התחברות

צפייה בגרסה מלאה : סמוראי זולל דלק



nir_y22
17-04-06, 13:39
שלום לכולם, הסמוראי שלי צורך 1 ל - 7.5.
המוסכניק אמר שזה סביר ביותר אבל מכל מה שקראתי פה בפורומים זה ממש לא סביר ואפילו בעייתי משהו!!
מה הבעיה? מה עושים? זה כבר מתקרב לסופה או cj.
מישהו??

שעיה כליף
17-04-06, 20:40
תעשה בדיקת גזים במכון קרבורטורים
מאוד יתכן שתצטרך גם לבצע ניקוי וכיוון.

תעבור גם על מערכת ההצתה והכויל.

אלון_ק
17-04-06, 20:53
באילו תנאי נסיעה?

אם אתה גר בחיפה/ירושליים, יש לך סמוראי ארוך ואתה נוסע בעיקר בתוך העיר זו צריכה טובה למדי... אם יש לך סמוראי קצר פתוח שנוסע בינעירוני על 80 כל החיים שלו זה רע. יש כאן תלות לא קטנה באופי השימוש ובפרט בסגנון הנהיגה שלך.

ההמלצה מעלי תקפה בכל מקרה, הקרבורטור זקוק לטיפולים כמו כל מערכת אחרת מדי פעם.

nir_y22
17-04-06, 22:02
אני גר במושב ורוב נסיעותיי הן בינעירוניות ואני לא עובר ת'שמונים. ויש ימים שאני בכלל לא נוסע ברכב.
יכול להיות שאפילו שהמונע עובד חלק ונקי הקרבורטור עדיין זקוק לכיוון וניקוי? וזוהי בעצם סיבה לצריכה הגבוהה?

anakin
17-04-06, 22:21
יכול מאוד להיות, סתימה חלקית בקרב' לא תתבטא תמיד בקושי בנסיעה או קרטועים.

ממליץ על ניקוי קרב'.

בכל מקרה אצלי שרוב הנסיעות שלי הן קצרות ובמרווחים גדולים גם הצריכה היא די קרובה אלייך, שים לב שכאשר אתה מניע לפחות בדקות הראשונות האוטו צורך יותר דלק עקב סגירת הצ'וק.

nir_y22
22-04-06, 21:31
אמרו לי כמה חברה שזה יכול להיות בעקבות שהמקדם הצתה לא מחובר או לא תקין. יש לי קרבורטור סובארו. זה קשור?
ואם כן אז מה זה בכלל מקדם הצתה ומה תפקידו?
איפה הוא נמצא בכלל ואיך זה מתקשר לצריכה של הרכב?
חייב עזרה, תודה.

anakin
22-04-06, 21:42
קודם כל שים לב שבמידה ואתה נוסע הרבה נסיעות קצרות בעיקר ולא מגיע למהירות שיוט (סביבות 80), הרבה עצירות האטות והחלפות הילוכים זאת צריכה בגדר התקין.

דבר שני-מקדם הצתה- צריכה להיות לך על המפלג מין משאבה קטנה שמחוברת עם צינור לסעפת היניקה, התפקיד שלה לקדם את ההצתה בטורים גבוהים ע"י סיבוב קל של המפלג.

אם אין לך את הצינורית זאת כבר התחלה, דבר שני פתח את המפלג ותן שאיפה חזקה בצינורית אם אתה לא מרגיש התנגדות ושום דבר לא קורה יכול להיות שהדיאפרגמה במשאבה קרועה.

kingdavid
13-05-06, 03:06
שלום אלון
לי יש קרבורטור של סמו לא של סובארו איך ניתן לטפל\לפנק לעומק כך שהוא יהיה הכי תקין והכי ידידותי לכיס ??
בתודה מראש K.D

anakin
13-05-06, 17:53
KD
זה לא חשוב איה קרב' יש לך.
צריך לדאוג לנקות אותו בזמן, להחליף מסנני דלק ולדאוג לניקיון של מסנן אויר בזמן.
החיסכון הכי גדול במידה והקרב' תקין ונקי הוא ע"פ צורת הנסיעה שלך.
נסיעה עירונית עם עצירות והחלפות הילכוים תכופות צורכת יותר דלק.
אצלי בנסיעה עירונית סמי צורך כ 1ל-9 ונסיעה בינעירונית במהירות שיוט צורך כ 1ל-12.

nir_y22
14-05-06, 15:17
עדכון קטן:
עשיתי ניקוי וכיוון קרבורטור, החלפתי פילטר אוויר ועכשיו הסמו עושה 1 ל- 10 עירוני.
הבעיה הייתה שמי שכיוון ת'קרבורטור לפני פשוט עשה הכל הפוך.

-->