התחברות

צפייה בגרסה מלאה : מחוון חום גבוה ונוזל קרור קריר.



אבנר669
31-12-22, 01:21
שלום

הסימפטום: לאחר נסיעה קצרה של כ 2 קמ אני מבחין שמד הטמפ בדשבורד מתקרב למקסימום. עוצר מייד. מיכל עיבוי מלא, רדיאטור מלא (אבל חלוד כהלכה), והמים קרירים ברמה שלטבול את האבצע. גם אין שום תחושה דל חום בתא המנוע. לילה קריר.
דימקס ישנה.

מניע, החיישן מזנק קרוב למקסימום ונשאר שם.

יש מצב שהחישן פשוט תקול? אפשר לנסוע למוסך או שצריך לגרור?*

יונימוג אדום
31-12-22, 06:15
השאלה הקריטית היא - מה עם חום המנוע .
הרדיאטור משמש רק על מנת לקרר את המנוע ולכן חייב למדוד את חום המנוע עצמו .
ייתכן מאוד שהטרמוסטט נתפש ואין מעבר מים במערכת ולכן הרדיאטור קר .
אם זה המצב - מקווה עבורך שלא טיגנת את המנוע למוות .

אילן

erezgur
31-12-22, 08:47
אני מניח שבנסיעה של 2 קמ בימים קרים אלו המנוע עדיין לא רותח אבל טוב שעצרת ולא המשכת.
כמו שאילן כתב מעלי - תתחיל בבדיקה וציון חום המנוע. אפשר למדוד עם מד חום "אקדח" (כמו שמדדו חום בתחילת הקורונה).


נשלח מהנייד

אמיר ב.א
04-01-23, 13:42
בנוסף למה שנאמר,

לפעמים בגלל בעיית חיבור מינוס של הדשבורד , אחד השעונים יכול לזייף - תבדוק שחיבור המינוס לדש הוא טוב .

-->