צפייה בגרסה מלאה : בולמי סקייג'קר? מי מכיר?
שוקל להחליף את סט הבולמים בפוראנר.
כיום איירון מן עתיקים שכבר עשו מזמן את שלהם.
אולדמן יוצא סביב ה 7500 כולל החלפת מוטות פיתול (עוד מתלבט....), פרונט, רישוי וכו'
הסט מונוטיוב היקר של סקייג'קר מגיע ל 400 דולר בערך לסט, סט ''רגיל'' בערך חצי מזה, 200 דולר.
מעבר לזה שהם נותנים חסות לאולטימט אדוונצ'ר ושיש כמה יוטיוברים כמו דייב שאפל שעובד איתם אני לא באמת מכיר....
מישהו התנסה?
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
דייב שאפל? הקומיקאי?
מה הקשר בינו לבין רכבי שטח?
דייב שאפל? הקומיקאי?
מה הקשר בינו לבין רכבי שטח?המכונה dirthead dave, היה השותף של פרד וויליאמס ב dirt every day עליה השלוך במוטורטרנד
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
אל תצפה לגדולות. זה כמו שלרוביקון אקספרס, רנצ'ו, ראפ קאנטרי, כל החברות האמריקאיות שמתעסקות במתלים יש להם סטים של בולמים שהם בסוף בולמי מדבקה וכנראה גם טווין טיוב. זה יעבוד יותר טוב מכל סט גמור ובסך הכל יעשה את העבודה.. אבל ההבדל ביניהם לבין בולם סיני עלום שם.. קטן.
ובכל זאת? מישהו בפורום ניסה?
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
יש לי זוג קדמי על zj כבר 3 שנים ,לנסיעת שבילים רגועה עושים את העבודה.
תלוי מה אתה מחפש לנסיעת באחה ממש לא,היו לי גם זוג אחורי שלא עמדו במשקל והוחלפו בבילשטיין
הרכב אצלי על קיט 4.5 והבולמים האחוריים אחרי שנה לא עמדו יותר במשקל .
תודה
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
אלו בולמים שנחשבים יותר לזחילה ופחות לריצה.
אסף.
היי. מניסיון עם שניים אחוריים- אלה המקבילים של מונרו מבחינת התאמה לצרכים- כלומר הם עושים את העבודה כשצריך משהו זול. אבל אל תצפה ליותר מזה. אלה בולמים לאמריקאים שרוצים קיט הגבהה במחיר זול.
תזמין בילשטיין 5100 מאמאזון, לא יקרים ונותנים עבודה
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
נעשה סקר שוק מה מתאים. מכיוון שמדובר ברכב טיולים בלבד, לא כל כך משנה לי ההתנהגות היום יומית שלהם, וכמו שנכתב, כל עוד הם עובדים זה כבר שיפור משמעותי מהמצב הנוכחי.
מראה לי שהגיע זמן לפתוח שרשור ב RR
אעדכן
גיא
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
נעשה סקר שוק מה מתאים. מכיוון שמדובר ברכב טיולים בלבד, לא כל כך משנה לי ההתנהגות היום יומית שלהם, וכמו שנכתב, כל עוד הם עובדים זה כבר שיפור משמעותי מהמצב הנוכחי.
מראה לי שהגיע זמן לפתוח שרשור ב RR
אעדכן
גיא
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
אני בגישה הפוכה.
בנסיעת שטח מודגש הבדל איכות.
מספיק קטע של כמה קמ על דרך עפר משובשת לא יותר מידי, ובולם בסיסי שבכביש יהיה עוד סביר, אז בשטח ירתח ויפסיק לעבוד, עד כדי קריסה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.