צפייה בגרסה מלאה : גבר בן 30 - תל אביבי -מחפש גי'פ ראשון עד 35K - ראש פתוח מאוד.
1. תקציב - צריך להביא בחשבון שההוצאות על רכב שטח גבוהות בד"כ משמעותית מהוצאות על רכב פרטי!
א. מה התקציב לרכישת הרכב? 35K - 25K
ב. האם התקציב שציינת כולל מבחינתך את עלויות התיקונים, השיפורים והתחזוקה (לפחות של ששת החודשים הראשונים) או שמדובר במחיר הרכישה בלבד ויהיה מימון נפרד לעלויות התחזוקה? כן למרות שאני יכול להוסיף עוד כסף אבל כרגע לא רוצה.
ג. האם אתה מסוגל להתמודד עם הוצאה חד פעמית גדולה יחסית (למשל 5,000-10,000 ש"ח) לתיקון הרכב אחת לכמה שנים? כן.
2. גודל / קיבולת הרכב - כמה אנשים הוא צריך להכיל בטיולים? זוג או בודד? משפחה של חמש נפשות? כלב? קוף? האם לעיתים תרצו לעשות טיול של מספר ימים עם לינת שטח? מעדיף רכב כמה שיותר גדול למרות שאני גר בתל אביב בלי חניה והגבוהה שלי 1.92 , המטרה שלי להנות ממנו + לישון בשטח
3. נסועה שנתית ותחזוקה:
א. כמה קילומטרים הרכב יעשה בשנה? כמה ק"מ להערכתך יהיו לצרכי טיול (כולל את הטיול בשטח עצמו ואת הנסיעה הלוך וחזור) וכמה נסיעה שוטפת שאינה קשורה לטיול? נסיעה שוטפת בערך ביום וגם לא כל יום 40 ק"מ (שנתי בערך יוצא לי עד עכשיו 9 אלף ק"מ) אולי עוד 10 ק"מ טיולים ואולי גם פחות.
ב. הרכב הוא יום יומי או מדובר ברכב פנאי לסופי שבוע (האם תוכלו לעיתים להשלים עם כמה ימים שבהם הרכב מושבת לצרכי טיפול ולא יכול לשמש לנהיגה)?הרכב הוא יום יומי ויכול להסתדר גם בלי הרכב.
ג. האם כל התחזוקה תתבצע במוסכים / בעלי מקצוע או שיש ידע טכני / רצון / כוונה לביצוע תחזוקה עצמית (לפחות חלקית)? הכל דרך מוסכים בכלל אין לי ידע טכני.
ד. האם מקום המגורים הוא באזור מרכזי עם מוסכים ואנשי מקצוע זמינים במרחק נסיעה סביר או בפריפריה הרחוקה מאזני מקצוע / מוסכים? תל אביב - מרכז הארץ.
4. אופי השימוש והטיולים:
א. האם מתכננים לנסוע רק בשבילי עפר ודרכי כורכר כבושות, האם רק טיולים רגועים בחיק הטבע, האם טיולים שלעיתים ידרשו מעבר מעלה קשה / מדרגת סלע וכו'? מחפש טיולים עם אקשן יהיה חייב הילוך כוח , רוצה לטפס מעלות , לדעת שאני יכול לעבור הכל עד גבול הטעם הטוב.
ב. אם טיילתם ברכבי שטח בעבר או שיש קבוצה המטיילת עם רכבי שטח שאתם חושבים להצטרף אליה מדי פעם לטיול - מהם רכבי השטח של אנשי הקבוצה? בעבר היה לאבא שלי טראנו קצר מודל 98 שדרכו בזמנו נחשפתי לעולם השטח . הווה לבעלה של אחותי יש טוארג 2008 (מפלצת שטח) ועוד חבר עם רקסטון מודל 2006 (תכף הוא מתקין לו הגבהה 2.5 אינץ)
ג. מהם המקומות המאתגרים ביותר שבהם עברתם / תרצו לעבור או שטיול שתרצו להשתתף בו עבר? (גם אם רק ראיתם תמונות של טיול שטח שעניין אתכם ויודעים לציין את שם המקום או המסלול). עשוש , מחמל , חורשן.
5. העדפות ותנאי סף - האם יש תנאי סף? ראש פתוח.
א. גיר אוטומטי/ידני - גם וגם.
ב. מנוע דיזל/בנזין - מעדיף דיזל.
ג. תצורה - קצר,ארוך.
ד. גיל הרכב - חדש בלבד? משומש בן שנים ספורות? רכב אספנות? - מעדיף מודל 2003+
6. האם עד כה "ננעלת" על סוגי רכב מסויימים? לחלופין, יש "וטו" על סוגי רכב מסויימים?
חשבתי על רקסטון , טראנו , טרופר.
מפחד שג'ימני יהיה לי קטן מיידי.
נ.ב- היה לי בצבא פאג'רו ארוך (צמוד) מודל 2012 כמעט 3 שנים (יצא לעשות דרך הצבא הרבה שטח) , טיילתי בהודו ב-2019 חצי שנה עם סמוראי ארוך מודל 2006 עשיתי איתו 15 אלף ק"מ בהודו והמון המון שטח.
**כבר הרבה זמן שיש לי חלום לקנות לי גי'פ והגיע הרגע , קצת לא מצליח לקבל החלטה , אולי הכי נכון לי רכב גדול קצר או בכלל לפתוח את הראש לכלים אחרים.
אשמח לעזר שלכם.
באהבה גדולה בר.
geva dover
29-04-23, 14:07
טרופר קצר, אם תמצא בנזין בכלל טוב
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
בר
בתקציב שלך, פשוט תלך על הגרוטאה במצב הכי טוב שתמצא (אלה עם ההילוך כח) ותקווה לטוב.
זאת העצה הכי טובה שאוכל לתת.
תעשה סיבוב בג'ימיני ידני...
נראה לי שיענה על הצרכים באופן מיטבי גם בתל אביב וגם לאקשן בשטח.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
את מחמל אתה כנראה לא תעלה.
לפחות לא ב30אלף.
מצטרף להמלצה על נבלה הכי שמורה שתמצא.
פאגרו, טרופר, דיסקברי וכו....
ג׳ימיני
הוא כתב שהוא חושש מהגודל
אם הוא יכול להתגבר על זה, אני חושב שזה הפתרון הטוב ביותר
גם שטח קשה, וגם עלויות אחזקה זולות משמעותית מכל הג׳מוסים.
וגם נוח יותר בכל מצב בתא...
בגלל זה הצעתי שיעשה סיבוב.
וגם בוא... רווק... זה בסדר להבין גם בגיל 30 שאי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.
באחסון אפשר להיות יצירתיים.
בכל השאר הגמד עדיף .. עם טרופר ואף טראנו קשה להיות יצירתי בחניות, בהוצאות ואמינות גם פחות הם ישנים משמעותית.., בעבירות אפשר.. אבל זה ממש מבאס כשאתה רווק.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
מוטי טויוטה
29-04-23, 15:28
לגבי הקמ
זה 10 מנהלות ו10 טיולים?
כלומר צפי ל20 בשנה?
אחרי שלוש שנים עם גימני -
שב באחד ותראה אם תנוחת הישיבה רלוונטית לך ונוחה לנסיעה.
מבחינת מקום בפנים + גגון - מספיק כולל לינה לזוג בכיף.
תחזוקה זולה, חניה זמינה, קהילה גדולה.
אחרי שנה וחצי עם רקסטון 2005 -
גדול ומרווח מאוד, קהילה גדולה, עביר מהמצופה אחרי שיפורים מתאימים.
עובר גם ביאיר, בוקר, רמון, משורה, נקרות, זרון וכו.
אצלי הוא נוסע 5 בשנה אז לא אעיד יותר מידי על אמינות אבל המון מסביבי עם 300-350 אק"מ צפונה.
אם אתה לבד / זוג, הייתי ממליץ על הגימני.
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
עובר גם ביאיר, בוקר, רמון, משורה, נקרות, זרון וכו.
אם אתה לבד / זוג, הייתי ממליץ על הגימני.
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
עובר בכל הנ"ל נעול כפול יש לציין.
וברגישות ונחישות עם נהג בוגר סוזוקי
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
geva dover
29-04-23, 15:38
אני לא בהכרח מסכים איתכם הפעם לגבי הגימני.
אני 1.90 והרכב הראשון שלי היה בכלל טראנו קצר כי הגימני היה לי קלסטרופובי.
אחכ עליתי להיילקס ושמה למדתי שכיף שיש המון מקום אחסון, מאז אני רק עם רכבים ארוכים.
לעניין פה, חושב שדווקא בגלל הגובה שלו, טרופר קצר יכול להיות לו מצויין. הוא גדול אבל לא מדי, בעל יכולות עבירות טובות, לא חסר עליו מידע וחלקים.
פשוט צריך לחפש אקזמפלר שמור
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
לכן נאמר גם, תעשה סיבוב קודם...
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
רגע רגע רגע
לא יודע כמה זה רלוונטי בכלל, אבל בואו נעמיד דברים על דיוקם.
ג׳ימיני משופר, שם בכיס הקטן, ומשתין על כל מה שהוזכר פה מבחינת עבירות ושטח טכני קשה. (לשים את ההילקס בצד, אבל גם שם הוא מנצח)
משהו במידות, במשקל, לא יודע, הופך אותו לכזה שלעיתים מבייש גם רוביקונים בשטח.
זה ככה בצד הדיון.
כמובן שיש לו גם חסרונות. בולטים.
לפני הכל אז תודה רבה לכל מי שהגיב.
אז ככה אעשה סדר,
עד עכשיו מאז הרכב הראשון שלי בשנת 2014 עשיתי 9/10 אלף ק"מ שנתי בשנה.
אז על זה צריך להוסיף את הטיולים שאעשה בעתיד באמת שאני לא יודע כמה זה יהיה.
*רוב הטיולים יהיו כמבון עם הבת זוג.
אני אוהב לסחוב ציוד שיהיה כיף ונוח (מאוד אוהבים קמפינג).
*תקציב יכול להגיע גם ל- 40K , התוכנית שלי לעתיד עוד 3-4 שנים בכלל לקנות גי'פ חדש עד אז אני רוצה גי'פ שיחזיק לפחות לפרק זמן הזה.
*מבחינת חניה יש לי איזה סידור כזה או אחר אז לא סוף העולם. ובכלל אולי תכף אעזוב את תל אביב אז פחות עניין החניה משחק על הפרק. למרות זאת אני חושב מרגע לרגע שג'יפ קצר יהיה מעולה ולא ג'ימנאי (בהודו בסמוראי לקראת סוף הטיול כבר לא היה לי נוח לנהוג והיא לי כסא חדש)
אז טארנו קצר / טרופר קצר ? זה המיקוד שלי ?
geva dover
29-04-23, 16:09
לפני הכל, הייתי יושב וחוקר את היתרונות/ חסרונות ומחלות של כל אחד לפני קביעת החלטה.
אני אישית הייתי הולך על טרופר בנזין, יש כאלט שיגידו אחרת. זה די עניין של טעם וריח
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
לפני הכל, הייתי יושב וחוקר את היתרונות/ חסרונות ומחלות של כל אחד לפני קביעת החלטה.
אני אישית הייתי הולך על טרופר בנזין, יש כאלט שיגידו אחרת. זה די עניין של טעם וריח
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
לגיסי לפני טוארג היה , טרופר ארוך בנזין ידני ומאוד אהבתי.
הלב שלי באמת הולך לכיוון הטרופר , בכל הקטע של רכב ישן ותקלות ברור לי שכל יום שהרכב נוסע זה כמו חצי נס..
geva dover
29-04-23, 16:13
קח בחשבון שהבנזין הגיע לארץ בגרסת אוטומט בלבד.
כל הידניים הם הסבות שלא חוקיות כביכול
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
לא חושב שטראנו בנוי לאקשן שאתה מחפש.
קח בחשבון שהבנזין הגיע לארץ בגרסת אוטומט בלבד.
כל הידניים הם הסבות שלא חוקיות כביכול
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
אז דיזל, טעות שלי.
גיסי ולא חוקי לא הולך ביחד..
רגע רגע רגע
לא יודע כמה זה רלוונטי בכלל, אבל בואו נעמיד דברים על דיוקם.
ג׳ימיני משופר, שם בכיס הקטן, ומשתין על כל מה שהוזכר פה מבחינת עבירות ושטח טכני קשה. (לשים את ההילקס בצד, אבל גם שם הוא מנצח)
משהו במידות, במשקל, לא יודע, הופך אותו לכזה שלעיתים מבייש גם רוביקונים בשטח.
זה ככה בצד הדיון.
כמובן שיש לו גם חסרונות. בולטים.
בוא נעמיד עוד דברים על דיוקם.
הרבה "גימני משופר" הם גימני משופר בכבדות. קח תשפר כל suv בהגבהה של 4 אינטש, שים נעילות קדימה אחורה ותגדיל גלגל ב3 מידות, ולא בטוח שהגימני ישתין עליהם.
אי אפשר לקחת ממנו את היתרונות שלו, ויש מקומות ספציפיים בהם הם בהחלט בול במקום. אבל התיאור שלך מתאר תמונה לא נכונה.
ב- 40K כנראה שתוכל למצוא גם ליברטי, זה כבר ג'יפ אמיתי, 4 דלתות, לא גדול מידי אבל עם עבירות מצויינת.
אפשר לשקול גם טראקאן אם הגודל חשוב לטיולים ופחות בעיות של חניה.
גם ויטראה ארוכה מהדגמים הישנים כשעוד היה הילוך כח יכולה להתאים.
מסקרן אותי לדעת נגיד בתקציב של 30-40K איזה גי'פ קצר אתם קונים ? ולמה ?
נגיד אנחנו לא חושבים על שימוש יום יומי , מוסך , דלק נטו לנפש.
ג'יפ אמיתי קצר בתקציב הזה יש רק סופה שחוטה או סיקס ישן.
ג'ימני שהוא קטן או ויטארה קצרה שהעבירות לא משהו. וכמו שכתבו טרופר וטראנו. וגם...
אני הייתי 12 שנה עם פאג'רו קצר, ידני, גג ברזנט. הכי קרוב לג'יפ שאפשר להגיע עם יפני.
הנה כזה:
https://www.adtiny.com/images/listings/2021-10/985c5c2e-1633582802-960.jpg
geva dover
29-04-23, 16:34
מסקרן אותי לדעת נגיד בתקציב של 30-40K איזה גי'פ קצר אתם קונים ? ולמה ?
נגיד אנחנו לא חושבים על שימוש יום יומי , מוסך , דלק נטו לנפש.שאלה נורא כללית.
יש אנשים שיקנו סיקס ויש אנשים שיקנו אקספלורר. זה אינדיבידואלי מאוד
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
שאלה נורא כללית.
יש אנשים שיקנו סיקס ויש אנשים שיקנו אקספלורר. זה אינדיבידואלי מאוד
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
כן המון רגשות..
בקיצור אני מאחל לעצמי בהצלחה וכיף במסע החיפוש.
כמובן אעדכן המון תודה.
במידה ומישהו מכיר איזה חבר או מישהו שמוכר אשמח לעדכון.
בוא נעמיד עוד דברים על דיוקם.
הרבה "גימני משופר" הם גימני משופר בכבדות. קח תשפר כל suv בהגבהה של 4 אינטש, שים נעילות קדימה אחורה ותגדיל גלגל ב3 מידות, ולא בטוח שהגימני ישתין עליהם.
אי אפשר לקחת ממנו את היתרונות שלו, ויש מקומות ספציפיים בהם הם בהחלט בול במקום. אבל התיאור שלך מתאר תמונה לא נכונה.
לדעתי התמונה נכונה
1. עלות השיפורים האלה בג׳ימיני, היא בערך חצי או רבע מהתקנת שיפורים כאלה ב suv ישן, אם תמצא בכלל מוצרים זמינים.
2. חלק גדול מהדגמים בכלל לא ניתן טכנית לשפר באותו האופן .
מרכב אחוד וכו, מול שלדת סולם עם סרנים חיים. הגבהה זה לא הכל.
בגלל הנ״ל, וכנראה סיבות נוספות (דלק, אמינות) אתה תראה בשטח יותר ג׳ימיני ישנים משופרים בכבדות, מאשר כלים אחרים.
ובשטח מסויים בדכ…סלעי. נגיד איזור בית שמש.
ג׳ימיקון.
ראיתי אותם עושים דברים ששום טרופר/לאנדקרוזר/פאגרו/ג.צירוקי היו מעיזים לחשוב להתקרב בכלל לחשוב אם הם יכולים להכנס.
תראה קצת סרטונים ביו-טיוב.
אני חושב שכדאי לנסוע בג'ימני. אם אתה חי טוב עם זה - לך על ג'ימני.
אם לא - נמשיך לחשוב יחד איתך.
אסף.
מסקרן אותי לדעת נגיד בתקציב של 30-40K איזה גי'פ קצר אתם קונים ? ולמה ?
נגיד אנחנו לא חושבים על שימוש יום יומי , מוסך , דלק נטו לנפש.
כמו לשאול מישהו איזה בחורה בת 30 הוא היה בוחר?
בלי קשר לאופי.
יש רזות, מלאות, שמנות, נמוכות, גבוהות, בלונדיניות, שחורדיניות, ג׳ינג׳יות…..
אינדיבידואלי, הכל תלוי בדרישות, בחלומות, ובמשיכה.
או ביחידה שמוכנה להסתכל עליך....
אסף.
מסקרן אותי לדעת נגיד בתקציב של 30-40K איזה גי'פ קצר אתם קונים ? ולמה ?
נגיד אנחנו לא חושבים על שימוש יום יומי , מוסך , דלק נטו לנפש.
CJ7
אבל ברצינות - sgill המליץ על פאג'רו קצר, ברזנט - יש עוד כמה כאלו שמסתובבים. תמצא אחד שמור ושיחקת אותה.
CJ7
אבל ברצינות - sgill המליץ על פאג'רו קצר, ברזנט - יש עוד כמה כאלו שמסתובבים. תמצא אחד שמור ושיחקת אותה.
פאג'רו קצר, ברזנט לא הייתי מודע לכזה כלי. מתאים לי מאוד , מאוד אהבתי בהודו בסמוראי שהיה לי לפתוח את הברזט.
עכשיו מתחיל הקטע סבלנות ואין לי כל כך סבלנות אשתדל לעשות מאמץ.
מסקרן אותי מאוד בסוף איזה כלי יהיה הנבחר בישבלי.
geva dover
29-04-23, 18:15
חשוב לציין שהוא מגיע עם נעילה אחורית מהחברה
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
מגיע עם נעילה אחורית מהחברה רק בדגם שיש לו גג נפתח וחלונות חשמליים.
בדגם עם גג נפתח וחלונות במנואלה בחלק אין נעילה אחורית מקורית.
הרכב אם טופל נכון אמין בצורה בלתי רגילה, אני עשיתי איתו 160 אלף קמ שרובם טיולים וכמעט אפס תקלות.
גם צריכת הדלק יחסית לאלטרנטיבות, למעט הג'ימני היא נמוכה.
בוא נעמיד עוד דברים על דיוקם.
הרבה "גימני משופר" הם גימני משופר בכבדות. קח תשפר כל suv בהגבהה של 4 אינטש, שים נעילות קדימה אחורה ותגדיל גלגל ב3 מידות, ולא בטוח שהגימני ישתין עליהם.
אי אפשר לקחת ממנו את היתרונות שלו, ויש מקומות ספציפיים בהם הם בהחלט בול במקום. אבל התיאור שלך מתאר תמונה לא נכונה.
נכונה לחלוטין. הוא בטופ ביחד עם דגמי ג'יפ הקרביים ההיילקס ועוד כמה עם כמה שיפורים בסיסים, וגם להם הוא עושה בצפר לפעמים, אבל בטח שלא רואה את רוב היפאנים (לנדקרוזר, פאג'רו טרופר ודומיו).
ויש ג'ימנים משופרים בצניעות שעושים הרבה מאוד.
אוקיי מחמל לא.
אבל מי כן עולה במחמל?
זה פשוט רכב שטח טוב, קטן אמנם אבל בשביל סכום כזה הוא יהיה ככל הנראה הברירה הכי נורמלית.
ואפשר לדבר גם על גרוטאות שנות ה 90. אבל כאן מדובר בראש אחר. זה לא יכול להיות רכב דיילי למי שלא יודע להיות המכונאי של עצמו. פג'רו ישן כמו שהוזכר כאן זה חתיכת נבלה בדרך כלל. בתור רכב שטח ראשון משהו משנות ה90 יכול להיות יופי של בית ספר - אבל עלול גם לרוקן את הכיסים וליצור חוויה שלילית שתגמור את התחביב לתמיד. אני נזהר מלהמליץ על רכב ישן בתור רכב שטח ראשון אלא אם כן מדובר במישהו שנכנס לזה בעיניים פקוחות ולא רק חרמן לקנות משהו.
ואז כמובן אפשר, רצוי, כדאי - לדבר על ג'יפ אמיתי. סיקס או סופה. להתכוונן נכון להבין לאן נכנסים ולקפוץ ראש.
אסף.
ויש ג'ימנים משופרים בצניעות שעושים הרבה מאוד.
אוקיי מחמל לא.
אבל מי כן עולה במחמל?
זה פשוט רכב שטח טוב, קטן אמנם אבל בשביל סכום כזה הוא יהיה ככל הנראה הברירה הכי נורמלית.
ואפשר לדבר גם על גרוטאות שנות ה 90. אבל כאן מדובר בראש אחר. זה לא יכול להיות רכב דיילי למי שלא יודע להיות המכונאי של עצמו. פג'רו ישן כמו שהוזכר כאן זה חתיכת נבלה בדרך כלל. בתור רכב שטח ראשון משהו משנות ה90 יכול להיות יופי של בית ספר - אבל עלול גם לרוקן את הכיסים וליצור חוויה שלילית שתגמור את התחביב לתמיד. אני נזהר מלהמליץ על רכב ישן בתור רכב שטח ראשון אלא אם כן מדובר במישהו שנכנס לזה בעיניים פקוחות ולא רק חרמן לקנות משהו.
ואז כמובן אפשר, רצוי, כדאי - לדבר על ג'יפ אמיתי. סיקס או סופה. להתכוונן נכון להבין לאן נכנסים ולקפוץ ראש.
אסף.
אסף היקר , אז מקסימום אעלה את מחמל עם הגי'פ הבא שלי.
מצאתי איזה פג'רו קצר ברזט מודל 98 וכמעט 300 אלף ק"מ לא ברור איזה יד אבל רוצים עליו 37K.
אחרי שראיתי אתמול רקסטון מודל 2006 , יד 1 , עם 220 אלף ק"מ בכמעט אותו מחיר הלב שלי כבר הלך לאיבוד.
אולי באמת עדיף לי באופן אישי גי'פ יותר עדין לשטח להתחלה כי אני מאה אחוז תלוי במוסך כדי לצלוח באהבה את התחביב החדש.
לא בא לי אחרי כל טיול מוסך או כל פעם להתפלל שהמוכנה תעבוד.
ג'ימני אופציה אחרונה אצלי ברשימה...
מוטי טויוטה
29-04-23, 22:32
תמקם שוב את הגימני אחרי שתעשה סיבוב.
יכול להיות שתופתע.
לגבי רקסטון, אל תקנה בלי לדבר לפני. שלח את המספר שלך בהפ.
לדעתי,
קשה מאוד להתחרות בVFM שלו. כשאני רציתי לקנות, 99 מהתגובות כאן היו שליליות.
שנה ושמונה אח"כ, מאמין שכמה דעות השתנו מאז.
ספציפית שלושה חברי פורום שאני מכיר קנו בתקופה הזו רקסטון (דור 2, דור 3 ודור 4) ושלושתם מבסוטים.
יתכבדו ויגיבו אם ירצו.
העניין פה האם אלו הצרכים ואלו הדרישות.
מוזמן להצטרף לטיול / לעשות סיבוב ולהתרשם.
קישור לRR הקטן שלי.
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https%3A%2F%2Fwww%2Ejeepolog%2 Ecom%2Fforums%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D1 21747&share_tid=121747&share_fid=22239&share_type=t&link_source=app
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
שחר גרינברג
29-04-23, 22:36
אני עם טרופר בנזין קצר (דרופ קיט מאחור ונעול מקדימה) כבר 3 שנים כרכב יוםיומי
צריך לשיב לב לכמה דברים
דבר ראשון לגיר שידוע כרגיש להתחממות
אבל התקנת קולר גירים טובים פותרת את הבעיה
עבירות טובה ורכב מאוד נוח
בתל אביב תזדקק למצלמת רוורס ואתה תהיה בסדר
דרך אגב אני מתחיל לחשוב על למכור אז תכתוב לי בפרטי
Sent from my iPhone using Tapatalk
נשמע שאתה עדיין קצת מבולבל וזה בסדר, לא חייבים לקנות ביום הראשון של החיפושים.
מצטרף להמלצה לבדוק שוב את הגימני, לא רק בגלל שהוא רכב מצויין לטיולי שטח, לזוג אלא בעיקר בגלל שהוא הכי מתאים לצעירים עם תקציב כמו שציינת, חסרי חוש טכני שכל הטיפולים יהיו במוסך.
רוב הרכבים האחרים שהוזכרו כאן יגרמו לך להוציא את סכום הקניה במוסכים תוך שנתיים שלוש ואם יש לך קצת מזל אז אולי רק לאחר ארבע שנים.
זה תחביב נפלא אבל יקר.
והערה קטנה בפורום העוסק בתחביב נהיגת השטח, "ג'יפ" הוא יצרן מכוניות בדיוק כמו טויוטה, מיצובישי, ניסן או איסוזו. אתה מחפש רכב שטח ולאו דווקא של המותג ג'יפ.
נשמע שאתה עדיין קצת מבולבל וזה בסדר, לא חייבים לקנות ביום הראשון של החיפושים.
מצטרף להמלצה לבדוק שוב את הגימני, לא רק בגלל שהוא רכב מצויין לטיולי שטח, לזוג אלא בעיקר בגלל שהוא הכי מתאים לצעירים עם תקציב כמו שציינת, חסרי חוש טכני שכל הטיפולים יהיו במוסך.
רוב הרכבים האחרים שהוזכרו כאן יגרמו לך להוציא את סכום הקניה במוסכים תוך שנתיים שלוש ואם יש לך קצת מזל אז אולי רק לאחר ארבע שנים.
זה תחביב נפלא אבל יקר.
והערה קטנה בפורום העוסק בתחביב נהיגת השטח, "ג'יפ" הוא יצרן מכוניות בדיוק כמו טויוטה, מיצובישי, ניסן או איסוזו. אתה מחפש רכב שטח ולאו דווקא של המותג ג'יפ.
אמת אמת תודה רבה על הדיוק! אני מחפש רכב שטח !
כן , מבולבל קצת , בדיוק אמרתי לבת זוג שליעכשיו לבחור רכב שטח זה כמו לחפש עוד בת זוג יש כל כך הרבה יפות אבל מי תחליף אותך או תצרף לחגיגה ?
אסף היקר , אז מקסימום אעלה את מחמל עם הגי'פ הבא שלי.
מצאתי איזה פג'רו קצר ברזט מודל 98 וכמעט 300 אלף ק"מ לא ברור איזה יד אבל רוצים עליו 37K.
אחרי שראיתי אתמול רקסטון מודל 2006 , יד 1 , עם 220 אלף ק"מ בכמעט אותו מחיר הלב שלי כבר הלך לאיבוד.
אולי באמת עדיף לי באופן אישי גי'פ יותר עדין לשטח להתחלה כי אני מאה אחוז תלוי במוסך כדי לצלוח באהבה את התחביב החדש.
לא בא לי אחרי כל טיול מוסך או כל פעם להתפלל שהמוכנה תעבוד.
ג'ימני אופציה אחרונה אצלי ברשימה...
צר לי לאכזב אותך, אבל אני רוצה שתדע לאן אתה נכנס.
כל אופציה שתבחר בסכום הזה, תצטרך להתפלל שהמכונה תעבוד.
פשוט בג׳ימיני העלויות יהיו נמוכות בהרבה, בגלל זה אנחנו מנסים לכוון אותך לשם, אבל לא צריך בכח. אם הוא לא עושה לך את זה ולא בא לך אז תשחרר.
חוזר להמלצה המקורית שלי - תתמקד בכמה אפשרויות, ותנסה לשים יד על הגרוטאה הכי שמורה ומטופלת שתמצא.
אולי יהיה לך מזל. אולי לא…🤣 לא תנסה לא תדע.
תהיה סבלני בחיפוש, אל תפעל בפזיזות.
בהצלחה.
מגיע עם נעילה אחורית מהחברה רק בדגם…..
הגיע עם נעילה מקורית, לפני 25 שנה….
מצטרף להמלצה על חיפוש רכב ישן כמה שיותר שמור, כזה שלא טחנו אותו בקילומטרים ואם הוא משופר אז מה טוב. בתור אחד שבמשך 4 השנים הדיילי שלו היה טראנו בנזין ארוך ידני, קח בחשבון שלהחזיק רכב ישן כרכב יומי מאד יקר מבחינה כלכלית, הן מבחינת תיקוני מוסך (להוסיף את הבעיה באיתור חלפים), הן מבחינת צריכת הדלק (למעט אולי הג'ימני), רוב הרכב הללו בעלי מנועים מיושנים שצורכים בנזין או סולר רב, אלא אם הוסבו לגז ואז יש את הבעיות שמגיעות עם הגז. הניסיון שלי גם שלא תמיד כדאי לקחת כלי רכב ששודרגו מאד, כי אז גם נטחנו לרוב יותר בשטח או שהבלאי גדול יותר כתוצאה משדרוגים כבדים מחד גיסא, מאידך גיסא ישנם גם כלי רכב ששודרגו בטוב טעם ובכסף רב שמכין אותם לחלק מן המעלות שאתה מתכנן. לסיכום: החזקת רכב שטח ישן זה עסק לא זול ולא פשוט...כן, לעיתים כל בוקר זו הפתעה שהרכב הניע ומביא אותך לעבודה.
אגב, לכלי כלי הרכב שהוזכרו כאן הייתי מוסיף גם איסוזו רודיאו, ראיתי ביד 2 כמה אקסמפלרים מעניינים ששודרגו בטוב טעם וחלקם גם עם קילומטראז סביר או אפילו טוב מאד ביחס לשנים הללו, כורח לצריכת הדלק השערורייתית שלו.
בהצלחה.
אני אתן לך את השנקל שלי.
חפש משהו עם מנוע בנזין ולא דיזל.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
וסתם הערה לגבי מעלה מחמל - שכח ממנו. כבר כמה שנים למיטב זכרוני שהוא אינו ציר המותר לנסיעה.
ehudzeelim
30-04-23, 11:40
לדעתי שווה לך לבדוק לפי סדר יורד:
- פטריוט
- טרופר קצר
- קורנדו
אני חושב שאת כולם אפשר לשפר או למצוא משופר לדרישות שלך, בהשקעה לא גדולה.
בפועל כמו שכבר כתבו הסדר יכול להשתנות בהתאם למה שתמצא במצב הכי טוב.
אם היית עם ג'יפסי ארוך בהודו 15k ק"מ (שזה לדעתי מקביל לניסיון של 80k בישראל, או אפילו יותר) והוא קטן לך, אני לא חושב שג'ימני רלוונטי עבורך. לדעתי גם מה שמתאים בהודו, הרבה פחות יתאים בארץ. את זה אני כותב מניסיון ארוך שנים בנהיגה בהודו, עם כלי רכב שונים.
דרך אגב ההמלצה שלי היא בניגוד גמור לדעתי על רכבים קצרים, עבורי הם בעלי חסרונות מובנים שפוסלים אותם מלכתחילה, אבל כמובן שזה עניין אישי ולכן המלצתי על הנ"ל.
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
ehudzeelim
30-04-23, 13:14
פטריוט?!?צודק, התכוונתי ליברטי [emoji1431]
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
Yaron.nahum
30-04-23, 13:26
143374
דווקא נראה מאוד עביר , למרות שנראה קצת בעיה למצוא לו חניה בתל אביב
:cool:
בעיה? חנייה? דווקא בחניית פגושים זה הכי קל
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
אם אתה מחפש VFM ורכב גדול אז הטראקאן יותר עביר וגדול מהרקסטון.
אם אתה מחפש כייף והרגשה של ג'יפ אז הפאג'רו ברזנט, קצר, ידני, הכי מתאים
אם ה"גמד" מספק אותך אז ג'ימני.
גם אני הצעתי ליברטי - הוא הכי ג'יפ והכי קטן שתמצא עם 4 דלתות. והעבירות טובה. עדיין יש כאלו שלא ראו שטח.
לא הייתי מחפש קורנדו, יש מעט כאלה, לא יודע כמה יודעים לטפל בו ואיזה חלפים יש לו.
בגילך מותר גם לטעות ולתקן. אבל אל תעשה שטויות.. קח את הרכב לבדיקה במוסך 4X4 ולא במכון בדיקה.
וואלה בתקציב כזה ,יש רק :
1.טראנו
2.פאגירו Q
3.ליברטי
גימני אידיאלי ...זה ברור .
וואלה בתקציב כזה ,יש רק :
ואללה - לא נכון.
אם כבר אלו השנתונים, לא כדאי לשקול סוזוקי ויטארה (לא גרנד ויטארה)? קצר/ארוך.
Sent from my iPhone using Tapatalk
GodsFather
30-04-23, 15:12
אם כבר אלו השנתונים, לא כדאי לשקול סוזוקי ויטארה (לא גרנד ויטארה)? קצר/ארוך.
Sent from my iPhone using Tapatalkהם/ן יהיו יותר נדירות או שחוטות, בטח הארוכות.
Sent from my HD1903 using Tapatalk
אחרי חצי שעה עכשיו חיפוש חניה עם פזו 107 מה יהיה שיהיה רכב שטח..גדול....?
אולי הכי מדויק לי בסוף זה ג'ימני..
אחרי חצי שעה עכשיו חיפוש חניה עם פזו 107 מה יהיה שיהיה רכב שטח..גדול....?
אולי הכי מדויק לי בסוף זה ג'ימני..
תגביה סמארט ! ;)
- - - Updated - - -
https://adventurerigsmag.com/wp-content/uploads/2022/09/118079223_797400964399484_31765005372282 15409_n-800x800-1.jpg
GodsFather
01-05-23, 09:21
אם אתה במצוקת חניה, תעבור לאופנוע
Sent from my HD1903 using Tapatalk
ותחתום על כרטיס אדי.
תבדוק ביטוח חיים, ואובדן כושר עבודה, תכין הכל מראש.
אם אתה במצוקת חניה, תעבור לאופנוע
Sent from my HD1903 using Tapatalk
בדיוק מתחיל רישיון ביום שלישי.
ככה שבראש אני מכין שאיזה רכב שטח שאני לא אקנה הוא יהיה לסופ"ש.
אז כמות הנסועה השנתית עמו תהיה נמוכה משמעותית ממה שרשמת.
נשלח מהנייד
כרגע על הפרק רקסטון או ג'ימני ...
הולך להיות מעניין.
תודה רבה לכולם פה על התגובות והעזרה.
2 עולמות שונים הרקסטון והג'ימיני...
אם אתה קונה גם אופנוע והנסועה בג'יפ תהיה נמוכה אז תשקול גם
סופה - אבל שים לב לבעיית גנבות אם היא חונה בחוץ
מחזיר אותך לפאג'רו קצר ברזנט ידני.
ויטארה קצרה (ידני או אוטומט)
אמנם אני כבר מזמן לא בגילך, אבל נראה לי שלצעיר (זוג) שגר בתל אביב, שטייל עם סמוראי פתוח ונהנה מזה ושמחפש רכב שטח (ונהג עד עכשיו על פיג'ו קטנה) - רקסטון פחות מתאים
מה זה רקסטון ?
יש רכב שטח כזה ?
מוטי טויוטה
03-05-23, 22:51
אבי חסר לך אמוג'י קורץ
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
2 עולמות שונים הרקסטון והג'ימיני...
אם אתה קונה גם אופנוע והנסועה בג'יפ תהיה נמוכה אז תשקול גם
סופה - אבל שים לב לבעיית גנבות אם היא חונה בחוץ
מחזיר אותך לפאג'רו קצר ברזנט ידני.
ויטארה קצרה (ידני או אוטומט)
אמנם אני כבר מזמן לא בגילך, אבל נראה לי שלצעיר (זוג) שגר בתל אביב, שטייל עם סמוראי פתוח ונהנה מזה ושמחפש רכב שטח (ונהג עד עכשיו על פיג'ו קטנה) - רקסטון פחות מתאים
אני אחרי שיפוץ מלא של סמוראי ארוך , שנתיים שלוש אחרי שסיימתי את השיפוץ נפל לי פאג׳רו קצר ברזנט, יד שניה 160 אלף קמ מאדם מבוגר שהוא אצלו כבר 20 שנה.
האמת מאז הפאג׳רו מאוד קשה לי לנסוע בסמוראי, שניהם לא רכבי יום יום עבורי אבל הפאג׳רו הרבה יותר רכב, עם ברזנט תקין ומזגן תקין אין בעיה לחיות איתו אפילו בכייף ביום יום
אני לא חושש מימנו מבחינת החזקה, הוא מרגיש ונוסע כמו חדש.
צריך לחפש טוב כדי למצוא אחד במצב ראוי.
מה שאתה מתאר זה חד קרן
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
יש עוד 1-2 כאלו אני זוכר למכירה במצב לא רע בכלל מהתקופה של השנתיים האחרונות.
צריך סבלנות.
הוא שאמרתי, +1 לפלג.. :-)
GodsFather
08-05-23, 16:07
כשימאס לפלג מהסמוראי הארוך, אני ראשון בתור
Sent from my HD1903 using Tapatalk
מוטי טויוטה
08-05-23, 23:22
אני חושב שאני נרשמתי ראשון לסמו שלו, אבל לא נגנוב לבחור את הטופיק.
אכן ג'יפ פתוח ישן עם יד וקמ כזה זה חד קרן רציני.
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
אני חושב שאני נרשמתי ראשון לסמו שלו, אבל לא נגנוב לבחור את הטופיק.
אכן ג'יפ פתוח ישן עם יד וקמ כזה זה חד קרן רציני.
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
זה פנומ-פנומ-פנומנל....
אגב, אצלי היו 280K על הפאג'רו ברזנט. הכל תלוי איך טיפלו בו.
אני הייתי היחיד עם רכב כזה ישן שטיפל רק במרכזי ורק בחלקים מקוריים.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.