צפייה בגרסה מלאה : חופש קל במיסבים גלגל קדמי
barak11047
18-04-23, 12:45
נראה לי שהגיע הזמן להחליף נאבות [מייסבים] קדמיים
האם יש נאבות מיוחדות אם הצריות שלי הם כרומולי?
או שמספר השיניים בנאבה הוא קבוע?
תודה
תמיד כדאי להזכיר גם את סוג הרכב (ואולי גם דגם ספציפי, שנה וכו'), במיוחד אם מידע זה עשוי להשפיע על התשובה שתקבל...
זה בהחלט יעזור בעתיד כאשר מישהו יחפש את המידע.
זה אולי גם יעזור לחיפוש ברשת (גוגל) להפנות לשרשור זה אנשים שעדיין לא חברי פורום.
barak11047
18-04-23, 14:49
צודק בהחלט מדובר בסופה ארוכה 96
סרן דנה 30 סופה, ציריות עם 27 שיניים.
יש כמה דגמי נאבות מתאימים.
קח את הגרמני (REKORD) למרות שהוא עולה פי 2 מהסיני....
barak11047
18-04-23, 15:38
יש אצל ינוביץ?
בסרן דנה, בשביל לרענן מוסב חייבים להחליף את כל הנאבה?
יש אצל ינוביץ' תמיד.
https://www.jeepland.co.il/product/2851-%D7%A0%D7%91%D7%94-%D7%A7%D7%93%D7%9E%D7%99%D7%AA-%D7%A1%D7%95%D7%A4%D7%94https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230418/f351c6811f053cf169d3a5b92e802dad.jpg
בסרן דנה, בשביל לרענן מוסב חייבים להחליף את כל הנאבה?בסופה כן.
barak11047
18-04-23, 18:48
צריך להחליף זוג או אפשר אחד?
אפשר להחליף בבודדים.
העבודה פשוטה יחסית אבל אם אתה כבר שם בדרך כלל כדאי לבדוק היטב כל מה שבסביבה - צלב למשל.
אסף.
בסרן דנה, בשביל לרענן מוסב חייבים להחליף את כל הנאבה?
בדנה 30 סופה(/YJ/XJ/TJ) כן.
בדנה 30 CJ מחליפים מיסבים (שניים. בכל צד)
הסידור בסופה עדיף - האופרציה קלה, נקייה ומהירה משמעותית.
מבין שיותר נוח, אבל איזה בזבוב של חומר.. הורגים פרה בשביל כוס חלב.
בסדר זה גם עשוי מחומרים ועולה כמו חד"פ (;
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
בסדר זה גם עשוי מחומרים ועולה כמו חד"פ (;
Sent from my SM-G781B using Tapatalkדווקא מוצר איכותי מחזיק ה-מ-ו-ן קילומטרים גם בהשוואה לצמד מיסבים קוניים שמי יודע אם ניקו אותם בהתקנה גירזו כהלכה והידקו אותם כמו שצריך.
אסף.
boaz avrahami
19-04-23, 17:12
בדקתי פידבקים על Moog ו Timken ואומרים שהיום הם סיניים או קוריאניים ולא באיכות של האמריקאיים של פעם.
לא מנסיון אישי.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
barak11047
19-04-23, 18:27
יש אצל ינוביץ' תמיד.
https://www.jeepland.co.il/product/2851-%D7%A0%D7%91%D7%94-%D7%A7%D7%93%D7%9E%D7%99%D7%AA-%D7%A1%D7%95%D7%A4%D7%94https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230418/f351c6811f053cf169d3a5b92e802dad.jpg חסר במלאי
חסר במלאי
תתקשר לשאול זה לא תמיד מעודכן האתר
דווקא מוצר איכותי מחזיק ה-מ-ו-ן קילומטרים גם בהשוואה לצמד מיסבים קוניים שמי יודע אם ניקו אותם בהתקנה גירזו כהלכה והידקו אותם כמו שצריך.
אסף.אז אני מבין שאם שמתי יד על צמד נאבות מקוריות ממלאי צבאי לשעבר כולל צמד צלחות, זה הטוב ביותר שניתן להשיג היום?
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
חייל דע!
הציוד שצה"ל מוסר בידיך מיוצר על ידי היצרן
שנתן את הצעת המחיר הנמוכה ביותר!
חייל דע!
הציוד שצה"ל מוסר בידיך מיוצר על ידי היצרן
שנתן את הצעת המחיר הנמוכה ביותר!מקוריות
ספייסר/או מופאר.
לא זוכר בוודאות.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
ברק, שים לב שלפרק נאבה צריך מפתח 12 נקודות (למיטב זכרוני מידה 13), בוקסה רגילה לא תתאים
Sent from my SM-A736B using Tapatalk
barak11047
23-04-23, 07:41
ברק, שים לב שלפרק נאבה צריך מפתח 12 נקודות (למיטב זכרוני מידה 13), בוקסה רגילה לא תתאים
Sent from my SM-A736B using Tapatalk
יש תודה. זה לברגים של הנאבה עצמה או לקליפר?
ל3 ברגים של הנבה, שמחזיקים את הנבה לנאקל
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
ברק, שים לב שלפרק נאבה צריך מפתח 12 נקודות (למיטב זכרוני מידה 13), בוקסה רגילה לא תתאים
Sent from my SM-A736B using Tapatalk
והברגים האלה סגורים חזק מאוד.
ממליץ לא לסמוך על מפתח רינג, אלא להצטייד מראש עם בוקסה מתאימה שיכולה להתחבר לידית כוח/ראצ'ט ארוך.
והברגים האלה סגורים חזק מאוד.
ממליץ לא לסמוך על מפתח רינג, אלא להצטייד מראש עם בוקסה מתאימה שיכולה להתחבר לידית כוח/ראצ'ט ארוך.צודק, בטעות רשמתי מפתח
הכוונה הייתה לבוקסה
Sent from my SM-A736B using Tapatalk
הנאבה סגורה חזק מאוד.
דרוש מפתח/בוקסה 12 נקודות גודל 13 מ"מ
לעומת זאת, את ברגי הקאליפר יש לסגור "ברגש" ומאוד בזהירות... אחרת תשחית את ההברגות בנאקל
לגבי נאבה עם מיסב אחד בסופה מול המיסבים הקוניים ב-CJ..... לא רק שבנאבה קומפלט עם המיסב אין צורך בשום תחזוקה, החלפה קלה ומהירה בהרבה אלא גם מחזיק מעמד טוב בהרבה לאורך זמן. כמובן כתלות בשימוש בנאבה איכותית (מופאר או ספייסר אמריקאיות או רקורד גרמנית, לא קראון ובטח לא שום סוג של זבל סיני/יפני)
אז מי שלא מכיר שלא יקשקש.
רוב תעשיית הרכב עברה מזמן לנאבות "מכלול" אטומות כאלו, גם במתלים קדמיים ולא מעט גם בסרנים חיים אחוריים. זה יותר נוח גם למוסכים וגם למכונאים חובבים, להחליף מכלול עם כמה ברגים מאשר להתעסק עם מיסבים נפרדים, הידוקים מדויקים, וערמות של גריז. כמובן שכמו עם כל חלק אחר, יש מקורי, יש טוב ויש זבל זול.
אגב, דורון, גם טויוטה.
נמרוד,
היתרון הטיפולי-מסחרי ברור.
במיוחד כשהמוסכים הולכים ומתדרדרים ברמת המיומנות של העובדים.
מיומנים בהחלפת מכלולים ולא לתקן.
יש לי הרגשה שרוב העובדים במוסך לא יודעים מהי חפינת גריז למיסב.
לא כל שכן לכוון עומס במיסב קוני, ולפתוח/לסגור עד שמגיעים לתוצאה טובה בסרן ותיק.
מהצד הסביבתי/משאבי, זה נראה הרבה יותר בזבוז.
זה סה״כ מיסב שהבית שלו עם יותר ברזל. לא כזה בזבוז.....
אסף.
ehudzeelim
23-04-23, 20:34
יש פתרון ביניים, נאבות עם מיסבים גליליים רגילים סגורים, לא קוניים, בלי צורך בהידוק מדוייק, בלי גירוז , ובלי צורך להחליף את כל הנאבה. מחליפים מיסב וזהו. הכי טוב.
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.