צפייה בגרסה מלאה : טויוטה לא יותר אמינה מג'יפ!!!!
כמה תובנות מעניינות על ג'יפ רנגלר לדורותיו כולל תקלות אופייניות וכו' מנקודת מבטו של מכונאי ג'יפים (אולי קצת משוחד לטובת המותג)
https://youtu.be/5Ua7lvwTJ3o
אחלה סרטון ,אבל המכונאי שם לא מכונאי של טויוטה .....
רק קרייזלר וגיפ בפרט
צר לי להנמיך ציפיות
כל תוכן שבראד מעלה לערוץ שלו (בדומה לכמה עשרות יוטיוברים אחרים כמוהו)
יש מאחוריו אינטרס כל שהוא ולרוב הוא גם ממומן.
אז... המכונאי המשיב כבודו במקומו מונח (ויש כבוד)
והגיגיו אכן מפעילים אצל הצופה את החלק החושב.
אבל יציאה בהצהרות שכאלו, אינה תמיד תוצאה ישירה של ניסיון מצטבר !
לכל אוהבי בית קרייזלר למיניהם. יש לכם אחלה אוטו.
למה אתם צריכים להוכיח את זה לכולם כל הזמן??
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
הכותרת הייתה טיזר...תקלילו..
אבל התוכן של הסרטון באמת מעניין ומביא מידע מועיל ממי שבפועל מתקן את הרכבים.
ההתייחסות לטויוטה בסרטון הייתה חפוזה במסגרת סדרת שאלות מהירות של כן ולא
לא יודע כמה בר-סמכה הבחור, אבל הוא לגמרי מחזק את מה שאני אומר מזמן: הג׳יפ הכי טוב שיוצר אי פעם הוא ה- TJ [emoji4]
ehudzeelim
24-01-23, 11:18
זה פשוט כי הוא לא מספיק זקן [emoji57]
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
נדב - הTJ מנוע הכי אמין וכמעט נטול אלקטרוניקה= הג'יפ הכי טוב לדורותיו ממקום שני דיי צמוד ה- JK
ה TJ היה עדין עינוי בכביש. ה JK הוא הראשון ששיפר דרמטית את איכות החיים בכביש.
Sent from my iPhone using Tapatalk
היי, מכונאי שמדבר אנגלית!!!!
כמה מרענן....:rolleyes:
זה ככה מאז שהוא היה קטן
Sent from my iPhone using Tapatalk
ה TJ היה עדין עינוי בכביש. ה JK הוא הראשון ששיפר דרמטית את איכות החיים בכביש.
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא נהגתי או נסעתי על TJ אבל למיטב ידיעתי היו לו קפיצי סליל אז למה היה כזה עינוי בכביש לעומת ה-JK הקצר? כיול מתלים שונה?
לא עינוי ולא בטיח.
הג'יפ הטוב ביותר כי שילב מימדים קומפקטיים, קפיצי סליל, עדיין פשוט מכנית וללא הררי האלקטרוניקה הנוראה, ואת המנוע הכי טוב של היצרן אי פעם.
ה-TJ המושלם נקרא LJ. גרסת בסיס גלגלים ארוך (103 אינץ', סוג של סופה).
בגרסת רוביקון זה כנראה הג'יפ הסדרתי הטוב ביותר שנוצר אי פעם.
אני עדיין חושב שג'יפ סופה המקורי הוא הג'יפ הטוב אי פעם, ובפער קטן אחריו סופה 3.
דווקא מ TJ היו לי ציפיות גבוהות ומאוד אהבתי אותו בתחילת דרכו אבל עם השנים הוא נראה לא כל כך כל כך....
אסף.
ברלי, נהגת ב TJ?
זה מרגיש אחרת לגמרי מ JK ומ JL, בהם עשו קפיצה משמעותית בהתנהגות הכביש.
Sent from my iPhone using Tapatalk
מרגיש גיפ אמיתי לא רק נראה כמו אחד..
אני חושב שבjk דווקא פישלו קצת עם משקל גבוה ובטן חשופה... הjl נראה יותר קל ואסוף אל בין קורות השלדה.
להבדיל מהtj ...על החדשים לא נסעתי רק צפיתי בהם מהצד בזחילת סלעים.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230126/00c806921a485b5c2d0610681a10449f.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
ברלי, נהגת ב TJ?
זה מרגיש אחרת לגמרי מ JK ומ JL, בהם עשו קפיצה משמעותית בהתנהגות הכביש.
Sent from my iPhone using Tapatalk
כל מה שאני מתייחס אליו זה אחרי שנהגתי בהם. הרבה.
TJ הוא עדיין הג'יפ האמיתי הקלאסי - בפרופורציות, במידות, במשקל, בחלוקת המשקל, בתחושות. לא שונה בהרבה מה-CJ7 ומה-YJ.
LJ (גרסת בסיס הגלגלים הארוך יותר - 103 אינץ') זה כבר הג'יפ הכמעט מושלם. אסף הזכיר את הסופה המקורית? אז זה זה. פרופורציות? מושלמות, מכניקה? מושלמת. תנאי מחיה בתא הנוסעים? קפיצה של שנות דור. וכל זה עם קפיצי סליל ונוחות סבירה בכביש. חסר לי בו רק עוד קצת תא מטען.
TJ-L (מה שאנחנו קוראים סופה 2) עם בסיס גלגלים ארוך עוד יותר, היתה יכולה להיות מבחינתי הג'יפ האולטימטיבי. אם רק היתה יוצאת למכרזים.... הלוואי ויכולתי לשים יד על אחד כזה עם לוחית אזרחית צהובה וחוקית - אני יודע על אחד בלבד כזה שהסתנן לאזרחות, בהחלט יחיד מסוגו בעולם. במסגרת ההתחזרות הכללית שעוברת על שוק הרכב המשומש/ייחודי, גם הוא תומחר בשמיים. יקר יותר מ-JK....
ה-JK מצוין ואנחנו מאוד אוהבים אותו, אבל בינינו, כשנחשף בסוף 2006, מה היה החידוש העיקרי שלו?.... שום דבר טכני. רק העובדה שסוף-סוף היו לו 4 דלתות.... שלא לדבר על JL שכבר עמוס בכל כך הרבה אלקטרוניקה מיותרת שבשילוב עם איכות הרכבה וייצור די בינונית, אותי הוא ממש יפחיד כשיגיע לגיל בו אוכל להרשות לעצמי לרכוש לי אחד.... JK ו-JL הם מין הסתם שני הכלים הכי טובים בסדרת הג'יפ האמיתי לדורותיה בכל פרמטר מדיד, זה ברור - אבל כבר חורגים מהגדרות המפרט שלי לג'יפ האמיתי המושלם. ה-JK כבר לא פחות ידידותי לתחזוקה עצמית, בוודאי ה-JL..... הם יימדדו בשרידותם כבר בשנים הקרובות - לטעמי, ה-JL יתקשה מאוד להציג אורך חיים של 20 שנה ומעלה.
TJ הוא עדיין הג'יפ האמיתי הקלאסי - בפרופורציות, במידות, במשקל, בחלוקת המשקל, בתחושות. לא שונה בהרבה מה-CJ7 ומה-מכנומעלה.
על זה אין מחלוקת. מי שרוצה לנסוע על CJ בכביש שיבושם לו.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.