צפייה בגרסה מלאה : סטרטרים ארוכים (סופה)
barak11047
09-01-23, 18:15
לאחרונה הסופה סובלת מסטרטרים ארוכים כשהיא חמה או קרה [אולי חמה יותר]אין קודי תקלה. משאבת דלק נכנסת לעבודה עם פתיחת סוויץ אבל ללא הנעה לא נראה שנבנה לחץ דלק בחליל הזרקה מה אני בודק ואיך?תודה
יונימוג אדום
09-01-23, 20:06
לפי התיאור שלך - כנראה חיישן גל ארוכובה תקול .
כאשר המנוע חם נסה להניע בירידה - כנראה שיניע מיד .
או לחילופין - מנוע חם , התז מים על החיישן ונסה להניע .
אם הצלחת להניע מיד - החלף חיישן .
אילן
barak11047
09-01-23, 21:53
חיישן לא אמור לשדר קוד תקלה?
יונימוג אדום
10-01-23, 05:44
החיישן לא מת - עובדה הרכב עדיין נוסע , אולם הוא תקול וכנראה לא תראה קוד תקלה .
מה שכתבתי למדתי על בשרי - פעמיים במשך שלוש שנות שירות הסופה אצלי .
כיום השתדרגתי ל: סיקס .
נסה את מה שכתבתי ודווח - נראה לי ששם הבעיה .
אילן
barak11047
10-01-23, 09:31
אנסה תודה
לפי התיאור שלך - כנראה חיישן גל ארוכובה תקול .
כאשר המנוע חם נסה להניע בירידה - כנראה שיניע מיד .
או לחילופין - מנוע חם , התז מים על החיישן ונסה להניע .
אם הצלחת להניע מיד - החלף חיישן .
אילן
סטרטר ארוך במנוע חם:
א. דליפות מזרקים
ב. חיישן טמפ לא תקין
ג. חיישן גל ארוכובה\צמה
ד.וכולי.....
barak11047
18-01-23, 13:27
עדכון, חיישן גל ארכובה הוחלף ולא נפתרה הבעיה.
לחץ דלק כשהרכב מונע עומד על כ40 PSI 2.8 BAR כשמכבה מנוע הלחץ יורד מיד לאפס.
אחליף היום חיישן טמפ' ואעדכן תקלות מחשב אין עצות נוספות יתקבלו בברכה
נשמע לפי נפילת הלחץ שווסת לחץ דלק נוזל.
אסף.
barak11047
22-01-23, 17:17
החלפתי משאבת דלק ונראה שהבעיה נפתרה תודה לכולם
החלפתי משאבת דלק ונראה שהבעיה נפתרה תודה לכולם
אם הבעיה נפתרה אתעלק על השירשור
רכב אספנות אופל מנטה מנוע 1900 שנת 1977 רק בבוקר צריך
כ 5-7 סטרטרים ארוכים להניע את הרכב
במשך היום מניע בנגיעה .
מרגיש כאילו הקרבורטור מתרוקן בלילה
משאבת דלק חדשה אין לי מסוג אם יש לא איזה חיישנים
למשהו יש תובנות ?
geva dover
23-01-23, 07:12
אולי הוא יונק אוויר מאיפשהו
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
Yaron.nahum
25-01-23, 18:05
אני מניח שזה
משאבת דלק מכנית , עם קו ארוך , הדלק חוזר למיכל.
במיוחד ברכבי אספנות שעומדים כל השבוע בדרך כלל.
אני הוספתי ברכב האספנות שלי משאבה חשמלית במיכל שדוחפת דלק.
פותחים סוויטצ , נותנים למשאבה לעבוד כמה שניות ואז מניע בנגיעה.
אחרת הסטרטר מסובב את המנוע שבתורו מסובב את המשאבה שמביאה דלק לקרבורטור.
[QUOTE=Yaron.nahum;1016545]אני מניח שזה
משאבת דלק מכנית , עם קו ארוך , הדלק חוזר למיכל.
במיוחד ברכבי אספנות שעומדים כל השבוע בדרך כלל.
אני הוספתי ברכב האספנות שלי משאבה חשמלית במיכל שדוחפת דלק.
פותחים סוויטצ , נותנים למשאבה לעבוד כמה שניות ואז מניע בנגיעה.
אחרת הסטרטר מסובב את המנוע שבתורו מסובב את המשאבה שמביאה דלק לקרבורטור.[/QUOTE
החלפתי למשאבה חשמלית
האם יש שסתום חד כיווני שצריך למנוע את חזרת הדלק למיכל
מהקרבורטור ?
Yaron.nahum
26-01-23, 14:53
אם החלפת למשאבה חשמלית , תפתח סוויטש ,
תן לו כמה שניות (תוכל לשמוע את המשאבה עובדת ומזרימה דלק לקרבורטור )
ואז תניע. אם אין בעיה נוספת פרט לבריחת הדלק , זה אמור להניע מיד
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.