צפייה בגרסה מלאה : התלבטות בבחירת הרכב הבא
חשבתי הרבה על לקנות רכב ישן בן 20 (דיסקו 2, סופה)שישמש נטו לטיולים וכנראה ירדתי מיזה...
עדיין עוברות לי מחשבות על דיסקו 4...
ולאחרונה קיבלתי ג'ננה (גם בגלל השרשור של עידן איש שטח ואבזור שלו לפול סייז) לחזור חזרה לפול סייז (דוגמת ראם, פורד), עם הג'ננה שלי האישה נידלקה גם והחליטה שהפעם היא עושה רישיון וכבר עברה תיאוריה על משאית ומתחילה שיעורי נהיגה.
עכשיו בתוך זה יש עוד התלבטות, האם ללכת על הדגם 2500 בגלל הספירליים מאחור או ה 3500?
איזה עוד הבדלים יש ביניהם? יש הבדל גדול בנוחות נסיעה ביניהם בהנחה שמשפרים, מגביהים וכו'? למה אני שואל, כי בראם 3500 הקודם שהיה לי לקח זמן ושינויים עד שהגעתי למה שרציתי.
מה לגבי ה f250? מה יודעים לספר עליו?
תודה מראש לעוזרים.
פורד 250 רכב נהדר.
תיכנס למוסך להציץ יעבור לך החשק ותחזור לחשוב רק על ראם.
אסף.
חיפוש מהיר מראה שיש מי שכבר מיישם, תראה את התמונות
מצאתי מודעה ביד2 שחשבתי שתעניין אותך:
*דודג'|ראם ארוך|2017*
https://www.yad2.co.il/s/c/pa0wdaik
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
נדב,
סתם שאלה, למה 3500, 250.... למה לא f150? ראפטור?
למה הגודל הזה? למה לנסוע במשאית?
מבחינת אבזור, אני לא חושב שיש הבדל גדול בין הפול סיז להיילקס.
ועוד דבר...
אם אתה הולך על דיסקו 4, זה יכול לשכנע גם אותי.
אם אתה הולך על דיסקו 4, זה יכול לשכנע גם אותי.
זו כנראה התשובה לשאלה: "איך נפלו גיבורים ?" ...
נדב,
סתם שאלה, למה 3500, 250.... למה לא f150? ראפטור?
למה הגודל הזה? למה לנסוע במשאית?
מבחינת אבזור, אני לא חושב שיש הבדל גדול בין הפול סיז להיילקס..
תבדוק שוב מה הכושר נשיאה של ראפטור.
זה סוס מרוץ, אתה רוצה להפוך אותו לבהמת משא בכוח?
יש משהו במה שאתה אומר, ולכן גם הפרדתי בין F150 לראפטור.
הסיבה היחידה לראפטור, זה המכלולים המחוזקים הנעילות וההגבהה, כבר במקור.
אני ממש לא מתחבר למרוץ הסוסים 400...500....אני לא מבין למה צריך את זה.
ובכלל, לדעתי, אין סיבה לעבור את 3500 ק"ג ו 250-300 כ"ס.
מעבר לזה, סתם מסרבל את הרכב ( עבור המסלולים בארץ) מגדיל את צריכת הדלק, ומייקר את התחזוקה.
ההחלטה על גודל צריכה להיות מובלת ע"י שאלת השינה \ מגורים.
שינה בחוץ ( אוהל).
שינה ברכב ( כמה אנשים).
מגורים ברכב ( מטבח ובישולים), זה כבר מיני קראוון.
הקטגוריה השלישית, לדעתי ממש מיותרת- בארץ אם אתה מגיע לזה שאתה צריך לבשל ברכב, אין מה לצאת לשטח.
אם ישנים מחוץ לרכב, אין סיבה לרכב גדול מSUV \ pickup ( היילקס, ל.ק.).
אם ישנים ברכב, יש שאלה של כמה אנשים.
מבחינתי, בפרוייקטים של איש שטח, הסיבה היחידה לפול-סיז, זה שתי קומות של מיטה.
אישית, מעולם לא התחברתי לטיול שטח ברכבים גדולים ( נ.נ., האמר, משאית, פול סיז).
עכשיו בתוך זה יש עוד התלבטות, האם ללכת על הדגם 2500 בגלל הספירליים מאחור או ה 3500?
איזה עוד הבדלים יש ביניהם? יש הבדל גדול בנוחות נסיעה ביניהם בהנחה שמשפרים, מגביהים וכו'? למה אני שואל, כי בראם 3500 הקודם שהיה לי לקח זמן ושינויים עד שהגעתי למה שרציתי.
1. עד 2019 הגיעו לארץ רק 3500.
2. מ2019 הגיעו לארץ בעיקר 2500 ו3500 בודדים.
3. ההבדל בין ה3500 ל2500 הוא במשקל העמסה. אם אתה מעוניין ברכב שיסע רוב הזמן ריק ויעמיס מידי פעם עד 300-400 ק"ג - ה2500 עדיף משמעותית.
באופן כללי - קפיצי עלים זול יותר לשפר, אבל התוצאה בקפיצי סליל תהיה בדרך כלל טובה יותר.
אצלנו, ה2500 מועמס בכ700 ק"ג קבוע והותאמו לו קפיצים ובולמים למשקל הזה. מוזמן לבוא לסיבוב ולהתרשם מהתוצאה.
עידן
מוטי טויוטה
21-01-23, 09:59
פורד 250 רכב נהדר.
תיכנס למוסך להציץ יעבור לך החשק ותחזור לחשוב רק על ראם.
אסף.הי אסף
יכול להרחיב?
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
מבחינתי, בפרוייקטים של איש שטח, הסיבה היחידה לפול-סייז, זה שתי קומות של מיטה.
יש לנו שתי קומות של מיטה גם בהיילקס.
ההבדלים לטובת הפולסייז, כמו שאני רואה אותם: גודל הקבינה, גודל הארגז, רמת האבזור (אני מאוד אוהב את ההיילקס, אבל אין מה להשוות לכל אחד מדגמי הפולסייז ברמת האבזור) בנוחות הנסיעה בכביש ובשטח, הטבת מס משמעותית - גם במחיר הקניה (פולסייז ללא מכס וללא מעמ) וגם במחיר האחזקה (מוכר מלא מק"מ 0) - שים לב שהמחיר של פולסייז בארץ כמעט זהה למחיר של פולסייז בארה"ב, לאומת היילקס שעולה פה כפול מהמקביל האמריקאי או מהיילקס באירופה)
לטובת היפניים: עבירות עדיפה במעברים צרים, שדה ראיה עדיף לנהג, פשטות ואמינות טובה יותר.
עידן
החלפת מזרקים בעלות של הsuv הקודם שהיה לך...
תבדוק שוב מה הכושר נשיאה של ראפטור.
זה סוס מרוץ, אתה רוצה להפוך אותו לבהמת משא בכוח?
+1.
זה לא 6 מקומות וגם לא בתקציב.
נדב,
סתם שאלה, למה 3500, 250.... למה לא f150? ראפטור?
למה הגודל הזה? למה לנסוע במשאית?
מבחינת אבזור, אני לא חושב שיש הבדל גדול בין הפול סיז להיילקס.
ועוד דבר...
אם אתה הולך על דיסקו 4, זה יכול לשכנע גם אותי.
למה הגודל הזה? כדי לאבזר ולקחת מה שבא לי בלי לחשוב על מקום...
לא להיבהל מהגודל, נכון הוא ג'מוס מגודל אבל מתרגלים מהר, למי שגר בעיר או מקום צפוף פחות מתאים.
דיסקו 4.... העננה מרחפת מעליו...לא בא לי "ליפול" על מנוע במשמרת שלי והאמת שכנראה כבר אין לי כוח להיתעסקויות, קשה עד בלתי אפשרי למצוא אחד "נורמלי" עם נתונים טובים במחיר שפוי. תנסה לחפש, אם תימצא משהו תעדכן אותי... 😂
חיפוש מהיר מראה שיש מי שכבר מיישם, תראה את התמונות
מצאתי מודעה ביד2 שחשבתי שתעניין אותך:
*דודג'|ראם ארוך|2017*
https://www.yad2.co.il/s/c/pa0wdaik
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
ראיתי, עוקב... זה בערך הכיוון.
פורד 250 רכב נהדר.
תיכנס למוסך להציץ יעבור לך החשק ותחזור לחשוב רק על ראם.
אסף.
רק כתבנו... יש לחבר כזה, הלכתי להציץ, כרגע במוסך לא יודעים מה כואב לו.... נראה מתוסבך מידי, ירדתי ממנו.
1. עד 2019 הגיעו לארץ רק 3500.
2. מ2019 הגיעו לארץ בעיקר 2500 ו3500 בודדים.
3. ההבדל בין ה3500 ל2500 הוא במשקל העמסה. אם אתה מעוניין ברכב שיסע רוב הזמן ריק ויעמיס מידי פעם עד 300-400 ק"ג - ה2500 עדיף משמעותית.
באופן כללי - קפיצי עלים זול יותר לשפר, אבל התוצאה בקפיצי סליל תהיה בדרך כלל טובה יותר.
אצלנו, ה2500 מועמס בכ700 ק"ג קבוע והותאמו לו קפיצים ובולמים למשקל הזה. מוזמן לבוא לסיבוב ולהתרשם מהתוצאה.
עידן
תודה רבה.
יש משהו במה שאתה אומר, ולכן גם הפרדתי בין F150 לראפטור.
הסיבה היחידה לראפטור, זה המכלולים המחוזקים הנעילות וההגבהה, כבר במקור.
אני ממש לא מתחבר למרוץ הסוסים 400...500....אני לא מבין למה צריך את זה.
ובכלל, לדעתי, אין סיבה לעבור את 3500 ק"ג ו 250-300 כ"ס.
מעבר לזה, סתם מסרבל את הרכב ( עבור המסלולים בארץ) מגדיל את צריכת הדלק, ומייקר את התחזוקה.
ההחלטה על גודל צריכה להיות מובלת ע"י שאלת השינה \ מגורים.
שינה בחוץ ( אוהל).
שינה ברכב ( כמה אנשים).
מגורים ברכב ( מטבח ובישולים), זה כבר מיני קראוון.
הקטגוריה השלישית, לדעתי ממש מיותרת- בארץ אם אתה מגיע לזה שאתה צריך לבשל ברכב, אין מה לצאת לשטח.
אם ישנים מחוץ לרכב, אין סיבה לרכב גדול מSUV \ pickup ( היילקס, ל.ק.).
אם ישנים ברכב, יש שאלה של כמה אנשים.
מבחינתי, בפרוייקטים של איש שטח, הסיבה היחידה לפול-סיז, זה שתי קומות של מיטה.
אישית, מעולם לא התחברתי לטיול שטח ברכבים גדולים ( נ.נ., האמר, משאית, פול סיז).
אז תרד מהעיניין של "מחוזקים" בראפטור, בנו אותם ככה כנראה בגלל שהוא יותר קטן מהאחים שלו אבל הכוח גדול,
בפול סייז הסרנים חזקים במקור כיאה למשאית, כ"ס בהתאמה בין 370 בראם ל 450 כ"ס בפורד.
אני פחות בעיניין של שינה ברכב.
יותר בעיניין של "להעמיס את הבית" כשנוסעים לכמה ימים לדרום, ואנחנו זוג+4.
אז אם זה suv אנחנו נגביל את עצמנו בכמות הדברים(פעם מזמן גם טיילתי עם ניגרר במסלולים כמו אילות-חורשה וכו') או נעזר בעוד רכב מהחבורה שיש לו מקום לקחת דברים, ואם זה פול סייז אז מקום לא חסר.
עכשיו תגידו בשביל כמה טיולים בשנה, זה שווה? אני אומר שכן, עדיין, כל עוד הילדים מבקשים ורוצים לטייל, בעתיד הלא רחוק נראה כבר.
לבחור מה להעמיס ל suv ולעלות ולרדת מהגגון, גם אם זה פעמים בודדות אותי זה מתסכל.
יש לנו שתי קומות של מיטה גם בהיילקס.
ההבדלים לטובת הפולסייז, כמו שאני רואה אותם: גודל הקבינה, גודל הארגז, רמת האבזור (אני מאוד אוהב את ההיילקס, אבל אין מה להשוות לכל אחד מדגמי הפולסייז ברמת האבזור) בנוחות הנסיעה בכביש ובשטח, הטבת מס משמעותית - גם במחיר הקניה (פולסייז ללא מכס וללא מעמ) וגם במחיר האחזקה (מוכר מלא מק"מ 0) - שים לב שהמחיר של פולסייז בארץ כמעט זהה למחיר של פולסייז בארה"ב, לאומת היילקס שעולה פה כפול מהמקביל האמריקאי או מהיילקס באירופה)
לטובת היפניים: עבירות עדיפה במעברים צרים, שדה ראיה עדיף לנהג, פשטות ואמינות טובה יותר.
עידן
עידן,
על הסעיפים של המס' אני לא מתווכח, שכל אחד יעשה את החשבון שלו.
לגבי האיבזור, אני לא חושב שיש הגיון "לבזבז" את הפנים של הרכב על כיור ושולחנות. בארץ, אם הגעת למצב שאי אפשר לאכול בחוץ, לא מטילים.
אנחנו לא באירופה. כל שאר האבזור, זה רק שאלה של מה רוצים, לא קשור לסוג הרכב.
לגבי המיטות, אני מכיר את הפתרון, אבל זה כבר הרבה יותר צפוף.
מצד שני, עם ילדים, אני חושב שאוהל זו חוויה ולא בעיה.
בשבילי, בגילי שאני מטייל בעיקר לבד, שינה ברכב זה חובה.
- - - Updated - - -
תודה רבה.
אז תרד מהעיניין של "מחוזקים" בראפטור, בנו אותם ככה כנראה בגלל שהוא יותר קטן מהאחים שלו אבל הכוח גדול,
בפול סייז הסרנים חזקים במקור כיאה למשאית, כ"ס בהתאמה בין 370 בראם ל 450 כ"ס בפורד.
אני פחות בעיניין של שינה ברכב.
יותר בעיניין של "להעמיס את הבית" כשנוסעים לכמה ימים לדרום, ואנחנו זוג+4.
אז אם זה suv אנחנו נגביל את עצמנו בכמות הדברים(פעם מזמן גם טיילתי עם ניגרר במסלולים כמו אילות-חורשה וכו') או נעזר בעוד רכב מהחבורה שיש לו מקום לקחת דברים, ואם זה פול סייז אז מקום לא חסר.
עכשיו תגידו בשביל כמה טיולים בשנה, זה שווה? אני אומר שכן, עדיין, כל עוד הילדים מבקשים ורוצים לטייל, בעתיד הלא רחוק נראה כבר.
לבחור מה להעמיס ל suv ולעלות ולרדת מהגגון, גם אם זה פעמים בודדות אותי זה מתסכל.
ברגע שאתה עם +4 זה כבר דיון אחר - pickup יוצא מהמשוואה ו7 מקומות SUV נהיה באמת צפוף ומצריך הרבה על הגג.
אז אין לך הרבה בררות, וההערות של עידן על שיקולי מס מתחילות לענין.
למען הסר ספק, אני פרטי ולא עסק ככה שהמס וכו' לא מעניין אותי וזה לא השיקול כאן.
אז ירדת לסוף דעתי, אין הרבה ברירות...
עידן,
על הסעיפים של המס' אני לא מתווכח, שכל אחד יעשה את החשבון שלו.
לגבי האיבזור, אני לא חושב שיש הגיון "לבזבז" את הפנים של הרכב על כיור ושולחנות. בארץ, אם הגעת למצב שאי אפשר לאכול בחוץ, לא מטילים.
אנחנו לא באירופה. כל שאר האבזור, זה רק שאלה של מה רוצים, לא קשור לסוג הרכב.
- - - Updated - - -
.
ב"אבזור" התכוונתי לאבזור מקורי שמגיע עם הרכב לא במה שאפשר להרכיב עליו.
נדב
מתוך סקרנות בלבד
למה מכרת את הפאג׳רו כולכך מהר?
משהו אכזב אותך? משהו שלא אהבת?
אני בכלל עם רנגלר, אבל כ suv, אני חושב שזאת אחת האופציות המועדפות, מבחינת שילוב הדברים.
מקום אחסון, התנהגות כביש ביומיום, עבירות וכו׳.
חסרון - חלפים יפניים די יקרים.
נדב
מתוך סקרנות בלבד
למה מכרת את הפאג׳רו כולכך מהר?
משהו אכזב אותך? משהו שלא אהבת?
אני בכלל עם רנגלר, אבל כ suv, אני חושב שזאת אחת האופציות המועדפות, מבחינת שילוב הדברים.
מקום אחסון, התנהגות כביש ביומיום, עבירות וכו׳.
חסרון - חלפים יפניים די יקרים.
זה לא לכאן אבל אני יענה לך.
נתחיל מהסוף, חלפים יקרים, מקום אחסון- לא כזה גדול כמו שחושבים- היו לי יותר מרווחים ממנו.
ביום יום פצצה, לכביש. בשטח פחות, למי משטייל הרבה- מתלים ניפרדים עם יותר מידי בוקסות להחליף. אני מקצר את הדרכים בעמק די הרבה בשבילים.
עבירות- יעבור הכל, אבל יותר מידי התעסקות בשילובים high ו- low+ לנעול דיפ' לעיתים תכופות.
נדב
מתוך סקרנות בלבד
למה מכרת את הפאג׳רו כולכך מהר?
אני הייתי שואל,
למה מכרת את ה RAM בכלל ? אם תוך זמן קצר הוא חוזר כאופציה.
נדב,
לדעתי אתה צריך MAN או UNIMOG עם קרוואן מאובזר ...
בזמן האחרון צצות לא מעט ונדורות 4X4 למכירה ואני מחפש שותף לטמטום ;)
geva dover
23-01-23, 14:29
בזמן האחרון צצות לא מעט ונדורות 4X4 למכירה ואני מחפש שותף לטמטום ;)חחחחח משדל את כולם להצטרף לשגעון שלך ושל רון
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
אני עם ראם 2500 שמשמש כרכב עבודה ונוסע המון בשטח.
היתרונות שלו על פני הפורד הם מידות נורמאליות יותר, רדיוס סיבוב ההגה עדיף ולכן בתמרון בעיר ובמקומות צפופים הוא נוח יותר מהפורד והראם בוקס גם תענוג. עם זאת איכות ההרכבה והקבינה שלו גרועות ביחס לפורד וגם לסילברדו (היה לי לפניו). המון קרקושים מאזור הדשבורד והפלסטיקה בפנים. בנוסף המתלים שלו טובים לכמה חודשים הראשונים אבל מהר מאוד התחילו לשקוע ורמת השיכוך ירדה מאוד, קח בחשבון שהם חייבים שדרוג בשביל חיים סבירים בשטח! הרכב אצלי עמוס 300-400 קג קבוע ובשיא לא יותר מ900 קג.
הפורד חזק הרבה (!) יותר ובנוסף לראם יש מחלות גירים קשות, מכיר המון שהלכו להם גירים ב80-150 קמ והחלפה או תיקון זה סדר גודל של 17-20 אלף ש"ח למיטב ידיעתי.
הקבינה של הפורד בנויה הרבה יותר טוב והרכב באופן כללי מרגיש הרבה יותר חסון! (יש לנו 2 כאלה בחברה שעברו כבר את ה300000 קמ).
מבחינת טיפול עצמי הראם פשוט יותר אבל רוב המוסכים של סמלת בארץ הם פשוט בדיחה גרועה!
באופן אישי הרכב הבא שלי יהיה f250 אני לא מבסוט בכלל מהראם, רוב האנשים שממליצים עליו הם חברה שנוסעים בעיקר בכביש ושם הוא באמת נעים יותר מהפורד אבל בתמונה הכוללת לעבודה קשה והרבה שטח הפורד משאיר לו אבק !
ובקשר להשוואה להיילקס- אם אין לך בעיה עם הגודל של המשאיות האלה אז אין בכלל מקום להשוואה היילקס נחות בהרבה גם הסהרה (שאישית אני לא מבין את המחירים ההזויים שלהם ברכב שהאבזור בו בסיסי לגמרי!
אני הייתי שואל,
למה מכרת את ה RAM בכלל ? אם תוך זמן קצר הוא חוזר כאופציה.
נדב,
לדעתי אתה צריך MAN או UNIMOG עם קרוואן מאובזר ...
לדעתי, וכבר אמרתי את זה לנדב אישית, הוא חייב לנו בלוג ענק על מה הוא למד מהחלפות הרכבים שלו
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
בזמן האחרון צצות לא מעט ונדורות 4X4 למכירה ואני מחפש שותף לטמטום ;)
אם אתה שומע על משהו טוב,
ולא פרויקט. אלא אוטו שנוסע.
שלח הודעה.
מזמן כבר לא התגרשתי.
יש לפחות 3 למכירה עכשיו. אין לי מושג לגבי מצבם.
ואין אוטו בגיל הזה שהוא לא פרוייקט
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
אני הייתי שואל,
למה מכרת את ה RAM בכלל ? אם תוך זמן קצר הוא חוזר כאופציה.
נדב,
לדעתי אתה צריך MAN או UNIMOG עם קרוואן מאובזר ...
רענן, פירטתי בשרשור ההוא, מכרתי כי אישתי לא עשתה רישיון כמו שהבטיחה שתעשה. עכשיו המצב הפוך, קודם היא תעשה ואחר כך ניקנה, אולי. 😂
בזמן האחרון צצות לא מעט ונדורות 4X4 למכירה ואני מחפש שותף לטמטום ;)
צחי, אל תחשוב שלא חשבתי/חושב בכיוון...
אני עם ראם 2500 שמשמש כרכב עבודה ונוסע המון בשטח.
היתרונות שלו על פני הפורד הם מידות נורמאליות יותר, רדיוס סיבוב ההגה עדיף ולכן בתמרון בעיר ובמקומות צפופים הוא נוח יותר מהפורד והראם בוקס גם תענוג. עם זאת איכות ההרכבה והקבינה שלו גרועות ביחס לפורד וגם לסילברדו (היה לי לפניו). המון קרקושים מאזור הדשבורד והפלסטיקה בפנים. בנוסף המתלים שלו טובים לכמה חודשים הראשונים אבל מהר מאוד התחילו לשקוע ורמת השיכוך ירדה מאוד, קח בחשבון שהם חייבים שדרוג בשביל חיים סבירים בשטח! הרכב אצלי עמוס 300-400 קג קבוע ובשיא לא יותר מ900 קג.
הפורד חזק הרבה (!) יותר ובנוסף לראם יש מחלות גירים קשות, מכיר המון שהלכו להם גירים ב80-150 קמ והחלפה או תיקון זה סדר גודל של 17-20 אלף ש"ח למיטב ידיעתי.
הקבינה של הפורד בנויה הרבה יותר טוב והרכב באופן כללי מרגיש הרבה יותר חסון! (יש לנו 2 כאלה בחברה שעברו כבר את ה300000 קמ).
מבחינת טיפול עצמי הראם פשוט יותר אבל רוב המוסכים של סמלת בארץ הם פשוט בדיחה גרועה!
באופן אישי הרכב הבא שלי יהיה f250 אני לא מבסוט בכלל מהראם, רוב האנשים שממליצים עליו הם חברה שנוסעים בעיקר בכביש ושם הוא באמת נעים יותר מהפורד אבל בתמונה הכוללת לעבודה קשה והרבה שטח הפורד משאיר לו אבק !
ובקשר להשוואה להיילקס- אם אין לך בעיה עם הגודל של המשאיות האלה אז אין בכלל מקום להשוואה היילקס נחות בהרבה גם הסהרה (שאישית אני לא מבין את המחירים ההזויים שלהם ברכב שהאבזור בו בסיסי לגמרי!
תודה על התגובה המפורטת, מכיר חלק מהצרות, היה לי ראם 2013.
מזמן כבר לא התגרשתי.
כדאי לך לנסות.
להבדיל מסתם ג'יפ, לפחות בתוך הפרוייקט כזה תוכל לגור.
אם כבר להתגרש בשביל רכב,
זה צריך להיות יונימוג או שווה ערך.
כדאי לך לנסות.
להבדיל מסתם ג'יפ, לפחות בתוך הפרוייקט כזה תוכל לגור.לא יודע על מה אתם מדברים. אני מקבל נזיפות ממורן למה הואן לא גמור כבר.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
אז לא עידכנתי מזמן... תהפוכות החיים, ות'כלס לא מצאתי איזה משהו מעניין.
האישה עברה בטסט ראשון לפני כמה חודשים. עכשיו יש רישיון משאית.
השאלה הנשאלת: כמה זמן היא נהג חדש? צריכה מלווה? מנסה לברר גם עלויות ביטוח עבורה.
אולי נתארגן על משהו לקראת החגים...
לא חושב שיש נהג חדש בגלל הרשיון ג'
יש 3 סוואנות 4 על 4 למכירה... Just saying
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
יש 3 סוואנות 4 על 4 למכירה... Just saying
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
אני עם אחת מאותו הbatch, מת על האוטו הזה
דיזל? יאללה, תן פרטים.
איך? כמה? למה? בקיצור תפתח שרשור חדש.
אסף.
לא חושב שיש נהג חדש בגלל הרשיון ג'ביטוחית יש בןודאות
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
גם אני הבנתי ככה, אם יש כאן סוכן ביטוח שיכול להסביר...
ולתת הערכת עלות גסה לביטוח כזה לדודג' ראם, לא כל כך מצאתי ובשביל לקבל הצעה צריך מספר משאית.
יש כאן קצת הסבר
https://www.gov.il/he/departments/guides/new_driver
וכאן יש התייחסות ספציפית למי שרק מגדיל את הרישיון, אבל זה אתר פרטי של עורך דין ולכן נתון לפרשנותו (להבנתי)
ציטוט:
הוצאתי רישיון למשאית – אני נהג חדש?
אם לנהג היה כבר רישיון למכונית פרטית, הוא איננו נהג חדש כשהוא מקבל רישיון מדרגה גבוהה יותר. אם זהו הרישיון הראשון שלו הרי שהוא נהג חדש.
https://mravid.co.il/%D7%A0%D7%94%D7%92-%D7%97%D7%93%D7%A9/
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
תסלחו לי אם אני חופר,
אבל כתוב בתקנה:
"בעלי רישיון לאופנוע, לטרקטור או למכונה ניידת המוציאים רישיון נהיגה לרכב פרטי או רכב משא ייחשבו גם הם לנהגים חדשים לאחר קבלת הרישיון החדש"
ולכן אני מבין את מה שהעורך דין בלינק הקודם פירש, ולפיכך מי שמוציא רשיון ג ויש לו כבר רשיון נהיגה לרכב פרטי והוא גם מעל גיל 24 שנים לא ייחשב נהג חדש.
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
גם אני הבנתי ככה, אם יש כאן סוכן ביטוח שיכול להסביר...
ולתת הערכת עלות גסה לביטוח כזה לדודג' ראם, לא כל כך מצאתי ובשביל לקבל הצעה צריך מספר משאית.קבל מס׳ באדיבות יד 2144859
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
geva dover
07-09-23, 11:22
קבל מס׳ באדיבות יד 2144859
Sent from my SM-G973F using Tapatalkהוא כבר מעל שנה מנסה למכור..
יש רכבים במחיר שהוא דורש שהרבה יותר יפים/שמורים ובשנתונים גבוהים יותר.
הדגם הנל הוא 2012 והוא דורש 65, במחיר הזה אתה מביא 2016 שמור
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
הוא רצה מספר כדי לקבל ה.מחיר לביטוח......
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
לא חושב שיש נהג חדש בגלל הרשיון ג'
יש.
בחלק האחורי של רישיון הנהיגה מופיעה שנת ההוצאה של כל סוג רישיון. לצערי, קרה לנו מקרה שנזק לא כוסה בגלל שנהג ברכב נהג שהוציא רישיון בשנתיים שלפני המקרה והביטוח לא היה נהג חדש (יש לו רישיון ב מעל 30 שנה)
הוא כבר מעל שנה מנסה למכור..
יש רכבים במחיר שהוא דורש שהרבה יותר יפים/שמורים ובשנתונים גבוהים יותר.
הדגם הנל הוא 2012 והוא דורש 65, במחיר הזה אתה מביא 2016 שמור
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
+1.
ואם כבר, אני מחפש שנתון גבוה, דגם לארמי 6 מקומות+ ראם בוקס,(חושב על 2020/1 אבל זה "לחנוק" את עצמי, ובמצב של היום לא בטוח שזה דבר נכון לעשות) ואם אפשר אז שיהיה מפרטי ולא חברה, אין לי צורך במע"מ וחבל סתם לשלם אותו ולהפסיד עוד כסף שיכול ללכת לשיפורים.
geva dover
07-09-23, 15:33
תשצע נדב, אתה בעצמך אמרת לי שהשוק שלהם קפוא.
מהבדיקות שעשיתי אז, אנשים מוותרים מהר על המעמ כדי להעיף, כמות הרכבים שנזרקים חמגרשים כי לא מצליחים למכור עצומה.
בכלל תכף יהיה הצפה בגלל כל אלה שמוכרים כי נגמר להם הפחת בדצמבר ומחליפים לחדש
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
דיזל? יאללה, תן פרטים.
איך? כמה? למה? בקיצור תפתח שרשור חדש.
אסף.זה מופנה אלי?
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
תשצע נדב, אתה בעצמך אמרת לי שהשוק שלהם קפוא.
מהבדיקות שעשיתי אז, אנשים מוותרים מהר על המעמ כדי להעיף, כמות הרכבים שנזרקים חמגרשים כי לא מצליחים למכור עצומה.
בכלל תכף יהיה הצפה בגלל כל אלה שמוכרים כי נגמר להם הפחת בדצמבר ומחליפים לחדש
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
כל השוק קפוא, לא רק שלהם. אני מכיר חברים עם רכבים יותר מבוקשים(לנדקרוזרים) שמנסים למכור.
בקשר למע"מ, בשנתונים מתחת ל 17' אולי, מ 17' ומעלה כבר לא מוותרים כ"כ מהר.
לא. ל-זיף
אסף.
אכן דיזל,6.5, קוויגלי. בהמשך אולי אפתח שרשור
מה זה אולי???? עד שיש לי פה שותף לטימטום???
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
אני חייב לציין שזה רכב ממש מפתה. אבל הוא כבד מאוד, העבירות מזכירה פולסייז אבל עם זוויות גישה ועזיבה טובות יותר מצד אחד, ותחושת נידנוד / מרכז כובד גבוה מצד שני ולכן הכל קורה לאט ובזהירות.
יש בעיה בתצורה המקורית להרכיב צמיגים גדולים כמו שהוא ראוי להם אז נשארים עם מקסימום 32"....
וזה הנסיון שלי עם כלים כאלה 'מוסדיים'. מעניין איך הוא בידיים עם קצת יותר 'חופש אומנותי'.
אסף.
אם ב"מוסדי" עם מכון רישוי עצמאי לא הצלחת להכניס גלגל גדול יותר, למה שמדינת ישראל יהיה ניתן(חוקית) ?
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
לא אפשרי כי אין מקום בבית הגלגל. בגובה מקורי. הכי גדול שנכנס היה 255/85r16 של אביר - 33" צר - וגם זה בקושי.
אסף.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.