PDA

צפייה בגרסה מלאה : בושינגים לזרועות של קלמיני?



Saar
13-01-23, 16:27
היי,
אני צריך להחליף את הבושינגים בזרועות האחוריות בויטרה.
הזרועות הן זרועות משופרות של קלמיני.
האם בושינגים במידה המקורית יתאימו?
מישהו יודע במקרה מה המידה שאני צריך?
תודה,
סער

נדב42
13-01-23, 19:47
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/116843#post903505

Saar
13-01-23, 20:34
מעולה.
תודה.
ד"א, איך בורג 12 וקוטר פנימי מוליך 11.6?

Saar
13-01-23, 22:33
האופציה של ייצור עצמי ביציקה נראית מעניינת.
אני מניח שאפשר יהיה להדפיס יחסית בקלות תבנית מתאימה.
השאלה היא כמה יעלו חומרי הגלם ליציקה עצמה.

Saar
25-01-23, 13:28
ניסיון ראשון...
142360

Saar
26-01-23, 08:46
והתוצאה...
142363

ehudzeelim
26-01-23, 15:53
יפה,
ומעניין, האם אפשר לבדוק אם החומר עמיד כמו בושינג רגיל?

Sent from my SM-J710F using Tapatalk

Saar
26-01-23, 16:08
החומר הוא פוליארטן, כמו הבושינגים של סופר פרו למשל.
כרגע הוא מרגיש מעט רך מהם (ויותר קשה מהמקורי).
החומר אמור לקבל את תכונותיו הסופיות אחרי שבוע כך שבשבוע הבא ארכיב ונראה כמה ואיך יחזיק...

איל מ
26-01-23, 17:08
השאלה, אם תהליך היציקה הוא זהה. האם יש אלמנט של יציקה בלחץ/הזרקה או כל גורם אחר שאני לא מבין בו כלום?
שהרי יש כאן משמעות לתכונות החלק שנוצר.
למשל,
במתכות,
יש הבדל בין יציקה במפעל תקני, לבין יציקה ב"מפעל" בהודו. באחד אתה מקבל מתכת אחידה (אם אפשר לקרוא לזה כך), ובשני מין משהו פריך.
שואל מתוך בורות מוחלטת.

Saar
26-01-23, 17:57
השאלה, אם תהליך היציקה הוא זהה. האם יש אלמנט של יציקה בלחץ/הזרקה או כל גורם אחר שאני לא מבין בו כלום?
שהרי יש כאן משמעות לתכונות החלק שנוצר.
למשל,
במתכות,
יש הבדל בין יציקה במפעל תקני, לבין יציקה ב"מפעל" בהודו. באחד אתה מקבל מתכת אחידה (אם אפשר לקרוא לזה כך), ובשני מין משהו פריך.
שואל מתוך בורות מוחלטת.
אין לי מושג איך מייצרים במפעלים.
יכול להיות שהם עובדים עם תא לחץ להוציא בועות אויר, תכלס, לפחות לגבי איך שזה מרגיש ביד, זה סבבה.
יש מספר רמות קשיחות/גמישות.
אני עובד עם 75-80 שור.

אהיה יותר חכם בשבוע הבא :)

איל מ
26-01-23, 19:13
לא טוב.
כל שבוע הבא אני לא זמין בקבוצת חילוצים.

Saar
26-01-23, 21:18
לא טוב.
כל שבוע הבא אני לא זמין בקבוצת חילוצים.
🤣🤣🤣
אל תדאג, מרכיבים בסופ"ש, בודקים רק אחרי...

asafk
27-01-23, 21:31
אני כן מכיר איך מייצרים במפעל. למעשה הרסתי המון בושינגים כאלה במסגרת ניסויים.
יש חומרים שמיועדים ליציקה בתבנית לחץ או לפוסט-קיורינג בתנור. אחרים ליציקה חופשית והתקשות בטמפרטורת החדר.
התהליך מאוד מאוד חשוב - לא כל פוליאוריטן הוא חזק. יש כאלה שנמתחים יותר, יש חזקים יותר. זה שמיועד לתבניות הוא לא זה שמיועד לבושינגים .. .
אבל שווה לנסות. מחכה לראות מה התוצאות.

אסף.

Saar
27-01-23, 23:19
תודה אסף.
החומר שאני משתמש בו מיועד עפ"י האתר לייצור "בוקסות" לרכב...
http://www.skiva.co.il/items/1931057-%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%90%D7%95%D7% A8%D7%99%D7%98%D7%9F-H75-80

אעדכן בהמשך...

asafk
28-01-23, 10:44
נראה מעולה. חשוב להקפיד על מינימום שינויי טמפרטורה בזמן המיצוק.

אסף.

sportage
29-01-23, 22:55
תשמע - כל הכבוד על היזמה והבצוע.

עוד ישום מעורר כבוד עם תלתפסת.

- - - Updated - - -

מזכיר לי שבמקום לפרק תושבות דיפרנציאל שהחלפתם דורשת פרוק כל הדיפרנציאל וההאבים, דחפתי חתיכות גומי של רצועת מנוע ישנה וקיבעתי אותן עם RTV סיליקון איכותי.

הרכב עשה עליהן יותר מ-100,000 ק"מ.

-->