צפייה בגרסה מלאה : חיבור מנוע חשמלי
סופסוף נמצא המתקן שחיפשתי הרבה זמן, זרוק באיזה מחסן (היה שם כמה וכמה שנים).
היות והיה באחד האזורים ביבשים בארץ, אין חלודות והמיסבים מסתובבים כאילו יצאו אתמול מהמפעל.
אבל את המנוע, איך לעזעזל לחבר לחשמל.
מנוע פאזה אחת, 1.5 כ"ס 900 סל"ד.
החוטים - כולם אדומים.
מי ל+ מי ל - ומי להארכה??
142650
142651
אם אין על הגב של המכסה סכימה, וזה מוצר כזה ישן, אני לא הייתי מהמר.
אני חושב שהכתובת הכי טובה הם משפצי המנועים.
הוא יעשה מדידות, יוודא את שיטת העבודה של המנוע ויגיד לך איך לחבר ואיפה הקבל צריך להיות.
חחח
אין גב מכסה...
כנראה שאין ברירה לנסוע למלכה בחדרה...
תודה
ehudzeelim
19-02-23, 20:03
אין סימון פאזה ומינוס בעיגולים המוטבעים בפלסטיק ליד החיבורים?
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
אלו קצוות חוטי הסלילים, ההארקה מחוברת לגוף המנוע, בד"כ יש תבריג נקבה שמיועד לבורג שמחזיק סופית טבעת.
תתחיל ממדידת התנגדות הסלילים, צריכה להיות התנגדות זהה בין כל שילוב של 3 הקצוות ובשום מצב לא צריכה להיות רציפות בין סליל וגוף המנוע. בבדיקת אוהם-מטר רגילה תוכל לעלות על מנוע גמור, אם נמצאה תקלה אל תתאמץ יותר.אם נראה שהמנוע תקין, כדאי לבצע את בדיקת ההרציפות לגוף עם מגר, שבודק פריצה בבידוד הסלילים בצורה "עמוקה" יותר, שאוהם-מטר רגיל לא יגלה.
אם כל זה יצא תקין, בד"כ מחברים קצה סליל אחד לפאזה של ההזנה החד פאזית, קצה סליל נוסף השני לניוטרל של ההזנה החד פאזית , ואת הסליל הנוסף השלישי מחברים לצד אחד של קבל כשצידו השני של הקבל מחובר לפאזה בהזנה החד פאזית .וזה יוצר מאין פאסה וחצי.
עד כאן התאוריה, הכי טוב ללכת למלכה בחדרה, הוא כבר יתאים לך כל מה שצריך.
אבל.... מה המתקן כולו מעבר למנוע?
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.