התחברות

צפייה בגרסה מלאה : גומיות לדלתות של הדיפנדר



landY
16-04-06, 15:05
קצת נמאס לי לנסוע בדיפנדר סגור עם זרימות אויר של אחד פתוח.
אני מחפש מקום שאפשר לקנות בו את הגומיות של הדלתות בדיפנדר.

המלצות?

מיקי
16-04-06, 19:02
היי,

מברור של חבר לג'קי יש.
הגומיות הן אינסופיות, המחיר מתקרב לזה.
לדעתי שווה לנסות להתאים פרופיל פתוח.

מיקי

ymalka
16-04-06, 22:58
לך "לגומי ת"א"

באזור התעשיה בחולון

יש להם את כל הסוגים והפרופילים.

shachar
17-04-06, 08:32
יניב

תעגכן אם מצאת משהו מתאים

elad000
17-04-06, 21:58
אצל ג'קי אפשר למצוא גומיות מוכנות בהתאם לצורת הדלתות של הדיפנדר.
אם אני זוכר נכון, ב-100 ש"ח פחות ניתן לקנות גומיות ללא חיבורים בחנות הגומי ביצחק שדה.
אני קניתי ביצחק שדה, אבל מכיוון ולא חיברתי את הגומיות אחת לשניה בפינות הדלת (נראה לי שצריך חומר כלשהו בשביל זה) חודרים יותר מים פנימה.
בדיעבד נראה לי הרבה יותר פשוט לקנות את המוכנות מג'קי.

shachar
17-04-06, 22:59
כמה זה לפני המאה שקל פחות ?

elad000
18-04-06, 10:15
אני לא זוכר את המחיר במדוייק, עלה לי בערך 300 ש"ח לקנות את הגומי (ונשאר לי איזה מטר ספייר), ובאוטו מיני עלה משהו כמו 350-400.
אני לא בדקתי, אבל יכול להיות שהלחמת הגומיות היא פשוטה, ואז נפתרת הבעיה שיש אצלי בחיבור בין הגומיות בזוויות בדלת. אם תמצא את הפתרון, ספר מה הוא..

מיקי
18-04-06, 19:18
אני לא בדקתי, אבל יכול להיות שהלחמת הגומיות היא פשוטה, ואז נפתרת הבעיה שיש אצלי בחיבור בין הגומיות בזוויות בדלת.

על מנת שקצוות הגומי ישארו מחוברים, עליהם לעבור תהליך גיפור. במקרה הזה ניתן לבצע רק גיפור קר, מאחר והפרופיל עצמו מגופר.
ממליץ להשתמש בדבק sc-4000 של חברת tip top כולל הפריימר כמובן. ברם אולם שטח ההדבקה הוא קטן, השימוש לרוב הוא חד פעמי, והדבק יקר הוא. ולכן או שמתארגנים כמה בעלי רכבים יחד, או פשוט ניגשים לבעל מקצוע (לא משווק או ספק) שיש לו קופסא פתוחה ליד ומשליקים קצת.

מיקי

elad000
18-04-06, 23:02
לפי המידע שמיקי נתן, נראה לי שהפתרון הנכון הוא גם הפשוט יותר. עדיף להשקיע כמה שקלים יותר ולקבל פתרון מושלם.

Gilad
11-06-06, 16:35
הדיפנדר מגיע בלי איטום לדלתות במקור?


גלעד

elad000
14-06-06, 18:25
הדיפנדר מגיע בלי איטום לדלתות במקור?


גלעד


אחרי כמה שנים האיטום של הדלתות כבר מפסיק להיות יעיל.



וגם האיטום של התריס מקדימה.



וגם האיטום בין חלקי המרכב המחוברים בברגים אחד לשני.



....אפשר להמשיך לעוד הרבה חלקים ברכב. אני כבר כמה שנים חושב על לפרק את המרכב, ולחדש את האיטום בין החלקים. בטוח שלא כדאי להשתמש בספוג (דמוי פלציב) שהבריטים משוכנעים שיכול לעצור כניסת מים לרכב. דרך אגב- אם מישהו כבר פירק, החליף איטומים והרכיב מחדש, נראה לי שכולנו נשמח להמלצות והערות בנושא (כאמור- לא לעניין איטום הדלתות, אלא לאיטום המרכב).

Gilad
14-06-06, 19:19
מאחר ועוד לא עברתי חורף עם האוטו (למען האמת עברתי איתו בערך שלושה שבועות), מה מומלץ/צריך לאטום במרכב מעבר לחורים שונים בפח ובקיר האש עם המנוע?

גלעד

landY
16-06-06, 05:09
מאחר ועוד לא עברתי חורף עם האוטו (למען האמת עברתי איתו בערך שלושה שבועות), מה מומלץ/צריך לאטום במרכב מעבר לחורים שונים בפח ובקיר האש עם המנוע?

גלעד

כלום.
חבל על המאמץ והתסכול. גם ככה הוא ינזל בחורף.

landrover
16-06-06, 10:02
בחורף יש מים בתוך הדיפנדר - כפי שנאמר קבל את זה כעובדה מוגמרת :)

בנתיים כל מיני דברים שניסיתי לא ממש עזרו.

אמיר.

-->