צפייה בגרסה מלאה : מה הקשר בין 4X4 ל-LOW (טרופר TOD)?
השאלה שלי היא האם שילוב 4X4 הוא שלב ותנאי הכרחי לשילוב LOW, או שאלה שני מנגנונים שונים ולא תלויים?
האם ניתן לשלב LOW ולקבל 4X4 קבוע ישר ממצב 2X4, או שחייבים קודם לשלב את הכפתור החשמלי ורק אז לרדת ל-LOW?
הרכב עם TOD.
תודה!
טרופר TOD: אתה עוצר, מעביר את הגיר לניוטרל, משלב 4x4 low וזהו, אתה משולב ללא קשר לכפתור בדשבורד. הכפתור בדשבורד הוא 4x4 auto, כלומר- מומנט יעבור לסרן הקדמי לפי צורך ואז תראה את הריבועים הירוקים נדלקים לפי רמת/דרגת השילוב בתיבת ההעברה. אבל low לא קשור לזה.
טרופר הוא רכב הנעה אחורי עם יכולת תגבור נוסף של הנעה קדמית.
ע"מ שתהיה הנעה 4X4 צריכים לקרות 2 דברים :
א. שילוב הטרנספר והעברת כוח לפרונטאקס
ב. נעילת המשלב (בוואקום) בציריה השמאלית בפרונטאקס.
ב TOD
הפעלת הכפתור AUTO :
א. מפעילה את השילוב בטרנספר עפ"י דרישה
באמצעות האלקטרומגנט.
ב. נועלת את המשלב בציריה
ניתן לבצע הפעלה וניתוק תוך כדי נסיעה עד 100 קמ"ש.
כאשר מעבירים הידית ל LOW מתבצע אותו דבר כמו ב AUTO (אין צורך להפעיל AUTO )
רק שהאלקטרומגנט נעול למצב מומנט 50% קדימה ואחורה + נעילה מכנית.
אגב,
מה שיפה במערכת, ברירת המחדל שהמשלב בציריה תמיד מחובר.
בעצם עם הנעת הרכב הוואקום מופעל והציריה משתחררת.
כלומר,
למקרה של תקלה בוואקום, הפרונטאקס במצב הכנה לקבלת כוח
מהטרנספר.
רענן
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.