התחברות

צפייה בגרסה מלאה : זליגת חשמל בפרייבט



heminew
05-02-23, 17:23
פיאסטה 2013 ידנית
יש זליגת חשמל עד מצב שאם אני לא מניע יותר מ 36 שעות-צריך כבלים.
הייתי כבר אצל שני חשמלאים - אחד אמר שאין זליגה (יש זליגה), השני אמר ששהוא לא רוצה להתעסק עם זה. להבנתי-זה עבודה סיזיפית לחפש מאיפה והרבה חשמלאים פשוט לא רוצים להכנס לזה.

שתי שאלות
א. האם יש נזק בעצם הזליגה? אם למשל אני קונה בוסטר, האם יש בעיה להמשיך ככה? יש לציין שכשאני יודע שהרכב לא יונע מספר ימים - אני מנתק מינוס.
ב. המלצה לחשמלאי רציני? אזור עדיפות לשפלה, אבל אם צריך אפשר גם ירושלים/תל אביב

תודה מראש
חמי

erezgur
05-02-23, 17:35
ניחוש לא פרוע - אם ברכב הייתה פעם מערכת איתור, מתחבאת לך יחידה עם סוללה גמורה מתחת לדשבורד או במקום דומה ולכן יחידת האיתור מזינה עצמה ממצבר הרכב כל הזמן (גם אם ביטלת את מערכת האיתור אבל לא פירקת אותה - היא עדיין שם...). אם זה המצב ואתה יודע של איזו חברה _פוינטר / איתוראן) - גם למתקין שלהם שיפרק אותה.
לפעמים זליגה יכולה גם להתרחש בגלל נורה שדולקת בתא הכפפות / תא מטען וכו'.

בדיקה אם יש זליגה - חיבור מד זרם בטור בין הדק המצבר לכבל שהיה מחובר אליו - אתה רוצה לראות מספרים נמוכים מכמה עשרות מיליאמפר (אבל תמתין לערכים נכונים יותר שמישהו שמבין טוב ממני יכתוב בהמשך).

אם אתה דואג שהמצבר לא יתרוקן (כלומר לא להזדקק לבוסטר) אז לדעתי אין נזק משמעותי, אבל מכיוון שברור שמדי פעם תשכח והוא יתרוקן - זה פשוט מקצר את חיי המצבר. לא נזק גדול מזה לדעתי, אבל שווה לאתר ולתקן.

תיאורטית לפחות - לאחר שאתה מודד ומזהה אכן זליגה - נתק את הפיוזים אחד אחרי השני עד שתגלה את המעגל שבו יש זליגה, משם צריך לעקוב אחר החוטים וזה כבר החלק הפחות כייפי.

heminew
05-02-23, 17:50
תודה
אכן, אם אינני טועה היה פוינטר-עוד לפני שקניתי את האוטו. אני לא התעסקתי עם זה.
יש זליגה-זה אומת.
נורות כולל תא מטען-נבדק. אין בעיה.
הקטע של ללכת אחרי החוטים-אני מעדיף לשלם למישהו שיעשה את זה יותר טוב ממני.
מחכה לעוד תשובות תודה

ד ו ר ו ן
05-02-23, 17:51
בן כמה המצבר?
יכול להיות שהוא בסוף ימיו ופשוט נפרק עצמאית?

heminew
05-02-23, 17:58
לא חושב שזה המצבר
מצבר חדש (והבעיה הייתה קיימת גם עם המצבר הקודם)

חנן-ג'יפולוג
05-02-23, 19:14
בכל פעם שהמצבר יורד מ100 אחוז טעינה, בין אם הוא הצליח להתניע בבוקר ובין אם לאו, הוא חוטף נזק, בהתאמה לעומק הפריקה.

כמה הזליגה? מדוד ועדכן.

דור אריאל
05-02-23, 21:42
אצלי פעם המיקרוסוויץ שסוגר את האור בתא מטען לא נלחץ והאור בתא מטען לא נכבה וזה גמר את המצבר.

ברגע שחשדנו בזה הכנסתי טלפון עם מצלמה פועלת לתא מטען וזה אישר שהאור שם לא נכבה

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

heminew
05-02-23, 22:15
אצלי פעם המיקרוסוויץ שסוגר את האור בתא מטען לא נלחץ והאור בתא מטען לא נכבה וזה גמר את המצבר.

ברגע שחשדנו בזה הכנסתי טלפון עם מצלמה פועלת לתא מטען וזה אישר שהאור שם לא נכבה

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

תודה, אבל בדקתי את זה (עם המצלמה של הטלפון), זה לא זה

רפי לין
06-02-23, 11:10
מקצוען אמיתי, אביב זוהר ב"אלקטריקאר" שבא.ת שילת,
טל' 08-9761718 ורק מחר הוא חוזר מחופשה וכמובן תאם איתו מראש את בואך.
בהצלחה ובברכה - רפי לין

Yaron.nahum
06-02-23, 14:25
תודה
אכן, אם אינני טועה היה פוינטר-עוד לפני שקניתי את האוטו. אני לא התעסקתי עם זה.
יש זליגה-זה אומת.
נורות כולל תא מטען-נבדק. אין בעיה.
הקטע של ללכת אחרי החוטים-אני מעדיף לשלם למישהו שיעשה את זה יותר טוב ממני.
מחכה לעוד תשובות תודה

פוינטר ? בפיאסטה ?
אני בספק
גם כחדשה הרכב הזה עלה פחות מ 80K

במשפחה קנינו בזמנו 2 חדשות כאלו 2012 ו 2013 (אחד עדיין נמצא איתנו )
הביטוח לא דרש שום מיגון.

heminew
10-02-23, 10:14
תודה לכולם

חנן-ג'יפולוג
27-02-23, 20:35
עבודה יפה, שימוש בכלים פחות שגרתיים, ובלי לפרק את כל הרכב:


https://youtu.be/1MHXAwfAVhg

tu3s
28-02-23, 06:45
גיל טק ,
אזור התעשיה רחובות 0544524495.
בהצלחה

-->