PDA

צפייה בגרסה מלאה : חלקים נדרשים להחלפת יחסי העברה



nightquest
21-01-23, 14:51
לאחר המעבר לצמיגי 33 החלטתי שהגיע הזמן לעבור ליחסי העברה יותר נמוכים. יש לי דנה 30 מקדימה ו- 60 מאחורה עם נעילת ספרטן. אשמח לדעת אם זה כל מה שנדרש מבחינת חלקים בכדי לבצע את העבודה:

Amazon.com: Yukon Gear & Axle (YG D30R-411R) High Performance Ring & Pinion Gear Set for Dana 30 Reverse Rotation Differential : Automotive (https://www.amazon.com/gp/product/B0078U9VNC/ref=ox_sc_act_title_1?smid=ATVPDKIKX0DER&psc=1)

Amazon.com: Yukon Gear & Axle (YG D60-411) High Performance Ring & Pinion Gear Set for Dana 60 Differential, dana 60 in 4.11 ratio : Automotive (https://www.amazon.com/gp/product/B0078UAYQK/ref=ox_sc_act_title_2?smid=ATVPDKIKX0DER&psc=1)

Amazon.com: Yukon Gear & Axle (YC D706008) Differential Carrier Case for Dana 30 Axle 3.73 and Up : Automotive (https://www.amazon.com/gp/product/B0078UASUM/ref=ox_sc_act_title_4?smid=ATVPDKIKX0DER&psc=1)

Amazon.com: Yukon Gear & Axle (YK D30-F) Front Master Overhaul Kit for Dana 30 Axle : Automotive (https://www.amazon.com/gp/product/B0078UB8SS/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A2XZ7JICGUQ1C X&th=1)

Amazon.com: Yukon Gear & Axle (YK D60-R) Rear Master Overhaul Kit for Dana 60 Axle : Automotive (https://www.amazon.com/gp/product/B0078UBIX8/ref=ox_sc_act_title_3?smid=ATVPDKIKX0DER&th=1)

תודה רבה

yoni_0000
21-01-23, 18:14
כן, אבל הייתי מוודא שלא צריך להחליף carier גם מאחורה.

nightquest
22-01-23, 08:10
כן, אבל הייתי מוודא שלא צריך להחליף carier גם מאחורה.

תודה רבה
הבנתי שמאחורה לא צריך להחליף

ariel-ro
22-01-23, 12:45
אם כבר נכנסים לפרויקט, הייתי שם נעילה נשלטת במקום לקנות קייס חדש.
ההבדל במחיר יהיה ההבדל בעלות החלק (קייס מול נעילה) כי העבודה, פחות או יותר, אותה העבודה.

yoni_0000
22-01-23, 15:50
קייס עולה 600 ונעילה עולה 5000 לפחות..

ariel-ro
22-01-23, 17:05
נעילת אוויר של יוקון לדנה 30 (27 שיניים) עולה 965 דולר כולל משלוח ומיסים, מאמזון - כולל מתגים, דיסקאות, מיסבים וכו'.

תוריד ממנה את עלות הקייס, ויוצא שהוא צריך להוסיף 800 דולר בשביל נעילה

אם הוא לא יעשה את זה, יעלה לו בסיבוב הבא, יעלה לו יותר מפי 2 לעשות את זה. (נעילה+עבודה+קיט שיפוץ חלקי)

nightquest
22-01-23, 22:07
איזה שמן עדיף לשים, 75w90 או 75w140?

נמרוד
23-01-23, 09:49
לאחר המעבר לצמיגי 33 החלטתי שהגיע הזמן לעבור ליחסי העברה יותר נמוכים. יש לי דנה 30 מקדימה ו- 60 מאחורה עם נעילת ספרטן. אשמח לדעת אם זה כל מה שנדרש מבחינת חלקים בכדי לבצע את העבודה:

Amazon.com: Yukon Gear & Axle (YG D30R-411R) High Performance Ring & Pinion Gear Set for Dana 30 Reverse Rotation Differential : Automotive (https://www.amazon.com/gp/product/B0078U9VNC/ref=ox_sc_act_title_1?smid=ATVPDKIKX0DER&psc=1)

Amazon.com: Yukon Gear & Axle (YG D60-411) High Performance Ring & Pinion Gear Set for Dana 60 Differential, dana 60 in 4.11 ratio : Automotive (https://www.amazon.com/gp/product/B0078UAYQK/ref=ox_sc_act_title_2?smid=ATVPDKIKX0DER&psc=1)

Amazon.com: Yukon Gear & Axle (YC D706008) Differential Carrier Case for Dana 30 Axle 3.73 and Up : Automotive (https://www.amazon.com/gp/product/B0078UASUM/ref=ox_sc_act_title_4?smid=ATVPDKIKX0DER&psc=1)

Amazon.com: Yukon Gear & Axle (YK D30-F) Front Master Overhaul Kit for Dana 30 Axle : Automotive (https://www.amazon.com/gp/product/B0078UB8SS/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A2XZ7JICGUQ1C X&th=1)

Amazon.com: Yukon Gear & Axle (YK D60-R) Rear Master Overhaul Kit for Dana 60 Axle : Automotive (https://www.amazon.com/gp/product/B0078UBIX8/ref=ox_sc_act_title_3?smid=ATVPDKIKX0DER&th=1)

תודה רבה

נראה שכן. בהצלחה!

nightquest
24-01-23, 11:26
תודה רבה לכולם
ממה שהבנתי בסרן הקדמי צריך בערך 1.5 ליטר שמן, מישהו יודע כמה שמן צריך בשביל הדנה 60?

נמרוד
24-01-23, 11:31
תודה רבה לכולם
ממה שהבנתי בסרן הקדמי צריך בערך 1.5 ליטר שמן, מישהו יודע כמה שמן צריך בשביל הדנה 60?

משהו כמו 3 ליטר.
אם אתה עובד בבית, תכין שני גלונים של שמן גיר, אחד לא יספיק.

nightquest
06-02-23, 15:40
הבנתי שלאחר החלפת יחסי העברה יש תקופה הרצה של 500 מייל בערך שלאחריה צריכים להחליף שמן. בנוסף לא אמורים לנסוע לפרקי זמן ארוכים בתקופה הזאת כדי שלא תהיה התחממות יתר, יש בזה משהו? יש שמן מיוחד שמומלץ להשתמש בו בתקופה הזאת או שאפשר לשים כל שמן סינטטי 75w90/75w140?

yoni_0000
06-02-23, 16:43
אני מכיר 500 קמ וכל גורו יגיד משהו אחר. תיצמד להוראות של יוקון שבאריזה. נושא של התחממות או הגבלה בזמן אני לא מכיר. הייתי פשוט עושה נסיעה בין עירונית רגועה או נסיעת שבילים ללא מאמץ (לא בוץ או חול). קח בחשבון שבסרן הקדמי, אם אתה לא משולב ההרצה לא ממש נחשבת.. אז הייתי עושה איתו לפחות 300 קמ משולב. אחריי ההרצה הייתי פותח מכסה דיפ' ובודק שלא נוצרו חופשים, מחפש לראות שאין שחיקה לא הגיונית בשיניים ומנקה שאריות שבבים אם יש. אם אתה לא עם קרדן כפול ופיניון שפונה השמימה, שמן 80-90 פשוט זה בסדר גמור.

asafk
17-02-23, 10:08
לא חייבים הרצה. כן חשוב להחליף שמן אחרי זמן קצר יחסית כדי לנקות את שיירי השחיקה הראשונה.
אני אישית גם לכלל הזה לא נצמד אם יש פקק ריקון מגנטי. ככה או ככה כל השבבים נשארים שם.
תזכרו שזו תמסורת גלגלי שיניים. לא פחות ולא יותר. לכן כל היחס המיוחד של הרצה ושמן מיוחד לא ממש נדרש.

אסף.

-->