PDA

צפייה בגרסה מלאה : סוזוקי ג'ימני - הלך מנוע. עצותיכם לגבי שיפוץ/החלפה



8ball
21-02-23, 00:14
אחרי נסיעה ארוכה, ירידה מחיפה למחלף עירון, המנוע התחיל לגמגם בסרק ברמזור.

בדיקה בטורק לא מראה חום מנוע חריג, כן מיספייר בצילינדר 3.

עוצר בצד בצורה בטוחה, מרים מכסה, הכל נראה בסדר, אבל האף מריח נוזל קירור.

ממשיך בנסיעה עוד 7 קילומטר אל היעד. מגיע, נותן למנוע לנשום, עדיין אין סימנים של כלום, אבל מיכל עודפים מלא עד הסוף וחם מאוד.

פותח פקק רדיאטור בזהירות מקסימלית, פורק כמות של אדים ואז חום מנוע מטפס בטורק במכה אחת ל107. ממלא את הרדיאטור ממיכל העודפים חזרה, נותן לרכב להתקרר.

אחרי פירוק פלאגים מתגלה הזוועה.




צילינדר 3 מלא נוזל קירור. בקיצור המנוע החזיר נשמתו לבורא.
מה הנזק, לא יודע, יכול להיות ראש, או אטם או מעבר מים שנפרץ או השד יודע מה.

המנוע לא צעיר, 167000++ כמעט 168.


איך ממשיכים מכאן...

מנוע - מה סד''ג עלויות.
כל המנועים המגדלים, כן לא ולמה, בהתחשב בדרישה שהרכב יישאר חוקי לחלוטין עובר טסט בלי קומבינות

תודה למייעצים

k9.amit
22-02-23, 00:11
הייתי בסיטואציה שלך לפני שנתיים בערך.
מורי הציע לי אז מנוע מפירוק מקומי ב5000₪, יבוא ב6000₪ או מוגדל 1500 של סוויפט ב7000₪.
הלכתי על המוגדל.
תוספת הכח הורגשה היטב, בעיקר בעליות הורגש שיש לו קצת יותר כח לסחוב, זה ממש לא הפך אותו לסופה, אבל זה משהו.
בסופו של דבר במעמד המכירה (שהגיע לא הרבה אחרי החלפת המנוע) התחרטתי על ההחלטה. המנוע המוגדל הרתיע הרבה מאוד קונים, למרות שהיה רשום ברישיון ונראה בדיוק כמו מנוע של ג'ימני רגיל.
אז זה גם שיקול...

Sent from my SM-G980F using Tapatalk

sportage
23-02-23, 22:53
אתה יוצא בזול.

רק עיצה אחת - תתן למוסך לקחת אחריות כוללת על המנוע ועל ההרכבה.

אל תתפתה לחסוך ולהביא לבד מנוע בכמה מאות (או אלפי) שקל פחות.

סגור מחיר סופי-סופי כולל הכל על מלא-מלא כולל תושבות, צנרת, אטמים, נוזלים, מזגן ושאר ירקות.

יש ספורט לאומי, כשהמנוע בחוץ, מתגלות מלא אפשריות ואתה שבוי.

לי אישית היה מצב שהוחלף מנוע, והמנוע החלופי התפרק בהתנעה הראשונה. המוסך נשך שפתיים בעצב ובצע החלפה חוזרת.

-->