צפייה בגרסה מלאה : סדקים בצמיג בן חצי שנה !
התיעצות:
קניתי והרכבתי זוג צמיגי MT לפני חצי שנה.
נסעו בקושי 13 אלף ק''מ וגג 8-10 טיולי שטח, רובם בני יום בודד.
באחד הטיולים האחרונים בזמן הורדת אוויר שמתי לב שהופיעו סדקים בגומי לאורך החישוק (שאיתו בא הצמיג במגע מהצד הפנימי) - ראו תמונות.
143351143352143353
מעולם לא רוקנו מתחת ל 1 באר ולא נופחו מעל 2.5. הרכב לא הועמס מעבר למותר(הצמיגים כל סרן קדמי).
יש את אותה תופעה על 2 הצמיגים שהורכבו.
יש לי 2 שאלות :
העיקרית - האם זה לא מסוכן/לא בטיחותי?
האם יש מה ללכת למוכר ולדרוש החלפה/פיצוי?
איזו חברה הצמיגים?
מה תאריך הייצור שלהם?
NANKANG טאיוואן
ייצור 3821
על סדקים כאלו הוכשל הרכב של הבת שלי בטסט.
כנראה נובע מתנאי אכסון ירודים עד שהגיעו לארץ ולפנצ'ריה.
יהיה מעניין לנסות להפעיל אחריות, שבדרך כלל היא די תאורטית בצמיגים.
על סדקים כאלו הוכשל הרכב של הבת שלי בטסט.
כנראה נובע מתנאי אכסון ירודים עד שהגיעו לארץ ולפנצ'ריה.
יהיה מעניין לנסות להפעיל אחריות, שבדרך כלל היא די תאורטית בצמיגים.
תודה
יונימוג אדום
29-04-23, 09:10
לא ציינת את תוצרת הצמיג .אני מניח שזה צמיג סיני - הם נוטים לקבל סדקים מהר מאוד .
אצלי על שתי משאיות ( נסועה שנתית של כ- 12000 ק"מ כל אחת ) הותקנו צמיגים סיניים שנחשבים איכותיים למוצאם .
לאחר כחצי שנה הופיעו סדקים לאורך הצמיג באיזור קו התפר של התבנית .
מדובר בשני יצרנים שונים - באחד זוכיתי על 50% ובשני לא .
מאז רק מותגים אירופיים .
אילן
boaz avrahami
29-04-23, 14:48
על סדקים כאלו הוכשל הרכב של הבת שלי בטסט.
כנראה נובע מתנאי אכסון ירודים עד שהגיעו לארץ ולפנצ'ריה.
יהיה מעניין לנסות להפעיל אחריות, שבדרך כלל היא די תאורטית בצמיגים.
הזכרת לי מקרה.
לפני המון שנים רכשתי טנדר ניסן חדש שהגיע עם בריג׳סטון.
אחד הצמיגים רעד וגיליתי שהוא פיתח פאה ישרה.
מפה לשם הגיע נציג היצרן לארץ, איזה יפני חביב.
הסתכל מדד ושלח אותי לכל הרוחות.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
לא הכרתי את המותג הזה
בכל זאת טאייווני, ולא מותג מדבקה סיני (עשרות כאלה).
מצד שני, הביקורות ברשת על ה M/T נותנות לו ציון נכשל.
יכל להיות ש 20K קמ, ועוד 10ֶ טיולי שטח עם הורדת אויר, פשוט הביאו אותו לקצה היכולת ?
״ Nankang were not able to perform well in any of the tests, especially the rock traction where the tyre failed completely. Furthermore, according to the driver, the tyre had an unpredictable balance on wet surfaces, poor comfort and poor wet braking ״
ואצלי זה קרה גם במותג יוקרתי הרבה יותר. צמיגי KM3 של BF בני חצי שנה ועם 8,000 ק"מ. השאלה הראשונה הייתה: אתה מוריד אויר?
בהחלפה הבאה אתכונן מראש ואדאג למצוא טויו, שעבדו נפלא גם עם הורדת אויר משמעותית.
נעם
נועם
אני עכשיו עם BF כבר חצי שנה, אחרי פעמיים עם טויו, כל פעם בערך 3 שנים.
עם הטויו הרכבים פשוט נמכרו, הצמיג לא סיים את חייו או משהו, ולא הראו סימנים מיוחדים.
עם ה BF הפופולארים אני כבר מזהה שחיקה, שהטויו לא הראו (אכילות קטנות כאלה).
יכול להיות שהם טובים יותר בשטח, אין לי דרך לבדוק, אבל הם יקרים משמעותית מהטויו.
הצמיגים הבאים שלי יהיו טויו ללא ספק. אני גם חושב שהם שקטים יותר.
תודה לכל המגיבים!
הלכתי היום למוכר- צמיגי המלך שלמה.
קיבלתי תושובת איך "לאמר בעדינות", תמוהות משהו:
הבעלים של הפנצ'ריה שמכר לי את הצמיגים טוען:
1. הסדקים בדופן נגרמו עקב שימוש לא נכון בגלל נסיעה בשטח(!) עם צמיג "שטח מלא" (!!!!)
2. הצמיג "שטח מלא"(!) לא מיועד לנסיעה עם לחץ אוויר מופחת(!!) בשטח
3. הסדקים בדופן "זה לא נורא" ואפשר לנסוע ככה שנים ואף אחד לא יכשיל על זה בטסט.
אני ממליץ לא להתקרב לפנצ'ריית צמיגי המלך שלמה באשדוד
חוסר מקצועיות וחוסר אחריות טוטאליים!
נ.ב. אני אפנה ישירות ליצרן וייבואן ואעדכן.
לצערי, או צערנו אף אחד לא ציפה לתשובה שונה ממה שקיבלת.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.