צפייה בגרסה מלאה : אפשרויות שדרוג בלמים jk
שלום
האפשרויות משתנות, מוסכים נסגרים, יבואנים משתפרים, יצרנים מפסיקים יצור,
ובכל זאת
מה האפשרויות הקימות היום (אפריל 2023) בשוק וזמינות לרכישה בארץ או ברשת (אבל קיימות באמת),
לשדרוג בלמים בג׳יפ jk?
מכיר את הקיט בינוביץ של קראון לשדרוג צלחות וקליפרים קדמיים. נראה מצויין אבל אני חושש מתוצרת קראון,
מי שדרג לאחרונה בלמים בג׳יפ שלו ויכול לספר?
קדימה? אחורה? משאבה מרכזית? בוסטר?
תודה.
עם איזה צמיג הרנגלר?
Sent from my 2107113SG using Tapatalk
עם איזה צמיג הרנגלר?
Sent from my 2107113SG using Tapatalk
כרגע על 35
פוזל ל37 בעתיד..
אייל,
התקדמת עם השדרוג?
יכול לשתף מה עשית (אם עשית)?
Sent from my iPhone using Tapatalk
אייל,
התקדמת עם השדרוג?
יכול לשתף מה עשית (אם עשית)?
Sent from my iPhone using Tapatalk
הי ניר,
לא. לא התקדמתי.
לא מוצא אלטרנטיבות לערכה של קראון בארץ.
שמעתי דברים על רכיבים של ג׳יפ JL ששמים על JK אבל לא משהו שאני בטוח שקיים ויודע מי מוכר ואיפה קונים ומה כלול בערכה.
אני אשמח לשמוע ממישהו ששדרג מה עשה.
ברור לי שלשים גלגל 37 מחייב שדרוג הבלמים. ולשם אני שואף.
אחרי תקופה ארוכה חזרתי לעדכן כאן.
מצאתי את הדרך שהיתה טובה בעבורי לשדרג את הבלמים בJK שלי.
יכול מאוד להיות שהדרך הזאת לא תהיה טובה לכל אחד.
בוסטר ומשאבת בלם:
רכשתי בוסטר ומשאבת בלם מרכזית שירדו מג׳יפ סופה צבאי J8. הבוסטר עבר בדיקת תקינות מלאה במרכז הבלם בתל אביב. נמצא תקין. משאבת הבלם עברה שיפוץ מלא במרכז הבלם גם כן.
רכשתי קליפרים קדמיים של סופה צבאית J8, עשיתי להם ניקוי יסודי בעצמי ובדיקה שכל הגומיות בריאות והאטמים שלמים.
הבוסטר המשאבה והקליפרים עלו לי 1200 שח. שיפוץ ובדיקת הבוסטר והמשאבה עלו 500 שח.
רכשתי רפידות בלם שמתאימות לקליפרים אצל יוסי צרפתי בראשון לציון. זה בעצם רפידות שמתאימות לדודג׳ ראם כלשהו. הרפידות מגיעות עם מובילים חדשים כך שזה היה צ׳ופר. הרפידות עלו 700 שח פחות או יותר.
אחרי שמצאתי אצלו את הרפידות, מצאתי מקט מקביל לאותם רפידות אצל ינוביץ. אצל ינוביץ זה עולה פחות אבל לא מגיע עם מובילים אני חושב.
רכשתי סט צינורות בלם נירוסטה שזורה מינוביץ אבל הוא נמצא כלא מתאים בהתקנה עצמה, אז הזמנתי סט של טרהפלקס והוא הותקן על הג׳יפ. בערך 200 דולר. (הסט מינוביץ הוחזר וקיבלתי זיכוי מלא. ינוביץ אחלה)
ההתקנה התבצעה אצל ארז ארבע על ארבע בחולון שהוא אחד היחידים שהייתי סומך עליו בביצוע כזאת עבודה. הוא גם הביא צלחות בלם קדמיות מתוצרת שאני לא מכיר אבל שהוא ממליץ. מחורצות ומחוררות בקוטר גדול יותר מהמקורי, ונוזל בלם דוט 4 שהוא מכיר ועובד איתו.
העבודה והצלחות עלו לי עוד כמה אלפי שקלים, מי שמעוניין שיבדוק עם ארז.
ההחלפה היא מאוד קלה כנראה, הכל מתאים בול. גם הניפלים, גם מרחקי הברגים בקליפר.
מספר דגשים:
1. יש להוציא את החיווט שהושחל במשך השנים דרך הבראקט של הבוסטר. בבראקט של הבוסטר יש חור שבג׳יפ ידני יושב בחור הזה המשאבת קלאצ, בגלל שרוב הג׳יפים אוטומטיים, הבעלים והחשמלאים מנצלים את החור הזה כדי להעביר חיווט דרכו מתא המנוע לקבינה.
2. אם אתם רוכשים קליפרים משודרגים דאגו להביא איתם את הברגים המתאימים. הברגים של הקליפרים המקוריים לא מתאימים. המרחק בים הברגים מתאים אבל ההברגה שונה.
3. מומלץ להשתמש בסט צינורות בלם בלי החלק הקשיח בקצה של השלדה. זה מכריח את הצינור ללכת בדרך מסויימת ובפועל מקצר את הצינור. ואת ה״פתיחה״ של הסרן.
לסיכום, אחרי כמה טיולים ונסיעות עם השדרוג הזה אני מרוצה מאוד. הדוושה מרגישה מאוד טוב והרכב עוצר טוב גם בשיפוע בשטח.
אני חושב שאולי בשלב מסויים אני אשדרג גם את הקליפרים האחרויים, אבל לא חובה בכלל. רק אם יסתדר לי.
(העלאת תמונות לא מתאפשרת לי עכשיו. לא יודע למה. אני ארכז את כל התמונות ואעלה.)
הקליפרים של הסופה3 למיטב זכרוני של טנדר דקוטה. אם תכתוב כאן את המק"טים שאיתרת זה יעזור.
אסף.
הי
הנה כל התמונות שערכתי במיוחד לפוסט הזה.
אני מקווה שזה יעזור למישהו בעתיד, ואני יודע שזה יעזור לי כתיעוד לפרויקט.
תודה אייל, עבודה מרשימה.
מוזר שאין קיט שלם שלא מצריך ״אילתורים״.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.