צפייה בגרסה מלאה : JK 2016- שאלת מיגונים
הי
שואל בשביל חבר שהתחדש ב JK ספורט S
איזה מיגונים צריך אם בכלל ?
הרכב מוגבה 2.5 + צמיגי שטח מלא 255/75
בנוסף שאלה טכנית האם לרכב יש TC ?
תודה מראש לעונים
אוהד
הי
שואל בשביל חבר שהתחדש ב JK ספורט S
איזה מיגונים צריך אם בכלל ?
הרכב מוגבה 2.5 + צמיגי שטח מלא 255/75
בנוסף שאלה טכנית האם לרכב יש TC ?
תודה מראש לעונים
אוהד
מצטרף לתהיות .
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא
כן
Sent from my iPhone using Tapatalk
מכיוון שזה ספורט ולא רוביקון אני חושב שצריך סט בסיסי של מיגונים. הרוביקון בא ממוגן חלקית, הספורט לא.
אם יש TC או לא? תלוי ב- BUILD SHEET של הרכב הספציפי. לרוב כן. אם נקנה במקור מהיבואן בארץ אז כן.
הכי טוב להכניס את ה VIN למפענח ואז תקבל תשובה איך הוא יצא מהמפעל.
אם יש TC או לא? תלוי ב- BUILD SHEET של הרכב הספציפי. לרוב כן. אם נקנה במקור מהיבואן בארץ אז כן.
הכי טוב להכניס את ה VIN למפענח ואז תקבל תשובה איך הוא יצא מהמפעל.כנ"ל לגבי דיפ אחורי, יש שנתונים שהגיע עם נעילה נשלטת ואחרים עם דיפ מוגבל החלקה.
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
לגבי המיגון
ברנגלר הסט הבסיסי המומלץ הוא 3 חלקים :
מנוע וגיר
תיבת העברה
טנק דלק
זה המיגון הבסיסי.
כמובן שיש כאלה שממגנים 7 חלקים, ומגינים לכל ביצה..ועוד.
לגבי המיגון
ברנגלר הסט הבסיסי המומלץ הוא 3 חלקים :
מנוע וגיר
תיבת העברה
טנק דלק
זה המיגון הבסיסי.
כמובן שיש כאלה שממגנים 7 חלקים, ומגינים לכל ביצה..ועוד.
יש יצרן עדיף? הבנתי שיש כאלה שמנמיכים את הגחון יותר ויש שפחות..
Sent from my iPhone using Tapatalk
כולם אותו דבר
אלומיניום 6 מ״מ.
אני לא ממליץ על התקנה של אספיר במשמר השבעה, הם די מזלזלים שם בלקוח.
עשיתם קצת סלט.
TC (בקרת משיכה) יש כמעט לכל רכבי השטח מ 2008 ומעלה. בקרת המשיכה של הרנגלר יעילה מאוד וקיימת כמובן הן בספורט והן ברוביקון. דיפרנציאל מוגבל החלקה, שהוזכר, קיים אכן בחלק מהדגמים ואינו קשור ל TC.
בנוגע למיגונים, להגן על הקניסטר, מיכל הדלק (במידה ולא קיים מיגון מקורי) ועל הקרטר. יותר מזה זה מיותר, כבד וגם משנה משטר זרימת אויר לרכב שגם ככה ״חם״.
Sent from my iPhone using Tapatalk
עשיתם קצת סלט.
TC (בקרת משיכה) יש כמעט לכל רכבי השטח מ 2008 ומעלה. בקרת המשיכה של הרנגלר יעילה מאוד וקיימת כמובן הן בספורט והן ברוביקון. דיפרנציאל מוגבל החלקה, שהוזכר, קיים אכן בחלק מהדגמים ואינו קשור ל TC.
בנוגע למיגונים, להגן על הקניסטר, מיכל הדלק (במידה ולא קיים מיגון מקורי) ועל הקרטר. יותר מזה זה מיותר, כבד וגם משנה משטר זרימת אויר לרכב שגם ככה ״חם״.
Sent from my iPhone using Tapatalk
תודה ניר.
דיפרנציאל מוגבל החלקה- איך יודעים אם יש או לא? (אין מתג הוא עובד עצמאית ככל שאני מכיר)
לגבי מיגון מיכל הדלק- אצלי יש מיגון אך הוא נראה בסיסי מעין פח די דקיק.. זה המיגון המקורי שאליו התכוונת? או שהכוונה הייתה למשהו מאסיבי אחר?
Sent from my iPhone using Tapatalk
כולם אותו דבר
אלומיניום 6 מ״מ.
אני לא ממליץ על התקנה של אספיר במשמר השבעה, הם די מזלזלים שם בלקוח.
מסכים לגבי אספיר משמר השבעה.
בדיפנדר שלי נסעתי עד למגדל העמק להתקנת וו גרירה נשלף כי השירות פה היה מתחת לכל ביקורת ובנוסף לא הסכימו שאשגיח על ההתקנה. (לא הסכמתי להשאיר אותו בלי השגחה).
Sent from my iPhone using Tapatalk
לקוחות פרטיים מפריעים לאספיר.
יש להם חוזים מול גופים גדולים, כמו הצבא למשל. שם השיטה שלהם עובדת טוב יותר.
ניר, לגבי המיגון - חלק 1 (מנוע וגיר) מגן על הקרטר
חלק 2 - תיבת העברה, חלק קטן מאוד, במקום המקורי
חלק 3 - על זה אין ויכוח, טנק הדלק ברנגלר ארוך נוטה לקבל מכות וצריך להגן עליו.
מיגון אלומיניום, קל ונושם בעזרת החורים והעיצוב.
נראה לי מיגון חובה.
בקרת המשיכה tc ברנגלר או בכלל ברוב הרכבים החדישים היא לא מוגבל החלקה בסרנים אלא בבלמים וב abs
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
מיגון - תלוי מה הוא מתכוון לעשות עם הרכב.
למסלולים השפויים לדעתי לא צריך.
אני מסתובב בלי מיגון, על אותו סט-אפ בדיוק.
אם יש לו תקציב בלתי מוגבל, אהלן וסהלן.
אם לא - אפשר לחכות וללמוד את הרכב והצרכים.
Sent from my iPhone using Tapatalk
בקרת המשיכה tc ברנגלר או בכלל ברוב הרכבים החדישים היא לא מוגבל החלקה בסרנים אלא בבלמים וב abs
Sent from my SM-A528B using Tapatalk נכון לגבי TC.
אבל בלי קשר יש גם דיפ. מוגבל החלקה.
מופיע בבילד שיט תחת אופציות (כך שלא חייב להמצא בכל רכב)
Anti-Spin Differential Rear Axle מופיע כ
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
נכון לגבי TC.
אבל בלי קשר יש גם דיפ. מוגבל החלקה.
מופיע בבילד שיט תחת אופציות (כך שלא חייב להמצא בכל רכב)
Anti-Spin Differential Rear Axle מופיע כ
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
צריך מחשב דיאגנוסטיקה ייעודי-לא?
Sent from my iPhone using Tapatalk
דניאל אדיב
15-01-23, 16:14
מיגונים:
גחון(מנועה וגיר)
על הטרנספר יש מיגון מקורי שהוא מעולה והרבה יותר גיבור משל אספיר
וכמובן לא לוותר על מיגון לקניסטר.
בחלק מדגמי הספורט יש דיפרנציאל מוגבל החלקה. כפי שנכתב, ע״י מס׳ ה vin, ניתן לדעת אם מצוייד בו או לא.
Sent from my iPhone using Tapatalk
צריך מחשב דיאגנוסטיקה ייעודי-לא?
Sent from my iPhone using Tapatalkלא יודע עם מופיע במחשב, זהו רכיב מכאני לחלוטין.
אפשר להוציא מידע מהאינטרנט, שים את ה vin באותיות גדולות
https://www.jeep.com/webselfservice/BuildSheetServlet?vin=XX
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
לא יודע עם מופיע במחשב, זהו רכיב מכאני לחלוטין.
אפשר להוציא מידע מהאינטרנט, שים את ה vin באותיות גדולות
https://www.jeep.com/webselfservice/BuildSheetServlet?vin=XX
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
הלינק שבור
Sent from my iPhone using Tapatalk
הלינק שבור
Sent from my iPhone using Tapatalkנראה לי תקין. החלפת את האיקסים במספר שלדה שלך?
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
נראה לי תקין. החלפת את האיקסים במספר שלדה שלך?
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230115/95b2e0602307b49ccb8ebba7f41f9c80.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230115/95b2e0602307b49ccb8ebba7f41f9c80.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
מה אני רואה פה?
מצטער על החפירה- בפעם האחרונה שבדקתי אצלי בדיפנדר הכי הרבה נתונים היו על המדבקה של הדיפלוק [emoji1787]
חדש לי כל הידע הזה… חחח
Sent from my iPhone using Tapatalk
הוא לא בדיוק "שבור", אלא רק דוגמא - העתק את הלינק שרשום ובמקום XX בסוף רשום את ה- VIN של הרכב שלך.
הוא לא בדיוק "שבור", אלא רק דוגמא - העתק את הלינק שרשום ובמקום XX בסוף רשום את ה- VIN של הרכב שלך.
תודה- כן הבנתי..
הצלחתי להוריד נתונים וצירפתי צילום מסך שלהם.
נראה שיש התייחסות לדיפרנציאל Anti-spin differential rear axle
אבל לא הבנתי אם זה מובנה ברכב או רק אופציונלי בחלק מהדגמים ..
Sent from my iPhone using Tapatalk
הרכב שלך מצוייד בדיפרנציאל מוגבל החלקה
Sent from my iPhone using Tapatalk
הרכב שלך מצוייד בדיפרנציאל מוגבל החלקה
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nice [emoji1305]
מעניין איך הוא מתפקד לעומת נעילה.
אני מכיר את המנגנון המקביל (נעילת דיטרוייט) שזה מאכני לגמרי ועובד לא רע סך הכל..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nice [emoji1305]
מעניין איך הוא מתפקד לעומת נעילה.
אני מכיר את המנגנון המקביל (נעילת דיטרוייט) שזה מאכני לגמרי ועובד לא רע סך הכל..
Sent from my iPhone using Tapatalkקשה לדעת, מכוון שמדובר על קפיץ שנחלש עם הזמן ואתה לא מרגיש או מקבל חיווי מתי הוא עובד (לעומת בקרת האחיזה שנותנת חיווי).
אני לא הרגשתי מתי עבד אם בכלל, כן היו מקומות שהבקרה פעלה, לרוב בהצלחה לעיתים לא הספיק (ואז חוזרים ומשפרים נתיב) ולפחות בהרגשה נעילה היתה עושה את ההבדל.
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.