צפייה בגרסה מלאה : דטרויט מול לוקרייט
ההבדל במחיר הוא חצי לטובת הלוקרייט.
הסרן הוא GM14 קטן עם יחס 4.1 שזה לא סטנדרטי, לדעתי יש שם c clip.
יתרונות וחסרונות מבחינת אמינות, עמידות וקלות התקנה עצמית.
דבר נוסף, משום מה זכור לי שסרנים עם c clip לא אוהבת נעילות בכלל ונעילות אוט' בפרט. יש אמת בפרסום?
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
ברור שדטרויט יותר "טוב" אבל לוקרייט + התקנה עצמית מספיק טוב. זה מה שאני הייתי עושה במקומך.
ההבדל במחיר הוא חצי לטובת הלוקרייט.
הסרן הוא GM14 קטן עם יחס 4.1 שזה לא סטנדרטי, לדעתי יש שם c clip.
יתרונות וחסרונות מבחינת אמינות, עמידות וקלות התקנה עצמית.
דבר נוסף, משום מה זכור לי שסרנים עם c clip לא אוהבת נעילות בכלל ונעילות אוט' בפרט. יש אמת בפרסום?
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
אין לי לוקרייט- אבל יש לי סרן עם C קליפ- קרייזלר 8.25. עברתי נעילה אחת -LOKKA (אוזי) שהיא העתק של לוקרייט-שירתה אותי 5 שנים ללא דופי. אחרי 5 שנים אני היתי צריך לשפץ אותה ואני לא שיפצתי אלא החלפתי ב NO SLIP שמיוצרת למיטב ידיעתי על ידי אותה חברה שמייצרת את לוקרייט. אני מרוצה. ההתקנה בשני המקרים היתה פשוטה מאוד.
למיטב ידיעתי החיסרון של הדטרויט-אם ניתן לקרוא לזה בכלל חיסרון-זה הגודל והמשקל. שמייקרים את המוצר, וזאת בניגוד לנעילות שלי שפשוט הוזמנו באמאזון. וכמובן ההתקנה - אבל אני לא חושב שעלות התקנה צריכה להיות שיקול.
ממליץ לבדוק ספארטן להשוואת מחירים. מבחינת עלויות בד''כ קצת זולה יותר מלוקרייט, עד כה מאוד מרוצה ממנה (מותקנת בסרן הקדמי אצלי)
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
אני מזכיר רק שזה אוטו של 3 טון ריק עם מנוע v8 שמעביר לא מעט מומנט.
אני מודה שבראש שלי לעבור לסרן סוואנה שזה 14 בולט גדול (לדעתי ללא סי קליפ) וגם סרן רענן וחדש יותר עם פחות חופשים. אבל זה דורש סרן, התאמות, יחסי העברה ונעילה וזה כבר באמת חתיכת פרוייקט.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
אז אני אציע לך לשים יד על זוג סרנים ורק אז לחשוב על נעילות ועניינים.
חייב לומר מניסיון שההחלפה במקרים האלה קלה יותר (אוקיי בחירה במילה שמתארת משקל קטן לסרנים ששוקלים רבע טון כל אחד היא אולי מטעה) ממה שנדמה.
אסף.
רגע רגע... למה זוג?
קדימה יש כבר דנה 44, למה להחליף?
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
כי מה חלוקת המשקל של הואן העמוס?
אסף.
לא יודע, יש לי עוד דברים להכניס.
בטסט האחרון הוא נשקל ועמד על 3 טון שזה די המשקל העצמי שלי ועוד טיפה. כנראה שלטיול הכל כולל הכל כבר נעמוד על 3.5.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
אני טוען שלהחליף לסרן אחורי שמתאים לעומס ולהישאר עם סרן קדמי במידה אחת קטן על הרכב - חבל.
מה עוד שזוג סרנים אם יבואו מאותו תורם - יהיו כבר באותו יחס העברה ואותו מעגל חלוקה.
אסף.
המעגל חלוקה נשאר זהה, היחס העברה אצלי נמוך מהמקור וכך גם צריך להישאר. סרן קדמי של סוואנה יהיה על גבול הבלתי אפשרי להשיג והסביבה להחלפה היא לא בגלל משקל.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.