PDA

צפייה בגרסה מלאה : משדרגים את הQ - ג'יפ למשפחה בתקציב של 200K



Chili Pepper
21-02-23, 13:05
אהלן ותודה מראש על העזרה,
אנחנו מחפשים להתחדש. חלו שינויים בחיים וגם התקציב גדל.
התחלנו לפני כעשור עם ג'ימני, בהמשך קנינו פרייבט ליומיום ופאג'רו Q שנת 2000 כרכב שני.
הג'יפ הבא יחליף את הפאג'רו הנוכחי, ויהיה ככל הנראה רכב ראשון ואולי גם רכב יחיד (ייתכן שנשאיר את הפרייבט הנוכחית).
אנחנו גרים ועובדים בתל אביב (יש חניה) והרכב לא ייסע הרבה.


תקציב: 200,000 ש"ח בערך. גמיש. יכול להתמודד עם הוצאות מפתיעות.
גודל: שני מבוגרים ושני ילדים. רוב הטיולים יהיו ארוכים עם כמות ציוד גדולה ולכן צריך תא מטען גדול וגגון.
נסועה שנתית ותחזוקה: מניח שבסביבות ה10,000 בשנה, אולי פחות. כל התחזוקה תהיה במוסך.
אופי השימוש והטיולים: חשוב לי לשמור על יכולות השטח של הג'ימני והפאג'רו, אם כי יכול להכיל ירידה מינורית בביצועים. רוב הטיולים שלנו הם מסעות של יומיים-שלושה במדבר. לפעמים נכנסים לבד לשטח לטיולים קצרים הרבה יותר. הטיולים אינם טיולי עבירות אבל אני רוצה את הגמישות לעלות/לרדת מעלה מסוים בלי לחשוש יותר מדי. חובה נעילה אחורית. הרכב ינעל צמיגי שטח או 50/50.
מה שכן, אשתי תנהג ברכב לעיתים תכופות ובהוצאה כלכלית גבוהה כזו אנחנו גם מעוניינים להשתדרג משמעותית מבחינת ביצועי הכביש.
העדפות ותנאי סף:
גיר אוטומטי חובה
מנוע בנזין/דיזל - לא משנה
יש כוונה להנות ולנצל את התקציב ולנסוע על רכב חדש יחסית. רכב בן 23 שנים התיש אותי.


דגמים ששקלתי בינתיים:
כרגע פאג'רו 2016-2018 נראה לי כדגם מוביל. אני קצת מתבאס על העדר מערכות הבטיחות ותחושה מיושנת בקבינה, אבל נשמע לי שהוא עונה לצרכיי. אני מבין שביצועי השטח שלו לא נופלים בצורה משמעותית מהQ שלי. האם אני צודק?
חשבתי כמובן גם על לנדקרוזר - נשמע לי שהמותג לא מצדיק את הירידה הנדרשת בשנתון.
דיסקו 4/5 - לנדרובר נראה לי כמו הרפתקה שהיא לא בשבילי, ואני גם חושש שהרכב לא תואם את אופי הטיולים שלנו (ארוכים, מקום להרבה ציוד, בלי לחשוש שדברים חשמליים יתקלקלו). בעיקר חשוב לי שבתמורה להוצאה כלכלית גבוהה לא אבלה הרבה במוסך (לא אבלה בכלל אפילו...) ואני חושש שלנדרובר הוא סיכון במובחן הזה.
יש לי איזו התנגדות פנימית ולא ברורה לJEEP, אבל לא באמת שקלתי.


מה דעתכם?
תודה!
גל

Galaye
21-02-23, 14:59
מחזק אותך למה שאתה מתאר - פאגירו 2016 מתאים בהחלט.(לא הייתי משווה לQ כי יש לQ סרן חי אחורי כמו לנדקרוזר, אבל יעשה מה שתבקש)
והכי חדש לתקציב שיש לך (אחלה תקציב בראייתי)

בהצלחה

sgill
21-02-23, 15:03
פאג'רו הוא באמת בחירה ראויה.
גם לדעתי לא שווה לרדת בשנתון בשביל לנדקרוזר, מה גם שזה השנתונים הגניבים (גם בתל-אביב)
אם אתה לא חייב שורת מושבים שלישית, הייתי שוקל גם WK2 (גראנד צ'ירוקי). מאוד מפנק בכביש. יש יכולות שטח לא רעות אחרי הגבהה והורדת ה"ליפ" הקדמי. בנסועה של 10K בשנה זאת אופציה טובה.

ש01
21-02-23, 22:50
אני דווקא מכל מה שכתבת הייתי מתעלם מהדעה הקדומה ובודק WK2 - אבל לרדו.

גילוי נאות - אני עם WK2 2019 אחרי 2012. מאוד מרוצה (בנזין + גז)
בשטח, עושה כל מה שהלנדקרוזר והפג'רו עושים בלי נקיפות מצפון.
בכביש - ליגה משלו בנוחות, מרווח פנימי וביצועים.

גילוי נאות מס' 2 - אני שוקל למכור, וזה בתקציב שלך וכבר מוגבה וממוגן (מחייב דיון בנושא עם הגברת שאמנם הדיילי שלה זו האלפא, אבל מאוהבת באוטו).
למה מוכר?
הילדים גדלו, כבר לא מצטרפים לטיולים (לפעמים רק אחד מהם, בן 14) ואני שוקל לעבור לג'ימני + דו גלגלי כדיילי.

תחפש כאן יש כמה שרשורים עם המון מידע על WK2, תסנן את הדעות הקדומות ותגלה שמדובר בהצעה מצויינת.
בלוחות השונים יש לא מעט WK2.

ishc
21-02-23, 23:01
למה לא רנגלר?

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk

assafy
21-02-23, 23:07
למה לא רנגלר?

Sent from my M2102J20SG using Tapatalkבדיוק מה שחשבתי גם. נראה לי שבתקציב הנ"ל אפשר למצוא רנגלר ספורט jl בן 4.


Sent from my Pixel 6 using Tapatalk

Galaye
22-02-23, 07:57
באמת ..איזה רנגלר שהוא לא מגיל 8 ומעלה עולה 200 ? ומעל 150k בקמ ?

מעניין ,רנגלר קצר 2016 עולה 200 בערך ....ופה הוא בא מפאגירו ולא אמר לרגע שרוצה להרים את רמת האווירות וכו שרנגלר מככב שם בלבד

Asaf-a
22-02-23, 08:12
ביקש גם תא מטען גדול וגגון…


Sent from my iPhone using Tapatalk

אבי ביטר
22-02-23, 08:34
פאג׳רו BK הבחירה ההגיונית.

רנגלר, אלמנט הכיף בשטח, אופי, ושוק אפטר מרקט מסוכן.

לא תמיד צריך לבחור הגיוני.

10k בשנה ותקציב של 200 בהחלט מכניס רנגלר למשוואה.

בכל מקרה, המון סבלנות, חפש כלי שמור והגיוני.

בהצלחה.

KOOKE
22-02-23, 08:48
אני נמנעתי מלהציע רנגלר לפות"ש מפני שהם מעוניינים שהרכב ישמש את בת הזוג גם כרכב יום יומי ורנגלר ב- 200,000 ש"ח מדובר על דגמי ה- JK בני כשמונה שנים.
הרמגלר רכב כיפי ורב יכולת בשטח ולשם הוא מיועד - בכביש כרכב יום יומי הוא לא משהו בלשון המעטה- אם בת הזוג תתחבר לנהיגה ברמגלר כרכב יום יומי סבבה אבל להערכתי זה לא יקרה.

לכן ההמלצה על גרנד צ'רוקי היא מצויינת - בתקציב המדובר ניתן להשיג שנתון מתקדם יותר ואיכות חיים בכביש ובתא הנוסעים פי כמה וכמה מהרנגלר.

- - - Updated - - -

א

איל מ
22-02-23, 09:06
השאלה אם תא מטען של wk יכול להכיל ציוד של משפחה לטיול בן 3 ימים. לא מכיר.
מכיר את של הלנדקרוזר והדיסקברי (מניח ששל הפאג'רו דומה, אבל לא יודע).

grand
22-02-23, 09:22
בשביל 3 ימים יש צ'ימיגג.

Sent from my SM-A528B using Tapatalk

ש01
22-02-23, 10:30
השאלה אם תא מטען של wk יכול להכיל ציוד של משפחה לטיול בן 3 ימים. לא מכיר.
מכיר את של הלנדקרוזר והדיסקברי (מניח ששל הפאג'רו דומה, אבל לא יודע).

מאוד משתנה ממשפחה למשפחה (כמה ציוד לוקחים).
תא המטען של WK2 לרדו מעט גדול יותר משל הדגמים היקרים/מפוארים יותר.
נפח תא המטען של WK2 782 ליטר.
נפח תא המטען של פאג'רו (2016) 663 ליטר (חשבתי שיותר...)
דיסקברי 4 1260 ליטר (נראה לי מישהו התבלבל... אבל זה כך באתרים שונים)
לנד קרוזר (2014) 620 ליטר
*** הנתונים מאתר אוטו

ואני הייתי בטוח שלWK2 הכי קטן...
ד.א. אם בWK2 תולים את הגלגל ספיר מאחור - מתווסף עוד הרבה נפח, אבל זווית נטישה עלולה להפגע

Chili Pepper
22-02-23, 11:03
לגבי הרנגלר - אני נוטה להסכים עם הקולות שאומרים שהרנגלר אמנם יתן הרבה ערך בשטח, אבל שומר פחות טוב על האיזון בין שטח לכביש, ובגלל שאשתי תשתמש בו הרבה והרכב יהיה רכב משפחתי ראשון, אצטרך לראות מה היא חושבת על זה.
הניסיון שלי על רנגלרים הוא בעיקר מהצבא והמילואים ואני פחות מתחבר. אמנם בשטח הם יוצאי דופן אבל לעומת היפניות אני מרגיש רחוק יותר מהשטח (חלונות ושמשות קטנים), והכלים מרגישים לי ספרטניים מדי לרכב ראשון.
העלו פה שהתקציב מאפשר רנגלר בן 8 בערך - דווקא מהבחינה הזו זה לא מאוד שונה מהפאג'רו לצערי - נכנס בתקציב פאג'רו בן 6-7

גראנד צ'ירוקי - לא מכיר בכלל לצערי. אשמח למעט פירוט על רמות האבזור השונות, ועל השינויים הנדרשים בשביל התאמה לשטח. ממבט קצר נראה לי שמבחינת כביש זו באמת התמורה הטובה ביותר למחיר, אבל אני תוהה לגבי השטח - הרכב נראה לי נמוך, עם פגושי פלסטיק נמוכים ובולטים, צמיגים בחתך כביש. בכל אופן אקרא עוד.

לגבי נפח תאי המטען - הנתונים באמת נשמעים מוזרים. יכול להיות שהם לא כוללים את שורת המושבים השלישית בנפח של הפאג'רו והלנד קרוזר?

נקודה שלא התייחסתי אליה - יש לנו ילדה בת שנה וילד בן 5. כלומר, שני כיסאות ילדים. צריך נפח פנימי שמאפשר לנוסע ליד הנהג לשבת בנוחות ולא להידחק קדימה בכלל הכיסא ילדים שמאחוריו.

sgill
22-02-23, 11:17
יש הרבה WK2 בלוחות למכירה.
אני מציע שתקפוץ לראות אחד באזור מגוריך, תראה שאתה מתחבר, תמדוד, תשאל ותעשה סיבוב.
אח"כ, אם זה עובר אותך, תקח את אשתך לראות.
בתקציב שלך ולצרכים שתיארת לדעתי רנגלר הוא ספרטני מידי ולא מספיק נוח בכביש.
אופציה נוספת שיכולה להתאים אם אתה קצת משנמך את דרישות השטח הוא רקסטון בן 3-4. הוא יתן לך הכי הרבה שנתון למחיר, נוח בכביש, קצת יותר חסכוני מפאג'רו ו WK2 אבל נופל מהם במעט בשטח.

ש01
22-02-23, 12:17
לגבי הגראנד שירוקי
(אני עם גראנד מס' 2 שלי)
חשוב לדעת שבארה"ב הרכב נמכר כ"לגו" ולכן הקשר בין רמת הגימור למה שיש באוטו מקרי בהחלט.
רמת הבסיס ביבוא הרשמי היא הלרדו. ישנם רכבים שהגיעו כ"טרייל ריטד" (מדבקה על הכנף הקדמית), הם כוללים מספר תוספות שעושות אותם יותר "מוכנים לשטח". היחידה שבאמת חשובה הינה הווי משיכה הקדמיים. יש גם ערכת מיגונים אבל רק המגן טרנספר שווה משהו.
שאר רמות הגימור לימיטד ומעלה כוללות תקלה מובנית שמבחינתי היתה "דיל בריקר" - ראדאר המותקן על הטמבון הקדמי.

הרכב בתצורת המקור אכן נמוך מהטויוטה וכנראה גם מהפאג'רו. יש ערכות הגבהה מאושרות שירימו את האוטו ב"2 רשמיים.
ברמות הגימור הגבוהות יש עם בולמי זעזועים מכריות אוויר, ניתן להגביה אף מעבר ל "2 אבל עלול להיות בעייתי בעת תקלה.
צמיגים - יש עם ג'אנט 18 חתך 60, 20 (חתך בעייתי מאוד) ו-17 (רק ביבוא אישי וקשה למצא צמיגי 50%).
מיגון - חובה (כמו בכל רכב) למגן - מלא (!) כולל למיכלי הדלק. מיגון גחון החל מהטמבון הקדמי מאוד חשוב למניעת פגיעה ברדיאטור.
על הטמבון הקדמי מותקנות 2 חצאיות. הסרה שלהן לוקחת 5 דק' (יחד).

רכב מיבוא רשמי יהיה תמיד עם הילוך כוח (ועוד כמה גמדים לחול, בוץ, שלג, סלעים ובקרת ירידה במדרון). ביבוע אישי או מקביל - לבדוק היטב.

וו גרירה - תוודא שלא פוגע מידי בזווית הגישה. הוו הכי טוב בהקשר זה - של אספיר.

כביש - אוטו חזק ומפנק, מאוד מרווח. אין בעיה ל-2 כסאות ילדים. מאחורי באוטו יושב "ילד" באורך כמעט 1.90, ועדין בנוחות בלי לקפל רגלים ובלי ברך בגרון.
3 הצאצאים שלי (14, 20, 24) יושבים יחד בנוחות מאחור.

שטח:
לרכב (פרט לטריילהוק/אוברלנד) אין נעילות ופרט לסדנה אחת שפתחה משהו בארץ, אין גם מוצר אפטרמרקט. אבל באמת שלא צריך. בקרת המשיכה מצויינת, נכנסת מהר וביעילות לעבודה.
כמו כל רכב עם מתלים נפרדים, במדרגות וכד' גלגלים נוטים להתרומם לגבהים שמהצד נראים מצחיקים. גם כלב משתין עדין יציב ולא מתגלגל.
נכון, מראש הוא נמוך יותר ומרגיש כך, אך עם מיגון תחתון אתה יכול להיות שקט. מה גם שברוב המסלולים לא תגיע למצב של חיכוך עם הקרקע/סלעים.
הבנזין אוהב (מאוד) את הקשר עם בארות הנפט במפרץ. למי שנוסע מעט - לא נורא. אם תתקין מע' גז אתה חוסך 50% מעלויות הדלק. חשוב ללכת למתקין איכותי ולבצע שירות עפ"י ההנחיות. הרכב מקבל גז באהבה.
מנוע בנזין עם כמעט 300 סוסים באורווה - כוח לא חסר אפעם.
הדיזל נהנה ממומנט אדיר. יחד עם זאת, שמעתי על בעיות בדיזל (אם כי צריך לסייג - לי לא היה דיזל מעולם).
יש שהחליפו את מערכות המולטימדיה למערכות אנדרואיד. זה בסדר, אבל, לא כל השליטות והמידע שיש במחשב ונשלט מהמולטימדיה יופיעו. תזהר ממערכות עם מסך ענק היורד למטה ושולט גם במערכת האוורור.

אמינות:
הידעת שעל פי סקר של משרד התחבורה, הרכב היקר ביותר לתחזוקה (מוסכים, חלקי חילוף ותקלות) הוא הלנדקרוזר?
לרכב שם שלא מצדיק את עצמו. סה"כ רכב מאוד אמין שלא אוהב לבקר במוסכים.
סמל"ת אוהבים להרוויח הרבה על חלקי חילוף אבל יש שוק מאוד מפותח של תחליפים בארה"ב ובקלות ניתן לייבא הכל.
חשוב לטפל במוסכים שמכירים ויודעים "לדבר" עם הרכב.
אני חושב שעברתי על רוב השאלות.
תרצה עוד מידע - בשמחה, בפרטי או בטלפון

אורי ק.
22-02-23, 12:39
אהלן

בשרשור הזה, בתגובה 18, כתבתי לא מזמן מעט מהרשמים שלי אחרי שנה+ עם WK2.
מוזמן להעיף מבט.

https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/126333-%D7%92%D7%B3%D7%99%D7%A4-%D7%9C%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%97%D7%94-%D7%A9%D7%90%D7%95%D7%94%D7%91%D7%AA-%D7%9C%D7%98%D7%99%D7%99%D7%9C


בהמשך למה שכתבו קודמי-
אם מבחינת יכולות שטח פאג'רו BK 16-18 יספיק לך, אני מניח בבטחון מלא שגם WK2 יספק אותך לחלוטין.
שים לב שבתקציב שלך אתה יכול לגרד גם שנתונים 2020, או דגם טריילהוק (המאובזר יותר לשטח- כריות אוויר להגבהה {סימן שאלה לגבי אמינות בדגמים הישנים, כנראה שעד גיל 6-8 המערכת די אמינה} ובנוסף למערכת הטראקשן היעילה שמגיעה בכל הדגמים, גם דיפ' אחורי מוגבל החלקה).

למה אני חושב ש WK2 ייתן לך אותו מענה בשטח?
שני הרכבים עם מתלים נפרדים ולמעשה ללא מהלך מתלה משמעותי, זוויות מרכב בעייתיות ופלסטיקים מיותרים. בפאג'רו, יש נעילה אחורית מקורית, שמבטלת את הטראקשן בסרן הקדמי כשהיא מופעלת, אז יוצא מצב שלמעשה רק גלגל אחד מושך אותך קדימה בהצלבה (זה שבמגע עם הקרקע בסרן האחורי). בWK2, הטראקשן מאוד יעיל, ועובד בסרן הקדמי ובאחורי במקביל.
תהיה *חייב* להגביה את הרכב, יש סטים של אולדמן או אייבאך שמגביהים ב 2", ולמגן אותו מלא. שלי מוגבה עם אולדמן ואני עדיין מרגיש שהוא לפעמים נמוך מדי. צמיגים- 265/60/18, להבנתי אותה מידה של הפאג'רו.
תא מטען- לטיולי OVERNIGHT תהיה חייב גגון או צ'ימיגג, אבל לצרכים היומיומיים הרכב בכלל לא צפוף, גם לא עם כסאות ילדים מאחורה.
בכביש- לטעמי אין ממש מתחרים לגראנד צירוקי, בכח ובנוחות ובשקט (בנזין..).
הייתי מציע לך בשמחה לבוא להתרשם מהרכב, אבל שלי 2013, שונה באבזור הפנימי ובגיר מהשנתונים שנכנסים לך בתקציב. אם בכל זאת רלוונטי לך, צור קשר בשמחה.

אורי

ishc
22-02-23, 12:41
עוד אוטו שיכול להוות אופציה הוא היילקס חדש ככל האפשר אם אתם לא מרגישים נחותים שאתם נוסעים בטנדר.

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk

Galaye
22-02-23, 12:54
מעניין

מה WK2 כיומיומי מומלץ יותר מפאגירו ? ממה שהבנתי :
הגיפ WK2 אוכל 1.7 וכיומיומי זה שקל לקמ ...
הפאגירו 2016 הרי עדיף בגלל:
1.הדיזל והוא אמור לאכול 1.10 בערך
2.ומלאי החלקים והמוסכים עדיף על WK2 לא?

מסכרן מאוד שאתם מציעים את זה לפות"ש שלפי התיאור שלו זה או לנדקרוזר או פאגירו ..בתקציב כזה כל השאר לא ממש תחרות

אורי ק.
22-02-23, 13:01
מעניין

מה WK2 כיומיומי מומלץ יותר מפאגירו ? ממה שהבנתי :
הגיפ WK2 אוכל 1.7 וכיומיומי זה שקל לקמ ...
הפאגירו 2016 הרי עדיף בגלל:
1.הדיזל והוא אמור לאכול 1.10 בערך
2.ומלאי החלקים והמוסכים עדיף על WK2 לא?

מסכרן מאוד שאתם מציעים את זה לפות"ש שלפי התיאור שלו זה או לנדקרוזר או פאגירו ..בתקציב כזה כל השאר לא ממש תחרות


1. כמה עולה ליטר סולר וכמה עולה ליטר בנזין...?
2. לא יודע לענות על זה בהשוואה לפאג'רו.

פות"ש גם חשש מתחושת המיושנות בפאג'רו, כאן ללא ספק הגראנד צ'ירוקי יענה לו על הצרכים, 1. כי אובייקטיבית ניתן להשיג רכב חדש יותר בתקציב הנתון, ו2. כי הגראנד צ'ירוקי מפנק הרבה יותר באזור ובנוחות.

sgill
22-02-23, 13:15
אחרי 11 שנה עם פאג'רו, וכבר 6 שנים אחרונות עם JEEP, לדעתי עלויות האחזקה של הפאג'רו יותר גבוהות. דיזל יותר יקר לתחזוקה מבנזין. וזאת למרות שהג'יפ עושה יותר שטח מהפאג'רו.
נראה לי שהחלפים לג'יפ בקניה בארץ בהשוואה לפאג'רו יותר זולים (בלי חלקים סינים כמובן). אם מביאים חלקים מאמזון/EBAY, החלקים של ג'יפ הרבה יותר זולים.
מאחר ואתה קונה רכב ב 200 אלף, יש משמעות בעלויות גם לירידת הערך. אני יודע שרנגלר ולנדקרוזר שומרים טוב על הערך. לא בדקתי WK לעומת פאג'רו.

ש01
22-02-23, 13:41
בהמשך לשני קודמי:
בנזין מוסב לגז שווה ערך בעלויות ל-1:14 (הגז עולה חצי מבנזין).
ירידת ערך - נכון הלנדקרוזר והרנגלר סוג של אניגמה (רנגלר כי הוא רנגלר והברונקו עדין לא שבר אותו והלנדקרוזר כי.... נו כולנו יודעים אגדה אורבנית על אמינות מופלגת ללא כל כיסוי אמיתי).
נכון לעכשיו, WK2 2019 שעלה כחדש +/- 230-250 נמכר ב190-200. סה"כ ירידת ערך סבירה.

אני עומד מאחורי מה שכתבתי ונכתב גם ע"י אורי ק. - בסוף בסוף הרכב עונה בדיוק על הרצונות/צרכים של פות"ש.

אני עם 2019.
מוזמן לבוא ולהתרשם אם אתה באזור (בנימינה).

בהמשך לשרשור שלי ממקודם,
"מחלה של הרכב" לפחות מהנסיון שלי - משולשים עליונים קדמיים.
החלפתי בקודם ועכשיו עומד להחליף בנוכחי. הפעם למחוזקים עם פיות גירוז.

erezgur
22-02-23, 13:50
אוכל 1.7
תוכל להסביר את הסלנג הפנימי והמקורי הזה לכולם?

אתה מתכוון לצריכת הדלק?
מתכוון שעל כל ליטר הוא עושה 1.7 ק"מ?

קשה לי להאמין.
גם 17 ליטר ל-100 ק"מ לא מסתדר לי.

אולי התכוונת 1:7 (7 ק"מ לליטר אחד?)

Galaye
22-02-23, 14:36
סליחה על הסלנג הפנימי מעולם הגיפ ליברטי ...

כן הכוונה 1 ל7 ...שקל לקמ

סליחה שוב אם זה פגע במישהו הסלנג העילג

והמחלות שאתם מתארים מאוד מאוד דומים לגיפ ליברטי ..יופי של מידע ,גם משולשים ולחזק הכל ומיגון

ש01
22-02-23, 14:54
לגבי צריחת הדלת
נסיעות ארוכות בצב סביר תגיע בקלות ל 1ליטר ל7 ואפילו 7.5 ק"מ.
נסיעות עירוניות, רמזורים וכד' - תרד ל-1 ליטר ל5.5 ק"מ ואולי אם אתה לא לוחץ ברמזורים תצליח לרדת ל1:6.

הממוצע אצלי 1:6.5 עד 6.7
שילוב נסיעות כמעט ללא רמזורים ופקקים (160-200 ק"מ 3 פעמים בשבוע) וסופש עם המון נסיעות קצרות המושב ובעיירה הסמוכה.
כמעט כל סופ"ש סיבוב קצר בשטח (3-4 שעות)

חישוב העלות (גז) - 1 ליטר ל-7 ק"מ = 3.6 ש"ח (בתחנה יקרה) = 1.94 ש"ח לק"מ.

sgill
22-02-23, 17:01
ומה עם המקום שהגז יקח בתא האחורי?
לדעתי עם נסועה של 10K קמ. בשנה לא צריך גז.
זה לוקח מקום, מסבך את המערכת וגם אם ה WK2 מסתדר עם גז, ברור שלמנוע עדיף בלי מאשר עם. אה.. וגם המשקל.

הדסופה
22-02-23, 18:07
למה לדחוף גז לאוטו כזה ולהרוג אותו הן מכאנית והן תא מטען , וודאי לא בנסועה כזו

אין מתחרה לגראנד על הכביש , והיה לי המי …. יאמי
ואין מתחרה לחרא בשטח . כל הגראנדים , לא משנה איזה ספרות ואותיות מגיעים אחרי ה W, סובלים ממכסה מנוע באורך הגלות ותנוחת ישיבה נמוכה . כפועל יוצא אתה לא רואה כלום מהשטח/ מכשול שאתה אוטוטו נוהג עליו. פשוט סיוט . סיבה מספר 1 שאפילו שהוא היה המי הוא כבר לא כאן .

אם הבחירה שלך מוטה 90% כביש , הוא לגיטימי

הד


Sent from my iPhone using Tapatalk

Galaye
22-02-23, 19:12
לא יודע למה אתם חושבים שגז יתפוס מקום
בגראנד צארוקי ,הרכב הזה וגז הוא אידיאלי כבר שנים
שמים במקום גלגל ספייר ,ואת הגלגל שמים על הגגון או משקיעים במתקן על וו גרירה .

אין יותר מידי אופציות לרכב יומיומי בשילוב שטח היום:
פאגירו עד 2018
לנדקרוזר - יקר בתקציב ויורדים בשנים
רקסטון

וזהו
השאר בתקציב הזה יותר ישנים או לא מתאימים למשפחה של 4 …(יש לי תקציב זהה ואפילו רנגלר יותר צעיר מ8 לא מוצא)

לדעתי ההמלצה להמשיך לפאגירו bk הכי חדש שהוא יכול היא הכי נכונה במיוחד שבא מפאגירו.


Sent from my iPhone using Tapatalk

סולי
22-02-23, 19:43
כמה זה נורא לרדת בשנים?

כי אם לא כל כך.. .אז טויוטה 200 יענה הכי טוב לצרכים שהוגדרו.

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

איל מ
22-02-23, 20:17
כמה זה נורא לרדת בשנים?

כי אם לא כל כך.. .אז טויוטה 200 יענה הכי טוב לצרכים שהוגדרו.

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

חוץ מהקטע של לחנות בתל אביב....

Chili Pepper
23-02-23, 08:57
צחי - טנדר לא רלבנטי...
טויוטה 200 - מבחינת חניה אין בעיה, אבל אני לא רוצה לקנות רכב בן 15, וגם לא בן 10.

אני רואה פה את ההמלצות על WK2 ומופתע. לא לקחתי אותו בחשבון ואחקור קצת יותר. אנסה לקבוע עם מישהו מהפורום איזו נסיעת מבחן והתרשמות, תודה על ההזמנות!
כרגע אני חושב שאתחיל לבדוק פאגרו וWK ואראה איך זה מתקדם..

sgill
23-02-23, 13:20
בקשר ל WK2, הייתי יורד שנה/שנתיים בשביל דגם ה - TRAILHAWK או OVERLAND אם הוא שמור.

ש01
23-02-23, 18:03
בקשר ל WK2, הייתי יורד שנה/שנתיים בשביל דגם ה - TRAILHAWK או OVERLAND אם הוא שמור.

לאוברלנד/טריילהוק יש נעילות וכאן נגמר היתרון שלהם בשטח
אבל הWK2 באמת לא צריך את הנעילה.

במקום זה מגיע עם הראדאר שממוקם במקום ^&%$#.

asafk
23-02-23, 18:16
צחי - טנדר לא רלבנטי...
..

למה לא בעצם?

אסף.

Chili Pepper
23-02-23, 18:50
למה לא בעצם?

אסף.

באיזון העדין הנדרש ביני לבין אשתי, טנדר שובר שוויון. היא לא מעוניינת בזה ואני מעדיף את ההתעקשויות שלי במקומות אחרים :)

ishc
23-02-23, 21:36
למה לא בעצם?

אסף.אסף,לא כולם אינסטלטורים כמונו [emoji12].
זה בסדר, גם אישתי סירבה לנהוג על ההאנטר.

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk

asafk
24-02-23, 09:16
זה רק כי היא לא מספיק פמיניסטית

https://beekman.co.za/why-more-women-should-drive-bakkies/


אסף.

נמרוד
24-02-23, 12:15
זה רק כי היא לא מספיק פמיניסטית

https://beekman.co.za/why-more-women-should-drive-bakkies/


אסף.+1
אני מסליל את הבנות שלי לנהיגה בטנדר.

נדב42
24-02-23, 14:11
זה רק כי היא לא מספיק פמיניסטית

https://beekman.co.za/why-more-women-should-drive-bakkies/


אסף.היא נהגה שנים בסמוראי, אי אפשר לבוא אליה בטענות ...

ehudzeelim
24-02-23, 17:57
היא נהגה שנים בסמוראי, אי אפשר לבוא אליה בטענות ...מי שנכווה ברותחין נזהר בצוננים

Sent from my SM-J710F using Tapatalk

ishc
24-02-23, 18:51
היא עוד תנהג בואן, ונעבור הלאה [emoji12]

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk

-->