירות, אפילו קצת. טיפה.

אני באמת מקווה שהפגישה היתה טובה ותפיק את התוצאה הרצויה. כולנו נרוויח מכך.
אם לא,
לפני עפולה יש את מוסך עדי בחדרה.

GodsFather
01-01-23, 16:41
איך פתאום יש תור?



Sent from my HD1903 using Tapatalk

אבי ביטר
01-01-23, 17:05
ברצינות?

מישהו בשרשרת הפיקוד החליט שיש תור, למרות שהש.ג אמר שלא.

דרור ברלי
01-01-23, 17:09
תמיד יש תור.
גם בדרכונים.
גם בבנק.
אבל בשביל זה יש ש.ג.

oferc
02-01-23, 09:28
אני באמת מקווה שהפגישה היתה טובה ותפיק את התוצאה הרצויה. כולנו נרוויח מכך.
אם לא,
לפני עפולה יש את מוסך עדי בחדרה.

היתה אחלה פגישה , ויצא לי לפגוש את אבי ביטר שזה הכי חשוב , דרך אגב דומה לאבי ביטר 2 טיפות ערק.

איל מ
02-01-23, 10:51
היתה אחלה פגישה , ויצא לי לפגוש את אבי ביטר שזה הכי חשוב , דרך אגב דומה לאבי ביטר 2 טיפות ערק.

this post is worthless without pics!!!

חנן-ג'יפולוג
02-01-23, 10:56
היתה אחלה פגישה , ויצא לי לפגוש את אבי ביטר שזה הכי חשוב , דרך אגב דומה לאבי ביטר 2 טיפות ערק.



הרסת הרגע ל40000 גולשים תהייה בת שלוש שנים.

Juv
02-01-23, 11:18
ראיתי עכשיו את הסרטון בקפידה.
השאלה האמיתית היא איפה אבי ביטר קונה חליפות.

אבי ביטר
02-01-23, 12:50
חברים

נחזיר לרגע ארשת פנים רצינית, למרות שאני אומר לכם תמיד - אף פעם אל תקחו את עצמכם ברצינות מידי.

נאה דורש - נאה מקיים

דרשתי שירות טוב יותר, הייתי נודניק, אפילו הגעתי בעקבות כך לפגישה בסמלת, שהפתיעו בדלת הפתוחה.

כעת, כשקיבלתי שירות מעולה, אני גם אכתוב על כך. ואציין שבמקביל, עוד כמה לקוחות מקבלים יחס מיוחד, ולדעתי מנסים לשפר שם את השירות בצורה רצינית.

לגבי הרעשים
מסתבר שהבעלים הקודמים התקין חיזוק לתיבת הגה (לא בסמלת, לא מוצר מקורי) כהכנה להחלפת צמיגים לגדולים יותר, והחליף צמיגים.
לאחר ירידה באיכות חיים (רעש, צריכת דלק) בכביש, הוא עשה אחורה פנה, והחזיר לגודל המקורי ולצמיגים המקוריים (BF 50/50)
החיזוק נשאר….

1. מסתבר שלחיזוק יש פטמת גירוז שדורשת תשומת לב פעם בשנה, העסק היה שם יבש לגמרי.
2. היה חסר שם בורג.

זה היה מקור הרעש, מצ״ב תמונה שסיפקו לי במוסך.

142105


חייב לציין, קיבלתי שירות בציון 100, מההתחלה עד הסוף.
ברור לי שבתנאים הנוכחיים לא כולם יקבלו שירות כזה, אבל יש כוונות, יש נסיון, ויש צעדים להמשך.
עצם הטיפול כרגע במקביל במספר לקוחות, אומר שאנחנו כן חשובים להם.

assafy
02-01-23, 14:15
אז כשאצטרך משהו מסמלת להגיד שאבי ביטר שלח אותי?

Sent from my Pixel 6 using Tapatalk

erezgur
02-01-23, 14:18
כעת, כשקיבלתי שירות מעולה, אני גם אכתוב על כך.

הוגן וראוי מצידך.



ברור לי שבתנאים הנוכחיים לא כולם יקבלו שירות כזה, אבל יש כוונות, יש נסיון, ויש צעדים להמשך.
עצם הטיפול כרגע במקביל במספר לקוחות, אומר שאנחנו כן חשובים להם.
את החלק הזה פחות הבנתי.
אתה טוען שיש כמה לקוחות שזכו לקבל שירות מיוחד (שכפי שציינת היה מעולה ונתן לך מענה מלא לסוגיה), מי מקבל שירות מיוטחד שכזה? למה הוא מיוחד ולא נורמה שמקבלים כולם?
מה צריך לעשות משה כהן שרכש רכב יקר כזה ויש לו רעשים שלא צריכים להיות אבל לא מצליח לקבל שירות מיוחד?

אבי ביטר
02-01-23, 14:38
היה ברור לי שגם זה יגיע, למה אתה כן, ואני לא.

הייתה הודעה בפייסבוק באחת הקבוצות של המועדונים (יש 2 גדולים) והודעה בוואטסאפ (אני בקבוצה מס׳ 5, אבל לדעתי נשלח בכל הקבוצות) שעופר ואנוכי פותחים קבוצת ווטסאפ לריכוז לקוחות מאוכזבי שירות או כאלה עם תקלה שלא נפתרת או לא לוקחים אחריות בסמלת, לאיחוד כוחות כקבוצה, רק לקוחות רציניים, עם תיעוד לתקלה/טענה.
פנינו לסמלת, שיזמו מייד פגישה, במטרה לתת פתרונות ולשמוע את הטענות.
נתנו פתרונות, הבטיחו לשפר את השירות, חשפו גם את הצד שלהם, שאותנו לא מעניין כלקוח, אבל כן היה מעניין.

משה כהן במידה ולא מקבל מענה/שירות טוב, מוזמן לפנות לשירות הארצי (יש טלפון באתר) ולדווח, בשלב ראשון תענה טלפנית, כשהיא לא תצליח לרצות את משה, היא תעביר הלאה. הם רוצים לשמוע. לא מנפנפים. לא תמיד התשובה תהיה מוצאת חן לדעת משה כהן, אבל הם ייבחנו הכל. וזה בעצם ״השירות המיוחד״.

זה הכל.

KOOKE
03-01-23, 07:49
השרשור הזה מוכיח שעניין שירות לקוחות אצל סמלת בהחלט חשוב להם והם מנסים להיות קשובים ולפתור בעיות. על כך מגיע להם פירגון.

אבל שיא שירות לקוחות נשבר (לטובה) לטעמי לאחרונה בחברת המזרח יבואנית לנדרובר - נתקלתי בפוסט בספר הפנים של אתר השטח -במהלך טיול אתגרי של דיפנדרים חדשים בהדרכת עופר אוגש אם אני לא טועה - אחד הרכבים ניפץ את מכלול מסרק ההגה על סלע.

שאר הרכבים הוצאו לכביש. פנו לחברת המזרח, בכיר בחברה (סמנכ"ל?) עם צוות מכונאים וכל חלקי החילוף הנדרשים ירדו למדבר החליפו ותיקנו את כל מכלול מסרק ההגה וחגגו על שקשוקה לפני שיצאו חזרה לכביש. וואלה בכזה שירות של יבואן רכב עוד לא נתקלתי...

נ.ב. - לא ממש קשור לשירשור אבל האיש מאחורי אבי ביטר רחוק שנות אור מהתדמית שיצרתי לעצמי בגלל הכינוי...הרשת אכן מתעתעת...

שמעון.פ
03-01-23, 10:26
נ.ב. - לא ממש קשור לשירשור אבל האיש מאחורי אבי ביטר רחוק שנות אור מהתדמית שיצרתי לעצמי בגלל הכינוי...הרשת אכן מתעתעת...
לרגע חשבתי שאתה הוא אבי ביטר

Galaye
03-01-23, 12:31
נ.ב. - לא ממש קשור לשירשור אבל האיש מאחורי אבי ביטר רחוק שנות אור מהתדמית שיצרתי לעצמי בגלל הכינוי...הרשת אכן מתעתעת...


+++1

אבי ביטר
03-01-23, 13:15
אני במקור (שורשים) מהארצות הקרות

בבקשה להפסיק מייד עם הפירגונים

תודה.

גיא
03-01-23, 23:03
מתברר שלסמל'ת יש שירות לקוחות .. אמיתי.

אותי עם רכב שנגמרה לו האחריות זרקו ממוסך רשת ראשי עם תקלת מחשב ( או חיישן )
למרות שהצהרתי שאני מוכן לשלם. והרבה ( והם לא ידועים כזולים )

בגלל שהדיאגנוסטיקאי שלהם עמוס מעכשיו עד סוף 2037 .. ולא היה להם חשק לתפוס אותו עם הגרוטאה בת ה 3 וחצי של אשתי. ( 28000 ק'מ )

אני מקנא בבעלי רכב פיאט.

Sent from my DN2103 using Tapatalk

amirmoshe
04-01-23, 07:02
היה ברור לי שגם זה יגיע, למה אתה כן, ואני לא.

הייתה הודעה בפייסבוק באחת הקבוצות של המועדונים (יש 2 גדולים) והודעה בוואטסאפ (אני בקבוצה מס׳ 5, אבל לדעתי נשלח בכל הקבוצות) שעופר ואנוכי פותחים קבוצת ווטסאפ לריכוז לקוחות מאוכזבי שירות או כאלה עם תקלה שלא נפתרת או לא לוקחים אחריות בסמלת, לאיחוד כוחות כקבוצה, רק לקוחות רציניים, עם תיעוד לתקלה/טענה.
פנינו לסמלת, שיזמו מייד פגישה, במטרה לתת פתרונות ולשמוע את הטענות.
נתנו פתרונות, הבטיחו לשפר את השירות, חשפו גם את הצד שלהם, שאותנו לא מעניין כלקוח, אבל כן היה מעניין.

משה כהן במידה ולא מקבל מענה/שירות טוב, מוזמן לפנות לשירות הארצי (יש טלפון באתר) ולדווח, בשלב ראשון תענה טלפנית, כשהיא לא תצליח לרצות את משה, היא תעביר הלאה. הם רוצים לשמוע. לא מנפנפים. לא תמיד התשובה תהיה מוצאת חן לדעת משה כהן, אבל הם ייבחנו הכל. וזה בעצם ״השירות המיוחד״.

זה הכל.אין ספק שלמשה כהן אתה תדאג... [emoji2]

(למי שלא הבין את הבדיחה. בתקופת ה''זוהר'' של אבי ביטר הוא שיתף פעולה עם זמר מהז'אנר בשם משה כהן).

Sent from my SM-S901E using Tapatalk

sportage
04-01-23, 23:16
מוסך מרכזי של היבואן הוא לרוב המקום הפחות מומלץ.

לך למוסך זכיין של היבואן ותקבל יחס של מלך.

עם אחד הרכבים שלי ניסיתי לתאם טיפול במוסך היבואן ועשו לי טובה לקבוע תור לעוד חודש , מחוסר עניין צבורי...

הלכתי למוסך זכיין, קבלו אותי יום אחרי, עם יחס מועדף ורמת הידע לא נפלה מהמוסך המרכזי.

-->