צפייה בגרסה מלאה : למי שעוד יש ספק בקשר לעולם החדש...טסלה אחרי 200,00 קמ
בארץ, לאחר שנתיים שימוש,
נראה שנגמרה לו האחריות, והקמ השנתי אמנם מטורף, אבל הנה המצב וסיכומון;
143362143363143364
נפלת על רכב טוב מחוץ לסטטיסטיקה.
זה הממוצע בעולם ברשימת המותגים הפחות אמינים:
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230430/93668b9fa23eb5470285961097135f72.jpg
השאלה מה אופי התקלות, אם לדברים הקשורים ישירות לנסיעה או למסביב כמו תאורת אווירה וכו'
השאלה מה אופי התקלות, אם לדברים הקשורים ישירות לנסיעה או למסביב כמו תאורת אווירה וכו'
איך שלא תסתכל, זה ציון מאד נמוך.
בטח בשביל המיתוג אליו הוא מבקש להשתייך.
1. אנחנו מדברים על מודל 3.
2. מודל Y חדש איך הוא יכול כבר לקבל ציון אמינות?
אני כבר שנתיים על הרכב, מכיר הרבה אחרים - לא ברור לי על איזה בעיות אמינות מדובר.. גם מחברים עם מודל Y לא שומעים על בעיות כלשהן.
חנן-ג'יפולוג
03-06-23, 11:43
The Tesla Model 3 with the highest mileage? 369,000 miles, about 594,000 km. Same battery, same motors
https://sasatimes.com/the-tesla-model-3-with-the-highest-mileage-369000-miles-about-594000-km-same-battery-same-motors/
דרך אגב, פתחתי את הפוסט הזה לא בשביל לפאר את טסלה דווקא, אלא את העולם החדש של החשמליות מול רכבי ICE.
אחרי שנתיים לא רואה שום היגיון בנסיעה יומיומית ברכב ICE ואני בטוח לא חוזר לרכב כזה - שכחתי מה זה טיפולים, הטסט זול יותר כבר שנה שלישית ועכשיו כשאני צריך לטפל "טיפול קטן" בפלואנס של אישתי אני מתבאס ובא לי להחליף רכב..
כמובן שאני לא מכוון פה לרכבי הנישה - שטח/ספורט וכו'.. בימים אלה אני שוקל רכישת סופה :), כל פעם שאני רואה/שומע את הצ'ארג'ר של חבר עם מנוע 6.4L אני פשוט עומד ובוהה בה..
ועדיין אם ישאלו אותי אם אני רוצה להחליף ראש בראש את הטסלה מול הצ'ארג'ר לנסיעות היומיומיות שלי (עזבו הפרשי עלויות בצד לרגע) - לא רואה את זה קורה.
מפוסטים אמריקאיים , חבר׳ה עם טסלה מההתחלה קצת יותר ניסיון ומיילים מישראלים , אומרים שבשלב הזה תחזוקה ותיקונים לא שווים את החיסכון בדלק
מצד שני אצלם הדלק חצי מחיר אז נקודת האיזון שונה
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני כבר שנתיים על הרכב, מכיר הרבה אחרים - לא ברור לי על איזה בעיות אמינות מדובר.. גם מחברים עם מודל Y לא שומעים על בעיות כלשהן.
תקרא ברשת..
לפעמון ההתפלגות יש קצוות, אתה כנראה הרווחת את החלק החיובי שמושך למעלה.
בשבוע שעבר הייתה כתבה מאד לא מחמיאה על רמת שירות נמוכה מאד של היכואן בארץ, עם תקלות קטנות שמשביתות רכבים כי אין תורים לתיקון ואין חלקים.
רק אציין שטסלה y עקפה את הקורולה והיא היום המכונית הכי נמכרת בעולם….
Sent from my iPhone using Tapatalk
אפשר לסלוד, ללגלג, ולהתאכזב מהרבה דברים שקשורים לטסלה.
שירות לקוחות, חוסר חלפים (לא ייחודי אגב לטסלה היום בכלל) תקלות, התנהלות הבעלים, תמחור וכו׳.
אי אפשר להתעלם מהפריצה הגדולה ביותר בשוק הרכב המסורתי והכבד זה שנים.
מהחדשנות, מהפטנטים (עוד לא הבשילו כולם), ומשיטת הפצה חדשה, שפרצה אצלינו למשל את קרטל היבואנים.
לדעתי, טסלה איתנו פה להשאר, למרות מתקפת הסינים על העולם.
גם המנייה אגב, מומלצת מאוד לדעתי. (גילוי נאות - מחזיק).
גם המנייה אגב, מומלצת מאוד לדעתי. (גילוי נאות - מחזיק).
קניתי!
(בכל זאת, אבי ביטר)
לא חייב
סתם שיתוף
אבל אם באמת, בהצלחה!
היא כבר עלתה המון, אבל לטווח רחוק אני עדיין מאמין בה, בין היתר בגלל הבעלים המשוגע שמטריף את כולם, ובגלל החשיבה פורצת הדרך, ונסיונות לשנות את כללי המשחק.
זה לא החומר הסיני.
נראה.
בורסה זה קזינו בהסוואה.
נ.ב - אני שונא מכוניות חשמליות. משהו מגעיל אותי בכל העניין.
דרך אגב
להשקיע ב TSLA, זה גם להשקיע ב OpenAi.
הביקור של המנכל היום בארץ הזכיר לי את העניין.
בורסה זה ממש, אבל ממש, לא קזינו (עם או בלי הסוואה).
כמו בכל דבר בחיים, מי שבוחר להשקיע בבורסה בלי ללמוד את הנושא על בוריו, עלול להפסיד לא מעט כסף.
ספציפית למניית טסלה, מעדיף לא להתייחס.
לגבי OpenAi, מי שרוצה להשקיע בחברה יכול לקנות את מניית מיקרוסופט (בעלת מניות עיקרית). למיטב ידעתי, מאסק מכר מזמן ולא מעורב שם יותר.
Sent from my iPhone using Tapatalk
זה לא מה שקראתי על ההשקעות בחברה, יכול להיות שאני לא מעודכן.
לגבי הבורסה, ברגע שיש אלמנט פסיכולוגי, ולא הכל קשור באמת למציאות כלכלית ולמספרים נטו, תמיד יהיה סיכון ענק.
אני לא מדבר על הכלים הסולידים.
אני לא מומחה בתחום, רק נסיון אישי של 20 שנה בערך, עם הרבה דמי לימוד, ואני תמיד מודה - קזינו.
תרשה לי לחלוק על הקביעות שלך.
בניגוד לקזינו בו הסיכוי שלך לזכות נמוך מ 50% ואין דרך להשפיע על הסטטיסטיקה (למעט אולי בשיטות לא חוקיות בבלאק ג׳ק), בבורסה (בהנחה שאתה יודע מה אתה עושה) הסיכוי שלך להרוויח גדול הרבה יותר, בוודאי שמעל 50%…
כמו בגיפים, מי שרוצה להשקיע בבורסה, רצוי שיקרא ספרים רלוונטיים, ישתתף בקורסים, ילמד לקרוא מאזנים ובכלל שיכיר טוב טוב את האסטרטגיה והמוצרים של החברות בהן הוא משקיע.
אם לא, כנראה שישלם שכר לימוד גבוה…
לסיכום אשים את זה כאן143934
Sent from my iPhone using Tapatalk
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230606/c5f3f1af5aa9a1f0e6b4894a2ac64417.jpg
והנה גם התמונה
Sent from my iPhone using Tapatalk
...ואני מכיר את האמרה ש-
שוק ההון זה כמו סקס. צריך לדעת מתי להיכנס, מתי לצאת, ולהיות בטוח שלא אתה זה שדופקים אותו.....
אסף.
שולץ האיום
11-06-23, 11:09
כולם חכמים ומלומדים ויודעים הכל, ובסוף הוכח שקרנות מחקות מדד (נגיד סנופי) מנצחות לאורך זמן 90% ממנהלי ההשקעות בעולם.
ועוד איך קזינו. כשרוצים להרוויח.
כשרוצים להשקיע לטווח ארוך יש פתרונות פשוטים. גם כשרוצים להרוויח מעט, יש פתרונות.
אגב, שימו לב לטסלה מאז ההמלצה…עלתה ועלתה ועלתה…
מעניין..
במיוחד הסיפור של הירי "למנוע"
שבת בבוקר, עוטף עזה. טנדר של החמאס מול טסלה אחת
https://cars.walla.co.il/item/3615872?utm_campaign=socialbutton&utm_content=whatsapp&utm_medium=sharebutton&utm_source=whatsapp&utm_term=social
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
מפוסטים אמריקאיים , חבר׳ה עם טסלה מההתחלה קצת יותר ניסיון ומיילים מישראלים , אומרים שבשלב הזה תחזוקה ותיקונים לא שווים את החיסכון בדלק
מצד שני אצלם הדלק חצי מחיר אז נקודת האיזון שונה
Sent from my iPhone using Tapatalk
גם מחיר החלפים והתיקונים....
מעניין..
במיוחד הסיפור של הירי "למנוע"
שבת בבוקר, עוטף עזה. טנדר של החמאס מול טסלה אחת
https://cars.walla.co.il/item/3615872?utm_campaign=socialbutton&utm_content=whatsapp&utm_medium=sharebutton&utm_source=whatsapp&utm_term=social
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
אם כבר כתבה ממומנת טסלה היו יכולים למקסם פי 100 את האירוע אם היו מודיעים שהוא מקבל רכב חדש מתנה במקום הישן
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.