8ball
21-02-23, 00:14
אחרי נסיעה ארוכה, ירידה מחיפה למחלף עירון, המנוע התחיל לגמגם בסרק ברמזור.
בדיקה בטורק לא מראה חום מנוע חריג, כן מיספייר בצילינדר 3.
עוצר בצד בצורה בטוחה, מרים מכסה, הכל נראה בסדר, אבל האף מריח נוזל קירור.
ממשיך בנסיעה עוד 7 קילומטר אל היעד. מגיע, נותן למנוע לנשום, עדיין אין סימנים של כלום, אבל מיכל עודפים מלא עד הסוף וחם מאוד.
פותח פקק רדיאטור בזהירות מקסימלית, פורק כמות של אדים ואז חום מנוע מטפס בטורק במכה אחת ל107. ממלא את הרדיאטור ממיכל העודפים חזרה, נותן לרכב להתקרר.
אחרי פירוק פלאגים מתגלה הזוועה.
צילינדר 3 מלא נוזל קירור. בקיצור המנוע החזיר נשמתו לבורא.
מה הנזק, לא יודע, יכול להיות ראש, או אטם או מעבר מים שנפרץ או השד יודע מה.
המנוע לא צעיר, 167000++ כמעט 168.
איך ממשיכים מכאן...
מנוע - מה סד''ג עלויות.
כל המנועים המגדלים, כן לא ולמה, בהתחשב בדרישה שהרכב יישאר חוקי לחלוטין עובר טסט בלי קומבינות
תודה למייעצים
בדיקה בטורק לא מראה חום מנוע חריג, כן מיספייר בצילינדר 3.
עוצר בצד בצורה בטוחה, מרים מכסה, הכל נראה בסדר, אבל האף מריח נוזל קירור.
ממשיך בנסיעה עוד 7 קילומטר אל היעד. מגיע, נותן למנוע לנשום, עדיין אין סימנים של כלום, אבל מיכל עודפים מלא עד הסוף וחם מאוד.
פותח פקק רדיאטור בזהירות מקסימלית, פורק כמות של אדים ואז חום מנוע מטפס בטורק במכה אחת ל107. ממלא את הרדיאטור ממיכל העודפים חזרה, נותן לרכב להתקרר.
אחרי פירוק פלאגים מתגלה הזוועה.
צילינדר 3 מלא נוזל קירור. בקיצור המנוע החזיר נשמתו לבורא.
מה הנזק, לא יודע, יכול להיות ראש, או אטם או מעבר מים שנפרץ או השד יודע מה.
המנוע לא צעיר, 167000++ כמעט 168.
איך ממשיכים מכאן...
מנוע - מה סד''ג עלויות.
כל המנועים המגדלים, כן לא ולמה, בהתחשב בדרישה שהרכב יישאר חוקי לחלוטין עובר טסט בלי קומבינות
תודה למייעצים