צפייה בגרסה מלאה : טנדר מוסו חוזר לישראל?
https://cars.walla.co.il/item/3552140
מה דעתנו עליו לשטח? יש פרטים מעניינים?
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
מעניין, הסאנגיונג הכי פחות מכוער שראיתי עד כה...
רקסטון עם ארגז. עם כל מה שטוב וכל מה שרע ברקסטון. מה עוד רוצים לדעת?
דרור אתה דוגמה לאופטימיות....
אבל הוא באמת נראה נמוך בצורה חריגה
זה לא קשור לאופטימיות/פסימיות או למרווח הגחון.
זה פשוט גרסת טנדר לרקסטון, עם כל מכלול התכונות הידוע של הרקסטון.
לא אמרתי משהו רע עליו. או טוב.
מוטי טויוטה
18-01-23, 10:39
מי יעדיף אותו ב260 ולא את היפנים בכמה אלפים מעל?
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
מי ש
א קונה אותו בפחות מזה, במכרז.
ב. נוסע בכביש מקסימום שבילי קקל ולא מעניין אותו שטח. בכלל.
ג. לא אכפת לו שמדובר ביצרן שחי על זמן שאול כי ממילא הוא לא מתכוון להחזיק ברכב תקופה ארוכה
ד. לא מעניין אותו מחיר המכירה.
אסף.
https://cars.walla.co.il/item/3552140
מה דעתנו עליו לשטח? יש פרטים מעניינים?
Sent from my SM-N986B using Tapatalkמה הקשר בין סאנגיונג לשטח?
אסף.
כושר גרירה 3 טון
יש שזה יכול לעניין אותם
Sent from my DN2103 using Tapatalk
מי ש
א קונה אותו בפחות מזה, במכרז.
ב. נוסע בכביש מקסימום שבילי קקל ולא מעניין אותו שטח. בכלל.
ג. לא אכפת לו שמדובר ביצרן שחי על זמן שאול כי ממילא הוא לא מתכוון להחזיק ברכב תקופה ארוכה
ד. לא מעניין אותו מחיר המכירה.
אסף.את הטנדר אני מן הסתם לא מכיר, אבל אם זה בעצם רקסטון עם ארגז - רס"ן שמועתי עבד פה שעות נוספות...
זה לא רוביקון, אבל גם לא xv/דאסטר, ועושה שטח לא רע בכלל. הוא סובל מהמחלות העיקריות של המאה ה22 (זויות מרכב, צמיגים לא ראויים) אבל מצליח להתמודד איתן לא רע.
היצרן דווקא במגמת עליה מבחינה עסקית, הם נרכשו לפני כמה חודשים, הוזרם כסף (ודם) חדש לחברה, והסכין המרחפת על צווארו מתקהה עם כל רבעון שעובר.
מחיר מכירה? תחפש רקסטון מהדורות האחרונים יד2. זה כנראה רק בישראל (אבל מה אכפת לנו משווקים אחרים), אבל השוק שלו רותח, רוב הכלים בכלל לא מגיעים ללוחות אלא נמכרים בקבוצות וואטסאפ כאלה ואחרות של הדגם לפני כן.
כאמור, זה לא מכונת לעיסה לסלעים, אבל עם הגבהה, מיגון, צמיגי 50/50, ואפילו נעילות אם תרצה - זה רכב טיולים משפחתי לא רע בכלל (אגב, לטעמי, בכביש הוא משמעותית יותר נוח מהמתחרים. או ליתר דיוק - מתחרה).
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
מצטער עודד. כשהתחרות לטנדרקסטון הוא דימקס והייחקס - לא שכנעת אותי.
אסף.
מצטער עודד. כשהתחרות לטנדרקסטון הוא דימקס והייחקס - לא שכנעת אותי.
אסף.
אני מבין שעוד לא שכנע אותך, אבל גם אני עברתי לרקסטון דור 4, ואפסנתי בינתיים את הויליס.
דורות 1-3 מטיילים והרבה,\ מיידע איש ברור, דורות 4 ו-5 עדיין פחות, אבל מנסיונם של מדריכי רכב - הרכב מפנק, במחיר כדאי ביותר, ואת חסרונויו בשטח קל לשפר.
לשפר ולהגיע לרמה של המתחרים שלו במצב סטוק.
אסף.
שמיל עזוב.... זה קרב אבוד
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
היום אני יודע שכמעט כל רכב עם low יספק את הצרכים שלי בשטח.
הבעיה שלי היא כפולה.
אני חייב להשאר חוקי, ומידות הצמיגים בהרבה רכבים הן לא לעניין.
איך הסיפור ברקסטון?
איך הסיפור ברקסטון?
הכי לא לעניין.
גם חתך נמוך, גם מידה מוזרה ולא נפוצה (255/60R18).
זה מעיק ברמת למצוא פנצ'ריה שמחזיקה צמיגים במידה הזו, אחרי שנחתך לך אחד בשטח. והם ייחתכו בסיטונות.
אבל זו בעיה מסורתית של יצרנים קוריאניים לדורותיהם שמתעקשים להשתמש במידות ייחודיות ומבחינתי, בהנחה שרוצים להישאר חוקיים, זה עונש ברמת לא לקנות אוטו כזה, אפילו רק בגלל זה. עד כדי כך.
מוטי טויוטה
23-01-23, 12:18
לאיזה שנתון אתה מכוון איל?
לדור 3, שנתון 14-17
יש 3 מידות מאושרת לרכב.
קוד עומס H
255/70/16
235/75/16
255/60/18
לרכב של שמיל, שנתון 2018, מאמין שהוא ידע לתרום יותר ממני
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
היום אני יודע שכמעט כל רכב עם low יספק את הצרכים שלי בשטח.
הבעיה שלי היא כפולה.
אני חייב להשאר חוקי, ומידות הצמיגים בהרבה רכבים הן לא לעניין.
איך הסיפור ברקסטון?
אתה מדבר על טנדר מוסו חדש, כן? כי זה ה נ ו ש א של השרשור הזה.
ככל הנראה 235/70R17
לא שאתה באמת תקנה.
לאיזה שנתון אתה מכוון איל?
לדור 3, שנתון 14-17
יש 3 מידות מאושרת לרכב.
קוד עומס H
255/70/16
235/75/16
255/60/18
לרכב של שמיל, שנתון 2018, מאמין שהוא ידע לתרום יותר ממני
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
איך ג'אנט קוטר 18" מסתדר עם ג'אנט קוטר 16"? אין בעיה עם הבלמים שגדולים מידי כמו בדיסקו 4?
מוטי טויוטה
23-01-23, 13:31
אין לי מושג.
אלו שלושת המידות שמותרות על פי האוטו דאטא, אולי ה18 השתרבבה שם איכשהו
רוב רקסטוני דור3 שאני מכיר כאן - על גאנט 16
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
אתם מדברים על טנדר מוסו החדש.
הוא מבוסס על הרקסטון מהדור האחרון.
זה שמגיע לישראל על צמיגי 255/60R18
אני באמת לא יודע על איזו מידה יגיע הטנדר.
לרקסטון יש בעולם מידה נוספת מאושרת - 235/70R17, אבל הקוטר החיצוני הכולל שלה קטן יותר באינץ' וגובה הדופן בפועל זהה. תעשו את ההמרה בעצמכם ותראו.
ehudzeelim
23-01-23, 13:45
לא צריך לעשות עניין
סה"כ צריך לבקש מהיבואן, שיביא את הטנדר מדגם Khan [emoji16]142346142347
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
הנה המוסוטנדר מוגבה ועם צמיגי שטח. הסף שלו מעל המדרגות נמוך מברכיים של דוגמנית אסייתית בגובה מטר וחצי.
היילקס ללא הגבהה הסף שלו בגובה של הברך שלי.
זה ההבדל על ברך אחת.
אסף.
אסף, פספסת פרט חשוב, היא גם על עקבים בגובה 10 ס"מ
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
ehudzeelim
23-01-23, 18:46
א. היא על עקבים
ב. צירפתי תמונה של הבן הקטן שלה ליד היילקס, בלי עקבים.
ג. אסף, האובייקטיביות שואלת איפה אתה142350
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
אם גרסא של חאן מגיעה לישראל, בגובה כזה ועם צמיגים כאלה, חוקיים,
ובמחיר של קוריאה...
וואלה,
לא רע.
לגבי מידות צמיגים,
255/70/16 זאת מידה שאני מוכן לחיות איתה.
המידה ברקסטון 2018 255/60/18.
לא בדקתי מידות אחרות מותרות, אם בכלל.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.