צפייה בגרסה מלאה : (הועבר) נוזל מיכל קירור מתרוקן
שלום רב,
טיוטה קורולה 2011 274000קמ
לפני כחודשיים וחצי גיליתי כי מיכל הקירור אינו מלא נשאר כחצי לערך,
פניתי למוסך המתמחה ברדיאטורים והומלץ לי להחליף את מיכל הקירור (המיכל הוחלף).
לפני כשבוע לערך גיליתי באופן אקראי כי התקלה חזרה ומיכל הקירור נמצא בשליש.
אתמול מילאתי את המיכל בבוקר לפול ואחר הצהריים גיליתי כי המיכל בחצי.
במוסך נאמר לי שככל הנראה מדובר בנזק למנוע...
נ.ב יש תופעה נוספת שהרכב בזמן הנעה מגמגם.
אשמח לתובנות/המלצות
תודה מראש
בן.
יש כל כך הרבה מקומות דרכם ניתן לאבד מים, שהקביעה שהאיבוד הוא דרך המנוע, בהיעדר מידע נוסף על בדיקות שביצע המוסך.
משזה נאמר,
קורולות מהשנים 2008 בוודאות, ואולי גם בשנתונים מאוחרים יותר, החולקים את אותו מנוע, סבלו מנזילת מים מהמשאבה, זאת האחרונה היתה מוחלפת במסגרת קמפיין "שקט" אצל מי שטיפל במוסכי היבואן.
יתכן ואבדן המים הוא שגרם לנזק במנוע, ויתכן שהפוך(פריצת אטם).
בקיצור,
תצטרך לספק יותר מידע לגבי מה שביצעו במוסך.
ברוך הבא לפורום,
העברתי את ההודעה שלך לפורום המתאים (אתה לא מדבר על היילקס או לנדקרוזר של טויוטה אלא על רכב פרטי :) )
כאשר אתה כותב "מיכל הקירור" אתה מתכוון למיכל העודפים?
האם הוא מלא עד השליש / עד החצי כאשר הרכב חם (לאחר נסיעה של חצי שעה לפחות) או כאשר הוא קר (לאחר שעמד שעתיים לפחות)?
תוכל לתאר אילו בדיקות ביצעו במוסך?
האם יש חשד לסדק במנוע / בראש?
ברוך הבא לפורום,
העברתי את ההודעה שלך לפורום המתאים (אתה לא מדבר על היילקס או לנדקרוזר של טויוטה אלא על רכב פרטי :) )
כאשר אתה כותב "מיכל הקירור" אתה מתכוון למיכל העודפים?
האם הוא מלא עד השליש / עד החצי כאשר הרכב חם (לאחר נסיעה של חצי שעה לפחות) או כאשר הוא קר (לאחר שעמד שעתיים לפחות)?
תוכל לתאר אילו בדיקות ביצעו במוסך?
האם יש חשד לסדק במנוע / בראש?
כן מדובר במיכל עודפים
המיכל בשליש עד חצי כאשר הרכב קר
המוסך ביצע בדיקת לחץ למיכל העודפים
בנוסף העלה את הרכב לליפט לבדוק אם קיימת נזילה פעילה.
לא מצא שום נזילה...
נ.ב
אין סימן מוזר בשמן
לא יוצא עשן לבן
רכב לא מתחמם
הרכב מקרטע חצי דקה בזמן הנעה
עדיין לא הבנתי למה אתה חושב שמיכל העודפים צריך להיות מלא, מה גורם לך לחשוב שיש בעיה?
כאשר המנוע חם לאחר נסיעה של לפחות חצי שעה - האם המיכל ריק, מלא, שליש, חצי?
כאשר הרכב קר אני מבין שהוא מלא רק בחציו / שליש
שלום חברים,
החלטתי לעשות בדיקה של CO2, במכון לבדיקת רכב
לאחר בדיקה של CO2 במערכת הקירור (מיכל העודפים) אכן הצבע השתנה מכחול לצהוב כהה
ממה שהבנתי ככל הנראה מדובר בסדק באטם ראש מנוע
טיוטה קורולה שנת 2011 274000קמ
אשמח להמלצות מה כדאי לעשות מכאן...
תודה מראש.
או להוריד ראש או להחליף מנוע (שכבר נסע לא מעט..)
או לדחוף איזה חומר שידחה את הקץ עוד קצת.
כמה שווה הרכב וכמה אתה מתכנן להישאר איתו..?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.