התחברות

צפייה בגרסה מלאה : לא ברונקו, לא רוביקון ולא גרנדיר..... אני רוצה כזה



zivo
21-04-23, 09:34
143292

https://www.thedrive.com/news/toyota-land-cruiser-70-series-could-make-japanese-return

סדרה 70 עם מנוע מודרני (אבל לא מתוחכם מדי), וגיר אוטמטי 6 הילוכים.
ישמרו על הפשטות והאמינות, ואני קונה.

איל מ
21-04-23, 14:19
אמן.
לא שאכפת לי אם זה טויוטה, ג'יפ, פורד, או איינוס (הטעות בכוונה),
אני אקח את מי מהם שיהיה הכי זול.

nirs
21-04-23, 16:05
המחירים של סדרת ה 70 (לפחות באוסטרליה) הם על גבול השערוריה. קשה לי להאמין שהם ישנו את התמחור.


Sent from my iPhone using Tapatalk

asafk
21-04-23, 16:11
עזבו את המחיר.... רשימת ההמתנה ..

אסף.

zivo
21-04-23, 17:03
תקראו את הקישור , מקווה שיפתחו מפעל נוסף והתור יתקצר.

איל מ
21-04-23, 18:48
רשימת ההמתנה ללנקרוזר הבכיר (מה שמחליף את הv8) עמדה בזמנו על בין שנתיים לשלוש.
לא הייתי מצפה לבשורה מטויוטה.
מה גם, שהביקוש לרכב כזה בתקינה אירופאית מטורף, לאור ההייפ והעדנה שיש סביב רכבי שטח קשוחים.

אבל כמו שאמרתי בתגובה הראשונה-
אמן.
(ולא כי אני רומז שטויטה זאת דת. כי באמת הייתי שמח לראות כאלה בארה"ק).

ymandel
22-04-23, 19:47
רשימת המתנה, בכאילו. מי שרוצה, בעיקר ביבוא מקביל מדובאי, מקבל 300 כמעט במיידי.
באירופה נמכרים סדרה 70 עם תקינה אירופאית,יותר זול מ G klass 😉

- - - Updated - - -

https://www.autoscout24.com/offers/toyota-land-cruiser-grj-76-lx-gasoline-grey-c9b5bc07-b742-4022-a5f6-28859b58e42f?sort=standard&desc=0&lastSeenGuidPresent=false&cldtidx=1&position=1&search_id=1w79hkmq7m7&source_otp=t40&source=listpage_search-results&order_bucket=3

ד ו ר ו ן
22-04-23, 19:58
באירופה נמכרים סדרה 70 עם תקינה אירופאית,יותר זול מ G klass [emoji6]
- - - Updated - - -
https://www.autoscout24.com/offers/toyota-land-cruiser-grj-76-lx-gasoline-grey-c9b5bc07-b742-4022-a5f6-28859b58e42f?sort=standard&desc=0&lastSeenGuidPresent=false&cldtidx=1&position=1&search_id=1w79hkmq7m7&source_otp=t40&source=listpage_search-results&order_bucket=3
בנזין..
תכלס, במרחקים שיש בארץ, גם בנזין הולך בשביל לקבל 70 חדש.

Saar
22-04-23, 20:48
בהתחשב במחירי הדיזל והבנזין בארץ, לא בטוח שלדיזל יש יתרון משמעותי...

ymandel
22-04-23, 21:49
יש גם דיזל עם תקינה.

אבי ביטר
22-04-23, 22:00
משעמם ומיושן.

ד ו ר ו ן
23-04-23, 00:23
בהתחשב במחירי הדיזל והבנזין בארץ, לא בטוח שלדיזל יש יתרון משמעותי...

מנוע חזק יותר.
V8 דיזל
יש שיח על מעבר ל-v6 דיזל.

נמרוד
24-04-23, 16:52
רסמי, סדרה 70 לא עושה לי את זה כל כך. מה שבאמת הייתי רוצה, רכב השטח האולטימטיבי, זה ברונקו שמיוצר על ידי טויוטה.

TDI
24-04-23, 19:26
יש גם דיזל עם תקינה.
נראה שכבר לא.
על כל הדיזלים בלוחות הגרמניים מצויין שהם מיועדים לייצוא אל מחוץ לאיחוד האירופי בלבד.

ymandel
24-04-23, 22:19
בצ'כיה, v8 דיזל

https://auto.bazos.cz/inzerat/166036771/land-cruiser-76-hzj-45td-v8-70th-anniversary-black-edition.php

zivo
28-04-23, 21:19
עוד התייחסות לאותה ידיעה באותו אתר יפני
https://www.drive.com.au/news/toyota-landcruiser-70-series-to-return-to-japanese-showrooms-with-prado-engine/

אם אני מבין טוב ( וזה הסיבה העיקרית שאני כל כך מתלהב) זה רכב שרק הניהול מנוע שלו מבוסס מחשב, כל שאר הרכב, בשיטות של פעם ( מעט חישנים פשוטים).
גלגל 31-35, 250-300 כ"ס, ופשטות.
בלי מיליון חישנים ומחשבים שמשתגעים ומשאירים אותך חסר אונים בשטח.
דרך אגב, מבחינת עבירות, הברונקו כבר הוכיח שאפשר לקבל עבירות טובה גם ללא סרן חי מלפנים ( שימוש ב IFS), אבל זה עוד צריך להוכיח את האמינות שלו.
וכן, אם הם היו מחליפים את העלים בסלילים ( בסרן האחורי) אז זה בכלל רכב מושלם (מבחינתי).

איל מ
29-04-23, 15:59
תגדיר מנוע טיפש?
המנוע בלנדקרוזר 2.8 הוא רחוק מלהיות טיפש. סובל מכל הרעות החולות של מנועי דיזל מודרניים.
קשה לי לראות איך ישווקו כאן רכב בלי אוריאה ומסנן חלקיקים.

zivo
29-04-23, 19:35
תגדיר מנוע טיפש?
המנוע בלנדקרוזר 2.8 הוא רחוק מלהיות טיפש. סובל מכל הרעות החולות של מנועי דיזל מודרניים.
קשה לי לראות איך ישווקו כאן רכב בלי אוריאה ומסנן חלקיקים.
השאלה מכוונת אלי?
איפה נכתב מנוע טיפש?

asafk
29-04-23, 19:48
עוד התייחסות לאותה ידיעה באותו אתר יפני
https://www.drive.com.au/news/toyota-landcruiser-70-series-to-return-to-japanese-showrooms-with-prado-engine/

אם אני מבין טוב ( וזה הסיבה העיקרית שאני כל כך מתלהב) זה רכב שרק הניהול מנוע שלו מבוסס מחשב, כל שאר הרכב, בשיטות של פעם ( מעט חישנים פשוטים).
גלגל 31-35, 250-300 כ"ס, ופשטות.
בלי מיליון חישנים ומחשבים שמשתגעים ומשאירים אותך חסר אונים בשטח.
דרך אגב, מבחינת עבירות, הברונקו כבר הוכיח שאפשר לקבל עבירות טובה גם ללא סרן חי מלפנים ( שימוש ב IFS), אבל זה עוד צריך להוכיח את האמינות שלו.
וכן, אם הם היו מחליפים את העלים בסלילים ( בסרן האחורי) אז זה בכלל רכב מושלם (מבחינתי).אני קורא שם על שמועה כנראה מבוססת לגרסת JDM עם המנוע 4 צילינדרים וגיר אוטומטי 6 הילוכים של פראדו המוכר לנו.
כלומר בגדול אותה ערמה של חיישנים ובקרים שיש בפראדו. גם אותו מחשב בודי ודשבורד כי אי אפשר אחרת עם חטיבת כוח מודרנית. ואותו מחשב זיהום אויר וטיפול סלקטיבי בפליטות כי אי אפשר לקבל תקינה בלי זה. מה יהיה ההבדל? תיבת העברה עם ידית? לא בטוח שאפשרי לשדך את התיבה הישנה לחטיבת הכוח המודרנית. מחשב בקרת אקלים? חלונות חשמל? זה בסוף יהיה פראדו עם שני סרנים. לא שזה לא מגניב אבל רכב טיפש מברזל זה לא.

אסף.

איל מ
29-04-23, 20:37
השאלה מכוונת אלי?
איפה נכתב מנוע טיפש?

סליחה,
"בשיטות של פעם".
או "לא מתוחכם מדי".

שלא תבין,
גם אני מתלהב,
אבל ממש לא מהמנוע. למעשה, זאת בדיוק החוליה החלשה.

נמרוד
29-04-23, 21:23
גם בטיפשות הכל יחסי.

zivo
29-04-23, 21:51
אז אני אנסה להבהיר את עצמי ( ואת טויוטה :-)).
כמו שאסף הסביר , התקינה של הזיהום אוויר, לא נותנת הרבה מרחב לגבי המנוע. המנוע ישאר כמו שאנחנו מכירים מהפרדו, אין ברירה יש תקנות.
אבל לא מדברים על מנועים של 300+, 400, 500...כ"ס ( ע"ע רוביקון, ברונקו...).
גם לא מתחרים בתחרות של גודל הגלגל. לא 35, לא 37.
לגבי שאר הרכב, דיפנדר 5 , רוביקון, ברונקו ( ושכמותם) ...מלאים באלקטרוניקה מיותרת ומעצבנת.
המערכת קובעת לבד, באיזה גובה, ואיזה הילוך, ומתי לנעול ומתי לבלום ומתי..... ומתי ...... ומתי.....
ופה יש אמירה ברורה, שחוץ מהמנוע, מינימום אלקטרוניקה ותחכום.
תוסיפו את האמינות המכנית של המכלולים של ה 70, ולדעתי , זה השילוב האמיתי שרובנו צריכים.
וזה בסדר להמשיך לדבר על מכוניות של 500 כ"ס וגלגלים 37, אבל זה ממש לא מה שאני מחפש.

אבי ביטר
30-04-23, 00:10
זה השילוב האמיתי שרובנו צריכים?

מה אנחנו חוצים יבשות? מתחתנים עם הרכב ל 25 שנה ? ואחכ מורישים אותו לנכד?

תשאיר לי בבקשה את הנעילות החשמליות, 4X4 נעול או לא לנסיעה בכביש רטוב, ניתוק מוט מייצב באמצעות כפתור חביב, TC, ושאר פינוקים ״מיותרים״.


לשים רכב של לאנדרובר באותה שורה עם רוביקון וברונקו, בהקשר של אלקטרוניקה מיותרת, ולכתוב ״המערכת קובעת לבד, מתי לנעול מתי לבלום״ זה חתיכת סלט בשביל להתרפק על העבר…אבל שיהיה, המטרה מצדיקה את האמצעים.

תמשיך לפנטז….

😄 הכל ברוח טובה כן? עוד דעה.

איל מ
30-04-23, 06:17
מה אנחנו חוצים יבשות? מתחתנים עם הרכב ל 25 שנה ? ואחכ מורישים אותו לנכד?




.

בימים בהם יתכן והרנגלר רוביקון הם שירת הברבור למוטוריקה של פעם,
יתכן מאוד והם יוחלפו במשהו שמאוד מזכיר את התועבנ לבית לנדרובר.
ואז כן. אני לגמרי עם זיו,
רכבשאפשר להוריש לנכד, כי החלופה שלו תהיה איזו טסלה 4*4 עם טייס אוטומטי ..

אבי ביטר
30-04-23, 18:31
אתה ממשיך לפנטז

גם אם יגיע לארץ דגם מסויים, יתמחרו אותו כך שאף אחד לא יקנה.

מי יקנה? אין לזה היתכנות בכלל.

לרוביקון וברונקו יש מספיק משוגעים ובעלי כיס עמוק, שקונים ונהנים, ולאט לאט היד 2 יגיע לכולם.

את זה, מי יקנה ב 400 ? לא יקרה.


ואין שום דבר רע בזה שבכביש מהיר, כשאני לפני עקיפה, המראה מנצנצת לי + צליל, שיש רכב בשטח המת במראה. שום דבר רע.

אבל התרפקות על העבר….זה בסדר.

-->