צפייה בגרסה מלאה : אאוטבק 2011 2.5L ציפצוף מעצבן כשמפעילים מגבים כשיורד גשם/ מפעילים מתזים
שלום חברים,
בעיה מעצבנת במיוחד, מאז שרכשתי את הרכב היתה בעיה של ציפצוף מעצבן כשמפעילים מגבים כשיורד גשם/ מפעילים מתזים.
דגש על הפעלת המגבים בזמן מצב רטוב.
יש דוגמה בסרטון של הפעלת המגבים עם שימוש במתז של הרכב אבל זה קורה גם במצב שיורד גשם ומפעילים את המתזים.
מי שמוצא פתרון לתעלומה יזכה להכנס להיכל התהילה של סובארו העולמית.
קישור לסרטון הדגמה.
https://youtu.be/8Pfc0iD89WA
בדקת מה זה במורס? [emoji1787][emoji1787][emoji1787]
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
המגבים חדשים או ישנים?
זה לרוב נובע מגומי שהתחיל להיות קשה. מגבים חדשים ואיכותיים לא יצפצפו.
יחד עם זה אותה תופעה קורת אחרי שהחלון מפסיק להיות חלק. יש לכך מגוון סיבות. אפשר באצבע רגישה מספיק לחוש אם החלון קצת מחוספס.
אם זה המצב - יש חומרים שמחליקים את החלון כמו
Rainx
בדכ ככה גם מפסיק הרעש.
אסף.
ממה שאני שמעתי, זה צפצוף אלקטרוני של משהו, ולא חריקת מגבים.
אבל אולי לא הקשבתי כראוי.
ובדרך כלל, צפצוף "צרוד" או לא רציף מעיד על מגע רופף.
אם זה היה רכב צרפתי, הייתי אומר שמישהו חסך על מינוס או פלוס, וחיבר שני מעגלים על אותו קו.
כאן הייתי חושד על התקנה מקומית שהתלבשה על הקו הלא נכון.
וכמו תמיד,
בודק גם שהמצבר לא עייף, שמגעיו מהודקים.
ודבר אחרון,
יש מוביל איי, או מערכת התראהאחרת שהמצלמה שלה יושבת על השמשה?
בדקת מה זה במורס? [emoji1787][emoji1787][emoji1787]
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
צודק - קוד מורס = טסט עוד חודש - כנס לבדיקה וטיפול. :-)
- - - Updated - - -
ממה שאני שמעתי, זה צפצוף אלקטרוני של משהו, ולא חריקת מגבים.
אבל אולי לא הקשבתי כראוי.
ובדרך כלל, צפצוף "צרוד" או לא רציף מעיד על מגע רופף.
אם זה היה רכב צרפתי, הייתי אומר שמישהו חסך על מינוס או פלוס, וחיבר שני מעגלים על אותו קו.
כאן הייתי חושד על התקנה מקומית שהתלבשה על הקו הלא נכון.
וכמו תמיד,
בודק גם שהמצבר לא עייף, שמגעיו מהודקים.
הציפצופים הם אלקטרונים ולא חריקות מהמגבים/ חלון.
אין מערכת מוביליי או אייסייט.
המצבר חדש ומהודק היטב.
עוד רעיונות ? כי לי נגמרו :-(
ממה שאני שמעתי, זה צפצוף אלקטרוני של משהו, ולא חריקת מגבים.
אבל אולי לא הקשבתי כראוי.
ובדרך כלל, צפצוף "צרוד" או לא רציף מעיד על מגע רופף.
אם זה היה רכב צרפתי, הייתי אומר שמישהו חסך על מינוס או פלוס, וחיבר שני מעגלים על אותו קו.
כאן הייתי חושד על התקנה מקומית שהתלבשה על הקו הלא נכון.
וכמו תמיד,
בודק גם שהמצבר לא עייף, שמגעיו מהודקים.אני הייתי בודק את הכיוון של אייל, אולי המגבים מעמיסים על קו חשמל כלשהוא ו"משהו" אחר מבצע ריסטרט לעצמו בנפילת המתח, חפש בחושך אולי תמצא איזה לד שמהבהב באותו תזמון של הצפצוף, וגם דחוף את הראש מתחת להגה ובתוך תא הכפפות אולי תמצא שם את מקור הרעש.
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
אני הייתי בודק את הכיוון של אייל, אולי המגבים מעמיסים על קו חשמל כלשהוא ו"משהו" אחר מבצע ריסטרט לעצמו בנפילת המתח, חפש בחושך אולי תמצא איזה לד שמהבהב באותו תזמון של הצפצוף, וגם דחוף את הראש מתחת להגה ובתוך תא הכפפות אולי תמצא שם את מקור הרעש.
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
תודה על הרעיון - אבדוק ואעדכן.
מוזר,
יש לי בדיוק את אותה אאוטבק מאז שנרכשה חדשה לפני 12 שנים וכמעט 300,000 ק"מ ומעולם לא שמעתי צפצוף כזה או דומה לו, גם כשהמגבים היו יבשים ... :confused:
כנראה שיש עוד למה לחכות ... :)
מסכים עם מה שנאמר כאן לגבי אופי הצפצוף - נשמע אלקטרוני ולא מכאני.
אייל
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.