צפייה בגרסה מלאה : היילקס עם למעלה משני מילין ק"מ - ריספקט
אתמול בחדשות ערוץ 12 במהדורה המרכזית שודרה כתבה על טנדר היילקס יחסית צעיר בגילו שעבר נסועה מטורפת של למעלה משני מיליון ק"מ עם המנוע המקורי ומרבית החלקים בו עדיין מקוריים ולא הוחלפו.
וואלה למרות שלא סובל את המותג טויוטה וסבור שכתרי האמינות שמכתירים אותו השכם וערב...זו הוכחה ניצחת לשכמותי שוואלה אמינות אכן יש לטויוטה..
הרכב שייך למושבניק שנוסע המווון כולל טיולי שטח ולא מתכוון להחליף את הרכב.
א. לינק, משהו?
ב. זה חדשות? אז כנראה שהכל בסדר.
ג. ולמה שיחליף?
ד. 2 מליון? איתי.. תנו לו עוד טנדר חדש. מגיע לו.
אסף.
שודר אתמול במהדורה המרכזית מקווה שזה הלינק הנכון:
https://www.mako.co.il/mako-vod-channel2-news/main-newscast-0f416e2d06045810/13448e34c8296810/VOD-ceaf790e859e681027.htm
ויגו 2006, 2.5 בלי אינטרקולר... ידני כמובן....
אסף.
ehudzeelim
17-03-23, 09:15
אחלה אוטו.
יכול היה להיות מעניין לראות מה כן הוחלף/שופץ ומה לא.
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
שודר אתמול במהדורה המרכזית מקווה שזה הלינק הנכון:
https://www.mako.co.il/mako-vod-channel2-news/main-newscast-0f416e2d06045810/13448e34c8296810/VOD-ceaf790e859e681027.htm
מתחיל בדקה 58:30
ממש בהתחלה, כשהוא פותח מכסה מנוע, רואים שהריפוד מעל לרדיאטור אכול, מה שלדעתי יכול להצביע על פקק רדיאטור שעף/צינור. אבל זה מצולם מזוית בעיתית, אז מאוד יכול להיות שאני טועה.
מתחיל בדקה 58:30
ממש בהתחלה, כשהוא פותח מכסה מנוע, רואים שהריפוד מעל לרדיאטור אכול, מה שלדעתי יכול להצביע על פקק רדיאטור שעף/צינור. אבל זה מצולם מזוית בעיתית, אז מאוד יכול להיות שאני טועה.
אצלי בהיילקס גם התבלתה היריעה הזו, פשוט הזדקנה.
בלי קשר לכלום.
מספיק שאחד התפסים הפלסטיים שמחזירים למכסה מנוע השתחרר והיריעה ירדה ונוגעת במעסה רדיאטור+ויברציות של נסיעה.
2 מליון זה המון.
ת״ל שהאיש אומר שבוצע איפוס במשרד הרישוי כדי לתעד קמ אמיתי.
שלמה,
יש כמה אייטמים ישראליים על היילקסים, קורולות והמיניוואן שלהם עם מעל מליון קמ, וכמה מעל 1.2מליון קמ.
המספר ״מליון״ כבר לא נדיר.
ראיתי רכב עם מעט מעל 900k במד-מרחק, שנסע כמה שנים עם ספידומטר מנותק.. הפסיקו למדוד.
ועוד כמה עם מעל 800k.
רכבי עבודה שנוסעים כל היום.
ehudzeelim
17-03-23, 22:01
אני ראיתי לפני כמה שנים טרנספורטר דיזל מודל 92' יד ראשונה שעשתה 1.8 מיליון ק"מ, במצב טוב (נהגתי על הרכב, הפז"מ לא הורגש במיוחד). אמנם היא היתה אחרי 2 החלפות מנועים, ששרדו כל אחד בסביבות 700-800 אקמ. חוץ מזה הרכב היה מקורי, ושימש להסעות כלומר רכב עבודה יומיומי.
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
יונימוג אדום
18-03-23, 05:12
אני עם משאית גרר - איווקו שנת - 1992 עם 1.260000 ק"מ .
יד שניה , מנוע הוחלף לפני רבע מיליון .
הרכב הוא רכב עבודה יומיומי עבורי ונוסע כמעט תמיד עמוס ( 9800 כולל ) .
ב12 השנים שהוא אצלי הוחלפו - רדיאטור , שיפטר של הגיר ושופצה משאבת הזרקה ראשית ( עקב נזילת סולר ) .
הצבע מקורי , המנוע סוחב היטב .
במקביל יש לי עוד משאית איווקו 2009 עם 350000 ק"מ - דור ההמשך לזאת , שתי המשאיות מטופלות באותו המוסך - לא קשה לנחש איזו משאית עולה ( הרבה ) יותר באחזקה .
הרכבים שיוצרו בעבר היו עשויים מפלדה אמיתית ואילו כיום - מברזל מתכלה מעצמו .
אילן
אני עם משאית גרר - איווקו שנת - 1992 עם 1.260000 ק"מ .
יד שניה , מנוע הוחלף לפני רבע מיליון .
ה
מה ששונה באזכורים הקודמים זה שלא הוחלף מנוע וגיר.
עם החלפת מנוע וגיר אפשר למשוך רכבים הרבה מאד שנים, אבל זה סוג של החייאה מחדש כל פעם.
הקלות בה תוכן שיווקי נכנס לחדשות בלי שאף אחד יציין שמדובר בתוכן שיווקי- כמובן כולל את כל מה שנדרש כדי לאתר את בעליהם של רכבים כאלה וגם לתמוך בהם כדי שיחצו את המיליון קילומטר ("וליהנות ממגוון הטבות יחודיות" כפי שמסבירה היבואנית)- היא מטרידה.
https://www.toyota.co.il/owners/parts-and-accessories/accessories/one-million-club
ehudzeelim
18-03-23, 09:18
בתגובה לדורון,
זה נכון, רק שלא ברור מהכתבה מה שופץ או הוחלף, נאמר באופן כללי- הכל מקורי. אם באמת זה מנוע מקורי שעשה 2 מיליון קמ ללא שיפוץ, זה נדיר ומרשים מאד.
בכל מקרה, זהו הטנדר הטוב ביותר, בפער. רכב לכל החיים.
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
ehudzeelim
18-03-23, 09:38
הקלות בה תוכן שיווקי נכנס לחדשות בלי שאף אחד יציין שמדובר בתוכן שיווקי- כמובן כולל את כל מה שנדרש כדי לאתר את בעליהם של רכבים כאלה וגם לתמוך בהם כדי שיחצו את המיליון קילומטר ("וליהנות ממגוון הטבות יחודיות" כפי שמסבירה היבואנית)- היא מטרידה.
https://www.toyota.co.il/owners/parts-and-accessories/accessories/one-million-clubאכן צודק, אבל בסוף אם לא מריצים להם את הספידומטר למיליון הכל בסדר.
היילקס עם 900k, אני מכיר. יד ראשונה. הוא חבר שלי ואף אחד מטויוטה לא תומך בו..
קורולות הכרתי שתיים עם מעל 700k, אחת הלכה בתאונה והשניה נמכרה במצב טוב.
אז ברור שטויוטה הם לא מאמא תרזה, אבל הרכבים האלה טובים.
יש עוד רכבים שנמצאים בפסגות האלה ופחות ידועים, ניסאן אלמרה 1.8 שיודעת לספור עד 700k, מרצדסים, וולוו משנים עברו שגם עוברים את המיליון.
טויוטה באמת מינפו את ההצלחה לשיווק.
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
הקלות בה תוכן שיווקי נכנס לחדשות בלי שאף אחד יציין שמדובר בתוכן שיווקי- כמובן כולל את כל מה שנדרש כדי לאתר את בעליהם של רכבים כאלה וגם לתמוך בהם כדי שיחצו את המיליון קילומטר ("וליהנות ממגוון הטבות יחודיות" כפי שמסבירה היבואנית)- היא מטרידה.
https://www.toyota.co.il/owners/parts-and-accessories/accessories/one-million-clubטיפ לצפייה ביקורתית - קחו בחשבון שכל אייטם בפרק ה'מגזין' של החדשות, הוא תולדה של עבודה של יחצ"ן. זהו. ככה פשוט.
אסף.
טיפ לצפייה ביקורתית - קחו בחשבון שכל אייטם בפרק ה'מגזין' של החדשות, הוא תולדה של עבודה של יחצ"ן. זהו. ככה פשוט.
אסף.
ידוע היטב, אם יש מישהו שמכיר היטב את עבודת היחצנים, זה אני. אבל יש גבול דק מאוד בין תוכן שיווקי ליחצנות.
ידוע היטב, אם יש מישהו שמכיר היטב את עבודת היחצנים, זה אני. אבל יש גבול דק מאוד בין תוכן שיווקי ליחצנות.
כן יח״צ, לא יח״צ, זה עדיין נשאר 2 מליון קמ.
ehudzeelim
23-03-23, 20:58
אחלה אוטו.
יכול היה להיות מעניין לראות מה כן הוחלף/שופץ ומה לא.
Sent from my SM-J710F using Tapatalkאז כן, הוא החליף מנוע ב-1.3 מיליון ק"מ, זה לא om617 אבל הישג יפה מאד לרכב יפני [emoji16]
ולגבי הכתבות האלה.. הרבה הנדסה מעט אמינות.
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.