גילבו
14-01-23, 13:16
בדיפנדר 90 1997 שלי הבושינגים בזרועות האחריות (STC618) מתחילים להראות סימני התפרקות .
הרכב עם הגבהה 50ממ ונראה שהבושינג בזרוע האחורית נלחץ בזווית באופן די קבוע בגלל ההגבהה - מה שבטח מקצר את חייו , ובאופן כללי לא נראה אופטימלי ..
ראיתי שיש כמה חלופות - אחת עם מעין מפרק (נדמה לי של טרפירמה) , ואחרות שבאות בזווית שמתאימה להגבהה. השאלה אם למישהו כאן יש דעה ו/או נסיון עם זה ? האם שווה השקעה ? (עדיין לא ממש בדקתי את המחירים בארץ ו אם יש להשיג..)
ראיתי שיש בושינגים לזרועות שנראים מעט מעוגלים או עם זווית ככה שיתאימו גם לזווית (למשל הטרפירמה TF1004) (https://www.lrparts.net/tf1004-rear-lower-suspension-trailing-arm-bush-by-terrafirma.html) ואולי זה יהיה מספיק טוב במקום להחליף זרועות ?
אולי להשאיר את הזרועות ורק להחליף בושינגים ? (למרות הזווית) ,גומי BRITPART די זול ופשוט או פוליבוש כלשהם ? ראיתי שיש סטים במגוון גדול של צבעים / דגמים ויצרנים (SUPER PRO , בריטפרטס ועוד..)
אשמח לשמוע את דעתכם/ניסיונכם .
נ.ב הרכב הוא רכב טיולים בעיקרו ונוסע יחסית מעט..
הרכב עם הגבהה 50ממ ונראה שהבושינג בזרוע האחורית נלחץ בזווית באופן די קבוע בגלל ההגבהה - מה שבטח מקצר את חייו , ובאופן כללי לא נראה אופטימלי ..
ראיתי שיש כמה חלופות - אחת עם מעין מפרק (נדמה לי של טרפירמה) , ואחרות שבאות בזווית שמתאימה להגבהה. השאלה אם למישהו כאן יש דעה ו/או נסיון עם זה ? האם שווה השקעה ? (עדיין לא ממש בדקתי את המחירים בארץ ו אם יש להשיג..)
ראיתי שיש בושינגים לזרועות שנראים מעט מעוגלים או עם זווית ככה שיתאימו גם לזווית (למשל הטרפירמה TF1004) (https://www.lrparts.net/tf1004-rear-lower-suspension-trailing-arm-bush-by-terrafirma.html) ואולי זה יהיה מספיק טוב במקום להחליף זרועות ?
אולי להשאיר את הזרועות ורק להחליף בושינגים ? (למרות הזווית) ,גומי BRITPART די זול ופשוט או פוליבוש כלשהם ? ראיתי שיש סטים במגוון גדול של צבעים / דגמים ויצרנים (SUPER PRO , בריטפרטס ועוד..)
אשמח לשמוע את דעתכם/ניסיונכם .
נ.ב הרכב הוא רכב טיולים בעיקרו ונוסע יחסית מעט..