צפייה בגרסה מלאה : מזמן לא חפרתי לכם עם שטויות - רנגלר JL קצר במקום השניים שיש לי כיום?
כיום עם רנגלר ארוך JK 2010 מאד משופר שמשמש רק לטיולים + אינפיניט G37 כאכב יום יומי. מאד אוהב ומרוצה מההרכב הזה ונהנה מאד בכביש ובשטח.
אבל היי הרנגלר ברשותי כבר חמש וחצי שנים (מעין שיא אישי בהחזקת רכב שטח) והחישקוקים מנדנדים.
תקציב להחליף למה שבאמת רוצה ריאלית (להבדיל מרכב חלומות) יעני לרנגלר JL ארוך רוביקון אקסטרים ריקון אין.
יש תקציב של כ- 300,000 ש"ח (כולל מכירת השניים שיש לי + להוסיף ללא התחייבויות/ הלוואות).
אז חלפה מחשבה - לאחד שוב רשויות לרנגלר JL רוביקון שנתון מתקדם ככל האפשר בתקציב שציינתי בערך שיכלול צמיגי 35" והגבהה סבירה -
מבחינת יכולת העבירות של JL קצר כמו שתיארתי הוא יהיה כמעט באותה יכולת של הרנגלר הנוכחי. מבחינת תענוג בכביש הקצר יהיה מהנה פי כמה וכמה מהרנגלר הנוכחי למעט נוחות/ שיכוך נסיעה אבל בהחלט לא יהיה מהנה כמו האינפיניטי G37.
מבחינת דיגום הקצר כרכב מיני מסע זה יהיה בעייתי אם כי ניתן בקלות לשלוף ולבטל המושבים האחוריים ואז יש נפח אחסנה מספק ולינה או באוהל גג שיורכב לטיולים בלבד או באוהל קרקעי + מיטה.
הערות: אף אחד משני הרכבים הנוכחיים לא בעייתי מבחינת תחזוקה וזמן במוסכים למרות גילם הסיבה הממשית לרצון/ מחשבה להחליף היא חשק להתחדש ולרענן החוויות.
למיטב הבנתי בדגמי ה-JL ניתן כיום בצורה חוקית לשנות מידת צמיג ל-35"
יאללה הרמתי לכם שתנחיתו אותי...
למה ללכת סחור-סחור?
It's Bronco time
למה דווקא קצר ולא ארוך? רוביקון קצר יהיה נדיר ביותר והתקציב שלך יאפשר ארוך 2020.
צר לי לאכזב אותך אך חוקי זה רק צמיגי 33" (285/70R17) אלא אם זה אקסטרים ריקון שלא בתקציב שלך.
Sent from my Pixel 6 using Tapatalk
למה דווקא קצר ולא ארוך? רוביקון קצר יהיה נדיר ביותר והתקציב שלך יאפשר ארוך 2020.
צר לי לאכזב אותך אך חוקי זה רק צמיגי 33" (285/70R17) אלא אם זה אקסטרים ריקון שלא בתקציב שלך.
Sent from my Pixel 6 using Tapatalk315 חוקי בjl רוביקון.
Sent from my 2107113SG using Tapatalk
315 חוקי בjl רוביקון.
Sent from my 2107113SG using Tapatalkלפחות לא לפי הקארדאטא של הרוביקון jl שלי אז אם זה קריטי ממליץ לברר ולהוציא פלט לרכב המסוים.
Sent from my Pixel 6 using Tapatalk
מה ההבדל הגדול כבר בין הlj לjl...לשניהם סלילים ב4 פינות ואתה מחפש כיף בעיקר לפי מה שאני מצליח להבין...
תחזיק עוד כמה שנים ותביא רנגלר 2דל' שקל לזווד, תשפר לדעתי העבירות ואת הפאן פקטור.., לטעמי גם בכביש.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
איזה כיף
איך אני אוהב פוסטים כאלו
דרך אגב יש במגרש של סמלת כמו חדש
רוביקון 2 דלתות ב290…לדעתי עם קצת משא ומתן תוציא אותו גם בפחות
Sent from my iPhone using Tapatalk
לפחות לא לפי הקארדאטא של הרוביקון jl שלי אז אם זה קריטי ממליץ לברר ולהוציא פלט לרכב המסוים.
Sent from my Pixel 6 using Tapatalk
יש כבר יותר ויותר שמאושר להם ברשיון 35״. לא xR
יש פתרונות אם זה מה שאתה רוצה.
- - - Updated - - -
מה ההבדל הגדול כבר בין הlj לjl...לשניהם סלילים ב4 פינות ואתה מחפש כיף בעיקר לפי מה שאני מצליח להבין...
תחזיק עוד כמה שנים ותביא רנגלר 2דל' שקל לזווד, תשפר לדעתי העבירות ואת הפאן פקטור.., לטעמי גם בכביש.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
אם התכוונת למה כבר ההבדל בין JK ל JL, תעשה סיבוב בשניהם 5 דק׳ ותבין.
בוא נגיד שה JK הרחיק אותי מרנגלר בערך 10 שנים בגלל הנסיעת כביש וסביבת הנהג.
Kooke
החלפת רכב בעיקר בתחביב שלנו לא תמיד מגיעה מסיבות רציונליות, וזה לדעתי סבבה.
עצם ההתחדשות, וכל התהליך של ההתאמות וההכרה מחדש, אחרי שהתחלת להשתעמם אולי עם הרכב הקיים, היא סיבה מספקת.
אתה בהחלט יכול להשתמש ב JL כרכב יומיומי.
אני רק חושב שהקצר מגביל מידי, וכדאי לך להשאר בתצורה של ארוך.
לגבי ה XR,
אתה די בקלות יכול להפוך רוביקון JL סטנדרטי, לכזה בתצורת XR, עם מתלים אפילו טובים יותר מהמקוריים של ה XR.
אבי ביטר
מסכים שהקצר מגביל בכמה וכמה אופנים. אבל, בהתחשב בכך ש- 90% אם לא למעלה מכך אני נוסע לבד ברכב הפער בעלות בין הקצר לארוך מאד משמעותי עבורי.
בקצר אפשר למצוא מציאות של רכב צפונבוני שבאמת לא ראה שטח והוא כמעט חדש - בארוך הסיכוי לכך נמוך יותר ראה הרוביקון הקצר שנמכר על ידי הטריידאין של סמלת בתגובה קודמת.
חלק מהעניין של השימוש היום יומי ב- JL הוא חוקיות כל השיפורים וקצר מוגבה כחוק (בערך) עם צמיגי 35 שנרשמו כחוק להערכתי לא יהיה רחוק ממה שיש לי כיום מבחינת יכולת עבירות + איכות חיים ברמה אחרת בתא הנוסעים + נסיעה רגועה ללא חשש מכל ניידת גלויה או סמוייה.
אין לי ניסיון רב עם קצרים ויש לי חשש ממשי מיכולת העבירות של קצר מול ארוך - לקצר יתרון ענק על פני הארוך מבחינת זוית הבטן (לכן לא נדרשת בקצר הגבהה מטורפת וצמיגי ענק כדי להיות מיפלץ עבירות) אבל יש לו גם חיסרון גדול ביחס לארוך והוא במדרגות מאד גבוהות ותלולות או מדרגות כפולות בסיס הגלגלים הקצר עומד בעוכרי הרכב והוא לא תמיד יצליח לטפס שם מפני שהסרן הקדמי לא מצליח לעבור את המדרגה הגבוהה מבלי שהסרן האחורי והצמיגים האחוריים ינתקו מגע עם המישור.
שלמה , אתה יודע שהיום השוק התהפך יותר של קונים שוק מאשר של מוכרים.
לדעתי יש לך את הרנגלר הכי טוב שיש.
Jk מנוע 3.8 .
Sent from my 2107113SG using Tapatalk
כן יודע - קודם אמכור ואחרי זה אקנה - רק אם אצליח למכור במחיר שנחשב סביר בעיניי.
יש לי סבלנות, יש שני רכבים למכור ותחילה אמכור את הג'יפ רק במחיר מינימום שקבעתי לעצמי - לא אצליח לא נורא.
בכל מקרה עוד מעט ממילא יהיה חם מדיי מכדי לטייל.
שלמה, למיטב זכרוני מוני החזיק בעבר JK קצר, כרכב יומיומי. שווה לדבר איתו.
אבי, ה JL אכן מציע איכות נסיעת כביש עדיפה על JK, אך הפער הרבה יותר קטן ממה שתארת.
אפשר לחיות יפה מאוד עם JK כיומיומי.
Sent from my iPhone using Tapatalk
שלמה, למיטב זכרוני מוני החזיק בעבר JK קצר, כרכב יומיומי. שווה לדבר איתו.
אבי, ה JL אכן מציע איכות נסיעת כביש עדיפה על JK, אך הפער הרבה יותר קטן ממה שתארת.
אפשר לחיות יפה מאוד עם JK כיומיומי.
Sent from my iPhone using Tapatalk
כתבתי את מה שכתבתי כרגיל על דעתי בלבד, ואני חוזר עליה -
הבדל ענק בנסיעת כביש, ברעש, בנוחות, ובסביבת הנהג, שהייתה די ספרטנית ב JK.
אם הוא נוהג כרגע על 3.8…..בכלל 🤣, שיתכונן לרכב ספורט, במיוחד ב 2.0, ועם צריחה טובה יותר.
מתקדמים.
למה לא:
כי הארוך עביר יותר דווקא במקומות הקצה כמו שתארת+פחות נכנס לשפצ במעברים אלכסונים ועבירות זה מה שאתה אוהב.
כי לארוך יש מקום לפינוקים שאתה אוהב, וזה פחות משבש לו את מרכז הכובד כמו לקצר.
כי אתה אוהב לנסוע גם בכביש, והאינפיניטי תחסר לך.
יש כבר יותר ויותר שמאושר להם ברשיון 35״. לא xR
יש פתרונות אם זה מה שאתה רוצה.
- - - Updated - - -
אם התכוונת למה כבר ההבדל בין JK ל JL, תעשה סיבוב בשניהם 5 דק׳ ותבין.
בוא נגיד שה JK הרחיק אותי מרנגלר בערך 10 שנים בגלל הנסיעת כביש וסביבת הנהג.
LJ
2דל, ארוך, מבוסס על הtj, נדיר..
143211143212
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
דורון, שאפו בתמציתיות קלעת בול בפוני למה לא.
מצד שני למה כן.
יכולת התמרון של הקצר טובה יותר.
זווית בטן - כבר נכתב. וזה קריטי ברנגלר.
ג'יפים אמיתיים הם כמו מכוניות ספורט. שתי דלתות.
אני באמת לא חושב שבסיס הגלגלים של הקצר קצר מדי. אנחנו מדברים על 97" - לשם השוואה סופה היא 100" ובעיני רבים הפרופורציות שלה מושלמות.
זה לא ג'יפ קצר של פעם (סבן או רנגלר של 93" )
אסף.
לא להתבלבל. בסיס גלגלים של סופה הוא 104 אינץ'.
כתבתי את מה שכתבתי כרגיל על דעתי בלבד, ואני חוזר עליה -
הבדל ענק בנסיעת כביש, ברעש, בנוחות, ובסביבת הנהג, שהייתה די ספרטנית ב JK.
אם הוא נוהג כרגע על 3.8…..בכלל [emoji1787], שיתכונן לרכב ספורט, במיוחד ב 2.0, ועם צריחה טובה יותר.
מתקדמים.לנו יש 3.8 עם דשבורד כמו של 3.6 לא זוכר באיזה שנה הוחלף.
אצלנו הרנגלר משמש רכב עיקרי.
לדעתי שלמה תתקין סופרצארג ותמשיך להנות
Sent from my 2107113SG using Tapatalk
לא להתבלבל. בסיס גלגלים של סופה הוא 104 אינץ'.כמובן.
100 זה דיסקברי / ריינג' ואני שולח את עצמי לעמוד בפינה.
אסף.
https://youtu.be/KQd8x8-k6Sk
אני חושב שגם סגנון הטיולים שלהם דומה לשלך, שלמה.
(אם מנקים את זה שמדובר במשפחה של נרקסיסטים עם מצלמות ורחפנים בכל פינה)
אסף.
no money no bronco :(
נראה לי שאם אתה נותן לעצמך קצת זמן, עד סוף השנה תוכל להעמיד בד-לנדס קצר משומש. אל תכחיש, זה מה שאתה באמת חולם עליו בלילות, ובצדק.
באמת בדלנדס קצר
עוד שנה יאבד 90 אלף שקל
היום הוא 390…שהוא בן עוד מעט שנתיים
ובתקציב 300 הלוואי ובדלנדס קצר יעלה ככה
הלוואי
לצערי ברונקו יהיה יקר מרנגלר בשנים הקרובות באופן עקבי ואני לא בטוח שבצדק
Sent from my iPhone using Tapatalk
באמת בדלנדס קצר
עוד שנה יאבד 90 אלף שקל
היום הוא 390…שהוא בן עוד מעט שנתיים
ובתקציב 300 הלוואי ובדלנדס קצר יעלה ככה
הלוואי
לצערי ברונקו יהיה יקר מרנגלר בשנים הקרובות באופן עקבי ואני לא בטוח שבצדק
Sent from my iPhone using Tapatalk
כמו כל דבר בחיים, עיניין של היצע וביקוש.
לגבי הברונקו. לא בטוח שיש עדין תשובה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
geva dover
15-04-23, 08:43
אומנם לא ברונקו או jl אבל אכן מעורר תאבון למי שיש קצת כסף נזילhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20230415/213c68e69664d88f0fff124adc8a2f93.jpg
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.